Israel is toch de Joodse staat Israel. En het werpt zich op als de toevlucht voor alle joden in de wereld.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:51 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik vind het alleen storend dat Erdogan dit expliciet uitspreekt. Het is toch van de zotte dat als Israël iets fout doet er expliciet bij gezegd moet worden dat het geen betrekking heeft op Joden.
Even kort antwoorden, voor mij geldt:quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
Mustafa Kemal heeft Turkije ontwikkeld, van Turkije een echt modern land gemaakt dat opkroop uit de krochten van het achterstallige of beter gezegd minder ontwikkelde, Ottomaanse Rijk (in deze tijd althans).
Want was het niet Ataturk die zei; 'I'm a descendant of Sabbetai Zevi - not indeed a Jew any more, but an ardent admirer of this prophet of yours' . Hij heeft zo veel gedaan voor de Joodse gemeenschap en voor andere groepen. Hij was een held en zonder hem was Turkije nu net zo slecht ontwikkeld als menig ander land in de regio en het Midden-Oosten. Dus heb een beetje respect voor jullie leider.
[..]
Inderdaad, jullie Moslims, maar ik heb het over jullie Turken.
En die afkomst bespeur ik steeds minder bij jou.
Want was is nu op dit moment belangrijk voor je.
Dat je een Turkse Moslim bent of een Islamitische Turk.
[..]
Heel raar hoor daarom zeker die coalitie tussen Hezbollah-Syrie-Iran-Turkije met al die wapenleveranties en militaire oefeningen. Hoop dat je daar heel erg tevreden mee bent.
Praat dan ook niet voor de Turken/Koerden/Armeniers aub Burakius als je er niet mee verbonden voelt.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:10 schreef Burakius het volgende:
[..]
Even kort antwoorden, voor mij geldt:
1. Mens
2. Moslim
3. Tataar
4. Turk/Nederlander
5. Tjetjeen
Waarmee 1 het belangrijkste is en zo naar beneden. En waarbij eigenlijk vanaf 3 en de rest heel erg onbelangrijk is voor me. Ik voel me niet echt verbonden met een land...
Kees22 keurt hier weer ff anti-semitisme en rellen tegen Joodse groepen goed.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:10 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Israel is toch de Joodse staat Israel. En het werpt zich op als de toevlucht voor alle joden in de wereld.
Israel werpt zich op als toevlucht/spreekbuis/thuisland/vertegenwoordiger van alle joden. Belijders van het geloof of leden van het volk (al dan niet gekoppeld).
Dan slaan de daden van Israel dus ook terug op alle joden, of die dat nou willen of niet.
Tjonge wat vergis jij je.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:07 schreef Burakius het volgende:
[..]
O hahahhahaa, omdat het een achtergesteld gebied is wdat er voor zorgt dat Nederland zich niet tot volle potentie kan ontwikkelen tot een machtige natie.
Ik was je aan het stangenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:14 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Tjonge wat vergis jij je.
Je loopt 200 jaar achter!
En de potenties tot een machitge natie, waar liggen die dan wel, volgens jou?
Waarom niet? Ik BEN een Turk , en zelfs als ik dat niet was, had ik nog steeds het recht om er over te praten. ongelooflijkquote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:12 schreef DeParo het volgende:
[..]
Praat dan ook niet voor de Turken/Koerden/Armeniers aub Burakius als je er niet mee verbonden voelt.
Is dat probleem ook weer opgelost nietwaar tsja.
[..]
Kees22 keurt hier weer ff anti-semitisme en rellen tegen Joodse groepen goed.
Dankjewel Kees voor je fantastische aanvulling op dit geheel.
OK.quote:
Deparo? Hij is een lachertje. Zo een type die een mooie lay-out presenteert en je ridiculiseert als je met feiten komt aanzetten, omdat hij er dan niet meer uitkomt.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:22 schreef Kees22 het volgende:
[..]
OK.
Het is erg niet aan de orde in dit topic. maar het vergist je echt. En je bent niet de enige.
Overigens zou ik me niet te druk maken over DeParo. Maar dat had je vast zelf al begrepen.
Feiten? ik wil nog wel eens de foto's van de genocide plaatsen!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:29 schreef Burakius het volgende:
[..]
Deparo? Hij is een lachertje. Zo een type die een mooie lay-out presenteert en je ridiculiseert als je met feiten komt aanzetten, omdat hij er dan niet meer uitkomt.
Mwah, kijk de Randstad is gewoon veel machtiger economisch gezien. En verder is Noord-Holland ook belangrijker geweest historisch gezien voor Nederland , dan Limburg of Noord-Brabant. Toch?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:22 schreef Kees22 het volgende:
[..]
OK.
Het is erg niet aan de orde in dit topic. maar het vergist je echt. En je bent niet de enige.
Overigens zou ik me niet te druk maken over DeParo. Maar dat had je vast zelf al begrepen.
Je zegt net drie tellen geleden dat je je niet verbonden voelt met welke natie dan ook.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:16 schreef Burakius het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik BEN een Turk , en zelfs als ik dat niet was, had ik nog steeds het recht om er over te praten. ongelooflijk
Kees22, als je niet op mij reageert, zou ik het zeer waarderen als je ook niet op deze manier toch op mij reageert. Het onderstreept alleen maar jouw kinderachtige stijl van posten.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:22 schreef Kees22 het volgende:
[..]
OK.
Gozer ik hoef jouw hoofd ECHT niet te zien. Ik ben al een stuk of 5 keer in een RWZI geweest, dus genoeg vergelijkingsmateriaal.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:31 schreef DeParo het volgende:
[..]
Feiten? ik wil nog wel eens de foto's van de genocide plaatsen!
maar goed. Thnx dat je vindt dat ik een mooie lay-out heb, tenminste iets he, hehe lool.
Maar kom eens langs in Utrecht, het zou me een eer zijn, om je rond te leiden in de universiteitsbibliotheek.
Moet je wel willen.
Dus omdat ik me niet verbonden voel, mag ik me niet in de kwestie mengen. Wat is dit voor kleuter redenatiequote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:32 schreef DeParo het volgende:
[..]
Je zegt net drie tellen geleden dat je je niet verbonden voelt met welke natie dan ook.
Probleem opgelost.
[..]
Kees22, als je niet op mij reageert, zou ik het zeer waarderen als je ook niet op deze manier toch op mij reageert. Het onderstreept alleen maar jouw kinderachtige stijl van posten.
Dat bedoel ik dus.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:32 schreef Burakius het volgende:
[..]
Gozer ik hoef jouw hoofd ECHT niet te zien. Ik ben al een stuk of 5 keer in een RWZI geweest, dus genoeg vergelijkingsmateriaal.
,
Hoho, dat zeg ik niet, ik zeg dat je dan niet voor de Turken moet praten.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:33 schreef Burakius het volgende:
[..]
Dus omdat ik me niet verbonden voel, mag ik me niet in de kwestie mengen. Wat is dit voor kleuter redenatie?
Ik ben een Turk -> dus ik mag voor ze praten.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:34 schreef DeParo het volgende:
[..]
Hoho, dat zeg ik niet, ik zeg dat je dan niet voor de Turken moet praten.
Mensen die zich misschien juist wel verbonden voelen met hun land en volk.
Ja ik ga me eens even met jouw fecaliën mijn hoofd besmeuren. No thanks. Ik lees liever EERST de Turkse bronnen eer ik begin aan leugenachtig materiaal van vele Westerse schrijvers. (Zoals die van Fakri pasha).quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:34 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.
Je wil helemaal niet de waarheid weten, je wil je niet informeren, je wil blijven geloven in leugens.
Maar je voelt je niet verbonden met Turkije dus ga dat nu niet lopen ontkennen plotseling. Je mag best de actualiteiten vertellen, maar je moet niet doen alsof je voor hun praat, alsof jij de Turkse mening verkondigt.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:37 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik ben een Turk -> dus ik mag voor ze praten.
Rare redenatie trouwens maar goed, sinds wanneer moet je een deel van het volk zijn om te kunnen praten over actualiteiten van een land?
Haha, sure, maar de waarheid vind jij zeker niet bij Westerse Schrijvers.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:38 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ja ik ga me eens even met jouw fecaliën mijn hoofd besmeuren. No thanks. Ik lees liever EERST de Turkse bronnen eer ik begin aan leugenachtig materiaal van vele Westerse schrijvers. (Zoals die van Fakri pasha).
p.s.
Kinder redenatie. Ik wil JOUW hoofd niet zien, de waarheid wil ik altijd weten.
Oh ja?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:31 schreef Burakius het volgende:
[..]
Mwah, kijk de Randstad is gewoon veel machtiger economisch gezien. En verder is Noord-Holland ook belangrijker geweest historisch gezien voor Nederland , dan Limburg of Noord-Brabant. Toch?
NIEMAND verkondigt DÉ Turkse mening. Dat is niet mogelijk. De Turkse president representeert het grootste deel van de bevolking en dus verkondight hij "dé Turkse mening". Ik , ik ben net zoals 99% van alle andere Turken niet in staat om voor alle en dus dé Turkse mening te uiten.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:40 schreef DeParo het volgende:
[..]
Maar je voelt je niet verbonden met Turkije dus ga dat nu niet lopen ontkennen plotseling. Je mag best de actualiteiten vertellen, maar je moet niet doen alsof je voor hun praat, alsof jij de Turkse mening verkondigt.
[..]
Haha, sure, maar de waarheid vind jij zeker niet bij Westerse Schrijvers.
Check eens de archieven van Al Qaida, misschien kom je dan achter jouw waarheid, haha Burakius.
Ik ben geen expert, maar go ahead, we kijken wel waar het schip strand.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:40 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Oh ja?
Daar kunnen we het wel eens over hebben.
Maar dat is niet erg aan de orde, hier.
Maar de eerste als echt Nederlands erkende zin is geschreven in Maastricht.
Misschien dat we daar een ander topic over kunnen openen?
Inderdaad, dit gaat nergens over, want dat jij totaal niet representatief bent komt naar voren in het feit hoe jij de respectabele Ataturk beledigt. De grootste man uit de Turkse geschiedenis.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:44 schreef Burakius het volgende:
[..]
NIEMAND verkondigt DÉ Turkse mening. Dat is niet mogelijk. De Turkse president representeert het grootste deel van de bevolking en dus verkondight hij "dé Turkse mening". Ik , ik ben net zoals 99% van alle andere Turken niet in staat om voor alle en dus dé Turkse mening te uiten.
Maar goed, genoeg gezeverd. Dit gaat weer écht over niets
Wat is dan exact het onderwerp van het topic?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:44 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik ben geen expert, maar go ahead, we kijken wel waar het schip strand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |