quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:22 schreef T-Force het volgende:
[..]
Totale eensheid![]()
Wie komen er nou allemaal op Emporium?
T-Force
Remcore
Da_Ripper
NLS04
Deeltjesversneller
Ik denk wel dat er verschil zit tussen hoe bijv b-front of zatox draaien en hoe showtek of prophet draaien.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:19 schreef Sethje het volgende:
Ik vind het gezeik op de TT echt onzin. Er zijn tegenwoordig bijna alleen maar "harde acts" en van een opbouw in een TT is sowieso weinig tot geen sprake.
Ja in mijn ogen is dat wel logisch, ze draaien nou eenmaal meer melodische hardstyle (of in showtek's geval harde hands upquote:Als je nu Prophet voorop had gezet was toch ook niet superlogisch geweest? Of Showtek? Laatste keer dat ik ze hoorde vielen ze mij in ieder geval 100% mee.
Dat het misschien moeilijk te combineren valt met meerdere optredens wil ik nog wel geloven. Zal strakjes 's kijken of de heren meerdere gigs hebben zaterdag.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:19 schreef Sethje het volgende:
Ik vind het gezeik op de TT echt onzin. Er zijn tegenwoordig bijna alleen maar "harde acts" en van een opbouw in een TT is sowieso weinig tot geen sprake. Als je nu Prophet voorop had gezet was toch ook niet superlogisch geweest? Of Showtek? Laatste keer dat ik ze hoorde vielen ze mij in ieder geval 100% mee.
Verder zijn er meerdere feesten op deze dag dus zal het moeilijk combineren zijn.
Dat geloof ik zeker jaquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:43 schreef Da_Ripper het volgende:
Hoewel Stef, (ja, ik ken hem irl& ja, jullie mogen me aanraken) ook kan afsluiten gelijk een barbaar
![]()
Had gekund, je kunt het ook anders aanpakken..quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:39 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik had natuurlijk ook gewoon TVP kunnen zeggen...
12:00 - 13:00: Devon K.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:43 schreef Da_Ripper het volgende:
Zal strakjes 's kijken of de heren meerdere gigs hebben zaterdag.
Eens. Ik heb er ontzettend veel zin in!!quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:19 schreef Sethje het volgende:
Ik vind het gezeik op de TT echt onzin. Er zijn tegenwoordig bijna alleen maar "harde acts" en van een opbouw in een TT is sowieso weinig tot geen sprake. Als je nu Prophet voorop had gezet was toch ook niet superlogisch geweest? Of Showtek? Laatste keer dat ik ze hoorde vielen ze mij in ieder geval 100% mee.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:22 schreef T-Force het volgende:
T-Force
Remcore
Da_Ripper
NLS04
Deeltjesversneller
Sethje (mits het droog blijft)
Tijden kun je aangeven maar stel dat er een dubbele boeking is dan word er vaak eerst gewoon in goed overleg naar een oplossing gezocht. Of er eventueel wat geschoven kan worden, een andere naam in zelfde prijscategorie etc. Het word niet super hard gespeeld en vaak kom je er wel uit. Al heb je als kleinere organisatie natuurlijk niks te zeggen tegenover een groot feest van q,b2s,bass events etc. Maar dat is ook een kwestie van zelf weten waar je staatquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:43 schreef Da_Ripper het volgende:
Hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk, het in elkaar zetten van een TT?
De organisator van een feest boekt de DJ's bij hun bookings-kantoor en geeft meteen een time-slot aan van wanneer de organisator hem het liefst wil hebben.
Of het kantoor ontvangt de booking en mailt terug: "Ja, zaterdag de 29ste kan hij komen maar alleen tussen 13:00 & 15:00 want hij staat al geboekt van 19:00-20:00 op <insert ander feest>.
Dit is ook wel zo natuurlijk, alleen ik begrijp het ook wel als iemand drie keer zo goedkoop is als die hele populaire naam ( bij de massa ) en als diegene nog niet zoveel naamsbekendheid heeft, dat je die dan om 14.00 zet en niet die act die 3x zo duur is + op meer support van de massa kan rekenen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:39 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er verschil zit tussen hoe bijv b-front of zatox draaien en hoe showtek of prophet draaien.
[..]
Ja in mijn ogen is dat wel logisch, ze draaien nou eenmaal meer melodische hardstyle (of in showtek's geval harde hands up) en mijns inziens hoort dit dus voor het rauwere werk en niet erna. Je gaat toch ook Drokz niet laten openen om te eindigen met Chuckie..
staat ie daar met een lange baard een wild zwijn te braden? zo zie ik barbaren in ieder geval.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:43 schreef Da_Ripper het volgende:
Hoewel Stef, (ja, ik ken hem irl& ja, jullie mogen me aanraken) ook kan afsluiten gelijk een barbaar
![]()
Ja ik snap ook dat het een commerciele happening is, maar een beetje schipperen tussen commercie en je publiek mag van mij welquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:46 schreef Sethje het volgende:
Dit is ook wel zo natuurlijk, alleen ik begrijp het ook wel als iemand drie keer zo goedkoop is als die hele populaire naam ( bij de massa ) en als diegene nog niet zoveel naamsbekendheid heeft, dat je die dan om 14.00 zet en niet die act die 3x zo duur is + op meer support van de massa kan rekenen.
Ik noemde ze heel bewust niet, om die reden dat ze nog wel eens minder eigen werk willen draaien en meer dat soort platenquote:En ik vind DBSTF als afsluiter niet zo'n ramp, laatst in de Matrixx ook zo'n dikke set. Tats mashup, dj revolution, was gewoon keihard hoor, niets mis mee.
*doet even poging tot mentale noot*quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:43 schreef Da_Ripper het volgende:
... Stef, (ja, ik ken hem irl& ja, jullie mogen me aanraken) ....
Neem aan dat de (definitieve) boeking gelijk met timeslot is, zodat een DJ pas echt 'geboekt' is op het moment dat alles vaststaat. Anders is een DJ overgeleverd aan de ijver van de TT-maker. Kan me wel voorstellen dat er in overleg met de DJ pas later een echte tijd afsgesproken wordt, bv. als andere organisatoren ook interesse tonen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:43 schreef Da_Ripper het volgende:
Hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk, het in elkaar zetten van een TT?
De organisator van een feest boekt de DJ's bij hun bookings-kantoor en geeft meteen een time-slot aan van wanneer de organisator hem het liefst wil hebben.
Of het kantoor ontvangt de booking en mailt terug: "Ja, zaterdag de 29ste kan hij komen maar alleen tussen 13:00 & 15:00 want hij staat al geboekt van 19:00-20:00 op <insert ander feest>.
Zou je dan nog als organisator een biedingsoorlog kunnen beginnen om die DJ persé in jouw gewilde time-slot krijgen? Of worden de tijden ook meteen (contractueel) vastgelegd zodra je de DJ boekt?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:46 schreef Sethje het volgende:
T-Force
Remcore
Da_Ripper
NLS04
Deeltjesversneller
T_Killer
Ja ze staan bij de PF site van Emporium er ook niet bij, maar dat zal wel een fout zijn...toch?....zeg aub dat t een fout is....een typo oid....toch?quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:12 schreef Da_Ripper het volgende:
B-Front & Frontliner hebben geen Emporium in hun agenda
Ja is een foutje van PF.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:00 schreef T_Killer het volgende:
[..]
[..]
Ja ze staan bij de PF site van Emporium er ook niet bij, maar dat zal wel een fout zijn...toch?....zeg aub dat t een fout is....een typo oid....toch?
Ik ging daar hierboven al even op inquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:55 schreef LtNoX het volgende:
Wellicht weet Sethje meer?
Je kunt dus gewoon aangeven wat jou timetable is en als dat voor geen problemen zorgt dan is dat gewoon oke. Mochten er dubbele boekingen zijn dan word er gewoon overlegd.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:46 schreef Sethje het volgende:
Tijden kun je aangeven maar stel dat er een dubbele boeking is dan word er vaak eerst gewoon in goed overleg naar een oplossing gezocht. Of er eventueel wat geschoven kan worden, een andere naam in zelfde prijscategorie etc. Het word niet super hard gespeeld en vaak kom je er wel uit. Al heb je als kleinere organisatie natuurlijk niks te zeggen tegenover een groot feest van q,b2s,bass events etc. Maar dat is ook een kwestie van zelf weten waar je staat.
[..]
Weet het, maar toen was ik nog aan 't typenquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:08 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik ging daar hierboven al even op in
[..]
Je kunt dus gewoon aangeven wat jou timetable is en als dat voor geen problemen zorgt dan is dat gewoon oke. Mochten er dubbele boekingen zijn dan word er gewoon overlegd.
ja maar, ja maar; dat had niemand gezienquote:
zekers te weten zijn we presentquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:22 schreef T-Force het volgende:
[..]
Totale eensheid![]()
T-Force
Remcore ReMcOrE
Da_Ripper
NLS04
Twas wel al bekend, maar khad daarstraks mn tickets gekocht voor Decibel en waar ging m'n geld naartoe ...quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:46 schreef Sethje het volgende:
... tegenover een groot feest van q,b2s,bass events etc.
fixedquote:Wie komen er nou allemaal op Emporium?
T-Force
ReMcOrE
Da_Ripper
NLS04
Deeltjesversneller
T_Killer
Boy_snakeye
eQuaL
kollie
quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:19 schreef Sethje het volgende:
Ja het was mij ook al opgevallen... 1 groot monopolie dusquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:52 schreef Da_Ripper het volgende:
Twas wel al bekend, maar khad daarstraks mn tickets gekocht voor Decibel en waar ging m'n geld naartoe ...
GlobalCollect inzake Tickets ID&T/Q-Dance
heerlijk hard weerquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:54 schreef ElDani het volgende:
Nieuwe Digital Punk & Waveliner. Deze is me toch een partij lekker!
Neeeeeee, dat kan niet. Die is druk bezig om alle roddels te ontwijken over samenspanningspraktijken binnen de VVD of ze misschien premier zal worden. Best ironisch toch dat een hoop mensen samen bepalen wie er premier mag worden, maar als andere mensen bepalen dat een product niet zo goedkoop mag worden is het ineens collectief hooghouden van prijzen. Pff, je word genaaid zeg ik je, genaaid. Door de politiek, de maatschapij, door uitkerings-henkie (ja wij hebben ook zo een persoon in onze verkiezingen Obama). En om deze uiterst zinvolle post nog invullen te geven, Q/ID&T/B2S jullie naaien me ook een oor aan, deze arme jongen. Hoeveel dure centjes voor een kaartje.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ja het was mij ook al opgevallen... 1 groot monopolie dusMiss kunnen we Neelie Kroes er op afsturen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@JortK, en jij mag zeggen dat alleen jij uiterst zinvolle posts maakt
Partyagenda;
Outdated....
Moet je die voor de grap eens vergelijken met die andere vanaf 0:58quote:
http://www.discogs.com/Ha(...)Dark/release/1143381quote:A Light Of The Dark (The Blackout Mix) 7:12
B Light Of The Dark (The Blackout Dub) 6:54
ja, is hetzelfde weet ik maar ik dacht dat het origineel van Technoboy was.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:08 schreef LtNoX het volgende:
[..]
Moet je die voor de grap eens vergelijken met die andere vanaf 0:58
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:36 schreef RiKe het volgende:
Nieuwe mix is klaar en verstuurd!
Tracklist:
1. Project 1 - Rate Reducer (Headhunterz Remix)
2. Zany - Pure
3. Gaida - Diamond (TNT remix)![]()
![]()
![]()
![]()
4. 2 Best Enemies - Les Drums (TBY remix)![]()
5. TNT - DJ Without A Brain (Technoboy remix)
6. Brainkicker vs Noisecontrollers - Always Black (original mix)
7. The Nasty Boyz - Angel (Hardstyle Masterz Cut)![]()
8. Tuneboy - I Will Growl![]()
9. Project 1 - Art Of Creation
10. Hardstyle Masterz - B Cool (Hardstyle Masterz vs TB mix)
11. Noisecontrollers - Macabre 2010
12. Alphaverb - Hands Up 2010 (Original Mix)
13. Alpha Twins vs Seizure - Drop The Beats Out
14. Degos and Re-Done - Cause Chaos
15. ZTX - I Love Hardstyle
Gedraaid met zowel plaat als cd
quote:
Ja hoor, presentquote:
Ja maar, ja maar...dan moet ik 3 topics heel intensief volgenquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:31 schreef Grrommit het volgende:
Pfff doe eens niet zo snel met die topics...
Ik ben voor splitsing van dit topic in early- raw- en nu-style topics zodat het minder snel gaat.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:36 schreef RiKe het volgende:
Nieuwe mix is klaar en verstuurd!
Tracklist:
2. Zany - Pure
4. 2 Best Enemies - Les Drums (TBY remix)
6. Brainkicker vs Noisecontrollers - Always Black (original mix)
7. The Nasty Boyz - Angel (Hardstyle Masterz Cut)
8. Tuneboy - I Will Growl
9. Project 1 - Art Of Creation
11. Noisecontrollers - Macabre 2010
12. Alphaverb - Hands Up 2010 (Original Mix)
13. Alpha Twins vs Seizure - Drop The Beats Out
14. Degos and Re-Done - Cause Chaos
Waar moet je dan bijvoorbeeld over feesten en mixxen lullen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:31 schreef Grrommit het volgende:
Pfff doe eens niet zo snel met die topics...
Ik ben voor splitsing van dit topic in early- raw- en nu-style topics zodat het minder snel gaat.
TVP
Oepsquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:45 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik ben nu je mix aan het luisteren, RiKe.
Ik ben bij track 1, maar dat is echt geen Rate Reducer hoor.Ik zou het ff veranderen naar The Sacrifice.
Ben benieuwd wat die nu weer uitpoeptquote:... The work in The studio going really well!! But still try to' make some new kind of hardstyle.... I really need new kind of hardstyle!!
early techdubstylequote:Op woensdag 26 mei 2010 21:52 schreef LtNoX het volgende:
Zatox:
[..]
Ben benieuwd wat die nu weer uitpoept
quote:
ik moest ook echt gelijk aan The Darkraver denkenquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:46 schreef T-Force het volgende:
EDIT: Voor de mensen die het nog niet weten....DIT IS DE ReMcOrEStijl
![]()
Laat maar weten wat je er van vindtquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:20 schreef CrustyClown het volgende:
Thnx RiKe, ik ga hem even snel downloaden en proberen @work
Rest van topic spit ik straks wel ff doorquote:Wie komen er nou allemaal op Emporium?
T-Force
ReMcOrE
Da_Ripper
NLS04
Deeltjesversneller
T_Killer
Boy_snakeye
eQuaL
kollie
benniesnugger
Erg prettig mixje Rikequote:
Oud spul; Be Cool & Always Black.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:31 schreef Koepert het volgende:
[..]
Erg prettig mixje RikeMooie combi van nieuw en wat ouder spul en met Gaida - Diamond had je me sowieso al om
Ik moest denken aan Alles Kapot van Neophyte.quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik moest ook echt gelijk aan The Darkraver denken![]()
nummer ken ik nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:34 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik moest denken aan Alles Kapot van Neophyte.
"Ja das Remcos stijl"
ik denk niet (alle) hardcore/Angerfist-platen tot algemene kennis behorenquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
![]()
Gisteren iemand gesproken die ID&T niet kende, bedoel da's toch algemene kennis?
Was dat niet Arie?quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik denk niet (alle) hardcore/Angerfist-platen tot algemene kennis behoren![]()
alsof iedereen verplicht is te weten wat de echte naam van The Prophet is
die hit van Zanger Rinus ken ik wel hoor!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:57 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Je moet je muil houwe, ken je die wel? en Raise your fist, baggernummer maar ik vind dat iedereen die een beetje in dat wereldje zit die wel moet kennen.Net als dat als je op Fok zit je "Hey marloes wil met je onder de douche" mee moet kunnen zingen
zijn volledige naam is Arie P. Rutser volgens mijquote:
die laatste zinquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:03 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Blijft ook een bazennummer trouwens. Goede ouwe tijd. Ok ik was 7 toen ie uit kwam![]()
---> Dit was Deeltjesversneller live vanuit de geschiedenis, terug naar de hardstyle studio.
zal ik doenquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:03 schreef T-Force het volgende:
omg ReMcOrE, ken je alles kapot echt niet? luister dan maar meteen de nix boeit meer lik me reet mix
Ik moest lachenquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:12 schreef ReMcOrE het volgende:
zijn volledige naam is Arie P. Rutser volgens mij![]()
[..]
Misschien toch maar Dominator meepakken, als er nog geld in me portemonnee zit. Line-up hardstyle stage icm met locatie (fietsafstand) zorgt er toch wel voor dat het aantrekkelijk wordt.quote:The Highway - Raw Hardstyle
Tatanka
B-Front
Zatox
Chain Reaction
Alpha²
Max Enforcer
Anagenetic
The Machine
Psyko Punkz
LIVE:
Crypsis
Donkey Rollers
MC: Renegade
ik zat zelf ookquote:
dat is een beste lijnquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:19 schreef benniesnugger het volgende:
[..]
Misschien toch maar Dominator meepakken, als er nog geld in me portemonnee zit. Line-up hardstyle stage icm met locatie (fietsafstand) zorgt er toch wel voor dat het aantrekkelijk wordt.
Precies..!quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:18 schreef T-Force het volgende:
[..]
Met een vleugje zonnetje-op-de-kop-biertje-in-je-hand/pilletje-in-je-mik-style verwacht ik
Het is al bijna juni...quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:32 schreef Grrommit het volgende:Gold!
![]()
Maar waarom komt hij pas in juni uit![]()
![]()
Ik denk wel dat Tillt zich echt op de kaart gaat zetten door nu ook een melodieuzer label erbij te nemen en door de samenwerkingen met bekendere artiesten.
En hiermee bedoel ik dan niet als op de kaart zetten voor de liefhebbers, want ik ga er van uit dat iedereen hier Tillt wel kent, maar meer de scantraxx fusion bekendheid kant op.
vind het wel een toffe plaatquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:26 schreef Quyxz_ het volgende:
De hardcore remix staat online
Boh, intro gewoon wat sneller en een hardere kick. Verder gewoon een lompe hardcore track.
Melodie is wel nice overigens.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:37 schreef NrSiX het volgende:
Blijft toch een lekker nummer, ondanks dat deze al grijs is gedraaid
mooi werk, kan zijn plaatjes altijd wel waarderen; maar nog geen idee of ik hem ga zien op de mainquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:21 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Samenvatting:
Komt een Tillt! Gold label aan waarop onder andere Max Enforcer - Gold word op gereleased (inclusief Bioweapon remix)
Max Enforcer gaat flink samenwerken met oa DBSTF, Zany, Frontliner en meer, en staat op Decibel mainstage
oja...quote:
AAAAAAAAAAAAAAAIIIII, Komtie dan hequote:Op donderdag 27 mei 2010 18:50 schreef ReMcOrE het volgende:
Alles Kapot (+ remix) ben ik, na het luisteren, wel bekend mee maar vind de Darkraver-versie toch leuker
meer van deze kick?quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:40 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
die kick
Is volgens mij niet veel anders dan TECHNOBOY - Blackout
De mashup of 't origineel? Kan geen TL op LSDB vinden. Beiden in ieder geval erg vetquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:13 schreef T-Force het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAIIIII, Komtie dan he![]()
Ik ben zeeeeer te spreken over de melodieuze kant m.b.t. Catching UpOngelofelijk lekkere plaat die ik voor het eerst hoorde op Riverdance vorig jaar tijdens de set van Alphaverb!
Beetje zuur dat zoiets bij de pressing dan weer ergens klemloopt.quote:I know we promised a mid-May release for the Rawstyle EP, but unfortunately there was a delay at the manufacturer, and with the manufacturing itself. We're not expecting the release for at least another month. However, we know how patient and supportive everybody has been, and we promise to make it up to you.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:14 schreef Grrommit het volgende:
[..]
Na Wasted Penguinz ook Kloontje getekend bij Scantraxx?
Wacht maar tot je Roots of Evil live hoortquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:47 schreef Dalton_ het volgende:
ik ben niet lui
edit: keertje live horen mischien, zo niet écht spectaculair..
Ziet er goed uit!!quote:DEFQON.1 CD1: HARDSTYLE MIXED BY WILDSTYLEZ
1 Wildstylez - No Time To Waste (Official Defqon.1 Anthem)
2 DJ Isaac - Bitches![]()
3 Tuneboy - Ombrello Maledetto
4 Pavo - From Scratch
5 Bioweapon - Maximizer
6 SMD - All For The Thrill![]()
7 Wildstylez - In & Out
9 The Prophet - Counterfeit![]()
10 Noisecontrollers - Shreek (Headhunterz Remix)
10 Wildstylez - Revenge (Technoboy 2010 Remix)
12 Zatox & The Vamper - The Crew
13 Brennan Heart - Till U Believe
14 Tatact - Seiv Mai Nait![]()
15 Ambassador Inc. - Put This On Youtube (Wildstylez Remix)
16 Headhunterz & Wildstylez - Blame It On The Music (D-Block & S-te-Fan Remix)
17 Noisecontrollers - Faster 'n Futher
19 Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha² Remix)![]()
Hahaa, die snor van B-Frontquote:
Niet onverdienstelijk, heb sowieso zin in B-Frontliner, live Discorecord en Rebirth of the sun horen hopelijk (of zou Frontliner die echt bewaren voor Defqon?)quote:
Geen idee. Maar hij zal wel iets bewaren voor Defqon neem ik aan.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:29 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Niet onverdienstelijk, heb sowieso zin in B-Frontliner, live Discorecord en Rebirth of the sun horen hopelijk (of zou Frontliner die echt bewaren voor Defqon?)
Nee toch stiekem gewijzigd. Vond dit toch weer wat anders en wat strakker. Had het superman logo al een keer bij Zany toegepast. Je moet jezelf (ondanks de achterkant) blijven vernieuwenquote:
nice shirt hoor. Voorkant ziet er ook echt strak uit.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nee toch stiekem gewijzigd. Vond dit toch weer wat anders en wat strakker. Had het superman logo al een keer bij Zany toegepast. Je moet jezelf (ondanks de achterkant) blijven vernieuwen
Vet shirtquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Rike,
Heb vandaag onderweg naar Sneek en weer terug , geluisterd naar je setjes. Allebei erg lekker. 1e is gewoon goed. 2e is de trackkeuze, maar je hoort duidelijk een hapering bij de overgangen. Die hoorde je in de 1e mix niet. Ook mixfoutje van HHZ naar Zany.... maar dat terzijde. Ander programma?
Tevens is mijn shirtje af voor morgen:
[ afbeelding ]
Dus daar ben ik aan te herkennen.
Een overvloed aan tracksquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:39 schreef Koepert het volgende:
[..]
Vet shirt![]()
maar 'overload of tracks' (rip, hulp?) klopt dat wel? 'klinkt' mij zo raar...dacht aan 'overload in tracks'
Kan altijd leuk zijn... maar ik laat ze mij dan wel benaderenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:00 schreef NLS04 het volgende:
[..]
nice shirt hoor. Voorkant ziet er ook echt strak uit.Is het geen idee om eens met hardstyle.com om de tafel te gaan zitten ?
Ik denk dat je dan nog lang kan wachten.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Kan altijd leuk zijn... maar ik laat ze mij dan wel benaderen
Bij die Promo CD die ze bij Defqon 2008 in t publiek gooide (en ik verliefd werd op AVIO) was dit een van de vetste platen. Ben blij dattie nu dus ook eindelijk uit is (freerelease op alphaverb.nl) . Wat blijven die gasten heldig.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow, ik weet niet of ik het mag zeggen, maar er is ook een AVIO shirt in de maak. En de eerste reactie is al lovend :![]()
En daaropvolgend ook maar een nieuwe YT van AVIO
Dat er niks meer aan te doen is klopt welquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Een overvloed aan tracks![]()
Volgens mij klopt dat wel![]()
En nu is er niks meer aan te doen....
Nicequote:En daaropvolgend ook maar een nieuwe YT van AVIO
jij was toch niet zo van de avio? of heb ik het nou mis?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow, ik weet niet of ik het mag zeggen, maar er is ook een AVIO shirt in de maak. En de eerste reactie is al lovend :![]()
Eens in de zoveel tijd moet je het draaiorgel even van het stof ontdoen, zal die gedacht hebbenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Put this on YouTube (Wildstylez remix)Wat een kutplaat
Die kick onder de meloquote:
B-Leaf is een heerlijke plaatquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:18 schreef Koepert het volgende:
Alphaverb - B-Leaf is toch ook we nice hoor![]()
eens!!quote:
droog, zoals Bob en Barry dat kunnenquote:
wederom een toppertjequote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Tevens is mijn shirtje af voor morgen:
[ afbeelding ]
Dus daar ben ik aan te herkennen.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En daaropvolgend ook maar een nieuwe YT van AVIO
* ReMcOrE is het eens met deze meneerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vind 'm wel iets hebben
En deze dus weer niet
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:
dat heeft Sieneke gisteravond toch al gedaan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:44 schreef LtNoX het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd moet je het draaiorgel even van het stof ontdoen, zal die gedacht hebben
Echt een draaiorgel plaat, net als het origineel.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:44 schreef LtNoX het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd moet je het draaiorgel even van het stof ontdoen, zal die gedacht hebben
[..]
Die kick onder de melo![]()
Ter ere van, wellichtquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat heeft Sieneke gisteravond toch al gedaan?
Klopt, daar is hij niet zo van. Maar ik welquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:42 schreef de_huig het volgende:
jij was toch niet zo van de avio? of heb ik het nou mis?
Thanksquote:
Gast!!! Dit is een lekkere track, goede bassline (reverzed) goede kicks ouderwetsch lekker scheur ritme. Lekker up tempo. Ik houd er wel van.quote:
Mag ik ze wel allebei goed vinden! Niet te moeilijk gehouden!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vind 'm wel iets hebben
En deze dus weer niet
juistem...hij had op qbase ook een area toch?quote:With great proud I can say I'll be hosting the BLUE area at DEFQON.1 AUSTRALIA! Defenitely a highlight in my career!Check www.q-dance.com.au
Nee is een andere: http://partyflock.nl/user/43391:MC_Chucky.htmlquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:29 schreef de_huig het volgende:
MCChucky twitter via Qdance
[..]
juistem...hij had op qbase ook een area toch?
scherp..:Pquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:32 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Nee is een andere: http://partyflock.nl/user/43391:MC_Chucky.html
Erkenning voor je werkquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:49 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Zo te zien vind Zatox het shirtje van Snakeboy ook erg vet![]()
https://twitter.com/DJZatox/status/14934120050
http://twitter.com/DJZatox/status/14962802904quote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Erkenning voor je werk![]()
Heb er zin in vandaag. Tis redelijk zonnig nu, dus hopen dat het ook zo tot vanavond blijft
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:01 schreef Sethje het volgende:
het blijft droog
ik doe vandaag wel rustig aan, morgen spelen het 1e en 2e van mijn amateurclub voor promotie naar de 1e klasse dus ik wil morgen fit zijn
quote:Desalniettemin zal ik bier drinken en een pretbek opzetten
Eenmansdrukkerijtje (leuk woord voor scrabble) hier in de buurt. Altijd goeie ervaring bij hem en altijd goeie kwaliteitquote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:27 schreef Baronpilsener het volgende:
Hoe/waar laat je die shirts printen dan? Ziet er wel erg netjes uit!
Mijn dag kan niet meer stukquote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:07 schreef Levitas het volgende:
[..]
http://twitter.com/DJZatox/status/14962802904
Nice! Wek de aandacht met je shirtje vooraan als ie staat te draaien, komt ie vast wel ff naar je toe na z`n act
quote:Maximum tickets per person
A maximum of 2 general admission, VIP admission and Helicopter tickets can be bought per person.
Defqon.1 tickets are non transferable
The FULL NAME and DATE OF BIRTH on the ticket must match the FULL NAME and DATE OF BIRTH on your ID presented at the time of entry. If the details have been tampered, your ticket/s will be cancelled and no refund provided.
Super grappig! Gefeliciteerd met je erkenning van je werk door mr Zatox! Als je hem vanmiddag nog even spreekt, kan je niet even vragen of hij een speciaal 'zonnetje op het bolletje, biertje, hardstyle nummertje' wil maken?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Mijn dag kan niet meer stuk![]()
Heb al bestellingen gekregen, zelf uit Italië
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vind 'm wel iets hebben
En deze dus weer niet
Lol, het is wel weer duidelijk dat ik een compleet andere smaak heb dan de meesten hier. Ik vind die In & Out niet bijzonder en een beetje inspiratieloos, maar de andere twee, vooral de Put This on Youtube weer lekker klinken...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:
niet alleen na zatox vriendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Nais!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:20 schreef T-Force het volgende:
[..]
Klopt, daar is hij niet zo van. Maar ik wel![]()
Hier het ontwerp wat Boy mij stuurde:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:55 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Super grappig! Gefeliciteerd met je erkenning van je werk door mr Zatox! Als je hem vanmiddag nog even spreekt, kan je niet even vragen of hij een speciaal 'zonnetje op het bolletje, biertje, hardstyle nummertje' wil maken?
Yhep, ik was de enige en de echte met het shirtquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:39 schreef eQuaL het volgende:
Alweer terug van Emporium, mijn maat was ziek, dus om 18 uur helaas al naar huis moeten gaan...
Nouja, we hadden toch maar tot Showtek willen blijven, dus behalve Zatox niet zo veel boeiends gemist...
Boy_Snakeye, ben jij de enige met zo'n shirt? Volgens mij heb ik je wel zien staan, ergens achteraan...
Wist niet zeker of er meer mensen waren met zo'n shirt, dus maar niet gevraagd
Yeah, its time for the 5th Episode of AVIO Podcast!quote:Op zondag 30 mei 2010 13:01 schreef RiKe het volgende:
Nieuwe avio podcast online!
Deze keer gemixt door Intractable One
Dat Zatox shirt.quote:
vet manquote:
Heel erg vet gemaaktquote:
Leuk filmpjequote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:38 schreef de_huig het volgende:
[..]
niet alleen na zatox vriendEen felicitatie lijkt me hier op zijn plaatsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk een postaantal wat bij de lengte van je geslacht past
Fuck Yeah wat een setquote:Op zondag 30 mei 2010 13:38 schreef CrustyClown het volgende:
16. Pendulum – Salt In The Wounds
Warner Music UK![]()
Platenkeuze
en de afsluiter
En boy gefeliciflapstaart met al de reacties op je shirtje, eindelijk erkenning van je werk
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
Leuke aftermovie boy, ook leuke plaat. Maar heb hem gister niet voorbij horen komen, raar aangezien jullie dat stukje met die telefoon heerlijk mee-acteren.quote:
Daar stonden wij op het laatst toch zelf bij toen dat gebeurdequote:Op zondag 30 mei 2010 16:08 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Nog meer mensen trouwes hierbij geweest?
http://www.twitvid.com/W452G
Wat een gek zeg
Ja inderdaad. En hij gaat zelf tenminste ook een beetje los achter die draaitafels. Dat kan ik altijd wel waarderenquote:Op zondag 30 mei 2010 11:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow en ik wil ook zeggen dat de sfeer wel heel super was bij de Headhunterz. Dus je mag die gast niet mogen om zijn blije happy nummers. Hij zorgt wel dat de mensen helemaal los gaan
Ssst, ik wist van te voren welke plaat ik ging gebruiken..... en aangezien er naast Zatox geen italiaanse helden draaide, moesten we zelf even improviserenquote:Op zondag 30 mei 2010 16:23 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Leuke aftermovie boy, ook leuke plaat. Maar heb hem gister niet voorbij horen komen, raar aangezien jullie dat stukje met die telefoon heerlijk mee-acteren.
quote:
Pff, weet je dat ik het echt niet meer zo goed weet. Niet omdat ik gezopen had, maar mee omdat ik helemaal uit mijn plaat ging. Openen met Choirs, Keep the rhythm, rawstyle, straight to the beat en the crew kwam sowieso voorbijquote:Op zondag 30 mei 2010 17:44 schreef Tha_Bartman het volgende:
Zatox-Rebels.. kan iemand het beschrijven voor mij, platenkeuze etc je kent het wel... een mini verslag
Ik ben daar heel erg benieuwd naar
Zatox & R3bels was onbeschrijfelijk eigenlijk, maar we gaan het proberen! Om te beginnen was het lekker aan het regenen, vond het totaal niet ergquote:Op zondag 30 mei 2010 17:44 schreef Tha_Bartman het volgende:
Zatox-Rebels.. kan iemand het beschrijven voor mij, platenkeuze etc je kent het wel... een mini verslag
Ik ben daar heel erg benieuwd naar
Volgens mij is dit die track die zo vet was tijdens 2nd identity. (b)lijkt van zatox & A-lusion te zijnquote:Op zondag 30 mei 2010 17:21 schreef T_Killer het volgende:
Ja dat heeft denk ik ook grotendeels te maken met het feit dat hij platen draait die heel bekend zijn. Dat heb je bijv bij Chain reaction / Zatox-Rebels een stuk minder. Publiek heeft toch herkenning nodig om los te kunnen gaan
quote:gister kijkje wezen nemen even praatje gemaakt met de beveiliging en we mochten toen even kijkje nemen en rondje lopen omdat er toch nog niet zo heel veel staat, ze waren in het midden bezig gevraagd wat ze daar komt en ze zeiden de mainstage, de tent waar vorig jaar de main stond staat al helemaal en helemaal achteraan waar in 2008 de main was komt ook een buitenstage en ze waren bezig een 2e tent aan het opzetten
Jones weerquote:
ik snap er geen hout vanquote:Op zondag 30 mei 2010 21:26 schreef ElDani het volgende:
Goed nieuws voor defqongangers: (bron PF)
[..]
quote:Op zondag 30 mei 2010 23:58 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik snap er geen hout van
en ik heb zon hekel aan die mooiboys die zo hun shirt uittrekken he..(vanaf 1:50
)
quote:Op zondag 30 mei 2010 23:58 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik snap er geen hout van
en ik heb zon hekel aan die mooiboys die zo hun shirt uittrekken he..(vanaf 1:50
)
Ik vind mooiquote:Op zondag 30 mei 2010 22:54 schreef T-Force het volgende:
Hallo, ik heb ook wat filmpjes gemaakt en heb een mini-compilatie gemaakt waarop we toch nogal losgaan![]()
Niet echt heel speciaal, maar wel leuk denk ik om even te delen
Zo niet mee eensquote:Op zondag 30 mei 2010 15:26 schreef Gezicht het volgende:
Overigens vind ik de nieuwe AVIO podcast maar matig. Begin viel me erg tegen, maar na de 6e track zo ongeveer is 'ie wel lekker.
Ik vind m vet hoor. Wist niet dat jij zoveel gefilmd had, ik dacht dat jij de hele tijd foto's aan het maken was van remcore (en hij van jou). Jullie waren net twee schoolmeisjes.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:54 schreef T-Force het volgende:
Hallo, ik heb ook wat filmpjes gemaakt en heb een mini-compilatie gemaakt waarop we toch nogal losgaan![]()
Uhu is weer een nice site geworden en er komen er nog veel meer aanquote:Op maandag 31 mei 2010 06:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik vind mooi
Nieuwe site van zatox is onlinehttp://www.djzatox.com/
Weer een stuk strakker. Qreative Design is goed bezig in de hardstylewereld![]()
Ja, ik had ReMcOrE nog nooit gezien, dus verbaasde me erover dat ie zo hard losging de hele tijdquote:Op maandag 31 mei 2010 14:43 schreef T_Killer het volgende:
Ik vind m vet hoor. Wist niet dat jij zoveel gefilmd had, ik dacht dat jij de hele tijd foto's aan het maken was van remcore (en hij van jou). Jullie waren net twee schoolmeisjes.
Verder was emporium vet, helden vd dag: B-frontliner en Zatox vs Rebels
En toch tijd om veel te filmen......quote:Op maandag 31 mei 2010 17:11 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ja, ik had ReMcOrE nog nooit gezien, dus verbaasde me erover dat ie zo hard losging de hele tijdNet zoals jij overigens. En iedere andere FOK!ker eigenlijk
We zijn allemaal helden
Ik had in totaal 5 minuten aan beeldmateriaal, valt mee tochquote:
Haha! Dat is wel echt mooi! Dat zou mijn vader dus echt nooit doen!quote:Op maandag 31 mei 2010 17:25 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik had in totaal 5 minuten aan beeldmateriaal, valt mee tochNog zat tijd om stampjes te plaatsen
![]()
Ons pap liet trouwens laatst nogal blijken dat hij niet snapte wat ik zo leuk vond aan al die feesten in de zin van dat ik er zoveel naartoe ga en het toch allemaal hetzelfde is. Nou kwam hij eergisteren thuis met een big smile...zei die: "Tom...heb jij volgende week zaterdag iets te doen?" Ja, ik ga naar Intents. "Nou, dat is toevallig! Ik heb ook een kaartje"Dus, ons pap gaat gewoon mee om te kijken wat ik er nou zo gaaf aan vind
Hij is kei gek, maar ok. Vervolgens kwam mijn vriendin thuis, precies hetzelfde verhaal. Gaan de vader van m'n vriendin en ons pap samen naar een stamppartijtje
![]()
Ben benieuwd hoelang hij het vol gaat houden daar. Vind het wel stoer dat hij er probeert trouwens
quote:Op maandag 31 mei 2010 17:25 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik had in totaal 5 minuten aan beeldmateriaal, valt mee tochNog zat tijd om stampjes te plaatsen
![]()
Ons pap liet trouwens laatst nogal blijken dat hij niet snapte wat ik zo leuk vond aan al die feesten in de zin van dat ik er zoveel naartoe ga en het toch allemaal hetzelfde is. Nou kwam hij eergisteren thuis met een big smile...zei die: "Tom...heb jij volgende week zaterdag iets te doen?" Ja, ik ga naar Intents. "Nou, dat is toevallig! Ik heb ook een kaartje"Dus, ons pap gaat gewoon mee om te kijken wat ik er nou zo gaaf aan vind
Hij is kei gek, maar ok. Vervolgens kwam mijn vriendin thuis, precies hetzelfde verhaal. Gaan de vader van m'n vriendin en ons pap samen naar een stamppartijtje
![]()
Ben benieuwd hoelang hij het vol gaat houden daar. Vind het wel stoer dat hij er probeert trouwens
Is een eigen mix van iemand, opzich is hij wel netjes gedaan totdat je je geluid wat harder zet / het luistert op goede boxen en je naar de mix skills gaat luisteren :p Dan is het gewoon slechtquote:
Same here. De 18e vertrekt mijn vliegtuig dus ik zou ook in één weg naar Schiphol kunnen gaan.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:49 schreef StM het volgende:
Klopt! vorig jaar niet geweest, dit jaar is het een waarschijnlijkje
Hehe ik zat al te luisteren vanmiddag, hoorde een paar hele rare, lelijke overgangen, dus begon al te twijfelenquote:Op maandag 31 mei 2010 18:39 schreef StM het volgende:
[..]
Is een eigen mix van iemand, opzich is hij wel netjes gedaan totdat je je geluid wat harder zet / het luistert op goede boxen en je naar de mix skills gaat luisteren :p Dan is het gewoon slecht
ff onthouden dat ik deze moet binnenhalenquote:Op zondag 30 mei 2010 13:38 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Yeah, its time for the 5th Episode of AVIO Podcast!
This month we’ve got a DJ set by Intractable One!
He will be playing at Defqon One Festival this year, so this will be a great warmup set
mwoahquote:
dit setje niet meegepakt om Emporium, maar de track klinkt goeeeeedquote:Op zondag 30 mei 2010 19:14 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit die track die zo vet was tijdens 2nd identity. (b)lijkt van zatox & A-lusion te zijn:
wat een set, continue knallen met deze 2 meneertjesquote:Op zondag 30 mei 2010 20:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Auditory Nerve is ook lekker, net als alle andere nummers van dit stelletje
matigquote:
wat een top filmpje kerelquote:Op zondag 30 mei 2010 22:54 schreef T-Force het volgende:
Nee maar ik stamp ook niet met alleen mn voeten.. Maw, als ik losga beweeg ik.. nogal... Dat levert nogal n kutfilmpjes op..of stampt nogal kwampachtig.. Maar ja.. Als je je inhoudt zal t wel gaanquote:Op maandag 31 mei 2010 18:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
@Koepert, filmen kun je ook tijdens het stampen. Bedoel je filmt toch niet met je voeten![]()
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:13 schreef kollie het volgende:
Zo, na een brakke zondag en een dag werken eindelijk tijd om eens wat over Emporium te posten. Leuk om eens wat Fokkers te ontmoeten. In ieder geval Boy, 16meter, T-force, T-killer, NLS en D'n Rippert. Zekers voor herhaling vatbaar!! OP defqon maar weer meeten.
Hahaquote:DBSTF: openen met Tanz ElektrikFeel my fire kwam nog langs, net als Insane. Toen kwam Sound of the thunder langs. Daar mocht ik van Boy en 16meter niet op los gaan. Deze instructies heb ik tot grote ergernis van Boy maar genegeerd
![]()
![]()
Al met al vond ik de set van DBSTF een waardige afsluiter van een mooi feest. Een lekkere aftrap voor het festivalseizoen
![]()
Boy typt wat sneller/gemakkelijker dan snakeyequote:Op maandag 31 mei 2010 19:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Waarom wordt ik altijd met mijn echte naam genoemd
95% eens met deze man! Leuk jou trouwens ook een keer gezien te hebbenquote:
Whehe!quote:Op maandag 31 mei 2010 17:25 schreef T-Force het volgende:
![]()
En niet voor de eerste tweede maar derde, misschien zelfs wel 4e keer.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:13 schreef kollie het volgende:
DBSTF: openen met Tanz ElektrikFeel my fire kwam nog langs,
Whaajooohhh wolla billa jwtzquote:Op maandag 31 mei 2010 19:15 schreef 16meter het volgende:
Op naar Defqon inderdaad!
Rippert ook op Defqon?
En op 4:20 hoor je Ripper om aandacht schreeuwen fluiten?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:35 schreef NLS04 het volgende:
2nd Identity aftermovie:
[waar-is-wally-modus] Op 3:04 zijn in ieder geval Rippa, T-Killer, T-Force, Ik & Seth te zien[/waar-is-wally-modus]
Chain Reaction - Out with a bang. Heerlijke mids!quote:Op maandag 31 mei 2010 19:13 schreef kollie het volgende:
Chain Reaction. Als iemand me kan vertellen met welke plaat hij opende, dan ben ik daar zeer blij mee. Een plaat met een heerlijke kick!
Ja op 07.40 en 08.20 nog eens, en op 6.00 loopt een of andere grote gek in n zatox shirtquote:Op maandag 31 mei 2010 21:35 schreef NLS04 het volgende:
2nd Identity aftermovie:
[waar-is-wally-modus] Op 3:04 zijn in ieder geval Rippa, T-Killer, T-Force, Ik & Seth te zien[/waar-is-wally-modus]
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:57 schreef T-Force het volgende:
[..]
95% eens met deze man! Leuk jou trouwens ook een keer gezien te hebben![]()
Punt 1: Je hebt Discorecordniet genoemd in je verhaal...Dat was zeker het hoogtepunt tijdens B-Frontliner en misschien zelfs het hoogtepunt tijdens het hele feest voor mij.
Punt 2: Na dat DBSTF met Tanz Elektrikopenden gooide ze Discorecord erin voor de 2de keer
![]()
Punt 3: Je had naar DaY-Mar moeten gaan tijdens Showtek, ze draaide echt heerlijk![]()
Verder bedankt voor de leuke reacties op het filmpje![]()
Wie gaan er trouwens nu naar Intents?
Quyxz
T-Force (+pa)
Boy_Snakeye
16meter
Sethje
ElDani
Ik zou met een groep van mijn studentenvereniging gaan, dat was mondeling afgesproken. Wil ik eind april kaarten halen, heeft iedereen al dingen gepland. Helaas, maarja. Niets aan te doen.quote:
Omdat anders mensen creativiteit kunnen tonen. Dat mag toch niet!! Na ja, misschien word Boy_Snakeye (zo beterquote:Op dinsdag 1 juni 2010 06:42 schreef NLS04 het volgende:![]()
http://twitter.com/DJZatox/status/15131785274
Waarom eigenlijk?
Copyright op de tracks/logo etc?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 06:42 schreef NLS04 het volgende:![]()
http://twitter.com/DJZatox/status/15131785274
Waarom eigenlijk?
Als het een geregistreerd beeldmerk is mag het officieel niet nee.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:39 schreef StM het volgende:
Ik vermoed eigenlijk meer dat het niet mag wegens het logo
Nee hoor, gewoon logisch gevolg van copyrights...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik vind het vooral getuigen van de zielige mentaliteit die lijkt te heersen in het wereldje.
Maar wat heeft Zatox met Scantraxx te maken dan?quote:
Dat is Dov nou aan het uitzoekenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:13 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Maar wat heeft Zatox met Scantraxx te maken dan?
Dov doet de distributie voor Italian Hardstyle, omdat Zatox nieuw is in het organiseren van een label en Dov uiteraard niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat is Dov nou aan het uitzoeken![]()
Nee, ik weet het niet.
Domain: italianhardstyle.itquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:23 schreef StM het volgende:
Je zou eens kunnen kijken op wiens naam italianhardstyle.it geregistreerd is. Meer kan ik er niet over zeggen
Nee hoor, sterker nog, het logo op mijn shirt is niet officieel. Eigen lettertype. Ik kan zelf via Qreative Design het orginele krijgen, maar vind die juist zelf wat minderquote:
Is het dus nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:46 schreef mstx het volgende:
[..]
Als het een geregistreerd beeldmerk is mag het officieel niet nee.
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:35 schreef NLS04 het volgende:
2nd Identity aftermovie:
Punt 1: Wat heb je überhaupt aan merchandise?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:52 schreef eQuaL het volgende:
Als iedereen zijn eigen t-shirts ging verkopen met DefQon.1, of Headhunterz erop, wat heb je dan nog aan merchandise??
Ja, had ook al rond gevraagd maar niemand wil bobben.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:10 schreef eNGine10 het volgende:
http://events.q-dance.com.au/2010-09_18-september_defqon1/
Defqon australie site en line up. Net even wat te ver weg helaas
Boek je toch een hotelletje en rij je 's ochtends terugquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:36 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Ja, had ook al rond gevraagd maar niemand wil bobben.
Entree is al gratis, dus dat scheelt weer in de kostenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Boek je toch een hotelletje en rij je 's ochtends terug
Auto van de zaak. Moet alleen nog even bedenken hoe ik ze ga vertellen dat ik met de auto naar Australie rijd ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Partyagenda;
Outdated....
Tru, okey second best dan.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:10 schreef mstx het volgende:
Ik denk dat Wildstylez - No Time To Waste de meest gedraaide plaat wordt.
En op 2: Scope DJ - Househeads
Aaauuww!!!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:16 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ik zal hoogstens Qdance radio luisteren op dat moment
Lijkt me ook sterk, hoop natuurlijk van wel. Ik hoor die track niet vaak voor bij komen in setjes op feestjes of op de radio en dergelijke.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:21 schreef Sethje het volgende:
Door wie word Lipservice veel gedraaid dan? Door welke act?
Daaromquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:24 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Lijkt me ook sterk, hoop natuurlijk van wel. Ik hoor die track niet vaak voor bij komen in setjes op feestjes of op de radio en dergelijke.
Die zal ook nog heel goed gaan. Moet wel wat later op de dag zijn als m'n portemonnee leeg begint te raken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:48 schreef Koepert het volgende:
Zolang het maar iets met een zonnetje en een biertje is..![]()
ik heb er wel een paar van hem gemaakt jahquote:Op maandag 31 mei 2010 14:43 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ik vind m vet hoor. Wist niet dat jij zoveel gefilmd had, ik dacht dat jij de hele tijd foto's aan het maken was van remcore (en hij van jou). Jullie waren net twee schoolmeisjes.
Verder was emporium vet, helden vd dag: B-frontliner en Zatox vs Rebels
ja, T_Killer en ik morgen graag losgaan zoals je hebt gemerktquote:Op maandag 31 mei 2010 17:11 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ja, ik had ReMcOrE nog nooit gezien, dus verbaasde me erover dat ie zo hard losging de hele tijdNet zoals jij overigens. En iedere andere FOK!ker eigenlijk
We zijn allemaal helden
EDIT: foto's hier ff weggehaald op verzoekquote:
ach, iedereen kent je toch hierquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:22 schreef 16meter het volgende:
Ik ben gesteld op mijn privacy jwtz
Maar dat is T-Force.
ze vallen best mee toch?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:26 schreef 16meter het volgende:
Ik ben er nog niet over uit welke erger is.
ik vind het interessanter wat die gasten links op de onderste foto onderling aan het verdelen zijn :pquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:26 schreef 16meter het volgende:
Ik ben er nog niet over uit welke erger is.
Doe 's weg editten
normaal moet ik dan reageren maar ik heb jullie amper gezienquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:06 schreef ReMcOrE het volgende:
http://partyflock.nl/album/257520/7182729.html
mochten mensen bepaalde foto's verwijderd willen hebben, let me know![]()
Ik had ze ook al in de smiezenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:49 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik vind het interessanter wat die gasten links op de onderste foto onderling aan het verdelen zijn :p
Dit kwam ik tegen toen ik zocht wanneer Carnifex - For The New Shit gereleased zou worden (op Myth018 - 15 maart al)quote:Chiren leaves Mythica Records
Chiren was one of the founders of the label and we would like to thank him for all his efforts to make Mythica a strong label. And of course also for his productions. Chiren: I wish all the Mythica members a lot of success for the coming period. I will miss you guys! Keep the bassdrum alive!!
He can no longer combine the function of label manager with his private life. Tommy Calderon (Trilok) has taken over all his tasks. If Chiren will release another hardstyle track on the label is also uncertain. After the performances at de feestfabriek and Decibel, Chiren will take a sabbatical break. For how long he does not know yet. Only the future will tell.
Waarom dan wel mijn foto met mijn link plaatsen op je facebook en twitter...quote:DJZatox: @DailymomentsNL hey man Zatox and The logo that u Are using for your t-shirt is a brand of mine u can't sell my brand u know?? Its illegal..
dat moet iemand hem ingefluisterd hebben, klaar..beetje jammerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:51 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zatox is een beetje dom.
[..]
Waarom dan wel mijn foto met mijn link plaatsen op je facebook en twitter...
Dat. Plus dat je je eigen versie van het logo gebruikt hebt. Dus slaat eigenlijk nergens op.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:06 schreef de_huig het volgende:
[..]
dat moet iemand hem ingefluisterd hebben, klaar..beetje jammer
Tot en met Avio lekker buiten, en dan naar binnen met een uitstapje naar buiten voor flamman en abraxasquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:45 schreef Quyxz_ het volgende:WAT EEN BAZENTIMETABLE
Ik kan alles zien wat ik wil zien.
Enige minpuntje dat al het rauwe relatief aan het begin ziet, maar dat maakt niet uit. Ik kan het iig zien.
Edit: Dit ging over Intents hè.
http://partyflock.nl/party/166632
Een man met smaak, dat mag ik wel..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:51 schreef Da_Ripper het volgende:
Deze plaat is imo nog steeds de meest rauwe Hardstyle-plaat tot nu toe![]()
Hallo Ripper, jij hebt duidelijk Trespassing van Geck-O & Thera nog niet gehoord. Dat is veruit de meest lompe rauwe hardstyle-track die ik ooit gehoord hebquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:51 schreef Da_Ripper het volgende:
Deze plaat is imo nog steeds de meest rauwe Hardstyle-plaat tot nu toe![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |