Precies..!quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:18 schreef T-Force het volgende:
[..]
Met een vleugje zonnetje-op-de-kop-biertje-in-je-hand/pilletje-in-je-mik-style verwacht ik
Het is al bijna juni...quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:32 schreef Grrommit het volgende:Gold!
![]()
Maar waarom komt hij pas in juni uit![]()
![]()
Ik denk wel dat Tillt zich echt op de kaart gaat zetten door nu ook een melodieuzer label erbij te nemen en door de samenwerkingen met bekendere artiesten.
En hiermee bedoel ik dan niet als op de kaart zetten voor de liefhebbers, want ik ga er van uit dat iedereen hier Tillt wel kent, maar meer de scantraxx fusion bekendheid kant op.
vind het wel een toffe plaatquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:26 schreef Quyxz_ het volgende:
De hardcore remix staat online
Boh, intro gewoon wat sneller en een hardere kick. Verder gewoon een lompe hardcore track.
Melodie is wel nice overigens.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:37 schreef NrSiX het volgende:
Blijft toch een lekker nummer, ondanks dat deze al grijs is gedraaid
mooi werk, kan zijn plaatjes altijd wel waarderen; maar nog geen idee of ik hem ga zien op de mainquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:21 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Samenvatting:
Komt een Tillt! Gold label aan waarop onder andere Max Enforcer - Gold word op gereleased (inclusief Bioweapon remix)
Max Enforcer gaat flink samenwerken met oa DBSTF, Zany, Frontliner en meer, en staat op Decibel mainstage
oja...quote:
AAAAAAAAAAAAAAAIIIII, Komtie dan hequote:Op donderdag 27 mei 2010 18:50 schreef ReMcOrE het volgende:
Alles Kapot (+ remix) ben ik, na het luisteren, wel bekend mee maar vind de Darkraver-versie toch leuker
meer van deze kick?quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:40 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
die kick
Is volgens mij niet veel anders dan TECHNOBOY - Blackout
De mashup of 't origineel? Kan geen TL op LSDB vinden. Beiden in ieder geval erg vetquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:13 schreef T-Force het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAIIIII, Komtie dan he![]()
Ik ben zeeeeer te spreken over de melodieuze kant m.b.t. Catching UpOngelofelijk lekkere plaat die ik voor het eerst hoorde op Riverdance vorig jaar tijdens de set van Alphaverb!
Beetje zuur dat zoiets bij de pressing dan weer ergens klemloopt.quote:I know we promised a mid-May release for the Rawstyle EP, but unfortunately there was a delay at the manufacturer, and with the manufacturing itself. We're not expecting the release for at least another month. However, we know how patient and supportive everybody has been, and we promise to make it up to you.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:14 schreef Grrommit het volgende:
[..]
Na Wasted Penguinz ook Kloontje getekend bij Scantraxx?
Wacht maar tot je Roots of Evil live hoortquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:47 schreef Dalton_ het volgende:
ik ben niet lui
edit: keertje live horen mischien, zo niet écht spectaculair..
Ziet er goed uit!!quote:DEFQON.1 CD1: HARDSTYLE MIXED BY WILDSTYLEZ
1 Wildstylez - No Time To Waste (Official Defqon.1 Anthem)
2 DJ Isaac - Bitches![]()
3 Tuneboy - Ombrello Maledetto
4 Pavo - From Scratch
5 Bioweapon - Maximizer
6 SMD - All For The Thrill![]()
7 Wildstylez - In & Out
9 The Prophet - Counterfeit![]()
10 Noisecontrollers - Shreek (Headhunterz Remix)
10 Wildstylez - Revenge (Technoboy 2010 Remix)
12 Zatox & The Vamper - The Crew
13 Brennan Heart - Till U Believe
14 Tatact - Seiv Mai Nait![]()
15 Ambassador Inc. - Put This On Youtube (Wildstylez Remix)
16 Headhunterz & Wildstylez - Blame It On The Music (D-Block & S-te-Fan Remix)
17 Noisecontrollers - Faster 'n Futher
19 Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha² Remix)![]()
Hahaa, die snor van B-Frontquote:
Niet onverdienstelijk, heb sowieso zin in B-Frontliner, live Discorecord en Rebirth of the sun horen hopelijk (of zou Frontliner die echt bewaren voor Defqon?)quote:
Geen idee. Maar hij zal wel iets bewaren voor Defqon neem ik aan.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:29 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Niet onverdienstelijk, heb sowieso zin in B-Frontliner, live Discorecord en Rebirth of the sun horen hopelijk (of zou Frontliner die echt bewaren voor Defqon?)
Nee toch stiekem gewijzigd. Vond dit toch weer wat anders en wat strakker. Had het superman logo al een keer bij Zany toegepast. Je moet jezelf (ondanks de achterkant) blijven vernieuwenquote:
nice shirt hoor. Voorkant ziet er ook echt strak uit.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nee toch stiekem gewijzigd. Vond dit toch weer wat anders en wat strakker. Had het superman logo al een keer bij Zany toegepast. Je moet jezelf (ondanks de achterkant) blijven vernieuwen
Vet shirtquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Rike,
Heb vandaag onderweg naar Sneek en weer terug , geluisterd naar je setjes. Allebei erg lekker. 1e is gewoon goed. 2e is de trackkeuze, maar je hoort duidelijk een hapering bij de overgangen. Die hoorde je in de 1e mix niet. Ook mixfoutje van HHZ naar Zany.... maar dat terzijde. Ander programma?
Tevens is mijn shirtje af voor morgen:
[ afbeelding ]
Dus daar ben ik aan te herkennen.
Een overvloed aan tracksquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:39 schreef Koepert het volgende:
[..]
Vet shirt![]()
maar 'overload of tracks' (rip, hulp?) klopt dat wel? 'klinkt' mij zo raar...dacht aan 'overload in tracks'
Kan altijd leuk zijn... maar ik laat ze mij dan wel benaderenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:00 schreef NLS04 het volgende:
[..]
nice shirt hoor. Voorkant ziet er ook echt strak uit.Is het geen idee om eens met hardstyle.com om de tafel te gaan zitten ?
Ik denk dat je dan nog lang kan wachten.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Kan altijd leuk zijn... maar ik laat ze mij dan wel benaderen
Bij die Promo CD die ze bij Defqon 2008 in t publiek gooide (en ik verliefd werd op AVIO) was dit een van de vetste platen. Ben blij dattie nu dus ook eindelijk uit is (freerelease op alphaverb.nl) . Wat blijven die gasten heldig.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow, ik weet niet of ik het mag zeggen, maar er is ook een AVIO shirt in de maak. En de eerste reactie is al lovend :![]()
En daaropvolgend ook maar een nieuwe YT van AVIO
Dat er niks meer aan te doen is klopt welquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Een overvloed aan tracks![]()
Volgens mij klopt dat wel![]()
En nu is er niks meer aan te doen....
Nicequote:En daaropvolgend ook maar een nieuwe YT van AVIO
jij was toch niet zo van de avio? of heb ik het nou mis?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow, ik weet niet of ik het mag zeggen, maar er is ook een AVIO shirt in de maak. En de eerste reactie is al lovend :![]()
Eens in de zoveel tijd moet je het draaiorgel even van het stof ontdoen, zal die gedacht hebbenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Put this on YouTube (Wildstylez remix)Wat een kutplaat
Die kick onder de meloquote:
B-Leaf is een heerlijke plaatquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:18 schreef Koepert het volgende:
Alphaverb - B-Leaf is toch ook we nice hoor![]()
eens!!quote:
droog, zoals Bob en Barry dat kunnenquote:
wederom een toppertjequote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Tevens is mijn shirtje af voor morgen:
[ afbeelding ]
Dus daar ben ik aan te herkennen.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En daaropvolgend ook maar een nieuwe YT van AVIO
* ReMcOrE is het eens met deze meneerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vind 'm wel iets hebben
En deze dus weer niet
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Put this on YouTube (Wildstylez remix)Wat een kutplaat
dat heeft Sieneke gisteravond toch al gedaan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:44 schreef LtNoX het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd moet je het draaiorgel even van het stof ontdoen, zal die gedacht hebben
Echt een draaiorgel plaat, net als het origineel.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:44 schreef LtNoX het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd moet je het draaiorgel even van het stof ontdoen, zal die gedacht hebben
[..]
Die kick onder de melo![]()
Ter ere van, wellichtquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat heeft Sieneke gisteravond toch al gedaan?
Klopt, daar is hij niet zo van. Maar ik welquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:42 schreef de_huig het volgende:
jij was toch niet zo van de avio? of heb ik het nou mis?
Thanksquote:
Gast!!! Dit is een lekkere track, goede bassline (reverzed) goede kicks ouderwetsch lekker scheur ritme. Lekker up tempo. Ik houd er wel van.quote:
Mag ik ze wel allebei goed vinden! Niet te moeilijk gehouden!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vind 'm wel iets hebben
En deze dus weer niet
juistem...hij had op qbase ook een area toch?quote:With great proud I can say I'll be hosting the BLUE area at DEFQON.1 AUSTRALIA! Defenitely a highlight in my career!Check www.q-dance.com.au
Nee is een andere: http://partyflock.nl/user/43391:MC_Chucky.htmlquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:29 schreef de_huig het volgende:
MCChucky twitter via Qdance
[..]
juistem...hij had op qbase ook een area toch?
scherp..:Pquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:32 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Nee is een andere: http://partyflock.nl/user/43391:MC_Chucky.html
Erkenning voor je werkquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:49 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Zo te zien vind Zatox het shirtje van Snakeboy ook erg vet![]()
https://twitter.com/DJZatox/status/14934120050
http://twitter.com/DJZatox/status/14962802904quote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Erkenning voor je werk![]()
Heb er zin in vandaag. Tis redelijk zonnig nu, dus hopen dat het ook zo tot vanavond blijft
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:01 schreef Sethje het volgende:
het blijft droog
ik doe vandaag wel rustig aan, morgen spelen het 1e en 2e van mijn amateurclub voor promotie naar de 1e klasse dus ik wil morgen fit zijn
quote:Desalniettemin zal ik bier drinken en een pretbek opzetten
Eenmansdrukkerijtje (leuk woord voor scrabble) hier in de buurt. Altijd goeie ervaring bij hem en altijd goeie kwaliteitquote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:27 schreef Baronpilsener het volgende:
Hoe/waar laat je die shirts printen dan? Ziet er wel erg netjes uit!
Mijn dag kan niet meer stukquote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:07 schreef Levitas het volgende:
[..]
http://twitter.com/DJZatox/status/14962802904
Nice! Wek de aandacht met je shirtje vooraan als ie staat te draaien, komt ie vast wel ff naar je toe na z`n act
quote:Maximum tickets per person
A maximum of 2 general admission, VIP admission and Helicopter tickets can be bought per person.
Defqon.1 tickets are non transferable
The FULL NAME and DATE OF BIRTH on the ticket must match the FULL NAME and DATE OF BIRTH on your ID presented at the time of entry. If the details have been tampered, your ticket/s will be cancelled and no refund provided.
Super grappig! Gefeliciteerd met je erkenning van je werk door mr Zatox! Als je hem vanmiddag nog even spreekt, kan je niet even vragen of hij een speciaal 'zonnetje op het bolletje, biertje, hardstyle nummertje' wil maken?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Mijn dag kan niet meer stuk![]()
Heb al bestellingen gekregen, zelf uit Italië
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |