Precies..!quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:18 schreef T-Force het volgende:
[..]
Met een vleugje zonnetje-op-de-kop-biertje-in-je-hand/pilletje-in-je-mik-style verwacht ik
Het is al bijna juni...quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:32 schreef Grrommit het volgende:Gold!
![]()
Maar waarom komt hij pas in juni uit![]()
![]()
Ik denk wel dat Tillt zich echt op de kaart gaat zetten door nu ook een melodieuzer label erbij te nemen en door de samenwerkingen met bekendere artiesten.
En hiermee bedoel ik dan niet als op de kaart zetten voor de liefhebbers, want ik ga er van uit dat iedereen hier Tillt wel kent, maar meer de scantraxx fusion bekendheid kant op.
vind het wel een toffe plaatquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:26 schreef Quyxz_ het volgende:
De hardcore remix staat online
Boh, intro gewoon wat sneller en een hardere kick. Verder gewoon een lompe hardcore track.
Melodie is wel nice overigens.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:37 schreef NrSiX het volgende:
Blijft toch een lekker nummer, ondanks dat deze al grijs is gedraaid
mooi werk, kan zijn plaatjes altijd wel waarderen; maar nog geen idee of ik hem ga zien op de mainquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:21 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Samenvatting:
Komt een Tillt! Gold label aan waarop onder andere Max Enforcer - Gold word op gereleased (inclusief Bioweapon remix)
Max Enforcer gaat flink samenwerken met oa DBSTF, Zany, Frontliner en meer, en staat op Decibel mainstage
oja...quote:
AAAAAAAAAAAAAAAIIIII, Komtie dan hequote:Op donderdag 27 mei 2010 18:50 schreef ReMcOrE het volgende:
Alles Kapot (+ remix) ben ik, na het luisteren, wel bekend mee maar vind de Darkraver-versie toch leuker
meer van deze kick?quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:40 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
die kick
Is volgens mij niet veel anders dan TECHNOBOY - Blackout
De mashup of 't origineel? Kan geen TL op LSDB vinden. Beiden in ieder geval erg vetquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:13 schreef T-Force het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAIIIII, Komtie dan he![]()
Ik ben zeeeeer te spreken over de melodieuze kant m.b.t. Catching UpOngelofelijk lekkere plaat die ik voor het eerst hoorde op Riverdance vorig jaar tijdens de set van Alphaverb!
Beetje zuur dat zoiets bij de pressing dan weer ergens klemloopt.quote:I know we promised a mid-May release for the Rawstyle EP, but unfortunately there was a delay at the manufacturer, and with the manufacturing itself. We're not expecting the release for at least another month. However, we know how patient and supportive everybody has been, and we promise to make it up to you.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:14 schreef Grrommit het volgende:
[..]
Na Wasted Penguinz ook Kloontje getekend bij Scantraxx?
Wacht maar tot je Roots of Evil live hoortquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:47 schreef Dalton_ het volgende:
ik ben niet lui
edit: keertje live horen mischien, zo niet écht spectaculair..
Ziet er goed uit!!quote:DEFQON.1 CD1: HARDSTYLE MIXED BY WILDSTYLEZ
1 Wildstylez - No Time To Waste (Official Defqon.1 Anthem)
2 DJ Isaac - Bitches![]()
3 Tuneboy - Ombrello Maledetto
4 Pavo - From Scratch
5 Bioweapon - Maximizer
6 SMD - All For The Thrill![]()
7 Wildstylez - In & Out
9 The Prophet - Counterfeit![]()
10 Noisecontrollers - Shreek (Headhunterz Remix)
10 Wildstylez - Revenge (Technoboy 2010 Remix)
12 Zatox & The Vamper - The Crew
13 Brennan Heart - Till U Believe
14 Tatact - Seiv Mai Nait![]()
15 Ambassador Inc. - Put This On Youtube (Wildstylez Remix)
16 Headhunterz & Wildstylez - Blame It On The Music (D-Block & S-te-Fan Remix)
17 Noisecontrollers - Faster 'n Futher
19 Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha² Remix)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |