quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:22 schreef T-Force het volgende:
[..]
Totale eensheid![]()
Wie komen er nou allemaal op Emporium?
T-Force
Remcore
Da_Ripper
NLS04
Deeltjesversneller
Ik denk wel dat er verschil zit tussen hoe bijv b-front of zatox draaien en hoe showtek of prophet draaien.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:19 schreef Sethje het volgende:
Ik vind het gezeik op de TT echt onzin. Er zijn tegenwoordig bijna alleen maar "harde acts" en van een opbouw in een TT is sowieso weinig tot geen sprake.
Ja in mijn ogen is dat wel logisch, ze draaien nou eenmaal meer melodische hardstyle (of in showtek's geval harde hands upquote:Als je nu Prophet voorop had gezet was toch ook niet superlogisch geweest? Of Showtek? Laatste keer dat ik ze hoorde vielen ze mij in ieder geval 100% mee.
Dat het misschien moeilijk te combineren valt met meerdere optredens wil ik nog wel geloven. Zal strakjes 's kijken of de heren meerdere gigs hebben zaterdag.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:19 schreef Sethje het volgende:
Ik vind het gezeik op de TT echt onzin. Er zijn tegenwoordig bijna alleen maar "harde acts" en van een opbouw in een TT is sowieso weinig tot geen sprake. Als je nu Prophet voorop had gezet was toch ook niet superlogisch geweest? Of Showtek? Laatste keer dat ik ze hoorde vielen ze mij in ieder geval 100% mee.
Verder zijn er meerdere feesten op deze dag dus zal het moeilijk combineren zijn.
Dat geloof ik zeker jaquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:43 schreef Da_Ripper het volgende:
Hoewel Stef, (ja, ik ken hem irl& ja, jullie mogen me aanraken) ook kan afsluiten gelijk een barbaar
![]()
Had gekund, je kunt het ook anders aanpakken..quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:39 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik had natuurlijk ook gewoon TVP kunnen zeggen...
12:00 - 13:00: Devon K.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:43 schreef Da_Ripper het volgende:
Zal strakjes 's kijken of de heren meerdere gigs hebben zaterdag.
Eens. Ik heb er ontzettend veel zin in!!quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:19 schreef Sethje het volgende:
Ik vind het gezeik op de TT echt onzin. Er zijn tegenwoordig bijna alleen maar "harde acts" en van een opbouw in een TT is sowieso weinig tot geen sprake. Als je nu Prophet voorop had gezet was toch ook niet superlogisch geweest? Of Showtek? Laatste keer dat ik ze hoorde vielen ze mij in ieder geval 100% mee.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:22 schreef T-Force het volgende:
T-Force
Remcore
Da_Ripper
NLS04
Deeltjesversneller
Sethje (mits het droog blijft)
Tijden kun je aangeven maar stel dat er een dubbele boeking is dan word er vaak eerst gewoon in goed overleg naar een oplossing gezocht. Of er eventueel wat geschoven kan worden, een andere naam in zelfde prijscategorie etc. Het word niet super hard gespeeld en vaak kom je er wel uit. Al heb je als kleinere organisatie natuurlijk niks te zeggen tegenover een groot feest van q,b2s,bass events etc. Maar dat is ook een kwestie van zelf weten waar je staatquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:43 schreef Da_Ripper het volgende:
Hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk, het in elkaar zetten van een TT?
De organisator van een feest boekt de DJ's bij hun bookings-kantoor en geeft meteen een time-slot aan van wanneer de organisator hem het liefst wil hebben.
Of het kantoor ontvangt de booking en mailt terug: "Ja, zaterdag de 29ste kan hij komen maar alleen tussen 13:00 & 15:00 want hij staat al geboekt van 19:00-20:00 op <insert ander feest>.
Dit is ook wel zo natuurlijk, alleen ik begrijp het ook wel als iemand drie keer zo goedkoop is als die hele populaire naam ( bij de massa ) en als diegene nog niet zoveel naamsbekendheid heeft, dat je die dan om 14.00 zet en niet die act die 3x zo duur is + op meer support van de massa kan rekenen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:39 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er verschil zit tussen hoe bijv b-front of zatox draaien en hoe showtek of prophet draaien.
[..]
Ja in mijn ogen is dat wel logisch, ze draaien nou eenmaal meer melodische hardstyle (of in showtek's geval harde hands up) en mijns inziens hoort dit dus voor het rauwere werk en niet erna. Je gaat toch ook Drokz niet laten openen om te eindigen met Chuckie..
staat ie daar met een lange baard een wild zwijn te braden? zo zie ik barbaren in ieder geval.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:43 schreef Da_Ripper het volgende:
Hoewel Stef, (ja, ik ken hem irl& ja, jullie mogen me aanraken) ook kan afsluiten gelijk een barbaar
![]()
Ja ik snap ook dat het een commerciele happening is, maar een beetje schipperen tussen commercie en je publiek mag van mij welquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:46 schreef Sethje het volgende:
Dit is ook wel zo natuurlijk, alleen ik begrijp het ook wel als iemand drie keer zo goedkoop is als die hele populaire naam ( bij de massa ) en als diegene nog niet zoveel naamsbekendheid heeft, dat je die dan om 14.00 zet en niet die act die 3x zo duur is + op meer support van de massa kan rekenen.
Ik noemde ze heel bewust niet, om die reden dat ze nog wel eens minder eigen werk willen draaien en meer dat soort platenquote:En ik vind DBSTF als afsluiter niet zo'n ramp, laatst in de Matrixx ook zo'n dikke set. Tats mashup, dj revolution, was gewoon keihard hoor, niets mis mee.
*doet even poging tot mentale noot*quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:43 schreef Da_Ripper het volgende:
... Stef, (ja, ik ken hem irl& ja, jullie mogen me aanraken) ....
Neem aan dat de (definitieve) boeking gelijk met timeslot is, zodat een DJ pas echt 'geboekt' is op het moment dat alles vaststaat. Anders is een DJ overgeleverd aan de ijver van de TT-maker. Kan me wel voorstellen dat er in overleg met de DJ pas later een echte tijd afsgesproken wordt, bv. als andere organisatoren ook interesse tonen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:43 schreef Da_Ripper het volgende:
Hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk, het in elkaar zetten van een TT?
De organisator van een feest boekt de DJ's bij hun bookings-kantoor en geeft meteen een time-slot aan van wanneer de organisator hem het liefst wil hebben.
Of het kantoor ontvangt de booking en mailt terug: "Ja, zaterdag de 29ste kan hij komen maar alleen tussen 13:00 & 15:00 want hij staat al geboekt van 19:00-20:00 op <insert ander feest>.
Zou je dan nog als organisator een biedingsoorlog kunnen beginnen om die DJ persé in jouw gewilde time-slot krijgen? Of worden de tijden ook meteen (contractueel) vastgelegd zodra je de DJ boekt?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:46 schreef Sethje het volgende:
T-Force
Remcore
Da_Ripper
NLS04
Deeltjesversneller
T_Killer
Ja ze staan bij de PF site van Emporium er ook niet bij, maar dat zal wel een fout zijn...toch?....zeg aub dat t een fout is....een typo oid....toch?quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:12 schreef Da_Ripper het volgende:
B-Front & Frontliner hebben geen Emporium in hun agenda
Ja is een foutje van PF.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:00 schreef T_Killer het volgende:
[..]
[..]
Ja ze staan bij de PF site van Emporium er ook niet bij, maar dat zal wel een fout zijn...toch?....zeg aub dat t een fout is....een typo oid....toch?
Ik ging daar hierboven al even op inquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:55 schreef LtNoX het volgende:
Wellicht weet Sethje meer?
Je kunt dus gewoon aangeven wat jou timetable is en als dat voor geen problemen zorgt dan is dat gewoon oke. Mochten er dubbele boekingen zijn dan word er gewoon overlegd.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:46 schreef Sethje het volgende:
Tijden kun je aangeven maar stel dat er een dubbele boeking is dan word er vaak eerst gewoon in goed overleg naar een oplossing gezocht. Of er eventueel wat geschoven kan worden, een andere naam in zelfde prijscategorie etc. Het word niet super hard gespeeld en vaak kom je er wel uit. Al heb je als kleinere organisatie natuurlijk niks te zeggen tegenover een groot feest van q,b2s,bass events etc. Maar dat is ook een kwestie van zelf weten waar je staat.
[..]
Weet het, maar toen was ik nog aan 't typenquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:08 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik ging daar hierboven al even op in
[..]
Je kunt dus gewoon aangeven wat jou timetable is en als dat voor geen problemen zorgt dan is dat gewoon oke. Mochten er dubbele boekingen zijn dan word er gewoon overlegd.
ja maar, ja maar; dat had niemand gezienquote:
zekers te weten zijn we presentquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:22 schreef T-Force het volgende:
[..]
Totale eensheid![]()
T-Force
Remcore ReMcOrE
Da_Ripper
NLS04
Twas wel al bekend, maar khad daarstraks mn tickets gekocht voor Decibel en waar ging m'n geld naartoe ...quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:46 schreef Sethje het volgende:
... tegenover een groot feest van q,b2s,bass events etc.
fixedquote:Wie komen er nou allemaal op Emporium?
T-Force
ReMcOrE
Da_Ripper
NLS04
Deeltjesversneller
T_Killer
Boy_snakeye
eQuaL
kollie
quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:19 schreef Sethje het volgende:
Ja het was mij ook al opgevallen... 1 groot monopolie dusquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:52 schreef Da_Ripper het volgende:
Twas wel al bekend, maar khad daarstraks mn tickets gekocht voor Decibel en waar ging m'n geld naartoe ...
GlobalCollect inzake Tickets ID&T/Q-Dance
heerlijk hard weerquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:54 schreef ElDani het volgende:
Nieuwe Digital Punk & Waveliner. Deze is me toch een partij lekker!
Neeeeeee, dat kan niet. Die is druk bezig om alle roddels te ontwijken over samenspanningspraktijken binnen de VVD of ze misschien premier zal worden. Best ironisch toch dat een hoop mensen samen bepalen wie er premier mag worden, maar als andere mensen bepalen dat een product niet zo goedkoop mag worden is het ineens collectief hooghouden van prijzen. Pff, je word genaaid zeg ik je, genaaid. Door de politiek, de maatschapij, door uitkerings-henkie (ja wij hebben ook zo een persoon in onze verkiezingen Obama). En om deze uiterst zinvolle post nog invullen te geven, Q/ID&T/B2S jullie naaien me ook een oor aan, deze arme jongen. Hoeveel dure centjes voor een kaartje.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ja het was mij ook al opgevallen... 1 groot monopolie dusMiss kunnen we Neelie Kroes er op afsturen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@JortK, en jij mag zeggen dat alleen jij uiterst zinvolle posts maakt
Partyagenda;
Outdated....
Moet je die voor de grap eens vergelijken met die andere vanaf 0:58quote:
http://www.discogs.com/Ha(...)Dark/release/1143381quote:A Light Of The Dark (The Blackout Mix) 7:12
B Light Of The Dark (The Blackout Dub) 6:54
ja, is hetzelfde weet ik maar ik dacht dat het origineel van Technoboy was.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:08 schreef LtNoX het volgende:
[..]
Moet je die voor de grap eens vergelijken met die andere vanaf 0:58
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:36 schreef RiKe het volgende:
Nieuwe mix is klaar en verstuurd!
Tracklist:
1. Project 1 - Rate Reducer (Headhunterz Remix)
2. Zany - Pure
3. Gaida - Diamond (TNT remix)![]()
![]()
![]()
![]()
4. 2 Best Enemies - Les Drums (TBY remix)![]()
5. TNT - DJ Without A Brain (Technoboy remix)
6. Brainkicker vs Noisecontrollers - Always Black (original mix)
7. The Nasty Boyz - Angel (Hardstyle Masterz Cut)![]()
8. Tuneboy - I Will Growl![]()
9. Project 1 - Art Of Creation
10. Hardstyle Masterz - B Cool (Hardstyle Masterz vs TB mix)
11. Noisecontrollers - Macabre 2010
12. Alphaverb - Hands Up 2010 (Original Mix)
13. Alpha Twins vs Seizure - Drop The Beats Out
14. Degos and Re-Done - Cause Chaos
15. ZTX - I Love Hardstyle
Gedraaid met zowel plaat als cd
quote:
Ja hoor, presentquote:
Ja maar, ja maar...dan moet ik 3 topics heel intensief volgenquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:31 schreef Grrommit het volgende:
Pfff doe eens niet zo snel met die topics...
Ik ben voor splitsing van dit topic in early- raw- en nu-style topics zodat het minder snel gaat.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:36 schreef RiKe het volgende:
Nieuwe mix is klaar en verstuurd!
Tracklist:
2. Zany - Pure
4. 2 Best Enemies - Les Drums (TBY remix)
6. Brainkicker vs Noisecontrollers - Always Black (original mix)
7. The Nasty Boyz - Angel (Hardstyle Masterz Cut)
8. Tuneboy - I Will Growl
9. Project 1 - Art Of Creation
11. Noisecontrollers - Macabre 2010
12. Alphaverb - Hands Up 2010 (Original Mix)
13. Alpha Twins vs Seizure - Drop The Beats Out
14. Degos and Re-Done - Cause Chaos
Waar moet je dan bijvoorbeeld over feesten en mixxen lullen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:31 schreef Grrommit het volgende:
Pfff doe eens niet zo snel met die topics...
Ik ben voor splitsing van dit topic in early- raw- en nu-style topics zodat het minder snel gaat.
TVP
Oepsquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:45 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik ben nu je mix aan het luisteren, RiKe.
Ik ben bij track 1, maar dat is echt geen Rate Reducer hoor.Ik zou het ff veranderen naar The Sacrifice.
Ben benieuwd wat die nu weer uitpoeptquote:... The work in The studio going really well!! But still try to' make some new kind of hardstyle.... I really need new kind of hardstyle!!
early techdubstylequote:Op woensdag 26 mei 2010 21:52 schreef LtNoX het volgende:
Zatox:
[..]
Ben benieuwd wat die nu weer uitpoept
quote:
ik moest ook echt gelijk aan The Darkraver denkenquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:46 schreef T-Force het volgende:
EDIT: Voor de mensen die het nog niet weten....DIT IS DE ReMcOrEStijl
![]()
Laat maar weten wat je er van vindtquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:20 schreef CrustyClown het volgende:
Thnx RiKe, ik ga hem even snel downloaden en proberen @work
Rest van topic spit ik straks wel ff doorquote:Wie komen er nou allemaal op Emporium?
T-Force
ReMcOrE
Da_Ripper
NLS04
Deeltjesversneller
T_Killer
Boy_snakeye
eQuaL
kollie
benniesnugger
Erg prettig mixje Rikequote:
Oud spul; Be Cool & Always Black.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:31 schreef Koepert het volgende:
[..]
Erg prettig mixje RikeMooie combi van nieuw en wat ouder spul en met Gaida - Diamond had je me sowieso al om
Ik moest denken aan Alles Kapot van Neophyte.quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik moest ook echt gelijk aan The Darkraver denken![]()
nummer ken ik nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:34 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik moest denken aan Alles Kapot van Neophyte.
"Ja das Remcos stijl"
ik denk niet (alle) hardcore/Angerfist-platen tot algemene kennis behorenquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
![]()
Gisteren iemand gesproken die ID&T niet kende, bedoel da's toch algemene kennis?
Was dat niet Arie?quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik denk niet (alle) hardcore/Angerfist-platen tot algemene kennis behoren![]()
alsof iedereen verplicht is te weten wat de echte naam van The Prophet is
die hit van Zanger Rinus ken ik wel hoor!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:57 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Je moet je muil houwe, ken je die wel? en Raise your fist, baggernummer maar ik vind dat iedereen die een beetje in dat wereldje zit die wel moet kennen.Net als dat als je op Fok zit je "Hey marloes wil met je onder de douche" mee moet kunnen zingen
zijn volledige naam is Arie P. Rutser volgens mijquote:
die laatste zinquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:03 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Blijft ook een bazennummer trouwens. Goede ouwe tijd. Ok ik was 7 toen ie uit kwam![]()
---> Dit was Deeltjesversneller live vanuit de geschiedenis, terug naar de hardstyle studio.
zal ik doenquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:03 schreef T-Force het volgende:
omg ReMcOrE, ken je alles kapot echt niet? luister dan maar meteen de nix boeit meer lik me reet mix
Ik moest lachenquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:12 schreef ReMcOrE het volgende:
zijn volledige naam is Arie P. Rutser volgens mij![]()
[..]
Misschien toch maar Dominator meepakken, als er nog geld in me portemonnee zit. Line-up hardstyle stage icm met locatie (fietsafstand) zorgt er toch wel voor dat het aantrekkelijk wordt.quote:The Highway - Raw Hardstyle
Tatanka
B-Front
Zatox
Chain Reaction
Alpha²
Max Enforcer
Anagenetic
The Machine
Psyko Punkz
LIVE:
Crypsis
Donkey Rollers
MC: Renegade
ik zat zelf ookquote:
dat is een beste lijnquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:19 schreef benniesnugger het volgende:
[..]
Misschien toch maar Dominator meepakken, als er nog geld in me portemonnee zit. Line-up hardstyle stage icm met locatie (fietsafstand) zorgt er toch wel voor dat het aantrekkelijk wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |