Uhu is weer een nice site geworden en er komen er nog veel meer aanquote:Op maandag 31 mei 2010 06:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik vind mooi
Nieuwe site van zatox is onlinehttp://www.djzatox.com/
Weer een stuk strakker. Qreative Design is goed bezig in de hardstylewereld![]()
Ja, ik had ReMcOrE nog nooit gezien, dus verbaasde me erover dat ie zo hard losging de hele tijdquote:Op maandag 31 mei 2010 14:43 schreef T_Killer het volgende:
Ik vind m vet hoor. Wist niet dat jij zoveel gefilmd had, ik dacht dat jij de hele tijd foto's aan het maken was van remcore (en hij van jou). Jullie waren net twee schoolmeisjes.
Verder was emporium vet, helden vd dag: B-frontliner en Zatox vs Rebels
En toch tijd om veel te filmen......quote:Op maandag 31 mei 2010 17:11 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ja, ik had ReMcOrE nog nooit gezien, dus verbaasde me erover dat ie zo hard losging de hele tijdNet zoals jij overigens. En iedere andere FOK!ker eigenlijk
We zijn allemaal helden
Ik had in totaal 5 minuten aan beeldmateriaal, valt mee tochquote:
Haha! Dat is wel echt mooi! Dat zou mijn vader dus echt nooit doen!quote:Op maandag 31 mei 2010 17:25 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik had in totaal 5 minuten aan beeldmateriaal, valt mee tochNog zat tijd om stampjes te plaatsen
![]()
Ons pap liet trouwens laatst nogal blijken dat hij niet snapte wat ik zo leuk vond aan al die feesten in de zin van dat ik er zoveel naartoe ga en het toch allemaal hetzelfde is. Nou kwam hij eergisteren thuis met een big smile...zei die: "Tom...heb jij volgende week zaterdag iets te doen?" Ja, ik ga naar Intents. "Nou, dat is toevallig! Ik heb ook een kaartje"Dus, ons pap gaat gewoon mee om te kijken wat ik er nou zo gaaf aan vind
Hij is kei gek, maar ok. Vervolgens kwam mijn vriendin thuis, precies hetzelfde verhaal. Gaan de vader van m'n vriendin en ons pap samen naar een stamppartijtje
![]()
Ben benieuwd hoelang hij het vol gaat houden daar. Vind het wel stoer dat hij er probeert trouwens
quote:Op maandag 31 mei 2010 17:25 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik had in totaal 5 minuten aan beeldmateriaal, valt mee tochNog zat tijd om stampjes te plaatsen
![]()
Ons pap liet trouwens laatst nogal blijken dat hij niet snapte wat ik zo leuk vond aan al die feesten in de zin van dat ik er zoveel naartoe ga en het toch allemaal hetzelfde is. Nou kwam hij eergisteren thuis met een big smile...zei die: "Tom...heb jij volgende week zaterdag iets te doen?" Ja, ik ga naar Intents. "Nou, dat is toevallig! Ik heb ook een kaartje"Dus, ons pap gaat gewoon mee om te kijken wat ik er nou zo gaaf aan vind
Hij is kei gek, maar ok. Vervolgens kwam mijn vriendin thuis, precies hetzelfde verhaal. Gaan de vader van m'n vriendin en ons pap samen naar een stamppartijtje
![]()
Ben benieuwd hoelang hij het vol gaat houden daar. Vind het wel stoer dat hij er probeert trouwens
Is een eigen mix van iemand, opzich is hij wel netjes gedaan totdat je je geluid wat harder zet / het luistert op goede boxen en je naar de mix skills gaat luisteren :p Dan is het gewoon slechtquote:
Same here. De 18e vertrekt mijn vliegtuig dus ik zou ook in één weg naar Schiphol kunnen gaan.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:49 schreef StM het volgende:
Klopt! vorig jaar niet geweest, dit jaar is het een waarschijnlijkje
Hehe ik zat al te luisteren vanmiddag, hoorde een paar hele rare, lelijke overgangen, dus begon al te twijfelenquote:Op maandag 31 mei 2010 18:39 schreef StM het volgende:
[..]
Is een eigen mix van iemand, opzich is hij wel netjes gedaan totdat je je geluid wat harder zet / het luistert op goede boxen en je naar de mix skills gaat luisteren :p Dan is het gewoon slecht
ff onthouden dat ik deze moet binnenhalenquote:Op zondag 30 mei 2010 13:38 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Yeah, its time for the 5th Episode of AVIO Podcast!
This month we’ve got a DJ set by Intractable One!
He will be playing at Defqon One Festival this year, so this will be a great warmup set
mwoahquote:
dit setje niet meegepakt om Emporium, maar de track klinkt goeeeeedquote:Op zondag 30 mei 2010 19:14 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit die track die zo vet was tijdens 2nd identity. (b)lijkt van zatox & A-lusion te zijn:
wat een set, continue knallen met deze 2 meneertjesquote:Op zondag 30 mei 2010 20:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Auditory Nerve is ook lekker, net als alle andere nummers van dit stelletje
matigquote:
wat een top filmpje kerelquote:Op zondag 30 mei 2010 22:54 schreef T-Force het volgende:
Hallo, ik heb ook wat filmpjes gemaakt en heb een mini-compilatie gemaakt waarop we toch nogal losgaan![]()
Niet echt heel speciaal, maar wel leuk denk ik om even te delen
Nee maar ik stamp ook niet met alleen mn voeten.. Maw, als ik losga beweeg ik.. nogal... Dat levert nogal n kutfilmpjes op..of stampt nogal kwampachtig.. Maar ja.. Als je je inhoudt zal t wel gaanquote:Op maandag 31 mei 2010 18:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
@Koepert, filmen kun je ook tijdens het stampen. Bedoel je filmt toch niet met je voeten![]()
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:13 schreef kollie het volgende:
Zo, na een brakke zondag en een dag werken eindelijk tijd om eens wat over Emporium te posten. Leuk om eens wat Fokkers te ontmoeten. In ieder geval Boy, 16meter, T-force, T-killer, NLS en D'n Rippert. Zekers voor herhaling vatbaar!! OP defqon maar weer meeten.
Hahaquote:DBSTF: openen met Tanz ElektrikFeel my fire kwam nog langs, net als Insane. Toen kwam Sound of the thunder langs. Daar mocht ik van Boy en 16meter niet op los gaan. Deze instructies heb ik tot grote ergernis van Boy maar genegeerd
![]()
![]()
Al met al vond ik de set van DBSTF een waardige afsluiter van een mooi feest. Een lekkere aftrap voor het festivalseizoen
![]()
Boy typt wat sneller/gemakkelijker dan snakeyequote:Op maandag 31 mei 2010 19:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Waarom wordt ik altijd met mijn echte naam genoemd
95% eens met deze man! Leuk jou trouwens ook een keer gezien te hebbenquote:
Whehe!quote:Op maandag 31 mei 2010 17:25 schreef T-Force het volgende:
![]()
En niet voor de eerste tweede maar derde, misschien zelfs wel 4e keer.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:13 schreef kollie het volgende:
DBSTF: openen met Tanz ElektrikFeel my fire kwam nog langs,
Whaajooohhh wolla billa jwtzquote:Op maandag 31 mei 2010 19:15 schreef 16meter het volgende:
Op naar Defqon inderdaad!
Rippert ook op Defqon?
En op 4:20 hoor je Ripper om aandacht schreeuwen fluiten?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:35 schreef NLS04 het volgende:
2nd Identity aftermovie:
[waar-is-wally-modus] Op 3:04 zijn in ieder geval Rippa, T-Killer, T-Force, Ik & Seth te zien[/waar-is-wally-modus]
Chain Reaction - Out with a bang. Heerlijke mids!quote:Op maandag 31 mei 2010 19:13 schreef kollie het volgende:
Chain Reaction. Als iemand me kan vertellen met welke plaat hij opende, dan ben ik daar zeer blij mee. Een plaat met een heerlijke kick!
Ja op 07.40 en 08.20 nog eens, en op 6.00 loopt een of andere grote gek in n zatox shirtquote:Op maandag 31 mei 2010 21:35 schreef NLS04 het volgende:
2nd Identity aftermovie:
[waar-is-wally-modus] Op 3:04 zijn in ieder geval Rippa, T-Killer, T-Force, Ik & Seth te zien[/waar-is-wally-modus]
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:57 schreef T-Force het volgende:
[..]
95% eens met deze man! Leuk jou trouwens ook een keer gezien te hebben![]()
Punt 1: Je hebt Discorecordniet genoemd in je verhaal...Dat was zeker het hoogtepunt tijdens B-Frontliner en misschien zelfs het hoogtepunt tijdens het hele feest voor mij.
Punt 2: Na dat DBSTF met Tanz Elektrikopenden gooide ze Discorecord erin voor de 2de keer
![]()
Punt 3: Je had naar DaY-Mar moeten gaan tijdens Showtek, ze draaide echt heerlijk![]()
Verder bedankt voor de leuke reacties op het filmpje![]()
Wie gaan er trouwens nu naar Intents?
Quyxz
T-Force (+pa)
Boy_Snakeye
16meter
Sethje
ElDani
Ik zou met een groep van mijn studentenvereniging gaan, dat was mondeling afgesproken. Wil ik eind april kaarten halen, heeft iedereen al dingen gepland. Helaas, maarja. Niets aan te doen.quote:
Omdat anders mensen creativiteit kunnen tonen. Dat mag toch niet!! Na ja, misschien word Boy_Snakeye (zo beterquote:Op dinsdag 1 juni 2010 06:42 schreef NLS04 het volgende:![]()
http://twitter.com/DJZatox/status/15131785274
Waarom eigenlijk?
Copyright op de tracks/logo etc?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 06:42 schreef NLS04 het volgende:![]()
http://twitter.com/DJZatox/status/15131785274
Waarom eigenlijk?
Als het een geregistreerd beeldmerk is mag het officieel niet nee.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:39 schreef StM het volgende:
Ik vermoed eigenlijk meer dat het niet mag wegens het logo
Nee hoor, gewoon logisch gevolg van copyrights...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik vind het vooral getuigen van de zielige mentaliteit die lijkt te heersen in het wereldje.
Maar wat heeft Zatox met Scantraxx te maken dan?quote:
Dat is Dov nou aan het uitzoekenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:13 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Maar wat heeft Zatox met Scantraxx te maken dan?
Dov doet de distributie voor Italian Hardstyle, omdat Zatox nieuw is in het organiseren van een label en Dov uiteraard niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat is Dov nou aan het uitzoeken![]()
Nee, ik weet het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |