abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82143647
quote:
Op maandag 31 mei 2010 06:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Ik vind mooi

Nieuwe site van zatox is online http://www.djzatox.com/

Weer een stuk strakker. Qreative Design is goed bezig in de hardstylewereld
Uhu is weer een nice site geworden en er komen er nog veel meer aan
  maandag 31 mei 2010 @ 15:43:06 #202
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_82146183
Wat was Emporium weer een goed feest zeg! Erg vet, al hebben Crookers mijn (hoge) verwachtingen totaal niet waargemaakt heb ik me voor de rest prima vermaakt.. Zatox ft. the R3bels !

Op naar DefQon. Dit jaar dus mainstage in het midden van het terrein, benieuwd hoe dat uitpakt. Hoe denken jullie trouwens over de blue? Ik denk dat het een stuk vetter is als dit ook een open area wordt, hoe ik erbij kom weet ik niet maar dat idee kwam opeens in mij op na Emporium.
  maandag 31 mei 2010 @ 16:35:10 #203
288966 Nitrouz
Voor die leventje
pi_82148856
Eindelijk is Paranoid uit, en nou is er niks meer aan
pi_82151032
quote:
Op maandag 31 mei 2010 14:43 schreef T_Killer het volgende:
Ik vind m vet hoor. Wist niet dat jij zoveel gefilmd had, ik dacht dat jij de hele tijd foto's aan het maken was van remcore (en hij van jou). Jullie waren net twee schoolmeisjes.
Verder was emporium vet, helden vd dag: B-frontliner en Zatox vs Rebels
Ja, ik had ReMcOrE nog nooit gezien, dus verbaasde me erover dat ie zo hard losging de hele tijd Net zoals jij overigens. En iedere andere FOK!ker eigenlijk We zijn allemaal helden
  maandag 31 mei 2010 @ 17:16:41 #205
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_82151292
quote:
Op maandag 31 mei 2010 17:11 schreef T-Force het volgende:

[..]

Ja, ik had ReMcOrE nog nooit gezien, dus verbaasde me erover dat ie zo hard losging de hele tijd Net zoals jij overigens. En iedere andere FOK!ker eigenlijk We zijn allemaal helden
En toch tijd om veel te filmen......
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_82151760
quote:
Op maandag 31 mei 2010 17:16 schreef Koepert het volgende:
En toch tijd om veel te filmen......
Ik had in totaal 5 minuten aan beeldmateriaal, valt mee toch Nog zat tijd om stampjes te plaatsen

Ons pap liet trouwens laatst nogal blijken dat hij niet snapte wat ik zo leuk vond aan al die feesten in de zin van dat ik er zoveel naartoe ga en het toch allemaal hetzelfde is. Nou kwam hij eergisteren thuis met een big smile...zei die: "Tom...heb jij volgende week zaterdag iets te doen?" Ja, ik ga naar Intents. "Nou, dat is toevallig! Ik heb ook een kaartje" Dus, ons pap gaat gewoon mee om te kijken wat ik er nou zo gaaf aan vind Hij is kei gek, maar ok. Vervolgens kwam mijn vriendin thuis, precies hetzelfde verhaal. Gaan de vader van m'n vriendin en ons pap samen naar een stamppartijtje
Ben benieuwd hoelang hij het vol gaat houden daar. Vind het wel stoer dat hij er probeert trouwens
pi_82151958
quote:
Op maandag 31 mei 2010 17:25 schreef T-Force het volgende:

[..]

Ik had in totaal 5 minuten aan beeldmateriaal, valt mee toch Nog zat tijd om stampjes te plaatsen

Ons pap liet trouwens laatst nogal blijken dat hij niet snapte wat ik zo leuk vond aan al die feesten in de zin van dat ik er zoveel naartoe ga en het toch allemaal hetzelfde is. Nou kwam hij eergisteren thuis met een big smile...zei die: "Tom...heb jij volgende week zaterdag iets te doen?" Ja, ik ga naar Intents. "Nou, dat is toevallig! Ik heb ook een kaartje" Dus, ons pap gaat gewoon mee om te kijken wat ik er nou zo gaaf aan vind Hij is kei gek, maar ok. Vervolgens kwam mijn vriendin thuis, precies hetzelfde verhaal. Gaan de vader van m'n vriendin en ons pap samen naar een stamppartijtje
Ben benieuwd hoelang hij het vol gaat houden daar. Vind het wel stoer dat hij er probeert trouwens
Haha! Dat is wel echt mooi! Dat zou mijn vader dus echt nooit doen!
Mixes onder de naam Khadber
pi_82152254
Vet je dat pa dat doet Dat zou de mijne ook NOOIT doen Ik betwijfel of ze ook maar enig flauw idee hebben waar ik nu naar toe ga, zoveel zeg ik er ook niet over
  maandag 31 mei 2010 @ 17:41:37 #209
288966 Nitrouz
Voor die leventje
pi_82152499
Oh ja, intents is volgend weekend al
pi_82153876
Wie heeft dat trouwens bedacht van de main bij defqon in het midden :/ ik voorspel totale chaos als je van de ene kant naar de andere kant wilt lopen omdat het bij de main gewoon altijd gruwelijk druk is...... Laten we hopen dat er niks van waar is Het blijft PF.

edit: als ik zo op hardtraxx kijken lijken meerdere mensen het te bevestigen dat aan de uiteinden nu tenten staan al, dus een main in het midden is redelijk zeker. Als ze de main op het water maken kijkt iedereen bij het einde volgens mij de zon in? Lijkt me ook niet zo super....

Naja we zien wel

[ Bericht 32% gewijzigd door StM op 31-05-2010 18:23:26 ]
  maandag 31 mei 2010 @ 18:33:36 #211
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_82154740
@Koepert, filmen kun je ook tijdens het stampen. Bedoel je filmt toch niet met je voeten
quote:

[..]

En vet hoor dat je pa mee gaat. Mijn moeder is ook altijd geintresseerd in dat soort feestjes. Ene kant wil ze wel mee maar ze houdt het nooit zo lang vol maar ze vind de muziek gewoon goed. Ze draait ook gewoon hardstyle in de auto

Ben benieuwd hoe je vader het gaat vinden, doen we ff meeten. Want de kaartjes zijn net besteld. 16Meter en Boy_snakeye van de partij
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_82155022
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:05 schreef PartyAnimal87 het volgende:

[..]

Nu nog een cue file
Is een eigen mix van iemand, opzich is hij wel netjes gedaan totdat je je geluid wat harder zet / het luistert op goede boxen en je naar de mix skills gaat luisteren :p Dan is het gewoon slecht
  maandag 31 mei 2010 @ 18:45:04 #213
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_82155276
Jezus wat een dikke line-up voor Free Festival.
Flesje bier
pi_82155509
Klopt! vorig jaar niet geweest, dit jaar is het een waarschijnlijkje
  maandag 31 mei 2010 @ 18:58:19 #215
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_82155945
quote:
Op maandag 31 mei 2010 18:49 schreef StM het volgende:
Klopt! vorig jaar niet geweest, dit jaar is het een waarschijnlijkje
Same here. De 18e vertrekt mijn vliegtuig dus ik zou ook in één weg naar Schiphol kunnen gaan.
Flesje bier
  Redactie Frontpage maandag 31 mei 2010 @ 19:00:19 #216
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_82156043
quote:
Op maandag 31 mei 2010 18:39 schreef StM het volgende:

[..]

Is een eigen mix van iemand, opzich is hij wel netjes gedaan totdat je je geluid wat harder zet / het luistert op goede boxen en je naar de mix skills gaat luisteren :p Dan is het gewoon slecht
Hehe ik zat al te luisteren vanmiddag, hoorde een paar hele rare, lelijke overgangen, dus begon al te twijfelen
  maandag 31 mei 2010 @ 19:02:18 #217
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_82156156
Iemand anders trouwens het stukje van 'gingers do have souls' in de AVIO Podcast numero 5 herkend zo rond 29:30?

Flesje bier
pi_82156785
Zo, na een brakke zondag en een dag werken eindelijk tijd om eens wat over Emporium te posten. Leuk om eens wat Fokkers te ontmoeten. In ieder geval Boy, 16meter, T-force, T-killer, NLS en D'n Rippert gezien. Zekers voor herhaling vatbaar!! OP defqon maar weer meeten.

Bij binnenkomst eerst maar eens richting de main gegaan. Beetje een dooie bedoening daaro, maar had niks anders verwacht. Vervolgens snel naar de hs, want om 13.00 uur begon Ran-D. Ontzettend dikke set naar mijn mening. Gewoon allemaal topplaten. O.a. Yellow Minute remix, I pull your string 2010, struggle for existence.

Daarna Chain Reaction. Ik persoonlijk vond het erg vet, maar merkte om mij heen dat de sfeer een beetje minder werd. Misschien kwam dat doordat hij wat meer onbekendere platen draaide? Ik ging er iig behoorlijk op los. Als iemand me kan vertellen met welke plaat hij opende, dan ben ik daar zeer blij mee. Een plaat met een heerlijke kick!

Daarna de verrassing van de dag: 2nd identity! Ik wist niet zo goed wat ik hiervan moest verwachten. De al uitgebrachte platen vond ik nou niet bijster interessant. Nou, daar zat ik behoorlijk naast. Live klonk het supervet! De beide heren maakten er een mooi feestje van, de sfeer zat er goed in.

Hetzelfde gold voor de PP. Gewoon een gave set. Redelijk goed gemixt en over het algemeen vette platen. Back in time

B-frontliner Machtig mooi!

Hetzelfde geldt voor Luna en Crypsis, alleen ben ik toen ff een happie gaan eten. NIet heel de set meegemaakt dus.

Headhunterz gaf gewoon een lekkere set weg. Sfeer was goed! Complimenten voor deze man.

Dan het hoogtepunt van de dag: Zatox en the R3bels. Potverdrie wat was dat knallen!!

Showtek: Angel was het enige hoogtepunt. Verder geen woorden aan vuil maken.

The prophet: gewoon een aardige set.

DBSTF: openen met Tanz Elektrik Feel my fire kwam nog langs, net als Insane. Toen kwam Sound of the thunder langs. Daar mocht ik van Boy en 16meter niet op los gaan. Deze instructies heb ik tot grote ergernis van Boy maar genegeerd Al met al vond ik de set van DBSTF een waardige afsluiter van een mooi feest. Een lekkere aftrap voor het festivalseizoen

Op naar Defqon!!

[ Bericht 0% gewijzigd door kollie op 31-05-2010 19:35:18 ]
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_82156880
Op naar Defqon inderdaad!

Rippert ook op Defqon?
pi_82157053
quote:
Op zondag 30 mei 2010 13:38 schreef CrustyClown het volgende:

[..]

Yeah, its time for the 5th Episode of AVIO Podcast!
This month we’ve got a DJ set by Intractable One!
He will be playing at Defqon One Festival this year, so this will be a great warmup set
ff onthouden dat ik deze moet binnenhalen
quote:
Op zondag 30 mei 2010 17:35 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:

echt lekker.
mwoah
quote:
Op zondag 30 mei 2010 19:14 schreef NLS04 het volgende:

[..]

Volgens mij is dit die track die zo vet was tijdens 2nd identity. (b)lijkt van zatox & A-lusion te zijn :

dit setje niet meegepakt om Emporium, maar de track klinkt goeeeeed
quote:
Op zondag 30 mei 2010 20:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Auditory Nerve is ook lekker, net als alle andere nummers van dit stelletje

wat een set, continue knallen met deze 2 meneertjes
quote:
Op zondag 30 mei 2010 21:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Deepack na-apers

matig alleen de titel van het filmpje heeft Stanley mooi bedacht
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 31 mei 2010 @ 19:19:51 #221
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_82157094
Vandaag met cafeïne overdosis door de dag gesleurd maar het was een heerlijk weekend meer dan waard. Per fiets naar een feest, zoveel (bijna teveel) bekenden aanwezig en natuurlijk (as usual bijna) beter weer dan verwacht Natuurlijk valt er altijd genoeg kritiek te verzinnen maar het enige echte smetje van de dag vond ik de bijna gevaarlijke drukte bij de kluisjes op het eind waardoor een grimmige sfeer ontstond.. Voorderest een topdag/weekend gehad
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_82157103
quote:
Op zondag 30 mei 2010 22:54 schreef T-Force het volgende:
Hallo, ik heb ook wat filmpjes gemaakt en heb een mini-compilatie gemaakt waarop we toch nogal losgaan

Niet echt heel speciaal, maar wel leuk denk ik om even te delen
wat een top filmpje kerel die foto van mij in het begin en daarna gaat het wat meer los, vooral vanaf 01.15, samen met T_Killer
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 31 mei 2010 @ 19:32:31 #223
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_82157725
Op naar Defqon!
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  maandag 31 mei 2010 @ 19:33:31 #224
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_82157768
quote:
Op maandag 31 mei 2010 18:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
@Koepert, filmen kun je ook tijdens het stampen. Bedoel je filmt toch niet met je voeten
Nee maar ik stamp ook niet met alleen mn voeten.. Maw, als ik losga beweeg ik.. nogal... Dat levert nogal n kutfilmpjes op..of stampt nogal kwampachtig.. Maar ja.. Als je je inhoudt zal t wel gaan

Moet trouwens zeggen.. Na dat filmpje krijg ik wel ontzettende zin om weer los te gaan op n feessie..

[ Bericht 7% gewijzigd door Koepert op 31-05-2010 19:42:57 ]
  maandag 31 mei 2010 @ 19:33:33 #225
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_82157769
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:13 schreef kollie het volgende:
Zo, na een brakke zondag en een dag werken eindelijk tijd om eens wat over Emporium te posten. Leuk om eens wat Fokkers te ontmoeten. In ieder geval Boy, 16meter, T-force, T-killer, NLS en D'n Rippert. Zekers voor herhaling vatbaar!! OP defqon maar weer meeten.

Waarom wordt ik altijd met mijn echte naam genoemd
quote:
DBSTF: openen met Tanz Elektrik Feel my fire kwam nog langs, net als Insane. Toen kwam Sound of the thunder langs. Daar mocht ik van Boy en 16meter niet op los gaan. Deze instructies heb ik tot grote ergernis van Boy maar genegeerd Al met al vond ik de set van DBSTF een waardige afsluiter van een mooi feest. Een lekkere aftrap voor het festivalseizoen
Haha moet je ook gewoon doen hoor. Wie naar mij luistert is ook dom. Gewoon gas erop als je de plaat ok vind. Ik kan 'm gewoon écht niet meer uitstaan....

Set was ook gewoon goed. Hun weten gewoon de goeie knallers eruit te halen die dan weer compenseren met de 'mini playback show' platen
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_82157911
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Waarom wordt ik altijd met mijn echte naam genoemd
Boy typt wat sneller/gemakkelijker dan snakeye
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_82159010
quote:
-lang verhaal-
95% eens met deze man! Leuk jou trouwens ook een keer gezien te hebben

Punt 1: Je hebt Discorecord niet genoemd in je verhaal...Dat was zeker het hoogtepunt tijdens B-Frontliner en misschien zelfs het hoogtepunt tijdens het hele feest voor mij.
Punt 2: Na dat DBSTF met Tanz Elektrik openden gooide ze Discorecord erin voor de 2de keer
Punt 3: Je had naar DaY-Mar moeten gaan tijdens Showtek, ze draaide echt heerlijk

Verder bedankt voor de leuke reacties op het filmpje
Wie gaan er trouwens nu naar Intents?

Quyxz
T-Force (+pa )
Boy_Snakeye
16meter
Sethje
ElDani
pi_82161567
quote:
Whehe! Wat een baas.
Als ik naar een stamppartij ga noemen ze (mijn ouders) het altijd een 'dance-fuif' ofzo. Naja, klopt ongeveer...

En inderdaad dit weekend Intents. Zin in!!!!
Vanmiddag een lijstje gemaakt met DJs die ik wil zien. Nogmaals besefte ik mij dat de line-up toch eigenlijk wel zeer royaal is.

Sowieso zien, ondanks alles: Zatox
Graag zien: DBSTF, Psyko Punkz, Dee-Block & S-te-Pack, Ran-D, Avio, Deepack
Ook nice als TT het toelaat: Coone, The Pitcher, Hardstyle Masterz, A-lusion

En verder zie ik wel waar ik terecht kom.
gr gr
  maandag 31 mei 2010 @ 21:00:15 #229
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_82162715
Zondag-brakdag - check
Maandag-cafeïne/taurinedag - check
Emporium-verslag - check

Fietsend naar een zonovergoten lokaal feestje met vele bekenden
Grandioze zaterdag gehad. De eerste uren waren fenomenaal, 1 voor 1 kwamen de FOK!kers bij elkaar en het feest hield maar niet op. De muziek, de Jupilers, de sfeer ...
Toen aan de wandel gegaan en bleef maar bekenden tegenkomen, ff kleppen hier, ff de early in, ff de hardcore-tent in waardoor ik Crypsis/Luna, Zatox,R3bels, ST & HH gemist heb, maar dit kon de pret niet drukken. Bij Proppie weer lekker feest gevierd en DBSTFN afsluiters .. mwoah - had beter gekund.
quote:
DBSTF: openen met Tanz Elektrik Feel my fire kwam nog langs,
En niet voor de eerste tweede maar derde, misschien zelfs wel 4e keer.

Leuk je ontmoet te hebben btw
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:15 schreef 16meter het volgende:
Op naar Defqon inderdaad!

Rippert ook op Defqon?
Whaajooohhh wolla billa jwtz

enne props voor de T-Force(tte)-Daddy
Wat je vindt, ...
  maandag 31 mei 2010 @ 21:35:27 #230
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_82165060
2nd Identity aftermovie:

[waar-is-wally-modus] Op 3:04 zijn in ieder geval Rippa, T-Killer, T-Force, Ik & Seth te zien [/waar-is-wally-modus]
pi_82165913
quote:
Op maandag 31 mei 2010 21:35 schreef NLS04 het volgende:
2nd Identity aftermovie:

[waar-is-wally-modus] Op 3:04 zijn in ieder geval Rippa, T-Killer, T-Force, Ik & Seth te zien [/waar-is-wally-modus]
En op 4:20 hoor je Ripper om aandacht schreeuwen fluiten?
  maandag 31 mei 2010 @ 21:52:42 #232
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_82166116
quote:
Chain Reaction. Als iemand me kan vertellen met welke plaat hij opende, dan ben ik daar zeer blij mee. Een plaat met een heerlijke kick!
Chain Reaction - Out with a bang. Heerlijke mids!

Ook vet dat je mij/ons herkende kollie, zodat we hebben kunnen meeten (terwijl we gewoon naast elkaar stonden)
quote:
Op maandag 31 mei 2010 21:35 schreef NLS04 het volgende:
2nd Identity aftermovie:

Ja op 07.40 en 08.20 nog eens, en op 6.00 loopt een of andere grote gek in n zatox shirt
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_82167134
Leuke after van Second Identity Vond ze live ook zeeeeeer geslaagd! Wat een sfeertje man...ik wil terug

They are gonna conquer the world with cheese Ik vind het wel lache kerels en de muziek is ook wel aardig, ook al is het kaas
pi_82169233
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:57 schreef T-Force het volgende:

[..]

95% eens met deze man! Leuk jou trouwens ook een keer gezien te hebben

Punt 1: Je hebt Discorecord niet genoemd in je verhaal...Dat was zeker het hoogtepunt tijdens B-Frontliner en misschien zelfs het hoogtepunt tijdens het hele feest voor mij.
Punt 2: Na dat DBSTF met Tanz Elektrik openden gooide ze Discorecord erin voor de 2de keer
Punt 3: Je had naar DaY-Mar moeten gaan tijdens Showtek, ze draaide echt heerlijk

Verder bedankt voor de leuke reacties op het filmpje

Quyxz
T-Force (+pa )
Boy_Snakeye
16meter
Sethje
ElDani
pi_82169710
quote:
ElDani
Wrom niet, Daniel?
pi_82170049
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:50 schreef T-Force het volgende:

[..]

Wrom niet, Daniel?
Ik zou met een groep van mijn studentenvereniging gaan, dat was mondeling afgesproken. Wil ik eind april kaarten halen, heeft iedereen al dingen gepland. Helaas, maarja. Niets aan te doen.

Ik ga ook vrijdag (waarschijnlijk) naar een 5 uurs set van Erick E. Gratis kaarten van PF, jeweet.
pi_82172876

Lichtjes denken aan Spacer, maar erg lekker! Als hier een bak laser overheen komt weet ik wel dat ik niet stil sta!
  maandag 31 mei 2010 @ 23:57:39 #238
237704 Dalton_
Recalled to life
pi_82172950
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:57 schreef T-Force het volgende:

[..]

Check
  dinsdag 1 juni 2010 @ 06:42:04 #239
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_82176692
pi_82178129
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 06:42 schreef NLS04 het volgende:

http://twitter.com/DJZatox/status/15131785274

Waarom eigenlijk?
Omdat anders mensen creativiteit kunnen tonen. Dat mag toch niet!! Na ja, misschien word Boy_Snakeye (zo beter ) gebeld door onze Dov om gezellig te babbelen over een contractje bij Scantraxx voor t-shirt design
Partyagenda;
Outdated....
  dinsdag 1 juni 2010 @ 09:44:20 #241
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_82178832
Crypsis, Coone, Psyko Punkz, The Vision, Pradera en Charly Lownoise & Mental Theo op Nature One.

[ Bericht 10% gewijzigd door mstx op 01-06-2010 09:49:26 ]
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_82182408
Ik vermoed eigenlijk meer dat het niet mag wegens het logo
  dinsdag 1 juni 2010 @ 11:42:36 #243
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_82182518
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 06:42 schreef NLS04 het volgende:

http://twitter.com/DJZatox/status/15131785274

Waarom eigenlijk?
Copyright op de tracks/logo etc?
  dinsdag 1 juni 2010 @ 11:42:53 #244
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_82182525
ik vind het vooral getuigen van de zielige mentaliteit die lijkt te heersen in het wereldje.
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  dinsdag 1 juni 2010 @ 11:46:48 #245
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_82182710
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 11:39 schreef StM het volgende:
Ik vermoed eigenlijk meer dat het niet mag wegens het logo
Als het een geregistreerd beeldmerk is mag het officieel niet nee.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_82182934
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 11:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik vind het vooral getuigen van de zielige mentaliteit die lijkt te heersen in het wereldje.
Nee hoor, gewoon logisch gevolg van copyrights...

Als iedereen zijn eigen t-shirts ging verkopen met DefQon.1, of Headhunterz erop, wat heb je dan nog aan merchandise??
  dinsdag 1 juni 2010 @ 12:13:59 #247
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_82183819
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 11:42 schreef Koepert het volgende:

[..]

Copyright op de tracks/logo etc?
Maar wat heeft Zatox met Scantraxx te maken dan?
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_82183920
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 12:13 schreef T_Killer het volgende:

[..]

Maar wat heeft Zatox met Scantraxx te maken dan?
Dat is Dov nou aan het uitzoeken
Nee, ik weet het niet.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_82184161
Je zou eens kunnen kijken op wiens naam italianhardstyle.it geregistreerd is. Meer kan ik er niet over zeggen
pi_82184252
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 12:16 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Dat is Dov nou aan het uitzoeken
Nee, ik weet het niet.
Dov doet de distributie voor Italian Hardstyle, omdat Zatox nieuw is in het organiseren van een label en Dov uiteraard niet.

edit - Defqon anthem is uit..

[ Bericht 3% gewijzigd door ElDani op 01-06-2010 12:39:07 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')