Boy typt wat sneller/gemakkelijker dan snakeyequote:Op maandag 31 mei 2010 19:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Waarom wordt ik altijd met mijn echte naam genoemd
95% eens met deze man! Leuk jou trouwens ook een keer gezien te hebbenquote:
Whehe!quote:Op maandag 31 mei 2010 17:25 schreef T-Force het volgende:
Ons pap liet trouwens laatst nogal blijken dat hij niet snapte wat ik zo leuk vond aan al die feesten in de zin van dat ik er zoveel naartoe ga en het toch allemaal hetzelfde is. Nou kwam hij eergisteren thuis met een big smile...zei die: "Tom...heb jij volgende week zaterdag iets te doen?" Ja, ik ga naar Intents. "Nou, dat is toevallig! Ik heb ook een kaartje"Dus, ons pap gaat gewoon mee om te kijken wat ik er nou zo gaaf aan vind
Hij is kei gek, maar ok. Vervolgens kwam mijn vriendin thuis, precies hetzelfde verhaal. Gaan de vader van m'n vriendin en ons pap samen naar een stamppartijtje
![]()
Ben benieuwd hoelang hij het vol gaat houden daar. Vind het wel stoer dat hij er probeert trouwens
En niet voor de eerste tweede maar derde, misschien zelfs wel 4e keer.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:13 schreef kollie het volgende:
DBSTF: openen met Tanz ElektrikFeel my fire kwam nog langs,
Whaajooohhh wolla billa jwtzquote:Op maandag 31 mei 2010 19:15 schreef 16meter het volgende:
Op naar Defqon inderdaad!
Rippert ook op Defqon?
En op 4:20 hoor je Ripper om aandacht schreeuwen fluiten?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:35 schreef NLS04 het volgende:
2nd Identity aftermovie:
[waar-is-wally-modus] Op 3:04 zijn in ieder geval Rippa, T-Killer, T-Force, Ik & Seth te zien[/waar-is-wally-modus]
Chain Reaction - Out with a bang. Heerlijke mids!quote:Op maandag 31 mei 2010 19:13 schreef kollie het volgende:
Chain Reaction. Als iemand me kan vertellen met welke plaat hij opende, dan ben ik daar zeer blij mee. Een plaat met een heerlijke kick!
Ja op 07.40 en 08.20 nog eens, en op 6.00 loopt een of andere grote gek in n zatox shirtquote:Op maandag 31 mei 2010 21:35 schreef NLS04 het volgende:
2nd Identity aftermovie:
[waar-is-wally-modus] Op 3:04 zijn in ieder geval Rippa, T-Killer, T-Force, Ik & Seth te zien[/waar-is-wally-modus]
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:57 schreef T-Force het volgende:
[..]
95% eens met deze man! Leuk jou trouwens ook een keer gezien te hebben![]()
Punt 1: Je hebt Discorecordniet genoemd in je verhaal...Dat was zeker het hoogtepunt tijdens B-Frontliner en misschien zelfs het hoogtepunt tijdens het hele feest voor mij.
Punt 2: Na dat DBSTF met Tanz Elektrikopenden gooide ze Discorecord erin voor de 2de keer
![]()
Punt 3: Je had naar DaY-Mar moeten gaan tijdens Showtek, ze draaide echt heerlijk![]()
Verder bedankt voor de leuke reacties op het filmpje![]()
Wie gaan er trouwens nu naar Intents?
Quyxz
T-Force (+pa)
Boy_Snakeye
16meter
Sethje
ElDani
Ik zou met een groep van mijn studentenvereniging gaan, dat was mondeling afgesproken. Wil ik eind april kaarten halen, heeft iedereen al dingen gepland. Helaas, maarja. Niets aan te doen.quote:
Omdat anders mensen creativiteit kunnen tonen. Dat mag toch niet!! Na ja, misschien word Boy_Snakeye (zo beterquote:Op dinsdag 1 juni 2010 06:42 schreef NLS04 het volgende:![]()
http://twitter.com/DJZatox/status/15131785274
Waarom eigenlijk?
Copyright op de tracks/logo etc?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 06:42 schreef NLS04 het volgende:![]()
http://twitter.com/DJZatox/status/15131785274
Waarom eigenlijk?
Als het een geregistreerd beeldmerk is mag het officieel niet nee.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:39 schreef StM het volgende:
Ik vermoed eigenlijk meer dat het niet mag wegens het logo
Nee hoor, gewoon logisch gevolg van copyrights...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik vind het vooral getuigen van de zielige mentaliteit die lijkt te heersen in het wereldje.
Maar wat heeft Zatox met Scantraxx te maken dan?quote:
Dat is Dov nou aan het uitzoekenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:13 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Maar wat heeft Zatox met Scantraxx te maken dan?
Dov doet de distributie voor Italian Hardstyle, omdat Zatox nieuw is in het organiseren van een label en Dov uiteraard niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat is Dov nou aan het uitzoeken![]()
Nee, ik weet het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |