quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vind 'm wel iets hebben
En deze dus weer niet
Lol, het is wel weer duidelijk dat ik een compleet andere smaak heb dan de meesten hier. Ik vind die In & Out niet bijzonder en een beetje inspiratieloos, maar de andere twee, vooral de Put This on Youtube weer lekker klinken...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Put this on YouTube (Wildstylez remix)Wat een kutplaat
niet alleen na zatox vriendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Nais!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:20 schreef T-Force het volgende:
[..]
Klopt, daar is hij niet zo van. Maar ik wel![]()
Hier het ontwerp wat Boy mij stuurde:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:55 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Super grappig! Gefeliciteerd met je erkenning van je werk door mr Zatox! Als je hem vanmiddag nog even spreekt, kan je niet even vragen of hij een speciaal 'zonnetje op het bolletje, biertje, hardstyle nummertje' wil maken?
Yhep, ik was de enige en de echte met het shirtquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:39 schreef eQuaL het volgende:
Alweer terug van Emporium, mijn maat was ziek, dus om 18 uur helaas al naar huis moeten gaan...
Nouja, we hadden toch maar tot Showtek willen blijven, dus behalve Zatox niet zo veel boeiends gemist...
Boy_Snakeye, ben jij de enige met zo'n shirt? Volgens mij heb ik je wel zien staan, ergens achteraan...
Wist niet zeker of er meer mensen waren met zo'n shirt, dus maar niet gevraagd
Yeah, its time for the 5th Episode of AVIO Podcast!quote:Op zondag 30 mei 2010 13:01 schreef RiKe het volgende:
Nieuwe avio podcast online!
Deze keer gemixt door Intractable One
Dat Zatox shirt.quote:
vet manquote:
Heel erg vet gemaaktquote:
Leuk filmpjequote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:38 schreef de_huig het volgende:
[..]
niet alleen na zatox vriendEen felicitatie lijkt me hier op zijn plaatsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk een postaantal wat bij de lengte van je geslacht past
Fuck Yeah wat een setquote:Op zondag 30 mei 2010 13:38 schreef CrustyClown het volgende:
16. Pendulum – Salt In The Wounds
Warner Music UK![]()
Platenkeuze
en de afsluiter
En boy gefeliciflapstaart met al de reacties op je shirtje, eindelijk erkenning van je werk
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
Leuke aftermovie boy, ook leuke plaat. Maar heb hem gister niet voorbij horen komen, raar aangezien jullie dat stukje met die telefoon heerlijk mee-acteren.quote:
Daar stonden wij op het laatst toch zelf bij toen dat gebeurdequote:Op zondag 30 mei 2010 16:08 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Nog meer mensen trouwes hierbij geweest?
http://www.twitvid.com/W452G
Wat een gek zeg
Ja inderdaad. En hij gaat zelf tenminste ook een beetje los achter die draaitafels. Dat kan ik altijd wel waarderenquote:Op zondag 30 mei 2010 11:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow en ik wil ook zeggen dat de sfeer wel heel super was bij de Headhunterz. Dus je mag die gast niet mogen om zijn blije happy nummers. Hij zorgt wel dat de mensen helemaal los gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |