quote:Op maandag 24 mei 2010 20:51 schreef Nebo het volgende:
[..]
Mja daar was ik al bang voor. Is een beetje in lijn met het 'letting go, moving on' gebeuren. Toch vreemd dat Desmond en Penny daar dan ook waren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Pardon?quote:Op maandag 24 mei 2010 21:20 schreef Nebo het volgende:
[..]
Er zijn juist bijna geen mannen die niet te zeker zijn van hun unit
Pff die games kan ik echt niet meer opstarten :/.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:24 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
PS wist ik dus niet. Het klinkt zo onlogisch ook.
Nou ja, ik kan nu wel weer bazengames als MGS, SF ALpha EX Plus en Silent Hill uit de kast trekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door RitseB op 24-05-2010 23:29:27 ]Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op maandag 24 mei 2010 23:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Pff die games kan ik echt niet meer opstarten :/.
Maar Ross,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Laten we een topic lang praten over wat er eigenlijk moet staanquote:
Volgens mij is dit geen Lost topic? Dus regels kwa spoilers zijn er ook nietquote:Op maandag 24 mei 2010 23:29 schreef RitseB het volgende:
Nick denk je aan spoilers, ik moet nog beginnen met de serie.
quote:Op maandag 24 mei 2010 23:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]Dat bedoel ik, ook nog vragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:31 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik ook. Nick, vuile klootzak!
Ik las laatst de bijbel. Voor wie hem nog niet heeft gelezen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien kun je met FL een paar van die oude games spelen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Succesverhaal met anticlimax.... I'm intrigued!quote:Op maandag 24 mei 2010 23:41 schreef Nebo het volgende:
Jongens, ik heb weer een succesverhaal. Het is wel een beetje een gigantische anticlimax...
Kom maar door!quote:Op maandag 24 mei 2010 23:44 schreef Fallen het volgende:
[..]
Succesverhaal met anticlimax.... I'm intrigued!
wat is dat nou weer voor opmerkingquote:Op maandag 24 mei 2010 23:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij is dit geen Lost topic? Dus regels kwa spoilers zijn er ook niet
Je hebt deze keer het telefoonnummer van het meisje uit de dvd-winkel gekregen maar niet gebeld?quote:Op maandag 24 mei 2010 23:41 schreef Nebo het volgende:
Jongens, ik heb weer een succesverhaal. Het is wel een beetje een gigantische anticlimax...
quote:Op maandag 24 mei 2010 23:44 schreef Fallen het volgende:
[..]
Succesverhaal met anticlimax.... I'm intrigued!
Dat was het hele verhaal.quote:
Of Nebo durft niet, of het is een lang, lang verhaal... (of optie 3, hij typt heel erg langzaam).quote:
quote:
Dat nummer heb ik en we smsen zo'n beetje dagelijks en zien elkaar gemiddeld één keer per weekquote:Op maandag 24 mei 2010 23:51 schreef koei het volgende:
[..]
Je hebt deze keer het telefoonnummer van het meisje uit de dvd-winkel gekregen maar niet gebeld?
Is wel weer iets anders he, maar mensen die nog aan dit seizoen moeten beginnen of uberhaupt aan de hele serie weten niet eens waar het over gaat. Dat is dan ook zeiken om lekker belangrijk te doen, maar goed be that wayquote:Op maandag 24 mei 2010 23:50 schreef koei het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor opmerkingIk ga toch ook niet alle films die ik kijk spoilen omdat dit niet het topic over die specifieke film is
Een beetje rekening met elkaar houden kan best, en door de opmerkingen in spoilers te zetten kun je prima discussiëren zonder dat je het voor andere mensen verpest.
Hopelijk gaat het daar wel goedquote:Op maandag 24 mei 2010 23:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En morgen de allerlaatste afleveringen van 24
Maar koei heb jij nog nummers van leuke mannen waar je niets mee durft te doen?quote:Op maandag 24 mei 2010 23:52 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat nummer heb ik en we smsen zo'n beetje dagelijks en zien elkaar gemiddeld één keer per week
is het zo moeilijk om het tussen spoilertags te zetten? Je kunt overal principieel in zijn, maar wat bereik je daar mee? niks alleen nog meer gezeik. Ik blijf bv niet voor niks weg uit topics die over TV series en films gaan.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is wel weer iets anders he, maar mensen die nog aan dit seizoen moeten beginnen of uberhaupt aan de hele serie weten niet eens waar het over gaat. Dat is dan ook zeiken om lekker belangrijk te doen, maar goed be that way
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:00 schreef Sigmund666 het volgende:
JARIG!!!! WAYOOOOO!!!!
Kom naar Maastricht en krijg gratis bier
Feli doedquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:00 schreef Sigmund666 het volgende:
JARIG!!!! WAYOOOOO!!!!
Ik ga zo aan het laatste seizoen beginnen, maar dat wil niet zeggen dat ik niet weet waar het over gaatquote:Op maandag 24 mei 2010 23:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is wel weer iets anders he, maar mensen die nog aan dit seizoen moeten beginnen of uberhaupt aan de hele serie weten niet eens waar het over gaat. Dat is dan ook zeiken om lekker belangrijk te doen, maar goed be that way
Goh, en dat lijkt mij ook logisch, zodra het uitgezonden is, hoeft het in die topics ook niet meer in spoilersquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:00 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
is het zo moeilijk om het tussen spoilertags te zetten? Je kunt overal principieel in zijn, maar wat bereik je daar mee? niks alleen nog meer gezeik. Ik blijf bv niet voor niks weg uit topics die over TV series en films gaan.
Maar die mensen onthouden die shit onbewust en dat komt naar boven als ze eenmaal gaan kijkenquote:Op maandag 24 mei 2010 23:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik moet er om 7:00 gewoon weer uit, en als ik nu weg rij ben ik er met geluk nog iets na 2:00 daarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:00 schreef Sigmund666 het volgende:
JARIG!!!! WAYOOOOO!!!!
Maar als het hier ook al gebeurd in welk topic kan ik dan nog wel terechtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Goh, en dat lijkt mij ook logisch, zodra het uitgezonden is, hoeft het in die topics ook niet meer in spoilers. Dus dan kun je uit de meeste tv topics weg blijven
.
Alleen promo's en dingen daarover gaan in spoilers
Maastricht? Dat gehucht dat nog verder ligt dan Zeeland? Gefeli dude!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:00 schreef Sigmund666 het volgende:
JARIG!!!! WAYOOOOO!!!!
Jij onthoud wat hier staat? Volgend topic weet je het waarschijnlijk al niet meer. Oh verrek je weet het nu al niet meer, want het ging over Lapidus en niet over Desmond en Pennyquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:02 schreef koei het volgende:
[..]
Ik ga zo aan het laatste seizoen beginnen, maar dat wil niet zeggen dat ik niet weet waar het over gaatEr wordt gesproken over Desmond en Penny en die zijn bij de meeste Lost-kijkers wel bekend. En ook al is er maar één iemand die geen spoilers wil, dan nog is het fatsoenlijk om daar gewoon rekening mee te houden. Zoveel extra moeite is het niet.
Je blijft ook maar doorgaan he? echt leer sociale vaardigheden ofzo.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij onthoud wat hier staat? Volgend topic weet je het waarschijnlijk al niet meer. Oh verrek je weet het nu al niet meer, want het ging over Lapidus en niet over Desmond en Penny
Nee, ik probeer nog steeds wat meer info van mn favoriete geldloper te ontfutselen, maar die is erg verlegen en er ook niet zo vaak dus dat schiet niet echt op. Ik praat meer met zijn collega over hem dan met hem zelfquote:Op maandag 24 mei 2010 23:59 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar koei heb jij nog nummers van leuke mannen waar je niets mee durft te doen?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:06 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Je blijft ook maar doorgaan he? echt leer sociale vaardigheden ofzo.
Ik heb het bewust niet gelezen, maar zag wel die namen staan in een reactie. Maar goed, doe niet zo moeilijk of zoek een andere slowchat waar ze er geen problemen mee hebben!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij onthoud wat hier staat? Volgend topic weet je het waarschijnlijk al niet meer. Oh verrek je weet het nu al niet meer, want het ging over Lapidus en niet over Desmond en Penny
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oh dat is niet netjes Sigmund, want dat heb ik nog niet gezien/gelezen
Aha je hebt het over het vorige topicquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:09 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb het bewust niet gelezen, maar zag wel die namen staan in een reactie. Maar goed, doe niet zo moeilijk of zoek een andere slowchat waar ze er geen problemen mee hebben!
jij zeikt continu door terwijl er genoeg mensen zijn die het prettig vinden als je het wel doet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]. Daar gaat het niet om, maar als je dan toch iets wilt zeggen, zeg het dan goed
Spoileren is trouwens banwaardig.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Aha je hebt het over het vorige topic, maar goed dan moet je maar tegen Nebo zeiken
. Verder er wel klaar mee
zoiets heet een discussie, maar goed jij hebt die sociale vaardigheden welquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:11 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
jij zeikt continu door terwijl er genoeg mensen zijn die het prettig vinden als je het wel doet.
En ik weet ook wel dat dit nul komma nul zin heeft omdat je het de volgende keer zo weer doet. Waarschuw me dan ff dan blijf ik dat topic weg.
Heb ik ook gedaan, en Nebo heeft netjes sorry gezegdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Aha je hebt het over het vorige topic, maar goed dan moet je maar tegen Nebo zeiken
. Verder er wel klaar mee
Zoals bij heavy rain?quote:
Dat zeg ik nergensquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
zoiets heet een discussie, maar goed jij hebt die sociale vaardigheden wel
Bijvoorbeeld, je moet het trouwens wel flink bond makenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:14 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Zoals bij heavy rain?ik ben nog altijd zo blij dat ik toen niet in het PS3 topic gekeken heb
James Bond?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:15 schreef RitseB het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, je moet het trouwens wel flink bond maken
Dan zeg ik ook nergensquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:13 schreef RitseB het volgende:
En Nick het is een kleine moeite om het tussen spoilers te zetten.
Ik ook niet, maar goed daar mag geen woord aan vuil gemaakt wordenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:13 schreef koei het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, en Nebo heeft netjes sorry gezegdWas ook niets persoonlijk tegen jou, maar in het algemeen.
En Sigmund, dat van Monte Cristo wist ik niet
Wees blij, want anders had je ook een PM gekregen met de spoilerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:14 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Zoals bij heavy rain?ik ben nog altijd zo blij dat ik toen niet in het PS3 topic gekeken heb
Hoef je ook nergens te zeggen. Gewoon doen, is wel zo netjes voor de rest.quote:
Gelukkig zag ik aan jequote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:20 schreef RitseB het volgende:
[..]
Hoef je ook nergens te zeggen. Gewoon doen, is wel zo netjes voor de rest.
Dan heb je hem verkeerd geďnterpreteerd.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gelukkig zag ik aan jereactie al hoe je er over denkt
Dat moet nog blijken in de toekomst hequote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:22 schreef RitseB het volgende:
[..]
Dan heb je hem verkeerd geďnterpreteerd.
Onbereikbare mannen zijn zo interestingquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:07 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, ik probeer nog steeds wat meer info van mn favoriete geldloper te ontfutselen, maar die is erg verlegen en er ook niet zo vaak dus dat schiet niet echt op. Ik praat meer met zijn collega over hem dan met hem zelfHet mooie is wel dat die collega altijd belt dat ze eraan komen, en als die jongen er dan bij is dan meld hij dat ook gelijk heel erg enthousiast, waardoor die jongen dus als hij eenmaal voor mn neus staat weer helemaal dicht klapt
Maar goed, dat is ook geen echt serieus project ofzo, puur ter vermaak (en het is een mooie jongen
)
Vertel eens, hoe heb jij mijn ":')" geďnterpreteerd?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat moet nog blijken in de toekomst he
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:25 schreef Sigmund666 het volgende:
Je verpest gewoon iemands plezier. Again: Iemand zit xxxx afleveringen Lost te kijken, helemaal van niets wetend, totaal wachtend op de finale verrassing.
"Ooooh pfff, die en die gaan dood. Dat was toch al lang bekend dat die en die een relatie hadden joh!"
Oh, nou, eh bedankt hé?
Maar je kan wel een ander er op aansprekenquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:06 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Je blijft ook maar doorgaan he? echt leer sociale vaardigheden ofzo.
Wat heeft dit met trollen te maken? Hoe jij het nu zegt, betekend dus dat je nergens op kan reageren, want dan troll jequote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:31 schreef Sigmund666 het volgende:
Nick, blijf nou niet doortrollen
Maak me blij door dat niet te blijven doen, maakt me blijer dan een verjaardagskado
Wtf? Je kan ook gewoon reageren? Dit is wel heel makkelijk, iemand vervelend vinden omdat ze reageren :/quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:35 schreef Sigmund666 het volgende:
Je wordt vervelend Nick
(En ik denk dat het merendeel van de SC het met me eens is)
*Krekel-getsjirp-geluidje.wav*
Ik heb het geprobeert, maar ik kan me echt geen geluidje voorstellen dat aan die omschrijving voldoetquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:35 schreef Sigmund666 het volgende:
Je wordt vervelend Nick
(En ik denk dat het merendeel van de SC het met me eens is)
*Krekel-getsjirp-geluidje.wav*
Ik zat aan sprinkhanengeluidjes te denkenquote:
Dude juist daarom, jij zeikt er over en ondertussen doe je het zelf wel? Geef mij dan eens reden om daar niet op in te gaan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:38 schreef Sigmund666 het volgende:
Nee, omdat je als een klein kind blijft doorzeiken over spoilers. Het is toch niet moeilijk om het niet voor mensen te verzieken?
Maar goed.
Dat is toch niet zo heel lastig, Sigmund haalde een best wel beroemde film aan, waar wij van uit ging dat iedereen het einde kende.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dude juist daarom, jij zeikt er over en ondertussen doe je het zelf wel? Geef mij dan eens reden om daar niet op in te gaan?
En als ik had willen trollen, dan had ik het wel over het woordje "me" gehad, want daar kun jij ook lekker over door zeiken
treurig n'est ce pas? ik slaap gewoon nog onder dekbed, maar ik woon in een grot, dus hier wordt het sowieso niet snel warmquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:01 schreef SoldMayor het volgende:
Het is 20 graden in NL en mensen zeuren dat het te heet is..
vandaag voor het laatst. Vannacht kan het aan de grond zelfs vriezenquote:
Vriezen? Damn... Nederlandquote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
vandaag voor het laatst. Vannacht kan het aan de grond zelfs vriezen
Tofquote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:25 schreef SpankmasterC het volgende:
Poit! Ik heb over je gedroomd!
Jij speelde Final Fantasy en ik besloot jouw game te joinen, maar jij zag er echt übergay uit en was maar aan het grinden enzo, ik vond er geen zak aan, maar toen kwam ik erachter dat ik iedereen's hoofden kon laten ontploffen, dus toen ging ik de cutscenes voor iedereen ter wereld verpesten door midden tijdens het meest dramatische moment "PLOEF!" te doen!en toen werd ik wakker
quote:
Die slippertjesquote:
Nee, zo zorg je dat de wereld beter wordtquote:Ik ben niet erg voor geweld, maar tegen mensen die de profeet beledigen is alles gerechtvaardigd
Titanic: het schip zinkt.quote:
Van crew nog welquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:51 schreef Morthill het volgende:
citaat van een Moslim in Zuid-Afrika nav een spotprent over Mohammed
[..]
Nee, zo zorg je dat de wereld beter wordt
Forrest Gumd: hy gaat een vrouw batsen, en vol dauwen met kipquote:
Ross ga jij je lidl doos niet missen, die ene waar je nu elke avond in slaapt onder de brugquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:54 schreef Rossdale het volgende:
Weer lekker aan't werk
Nog maar 8 daagjes en dan heb ik een huis
Nog een maand en dan is mijn huis ook echt verkochtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:54 schreef Rossdale het volgende:
Weer lekker aan't werk
Nog maar 8 daagjes en dan heb ik een huis
Nassenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:47 schreef Sigmund666 het volgende:
Zo. Ik ga maar eens naar beneden enzo om wat te nassen. Versterf me van de honger.
Koning!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:25 schreef SpankmasterC het volgende:
Poit! Ik heb over je gedroomd!
Jij speelde Final Fantasy en ik besloot jouw game te joinen, maar jij zag er echt übergay uit en was maar aan het grinden enzo, ik vond er geen zak aan, maar toen kwam ik erachter dat ik iedereen's hoofden kon laten ontploffen, dus toen ging ik de cutscenes voor iedereen ter wereld verpesten door midden tijdens het meest dramatische moment "PLOEF!" te doen!en toen werd ik wakker
Het is dan ook een domme termquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:01 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nassen
Die term heb ik in jaren niet van anderen dan mijzelf gehoord
Die gaat gewoon meequote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:26 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ross ga jij je lidl doos niet missen, die ene waar je nu elke avond in slaapt onder de brug
quote:Legendary Pictures' previous offerings include 300, The Dark Night, The Hangover and Watchmen.
Je moeder is een domme termquote:
De donkere nacht klinkt vet spannendquote:
En jij gebruikt hemquote:
Je ziet de grapquote:
Je bent misbruikt door een beer?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Koning!!
Goedemorgen trouwens.
Ben weer terug in het land der toiletten en douches
Heb alleen een gruwelijke last van m'n keel..
ee, heb Social Disorder niet gezienquote:
Dan had ik ook wel GVR ipv beer neergezetquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:35 schreef Poit het volgende:
[..]
ee, heb Social Disorder niet gezien![]()
We hebben wel een hert gezienDat was wel tof.. Verder is het wel wennen om als ontbijt een keer gewone koffie te drinken in plaats van Irish coffee...
Ik las the Dark Nichtquote:
alcohol bij het ontbijtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:35 schreef Poit het volgende:
[..]
ee, heb Social Disorder niet gezien![]()
We hebben wel een hert gezienDat was wel tof.. Verder is het wel wennen om als ontbijt een keer gewone koffie te drinken in plaats van Irish coffee...
Dit dus.quote:
Fixedquote:
Hmm ja, daar klopt wel jaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Dan had ik ook wel GVR ipv beer neergezet
Hehequote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je ziet de grap
anyways
http://www.gamesindustry.(...)tantially#justposted
Vast weer mensen die gaan zeuren dat EA toch kut is en geld de industrie kapot maakt. Ik ben in ieder geval blij met dit nieuws
Nope, da's alweer meer dan een decennia geleden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:09 schreef Morthill het volgende:
weekendjes met teveel bierben je 16 of zo
Sommige mensen weten gezelligheid met een grote groep vrienden te waarderen, zonder daar bier voor nodig te hebben.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Nope, da's alweer meer dan een decennia geleden.
Sommige mensen weten simpele dingen als bier drinken met een grote groep vrienden gewoon nog te waarderen.
Sommige mensen menen zich niet te herinneren gezegd te hebben dat bier drinken daarvoor een vereiste is. Een prettige bijkomstigheid is het wel.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
Sommige mensen weten gezelligheid met een grote groep vrienden te waarderen, zonder daar bier voor nodig te hebben.
Sommige mensen hebben ook niet geďmpliceerd dat andere mensen dat zeiden. Wat sommige mensen wel gezegd hebben is dat teveel bier drinken een weekend lang een puberale bezigheid is.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Sommige mensen menen zich niet te herinneren gezegd te hebben dat bier drinken daarvoor een vereiste is. Een prettige bijkomstigheid is het wel.
Wat ben je ook een heerlijke oude zuurpruim hequote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben ook niet geďmpliceerd dat andere mensen dat zeiden. Wat sommige mensen wel gezegd hebben is dat teveel bier drinken een weekend lang een puberale bezigheid is.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat ben je ook een heerlijke oude zuurpruim he
Maar ik ben blij dat jij me een beter mens voelt dan ik
Nou, je bent me toch duidelijk aan het kleineren door een heerlijke weekend wat ik heb gehad te bestempelen als een "puberale bezigheid"quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:24 schreef Morthill het volgende:
[..]briljant hoe mensen toch altijd absurde conclusies trekken als ze zich aangevallen voelen. Maar goed, als je dat nodig vind om het gesprek te beëindigen, prima
Nog zo'n conclusie die totaal nergens op slaat. Ik bestempel één item als puberaal en gelijk ben ik je aan het kleineren en je hele weekend aan het bestempelen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Nou, je bent me toch duidelijk aan het kleineren door een heerlijke weekend wat ik heb gehad te bestempelen als een "puberale bezigheid"
Welke niet absurde conclusie had je dan verwacht?
Pacman, Galaga, Xedious, Tetris, Digger, Bomberman, Pong!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:31 schreef Myraela het volgende:
Ik moet een moodboard maken over gamers en games. Wat zijn nou de games die echt in zijn de laatste tijd?
Red Dead Redemptionquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:31 schreef Myraela het volgende:
Ik moet een moodboard maken over gamers en games. Wat zijn nou de games die echt in zijn de laatste tijd?
Als je geen testosteron producerend menswezen was geweest had ik je daar ook zeker op die manier aangesproken maar dat is niet het geval.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nog zo'n conclusie die totaal nergens op slaat. Ik bestempel één item als puberaal en gelijk ben ik je aan het kleineren en je hele weekend aan het bestempelen.
De conclusie die ik verwacht had? Dat je het niet met me eens zou zijn, aan zou geven dat ik niet moest zeuren, dat bier drinken gewoon tof is en daarmee punt. Had ik prima conclusie gevonden
agh, ik zeur ook gewoon standaard zoals je al zegtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Als je geen testosteron producerend menswezen was geweest had ik je daar ook zeker op die manier aangesproken maar dat is niet het geval.
En ik ben gewoon nog een beetje cranky door m'n slaaptekort..
Okay, jij leeft in de jaren 90.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:32 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Pacman, Galaga, Xedious, Tetris, Digger, Bomberman, Pong!
Merci.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
Red Dead Redemption
Modern Warfare 2
God of War III
Battlefield: Bad Company 2
Alan Wake
2010 FIFA World Cup South Africa
Goed lijstje welke ook meerdere platformen dekt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:33 schreef Morthill het volgende:
Red Dead Redemption
Modern Warfare 2
God of War III
Battlefield: Bad Company 2
Alan Wake
2010 FIFA World Cup South Africa
En ik soms net zo puberaal... Zal Flodder misschien een kind van ons zijnquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
agh, ik zeur ook gewoon standaard zoals je al zegtsoms ben ik bijna even irritant als Flodder
quote:
God ik hoop van niet. Als het wel zo is ben ik voor post-natale abortusquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:37 schreef Poit het volgende:
[..]
En ik soms net zo puberaal... Zal Flodder misschien een kind van ons zijn
Ik ben ook voor.. Sommige fouten moet je gewoon corrigeren.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
God ik hoop van niet. Als het wel zo is ben ik voor post-natale abortus
Jaren '80. Ik ben een kind uit de jaren 80.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay, jij leeft in de jaren 90.
[..]
Merci.
Dat is alleen maar een pluspunt maar ze waren er al eventjes toen jij ze speeldequote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toen was ik er nog niet. Ik vond het heul leuk toch ik 8 was.
Pokemon is zo jaren 90.quote:
Er worden nog steeds games gemaakt en ze verkopen nog steeds als een tiet.quote:
Is het beeld van een puisterige on-sociale nerd als gamer zelf niet wat jaren 90?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:55 schreef Myraela het volgende:
Jullie zijn mijn helden. Als het af is laat ik het zien.
Moodboard heeft in dit geval niets met stemming te maken. Het moet een sfeer uitstralen, in dit geval dus de sfeer van gamers. Nou werken wij met de vooroordelen over gamers, dus moeten we alles eigenlijk net wat extremer maken. Wat best stom is, want ik game zelf ook, en ik ben ook geen puisterige on-sociale nerd die nooit buitenkomt.
Klopt, alleen was het een onderdeel van de opdracht om de doelgroep op z'n slechtst te laten zien. We moeten een soort "vloeken in de kerk" creëren. Door middel van een multimedia applicatie moeten we gamers geďnteresseerd krijgen in een dansvoorstelling.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Is het beeld van een puisterige on-sociale nerd als gamer zelf niet wat jaren 90?
In deze eeuw is gamen zoveel groter en toegankelijker geworden door games als SIngstar, RockBand/Guitar Hero en games als Facebook, WoW, Second Life, Sims.
Het hele beeld is inderdaad wel compleet verschoven.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:57 schreef Poit het volgende:
Is het beeld van een puisterige on-sociale nerd als gamer zelf niet wat jaren 90?
In deze eeuw is gamen zoveel groter en toegankelijker geworden door games als SIngstar, RockBand/Guitar Hero en games als Facebook, WoW, Second Life, Sims.
Dan kan je natuurlijk 2 extreme kanten op gaan.. De "die hard puisterige nerd" en de "verschrikkelijk onwetende casual gamende huisvrouw"quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Klopt, alleen was het een onderdeel van de opdracht om de doelgroep op z'n slechtst te laten zien. We moeten een soort "vloeken in de kerk" creëren. Door middel van een multimedia applicatie moeten we gamers geďnteresseerd krijgen in een dansvoorstelling.
Wel mijn veterstrik diploma...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:05 schreef Gamer_V het volgende:
28 en nog steeds maagd...
Heeft iemand van jullie een KLB-diploma?
En m'n zwemdiplomaquote:
Jongens niet zo lopen te bitchenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Als je geen testosteron producerend menswezen was geweest had ik je daar ook zeker op die manier aangesproken maar dat is niet het geval.
En ik ben gewoon nog een beetje cranky door m'n slaaptekort..
De groep van de oude die-hard nerds is vaak grappiger te combineren. En een minder brede doelgroep. Of nouja iig, de doelgroep hebben we al gekozen. Ik wilde eigenlijk gevangen doen, maar de rest van het groepje vond gamers toffer.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Dan kan je natuurlijk 2 extreme kanten op gaan.. De "die hard puisterige nerd" en de "verschrikkelijk onwetende casual gamende huisvrouw"
Eigenlijk moet voor zo iemand gewoon een maatje geregeld worden:quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:05 schreef Gamer_V het volgende:
28 en nog steeds maagd...
Heeft iemand van jullie een KLB-diploma?
Volgens mij heeft ze hier meer aanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:21 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Eigenlijk moet voor zo iemand gewoon een maatje geregeld worden:
http://www.ikwordmaatje.nl
Misschien ga ik ook nog wel een keer als vrijwilliger aan het project meedoen, ik vind het wel een goed initiatief... In mijn pubertijd zou ik er veel aan gehad hebben...
Ze gooit het probleem nu op seks, maar dat is het probleem niet... Het probleem is een slecht zelfbeeld.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze hier meer aan
http://www.ontknaapservice.com/
Toch, met 28ste nog maagd zijn is wel erg laat. Daar zou ik ook een slecht zelfbeeld van krijgen. Zo van "Niemand wilt seks met mij, niemand vind mij leuk"quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:26 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ze gooit het probleem nu op seks, maar dat is het probleem niet... Het probleem is een slecht zelfbeeld.
Als het om seks gaan en niet om de intimiteit dan moet je gewoon een ergens achter het station een gast oppikken
Ach, ik heb een padvindster van 14 en die voelt zich al slecht omdat ze nog nooit gezoend heeft, terwijl het echt een leuk meisje is. Ik denk dan ook niet dat een laag zelfbeeld pas komt als je op je 28e nog maagd bent, maar eerder zoals Gamebabe zegt dat het maagd zijn een gevolg is van het lage zelfbeeld. Elke vrouw kan gratis seks krijgen, ongeacht hoe ze eruit zien.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toch, met 28ste nog maagd zijn is wel erg laat. Daar zou ik ook een slecht zelfbeeld van krijgen. Zo van "Niemand wilt seks met mij, niemand vind mij leuk"
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:20 schreef Rossdale het volgende:
Feest zonder drank, is als een tiet zonder tepel.
Ja dahaag!! Straks komt ze nog bij me langsquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:26 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ze gooit het probleem nu op seks, maar dat is het probleem niet... Het probleem is een slecht zelfbeeld.
Als het om seks gaan en niet om de intimiteit dan moet je gewoon een ergens achter het station een gast oppikken
Ja dat is wel zo.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:42 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, ik heb een padvindster van 14 en die voelt zich al slecht omdat ze nog nooit gezoend heeft, terwijl het echt een leuk meisje is. Ik denk dan ook niet dat een laag zelfbeeld pas komt als je op je 28e nog maagd bent, maar eerder zoals Gamebabe zegt dat het maagd zijn een gevolg is van het lage zelfbeeld. Elke vrouw kan gratis seks krijgen, ongeacht hoe ze eruit zien.
Natuurlijk is er meer, zoals bier drinken met je matenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:58 schreef Morthill het volgende:
Pff, alsof er niks anders in de wereld is dan seks
Ik wou maar zeggen, vanavond lekker bbqen met natuurlijk een paar pilsjes erbijquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Natuurlijk is er meer, zoals bier drinken met je maten
Ik kan wel zonder.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:58 schreef Morthill het volgende:
Pff, alsof er niks anders in de wereld is dan seks
Ik ook hoorquote:
je kunt altijd naar de hoerenquote:
Als je niet streng gelovig bent dan moet je helemaal niksquote:
Ik was ook 14 toen ik voor het eerst zoende, en toen heel naief denken dat het wat betekent..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:42 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, ik heb een padvindster van 14 en die voelt zich al slecht omdat ze nog nooit gezoend heeft, terwijl het echt een leuk meisje is. Ik denk dan ook niet dat een laag zelfbeeld pas komt als je op je 28e nog maagd bent, maar eerder zoals Gamebabe zegt dat het maagd zijn een gevolg is van het lage zelfbeeld. Elke vrouw kan gratis seks krijgen, ongeacht hoe ze eruit zien.
En wie geloofd dit op je moeder naquote:
Ikzelfquote:
As we can see.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Ikzelf![]()
En natuurlijk de rest van de SC.
* Poit is een hele brave jongen
Dat praat ik mezelf ook altijd aan... of het nou werkt...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Ikzelf![]()
En natuurlijk de rest van de SC.
* Poit is een hele brave jongen
Omdat ik een ongelofelijke pussy ben als het op vrouwen aan komt.quote:
Jaa, dat was vroeger! Toen had ik nog haar!quote:
Ik ben ook alleen maar een internetheld hoor.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:20 schreef RitseB het volgende:
[..]
Hier op het internet durf ik te zeggen, is goed.
Bijna elke man is een pussy als het op versieren aankomt. Dus daar zou ik me niet te druk om maken. Eigenlijk is versieren gewoon een setje regeltjes... Ik kan wel eens een boek voor je meenemen!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:18 schreef RitseB het volgende:
[..]
Omdat ik een ongelofelijke pussy ben als het op vrouwen aan komt.
Kommop man! Je bent een verrekte mooiboy! Gewoon je ding doen!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:20 schreef RitseB het volgende:
[..]
Hier op het internet durf ik te zeggen, is goed.
Wilde net zeggen, waar heb je dat haar vandaan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Jaa, dat was vroeger! Toen had ik nog haar!
Goede oude tijd
internetheldbuddies4life?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben ook alleen maar een internetheld hoor.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Kommop man! Je bent een verrekte mooiboy! Gewoon je ding doen!
Neem maar mee, misschien leer ik nog wel wat.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:21 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Bijna elke man is een pussy als het op versieren aankomt. Dus daar zou ik me niet te druk om maken. Eigenlijk is versieren gewoon een setje regeltjes... Ik kan wel eens een boek voor je meenemen!
Nee, jij bent een leuke kerel! Geen fucking Wangster!quote:
Ligt eraan wat je achter je aan wilt krijgen...quote:
Je mag wel op mij oefenenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:24 schreef RitseB het volgende:
[..]
Neem maar mee, misschien leer ik nog wel wat.
mijn laatste versierpoging strandde dramatischquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:21 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Bijna elke man is een pussy als het op versieren aankomt. Dus daar zou ik me niet te druk om maken. Eigenlijk is versieren gewoon een setje regeltjes... Ik kan wel eens een boek voor je meenemen!
Mijne ook, zat ik 2 jaar aan zo'n ding vast.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
mijn laatste versierpoging strandde dramatisch
We kunnen een rollenspel versieren doen op de bbq, best grappigquote:
Zijn het echt van die hele foute film signalen zoals aan het haar zitten en zo?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:27 schreef GameBabe het volgende:
[..]
We kunnen een rollenspel versieren doen op de bbq, best grappigAls vrouw geven we (onbewust) echt hele duidelijke signalen, dus als je die eenmaal kan lezen dan is het een kwestie van inkoppen
14 jaar. Maar ik kan altijd een uitzondering maken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is hij niet zo'n 15 jaar te jong voor je?
Oeh, leer mij die dan ook even!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:27 schreef GameBabe het volgende:
[..]
We kunnen een rollenspel versieren doen op de bbq, best grappigAls vrouw geven we (onbewust) echt hele duidelijke signalen, dus als je die eenmaal kan lezen dan is het een kwestie van inkoppen
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:26 schreef RitseB het volgende:
[..]
Mijne ook, zat ik 2 jaar aan zo'n ding vast.
Die zitten er ook tussen, maar het begint veel simpeler en de nuances moet je even leren herkennen...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:27 schreef RitseB het volgende:
[..]
Zijn het echt van die hele foute film signalen zoals aan het haar zitten en zo?
Neem maar mee, misschien werkt het.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:30 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Die zitten er ook tussen, maar het begint veel simpeler en de nuances moet je even leren herkennen...
Dat dacht ik ook... tot ik het boek las, toen vond ik mezelf heel erg obvious...quote:
Ik ga wel ergens bang in een hoekje staan, houd jij de mannen maar bezig.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:37 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook... tot ik het boek las, toen vond ik mezelf heel erg obvious...
Gelukkig kunnen mannen de signalen slecht interpreteren![]()
Haha straks hebben we een hele groep jongens om ons heen die ons proberen te versieren als ze het eenmaal snappen
Ok, ik stuur wel een leuke door voor in je hoekjequote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga wel ergens bang in een hoekje staan, houd jij de mannen maar bezig.
Super.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:40 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ok, ik stuur wel een leuke door voor in je hoekje
Ik vind meisjes die in hoekjes staan meestal veel interessanterquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga wel ergens bang in een hoekje staan, houd jij de mannen maar bezig.
Speciaal voor jullie zal ik dan proberen nooit de signalen te interpreterenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:37 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook... tot ik het boek las, toen vond ik mezelf heel erg obvious...
Gelukkig kunnen mannen de signalen slecht interpreteren![]()
Haha straks hebben we een hele groep jongens om ons heen die ons proberen te versieren als ze het eenmaal snappen
Kom op, kweek wat meer zelfvertrouwen knulquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
Speciaal voor jullie zal ik dan proberen nooit de signalen te interpreteren
En stiekem ben ik ook meer een in een hoekje meisje dan de gangmakerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vind meisjes die in hoekjes staan meestal veel interessanter
Maar je hebt geluk, ook ik ben een laffe twat die niet snel op meisjes afstapt
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kom op, kweek wat meer zelfvertrouwen knul
Maar dan kan je hier alsnog een grotere bek hebben dan ik het echtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:45 schreef Myraela het volgende:
Maar jullie hebben elkaar toch al eerder gemeet?
Meesten heb ik een of 2 keer gezien.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:45 schreef Myraela het volgende:
Maar jullie hebben elkaar toch al eerder gemeet?
Behalve Rossdale, die is overal gewoon tof!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:43 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En stiekem ben ik ook meer een in een hoekje meisje dan de gangmaker![]()
Wat hebben we toch allemaal een grote bek hier he
He maar jij had toch ook versiertechnieken, heb je eigenlijk nog bronnen of linkjes ofzo, ik ben er wel benieuwd naar..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Behalve Rossdale, die is overal gewoon tof!
Jij ook baas!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Behalve Rossdale, die is overal gewoon tof!
Puisterige dikke nerds, WoW, energie drank, eenzaamheid achter de computerquote:
Eerst eentje van de games.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:50 schreef RitseB het volgende:
[..]
Puisterige dikke nerds, WoW, energie drank, eenzaamheid achter de computer
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:48 schreef GameBabe het volgende:
[..]
He maar jij had toch ook versiertechnieken, heb je eigenlijk nog bronnen of linkjes ofzo, ik ben er wel benieuwd naar..
En jij bent ook overal tof Spankert
Hehe dat deed je mooi inderdaad! Dat ene meisje die als enige er in een broek-pak was zag er ook echtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij ook baas!![]()
Wanneer mijn vriendin met Spank + naamgenoot staat te praten claim ik gewoon snel twee andere blondjes
WoW, Counter-Strike, Starcraft 2, Modern warfare 2, Warcraft 3quote:
Moet je bij Poit zijn, die heeft nog wel tips voor afwerken!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:51 schreef Morthill het volgende:
ik moet vandaag ook artikel afwerken, maar ben compleet inspiratieloos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:50 schreef RitseB het volgende:
[..]
Puisterige dikke nerds, WoW, energie drank, eenzaamheid achter de computer
En ondertussen een beetje m'n buurvouw laten schrikken als je langskomtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij ook baas!![]()
Wanneer mijn vriendin met Spank + naamgenoot staat te praten claim ik gewoon snel twee andere blondjes
Ja ik heb wel wat, maar het idee in mijn hoofd was zoveel toffer.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:52 schreef RitseB het volgende:
[..]
WoW, Counter-Strike, Starcraft 2, Modern warfare 2, Warcraft 3
Errrr wie was dat ook al weer? Niet zo op kleding gelet eigenlijkquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hehe dat deed je mooi inderdaad! Dat ene meisje die als enige er in een broek-pak was zag er ook echtuit btw
Wat voor idee had je dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja ik heb wel wat, maar het idee in mijn hoofd was zoveel toffer.Maarja, het is niet zo belangrijk.
Maar is dat op mannen gericht, of ook op vrouwenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]dank je, hihi
Qua versieren moet je gewoon beginnen met The Game (om jezelf serieus te kunnen nemen als je het doet) en daarna overstappen op Magic Bullets van Savoy, stukken beter dan The Rules of the Game
Dat was ook zo briljantquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:53 schreef Poit het volgende:
[..]
En ondertussen een beetje m'n buurvouw laten schrikken als je langskomt
Nou, heel veel verschillende spellen, en dat paste dan perfect bij elkaar. En liep in elkaar over enzo. Maar nu zitten er maar keiweinig spelletjes in.quote:
Blond, sexy, ongelofelijk heetquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Errrr wie was dat ook al weer? Niet zo op kleding gelet eigenlijkHoe zag ze er verder uit?
Owwww dan moet je er gewoon meer toevoegen!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou, heel veel verschillende spellen, en dat paste dan perfect bij elkaar. En liep in elkaar over enzo. Maar nu zitten er maar keiweinig spelletjes in.
Klinkt tof, maar eigenlijk zoek je dus meer nerd spelletjes?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou, heel veel verschillende spellen, en dat paste dan perfect bij elkaar. En liep in elkaar over enzo. Maar nu zitten er maar keiweinig spelletjes in.
Lang blond haar die naast me zat op de bank? Aan jouw kant zeg maar, of aan de kant van de keuken?quote:
Neuh, een manier om ze tof in elkaar over te laten lopen, zonder dat het echt gewoon plaatjes naast elkaar worden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:57 schreef RitseB het volgende:
[..]
Klinkt tof, maar eigenlijk zoek je dus meer nerd spelletjes?
Kan je er niet wat japanse anime games zooi door heen gooien? Ook heel nerdig.quote:
Haha, ze schrok echt behoorlijk hoorde ik achteraf al merkte ze je pas op toen je achter d'r stond voor haar deurquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat was ook zo briljantHeb haar echt heel de steeg gevolgd totaan haar deur en ze keek zo ontzettend bang he
Die opluchting dat ik zei dat ze geen rare dingen moest denken maar dat ik gewoon toevallig bij de buurman moest zijn
Je mag best in je suit komen, ik doe gewoon mijn bbq kleren aanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, ze schrok echt behoorlijk hoorde ik achteraf al merkte ze je pas op toen je achter d'r stond voor haar deur
Maar toch, beetje m'n ex-vriendin bang maken..Niet meer doen hoor
Trouwens! Ritse! Is de party bij jou een suit-up party?
Heb sinds vorige week een goed pak dus ik kan in outfit komen
Te veel Modern Warfare, te weinig God Of Warquote:
Spareribs eten en allemaal onze handen schoon vegen aan de stropdas van Poit!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, ze schrok echt behoorlijk hoorde ik achteraf al merkte ze je pas op toen je achter d'r stond voor haar deur
Maar toch, beetje m'n ex-vriendin bang maken..Niet meer doen hoor
Trouwens! Ritse! Is de party bij jou een suit-up party?
Heb sinds vorige week een goed pak dus ik kan in outfit komen
Ohja, het is een BBQ.. Even vergeten.. Dan maar gewoon in m'n zwembroek en badjasquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:59 schreef RitseB het volgende:
[..]
Je mag best in je suit komen, ik doe gewoon mijn bbq kleren aan
Geen stropdasquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:00 schreef Nebo het volgende:
[..]
Spareribs eten en allemaal onze handen schoon vegen aan de stropdas van Poit!
Zolang je je vacht maar binnen houdtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Ohja, het is een BBQ.. Even vergeten.. Dan maar gewoon in m'n zwembroek en badjas
Da's m'n USP! Die ga ik toch niet verbergen!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:02 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Zolang je je vacht maar binnen houdt![]()
Ik moet weer gamebabe kleren zoeken om mijn imago op te houden
Dan zou ik toch gaan voor een shirt zonder mouwen als jij je USP wilt tonenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Da's m'n USP! Die ga ik toch niet verbergen!
Uhm, denk inderdaad die aan mijn kant... Al waren er wel meer blonde vrouwenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lang blond haar die naast me zat op de bank? Aan jouw kant zeg maar, of aan de kant van de keuken?
Als het een mooi colbertje is...quote:
Als er maar spareribs zijn.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:27 schreef GameBabe het volgende:
[..]
We kunnen een rollenspel versieren doen op de bbq, best grappig![]()
Maar als jullie zo romantisch gaan doen, zijn er ook slaapplekken voor 2 te bemachtigenquote:
Ik doen niet romantisch, ik probeer te flirten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:10 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar als jullie zo romantisch gaan doen, zijn er ook slaapplekken voor 2 te bemachtigen
Week niet. Ik zal haar eens PM'enquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:11 schreef Myraela het volgende:
Ritse, weet je op BHzakje ook nog komt? Anders durf ik niet.
Ik bescherm je wel hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:11 schreef Myraela het volgende:
Ritse, weet je op BHzakje ook nog komt? Anders durf ik niet.
Awww er is niemandquote:
Cool, ik denk dat mijn moeder niet lastig gaat doen. Maar ik zal het onthouden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:12 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik bescherm je wel hoorEn je mag je moeder ook nog wel mijn nummer geven als dat een issue is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |