Jij ook baas!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Behalve Rossdale, die is overal gewoon tof!
Puisterige dikke nerds, WoW, energie drank, eenzaamheid achter de computerquote:
Eerst eentje van de games.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:50 schreef RitseB het volgende:
[..]
Puisterige dikke nerds, WoW, energie drank, eenzaamheid achter de computer
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:48 schreef GameBabe het volgende:
[..]
He maar jij had toch ook versiertechnieken, heb je eigenlijk nog bronnen of linkjes ofzo, ik ben er wel benieuwd naar..
En jij bent ook overal tof Spankert
Hehe dat deed je mooi inderdaad! Dat ene meisje die als enige er in een broek-pak was zag er ook echtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij ook baas!![]()
Wanneer mijn vriendin met Spank + naamgenoot staat te praten claim ik gewoon snel twee andere blondjes
WoW, Counter-Strike, Starcraft 2, Modern warfare 2, Warcraft 3quote:
Moet je bij Poit zijn, die heeft nog wel tips voor afwerken!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:51 schreef Morthill het volgende:
ik moet vandaag ook artikel afwerken, maar ben compleet inspiratieloos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:50 schreef RitseB het volgende:
[..]
Puisterige dikke nerds, WoW, energie drank, eenzaamheid achter de computer
En ondertussen een beetje m'n buurvouw laten schrikken als je langskomtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij ook baas!![]()
Wanneer mijn vriendin met Spank + naamgenoot staat te praten claim ik gewoon snel twee andere blondjes
Ja ik heb wel wat, maar het idee in mijn hoofd was zoveel toffer.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:52 schreef RitseB het volgende:
[..]
WoW, Counter-Strike, Starcraft 2, Modern warfare 2, Warcraft 3
Errrr wie was dat ook al weer? Niet zo op kleding gelet eigenlijkquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hehe dat deed je mooi inderdaad! Dat ene meisje die als enige er in een broek-pak was zag er ook echtuit btw
Wat voor idee had je dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja ik heb wel wat, maar het idee in mijn hoofd was zoveel toffer.Maarja, het is niet zo belangrijk.
Maar is dat op mannen gericht, of ook op vrouwenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]dank je, hihi
Qua versieren moet je gewoon beginnen met The Game (om jezelf serieus te kunnen nemen als je het doet) en daarna overstappen op Magic Bullets van Savoy, stukken beter dan The Rules of the Game
Dat was ook zo briljantquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:53 schreef Poit het volgende:
[..]
En ondertussen een beetje m'n buurvouw laten schrikken als je langskomt
Nou, heel veel verschillende spellen, en dat paste dan perfect bij elkaar. En liep in elkaar over enzo. Maar nu zitten er maar keiweinig spelletjes in.quote:
Blond, sexy, ongelofelijk heetquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Errrr wie was dat ook al weer? Niet zo op kleding gelet eigenlijkHoe zag ze er verder uit?
Owwww dan moet je er gewoon meer toevoegen!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou, heel veel verschillende spellen, en dat paste dan perfect bij elkaar. En liep in elkaar over enzo. Maar nu zitten er maar keiweinig spelletjes in.
Klinkt tof, maar eigenlijk zoek je dus meer nerd spelletjes?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou, heel veel verschillende spellen, en dat paste dan perfect bij elkaar. En liep in elkaar over enzo. Maar nu zitten er maar keiweinig spelletjes in.
Lang blond haar die naast me zat op de bank? Aan jouw kant zeg maar, of aan de kant van de keuken?quote:
Neuh, een manier om ze tof in elkaar over te laten lopen, zonder dat het echt gewoon plaatjes naast elkaar worden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:57 schreef RitseB het volgende:
[..]
Klinkt tof, maar eigenlijk zoek je dus meer nerd spelletjes?
Kan je er niet wat japanse anime games zooi door heen gooien? Ook heel nerdig.quote:
Haha, ze schrok echt behoorlijk hoorde ik achteraf al merkte ze je pas op toen je achter d'r stond voor haar deurquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat was ook zo briljantHeb haar echt heel de steeg gevolgd totaan haar deur en ze keek zo ontzettend bang he
Die opluchting dat ik zei dat ze geen rare dingen moest denken maar dat ik gewoon toevallig bij de buurman moest zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |