je kunt altijd naar de hoerenquote:
Als je niet streng gelovig bent dan moet je helemaal niksquote:
Ik was ook 14 toen ik voor het eerst zoende, en toen heel naief denken dat het wat betekent..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:42 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, ik heb een padvindster van 14 en die voelt zich al slecht omdat ze nog nooit gezoend heeft, terwijl het echt een leuk meisje is. Ik denk dan ook niet dat een laag zelfbeeld pas komt als je op je 28e nog maagd bent, maar eerder zoals Gamebabe zegt dat het maagd zijn een gevolg is van het lage zelfbeeld. Elke vrouw kan gratis seks krijgen, ongeacht hoe ze eruit zien.
En wie geloofd dit op je moeder naquote:
Ikzelfquote:
As we can see.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Ikzelf![]()
En natuurlijk de rest van de SC.
* Poit is een hele brave jongen
Dat praat ik mezelf ook altijd aan... of het nou werkt...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Ikzelf![]()
En natuurlijk de rest van de SC.
* Poit is een hele brave jongen
Omdat ik een ongelofelijke pussy ben als het op vrouwen aan komt.quote:
Jaa, dat was vroeger! Toen had ik nog haar!quote:
Ik ben ook alleen maar een internetheld hoor.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:20 schreef RitseB het volgende:
[..]
Hier op het internet durf ik te zeggen, is goed.
Bijna elke man is een pussy als het op versieren aankomt. Dus daar zou ik me niet te druk om maken. Eigenlijk is versieren gewoon een setje regeltjes... Ik kan wel eens een boek voor je meenemen!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:18 schreef RitseB het volgende:
[..]
Omdat ik een ongelofelijke pussy ben als het op vrouwen aan komt.
Kommop man! Je bent een verrekte mooiboy! Gewoon je ding doen!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:20 schreef RitseB het volgende:
[..]
Hier op het internet durf ik te zeggen, is goed.
Wilde net zeggen, waar heb je dat haar vandaan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Jaa, dat was vroeger! Toen had ik nog haar!
Goede oude tijd
internetheldbuddies4life?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben ook alleen maar een internetheld hoor.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Kommop man! Je bent een verrekte mooiboy! Gewoon je ding doen!
Neem maar mee, misschien leer ik nog wel wat.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:21 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Bijna elke man is een pussy als het op versieren aankomt. Dus daar zou ik me niet te druk om maken. Eigenlijk is versieren gewoon een setje regeltjes... Ik kan wel eens een boek voor je meenemen!
Nee, jij bent een leuke kerel! Geen fucking Wangster!quote:
Ligt eraan wat je achter je aan wilt krijgen...quote:
Je mag wel op mij oefenenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:24 schreef RitseB het volgende:
[..]
Neem maar mee, misschien leer ik nog wel wat.
mijn laatste versierpoging strandde dramatischquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:21 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Bijna elke man is een pussy als het op versieren aankomt. Dus daar zou ik me niet te druk om maken. Eigenlijk is versieren gewoon een setje regeltjes... Ik kan wel eens een boek voor je meenemen!
Mijne ook, zat ik 2 jaar aan zo'n ding vast.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
mijn laatste versierpoging strandde dramatisch
We kunnen een rollenspel versieren doen op de bbq, best grappigquote:
Zijn het echt van die hele foute film signalen zoals aan het haar zitten en zo?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:27 schreef GameBabe het volgende:
[..]
We kunnen een rollenspel versieren doen op de bbq, best grappigAls vrouw geven we (onbewust) echt hele duidelijke signalen, dus als je die eenmaal kan lezen dan is het een kwestie van inkoppen
14 jaar. Maar ik kan altijd een uitzondering maken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is hij niet zo'n 15 jaar te jong voor je?
Oeh, leer mij die dan ook even!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:27 schreef GameBabe het volgende:
[..]
We kunnen een rollenspel versieren doen op de bbq, best grappigAls vrouw geven we (onbewust) echt hele duidelijke signalen, dus als je die eenmaal kan lezen dan is het een kwestie van inkoppen
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:26 schreef RitseB het volgende:
[..]
Mijne ook, zat ik 2 jaar aan zo'n ding vast.
Die zitten er ook tussen, maar het begint veel simpeler en de nuances moet je even leren herkennen...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:27 schreef RitseB het volgende:
[..]
Zijn het echt van die hele foute film signalen zoals aan het haar zitten en zo?
Neem maar mee, misschien werkt het.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:30 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Die zitten er ook tussen, maar het begint veel simpeler en de nuances moet je even leren herkennen...
Dat dacht ik ook... tot ik het boek las, toen vond ik mezelf heel erg obvious...quote:
Ik ga wel ergens bang in een hoekje staan, houd jij de mannen maar bezig.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:37 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook... tot ik het boek las, toen vond ik mezelf heel erg obvious...
Gelukkig kunnen mannen de signalen slecht interpreteren![]()
Haha straks hebben we een hele groep jongens om ons heen die ons proberen te versieren als ze het eenmaal snappen
Ok, ik stuur wel een leuke door voor in je hoekjequote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga wel ergens bang in een hoekje staan, houd jij de mannen maar bezig.
Super.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:40 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ok, ik stuur wel een leuke door voor in je hoekje
Ik vind meisjes die in hoekjes staan meestal veel interessanterquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga wel ergens bang in een hoekje staan, houd jij de mannen maar bezig.
Speciaal voor jullie zal ik dan proberen nooit de signalen te interpreterenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:37 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook... tot ik het boek las, toen vond ik mezelf heel erg obvious...
Gelukkig kunnen mannen de signalen slecht interpreteren![]()
Haha straks hebben we een hele groep jongens om ons heen die ons proberen te versieren als ze het eenmaal snappen
Kom op, kweek wat meer zelfvertrouwen knulquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
Speciaal voor jullie zal ik dan proberen nooit de signalen te interpreteren
En stiekem ben ik ook meer een in een hoekje meisje dan de gangmakerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vind meisjes die in hoekjes staan meestal veel interessanter
Maar je hebt geluk, ook ik ben een laffe twat die niet snel op meisjes afstapt
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kom op, kweek wat meer zelfvertrouwen knul
Maar dan kan je hier alsnog een grotere bek hebben dan ik het echtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:45 schreef Myraela het volgende:
Maar jullie hebben elkaar toch al eerder gemeet?
Meesten heb ik een of 2 keer gezien.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:45 schreef Myraela het volgende:
Maar jullie hebben elkaar toch al eerder gemeet?
Behalve Rossdale, die is overal gewoon tof!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:43 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En stiekem ben ik ook meer een in een hoekje meisje dan de gangmaker![]()
Wat hebben we toch allemaal een grote bek hier he
He maar jij had toch ook versiertechnieken, heb je eigenlijk nog bronnen of linkjes ofzo, ik ben er wel benieuwd naar..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Behalve Rossdale, die is overal gewoon tof!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |