Mijne ook, zat ik 2 jaar aan zo'n ding vast.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
mijn laatste versierpoging strandde dramatisch
We kunnen een rollenspel versieren doen op de bbq, best grappigquote:
Zijn het echt van die hele foute film signalen zoals aan het haar zitten en zo?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:27 schreef GameBabe het volgende:
[..]
We kunnen een rollenspel versieren doen op de bbq, best grappigAls vrouw geven we (onbewust) echt hele duidelijke signalen, dus als je die eenmaal kan lezen dan is het een kwestie van inkoppen
14 jaar. Maar ik kan altijd een uitzondering maken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is hij niet zo'n 15 jaar te jong voor je?
Oeh, leer mij die dan ook even!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:27 schreef GameBabe het volgende:
[..]
We kunnen een rollenspel versieren doen op de bbq, best grappigAls vrouw geven we (onbewust) echt hele duidelijke signalen, dus als je die eenmaal kan lezen dan is het een kwestie van inkoppen
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:26 schreef RitseB het volgende:
[..]
Mijne ook, zat ik 2 jaar aan zo'n ding vast.
Die zitten er ook tussen, maar het begint veel simpeler en de nuances moet je even leren herkennen...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:27 schreef RitseB het volgende:
[..]
Zijn het echt van die hele foute film signalen zoals aan het haar zitten en zo?
Neem maar mee, misschien werkt het.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:30 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Die zitten er ook tussen, maar het begint veel simpeler en de nuances moet je even leren herkennen...
Dat dacht ik ook... tot ik het boek las, toen vond ik mezelf heel erg obvious...quote:
Ik ga wel ergens bang in een hoekje staan, houd jij de mannen maar bezig.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:37 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook... tot ik het boek las, toen vond ik mezelf heel erg obvious...
Gelukkig kunnen mannen de signalen slecht interpreteren![]()
Haha straks hebben we een hele groep jongens om ons heen die ons proberen te versieren als ze het eenmaal snappen
Ok, ik stuur wel een leuke door voor in je hoekjequote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga wel ergens bang in een hoekje staan, houd jij de mannen maar bezig.
Super.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:40 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ok, ik stuur wel een leuke door voor in je hoekje
Ik vind meisjes die in hoekjes staan meestal veel interessanterquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga wel ergens bang in een hoekje staan, houd jij de mannen maar bezig.
Speciaal voor jullie zal ik dan proberen nooit de signalen te interpreterenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:37 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook... tot ik het boek las, toen vond ik mezelf heel erg obvious...
Gelukkig kunnen mannen de signalen slecht interpreteren![]()
Haha straks hebben we een hele groep jongens om ons heen die ons proberen te versieren als ze het eenmaal snappen
Kom op, kweek wat meer zelfvertrouwen knulquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
Speciaal voor jullie zal ik dan proberen nooit de signalen te interpreteren
En stiekem ben ik ook meer een in een hoekje meisje dan de gangmakerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vind meisjes die in hoekjes staan meestal veel interessanter
Maar je hebt geluk, ook ik ben een laffe twat die niet snel op meisjes afstapt
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kom op, kweek wat meer zelfvertrouwen knul
Maar dan kan je hier alsnog een grotere bek hebben dan ik het echtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:45 schreef Myraela het volgende:
Maar jullie hebben elkaar toch al eerder gemeet?
Meesten heb ik een of 2 keer gezien.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:45 schreef Myraela het volgende:
Maar jullie hebben elkaar toch al eerder gemeet?
Behalve Rossdale, die is overal gewoon tof!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:43 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En stiekem ben ik ook meer een in een hoekje meisje dan de gangmaker![]()
Wat hebben we toch allemaal een grote bek hier he
He maar jij had toch ook versiertechnieken, heb je eigenlijk nog bronnen of linkjes ofzo, ik ben er wel benieuwd naar..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Behalve Rossdale, die is overal gewoon tof!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |