quote:Op maandag 24 mei 2010 20:51 schreef Nebo het volgende:
[..]
Mja daar was ik al bang voor. Is een beetje in lijn met het 'letting go, moving on' gebeuren. Toch vreemd dat Desmond en Penny daar dan ook waren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Pardon?quote:Op maandag 24 mei 2010 21:20 schreef Nebo het volgende:
[..]
Er zijn juist bijna geen mannen die niet te zeker zijn van hun unit
Pff die games kan ik echt niet meer opstarten :/.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:24 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
PS wist ik dus niet. Het klinkt zo onlogisch ook.
Nou ja, ik kan nu wel weer bazengames als MGS, SF ALpha EX Plus en Silent Hill uit de kast trekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door RitseB op 24-05-2010 23:29:27 ]Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op maandag 24 mei 2010 23:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Pff die games kan ik echt niet meer opstarten :/.
Maar Ross,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Laten we een topic lang praten over wat er eigenlijk moet staanquote:
Volgens mij is dit geen Lost topic? Dus regels kwa spoilers zijn er ook nietquote:Op maandag 24 mei 2010 23:29 schreef RitseB het volgende:
Nick denk je aan spoilers, ik moet nog beginnen met de serie.
quote:Op maandag 24 mei 2010 23:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]Dat bedoel ik, ook nog vragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:31 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik ook. Nick, vuile klootzak!
Ik las laatst de bijbel. Voor wie hem nog niet heeft gelezen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien kun je met FL een paar van die oude games spelen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Succesverhaal met anticlimax.... I'm intrigued!quote:Op maandag 24 mei 2010 23:41 schreef Nebo het volgende:
Jongens, ik heb weer een succesverhaal. Het is wel een beetje een gigantische anticlimax...
Kom maar door!quote:Op maandag 24 mei 2010 23:44 schreef Fallen het volgende:
[..]
Succesverhaal met anticlimax.... I'm intrigued!
wat is dat nou weer voor opmerkingquote:Op maandag 24 mei 2010 23:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij is dit geen Lost topic? Dus regels kwa spoilers zijn er ook niet
Je hebt deze keer het telefoonnummer van het meisje uit de dvd-winkel gekregen maar niet gebeld?quote:Op maandag 24 mei 2010 23:41 schreef Nebo het volgende:
Jongens, ik heb weer een succesverhaal. Het is wel een beetje een gigantische anticlimax...
quote:Op maandag 24 mei 2010 23:44 schreef Fallen het volgende:
[..]
Succesverhaal met anticlimax.... I'm intrigued!
Dat was het hele verhaal.quote:
Of Nebo durft niet, of het is een lang, lang verhaal... (of optie 3, hij typt heel erg langzaam).quote:
quote:
Dat nummer heb ik en we smsen zo'n beetje dagelijks en zien elkaar gemiddeld één keer per weekquote:Op maandag 24 mei 2010 23:51 schreef koei het volgende:
[..]
Je hebt deze keer het telefoonnummer van het meisje uit de dvd-winkel gekregen maar niet gebeld?
Is wel weer iets anders he, maar mensen die nog aan dit seizoen moeten beginnen of uberhaupt aan de hele serie weten niet eens waar het over gaat. Dat is dan ook zeiken om lekker belangrijk te doen, maar goed be that wayquote:Op maandag 24 mei 2010 23:50 schreef koei het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor opmerkingIk ga toch ook niet alle films die ik kijk spoilen omdat dit niet het topic over die specifieke film is
Een beetje rekening met elkaar houden kan best, en door de opmerkingen in spoilers te zetten kun je prima discussiëren zonder dat je het voor andere mensen verpest.
Hopelijk gaat het daar wel goedquote:Op maandag 24 mei 2010 23:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En morgen de allerlaatste afleveringen van 24
Maar koei heb jij nog nummers van leuke mannen waar je niets mee durft te doen?quote:Op maandag 24 mei 2010 23:52 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat nummer heb ik en we smsen zo'n beetje dagelijks en zien elkaar gemiddeld één keer per week
is het zo moeilijk om het tussen spoilertags te zetten? Je kunt overal principieel in zijn, maar wat bereik je daar mee? niks alleen nog meer gezeik. Ik blijf bv niet voor niks weg uit topics die over TV series en films gaan.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is wel weer iets anders he, maar mensen die nog aan dit seizoen moeten beginnen of uberhaupt aan de hele serie weten niet eens waar het over gaat. Dat is dan ook zeiken om lekker belangrijk te doen, maar goed be that way
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:00 schreef Sigmund666 het volgende:
JARIG!!!! WAYOOOOO!!!!
Kom naar Maastricht en krijg gratis bier
Feli doedquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:00 schreef Sigmund666 het volgende:
JARIG!!!! WAYOOOOO!!!!
Ik ga zo aan het laatste seizoen beginnen, maar dat wil niet zeggen dat ik niet weet waar het over gaatquote:Op maandag 24 mei 2010 23:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is wel weer iets anders he, maar mensen die nog aan dit seizoen moeten beginnen of uberhaupt aan de hele serie weten niet eens waar het over gaat. Dat is dan ook zeiken om lekker belangrijk te doen, maar goed be that way
Goh, en dat lijkt mij ook logisch, zodra het uitgezonden is, hoeft het in die topics ook niet meer in spoilersquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:00 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
is het zo moeilijk om het tussen spoilertags te zetten? Je kunt overal principieel in zijn, maar wat bereik je daar mee? niks alleen nog meer gezeik. Ik blijf bv niet voor niks weg uit topics die over TV series en films gaan.
Maar die mensen onthouden die shit onbewust en dat komt naar boven als ze eenmaal gaan kijkenquote:Op maandag 24 mei 2010 23:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik moet er om 7:00 gewoon weer uit, en als ik nu weg rij ben ik er met geluk nog iets na 2:00 daarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:00 schreef Sigmund666 het volgende:
JARIG!!!! WAYOOOOO!!!!
Maar als het hier ook al gebeurd in welk topic kan ik dan nog wel terechtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Goh, en dat lijkt mij ook logisch, zodra het uitgezonden is, hoeft het in die topics ook niet meer in spoilers. Dus dan kun je uit de meeste tv topics weg blijven
.
Alleen promo's en dingen daarover gaan in spoilers
Maastricht? Dat gehucht dat nog verder ligt dan Zeeland? Gefeli dude!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:00 schreef Sigmund666 het volgende:
JARIG!!!! WAYOOOOO!!!!
Jij onthoud wat hier staat? Volgend topic weet je het waarschijnlijk al niet meer. Oh verrek je weet het nu al niet meer, want het ging over Lapidus en niet over Desmond en Pennyquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:02 schreef koei het volgende:
[..]
Ik ga zo aan het laatste seizoen beginnen, maar dat wil niet zeggen dat ik niet weet waar het over gaatEr wordt gesproken over Desmond en Penny en die zijn bij de meeste Lost-kijkers wel bekend. En ook al is er maar één iemand die geen spoilers wil, dan nog is het fatsoenlijk om daar gewoon rekening mee te houden. Zoveel extra moeite is het niet.
Je blijft ook maar doorgaan he? echt leer sociale vaardigheden ofzo.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij onthoud wat hier staat? Volgend topic weet je het waarschijnlijk al niet meer. Oh verrek je weet het nu al niet meer, want het ging over Lapidus en niet over Desmond en Penny
Nee, ik probeer nog steeds wat meer info van mn favoriete geldloper te ontfutselen, maar die is erg verlegen en er ook niet zo vaak dus dat schiet niet echt op. Ik praat meer met zijn collega over hem dan met hem zelfquote:Op maandag 24 mei 2010 23:59 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar koei heb jij nog nummers van leuke mannen waar je niets mee durft te doen?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:06 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Je blijft ook maar doorgaan he? echt leer sociale vaardigheden ofzo.
Ik heb het bewust niet gelezen, maar zag wel die namen staan in een reactie. Maar goed, doe niet zo moeilijk of zoek een andere slowchat waar ze er geen problemen mee hebben!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij onthoud wat hier staat? Volgend topic weet je het waarschijnlijk al niet meer. Oh verrek je weet het nu al niet meer, want het ging over Lapidus en niet over Desmond en Penny
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oh dat is niet netjes Sigmund, want dat heb ik nog niet gezien/gelezen
Aha je hebt het over het vorige topicquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:09 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb het bewust niet gelezen, maar zag wel die namen staan in een reactie. Maar goed, doe niet zo moeilijk of zoek een andere slowchat waar ze er geen problemen mee hebben!
jij zeikt continu door terwijl er genoeg mensen zijn die het prettig vinden als je het wel doet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]. Daar gaat het niet om, maar als je dan toch iets wilt zeggen, zeg het dan goed
Spoileren is trouwens banwaardig.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Aha je hebt het over het vorige topic, maar goed dan moet je maar tegen Nebo zeiken
. Verder er wel klaar mee
zoiets heet een discussie, maar goed jij hebt die sociale vaardigheden welquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:11 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
jij zeikt continu door terwijl er genoeg mensen zijn die het prettig vinden als je het wel doet.
En ik weet ook wel dat dit nul komma nul zin heeft omdat je het de volgende keer zo weer doet. Waarschuw me dan ff dan blijf ik dat topic weg.
Heb ik ook gedaan, en Nebo heeft netjes sorry gezegdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Aha je hebt het over het vorige topic, maar goed dan moet je maar tegen Nebo zeiken
. Verder er wel klaar mee
Zoals bij heavy rain?quote:
Dat zeg ik nergensquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
zoiets heet een discussie, maar goed jij hebt die sociale vaardigheden wel
Bijvoorbeeld, je moet het trouwens wel flink bond makenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:14 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Zoals bij heavy rain?ik ben nog altijd zo blij dat ik toen niet in het PS3 topic gekeken heb
James Bond?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:15 schreef RitseB het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, je moet het trouwens wel flink bond maken
Dan zeg ik ook nergensquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:13 schreef RitseB het volgende:
En Nick het is een kleine moeite om het tussen spoilers te zetten.
Ik ook niet, maar goed daar mag geen woord aan vuil gemaakt wordenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:13 schreef koei het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, en Nebo heeft netjes sorry gezegdWas ook niets persoonlijk tegen jou, maar in het algemeen.
En Sigmund, dat van Monte Cristo wist ik niet
Wees blij, want anders had je ook een PM gekregen met de spoilerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:14 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Zoals bij heavy rain?ik ben nog altijd zo blij dat ik toen niet in het PS3 topic gekeken heb
Hoef je ook nergens te zeggen. Gewoon doen, is wel zo netjes voor de rest.quote:
Gelukkig zag ik aan jequote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:20 schreef RitseB het volgende:
[..]
Hoef je ook nergens te zeggen. Gewoon doen, is wel zo netjes voor de rest.
Dan heb je hem verkeerd geďnterpreteerd.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gelukkig zag ik aan jereactie al hoe je er over denkt
Dat moet nog blijken in de toekomst hequote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:22 schreef RitseB het volgende:
[..]
Dan heb je hem verkeerd geďnterpreteerd.
Onbereikbare mannen zijn zo interestingquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:07 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, ik probeer nog steeds wat meer info van mn favoriete geldloper te ontfutselen, maar die is erg verlegen en er ook niet zo vaak dus dat schiet niet echt op. Ik praat meer met zijn collega over hem dan met hem zelfHet mooie is wel dat die collega altijd belt dat ze eraan komen, en als die jongen er dan bij is dan meld hij dat ook gelijk heel erg enthousiast, waardoor die jongen dus als hij eenmaal voor mn neus staat weer helemaal dicht klapt
Maar goed, dat is ook geen echt serieus project ofzo, puur ter vermaak (en het is een mooie jongen
)
Vertel eens, hoe heb jij mijn ":')" geďnterpreteerd?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat moet nog blijken in de toekomst he
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:25 schreef Sigmund666 het volgende:
Je verpest gewoon iemands plezier. Again: Iemand zit xxxx afleveringen Lost te kijken, helemaal van niets wetend, totaal wachtend op de finale verrassing.
"Ooooh pfff, die en die gaan dood. Dat was toch al lang bekend dat die en die een relatie hadden joh!"
Oh, nou, eh bedankt hé?
Maar je kan wel een ander er op aansprekenquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:06 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Je blijft ook maar doorgaan he? echt leer sociale vaardigheden ofzo.
Wat heeft dit met trollen te maken? Hoe jij het nu zegt, betekend dus dat je nergens op kan reageren, want dan troll jequote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:31 schreef Sigmund666 het volgende:
Nick, blijf nou niet doortrollen
Maak me blij door dat niet te blijven doen, maakt me blijer dan een verjaardagskado
Wtf? Je kan ook gewoon reageren? Dit is wel heel makkelijk, iemand vervelend vinden omdat ze reageren :/quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:35 schreef Sigmund666 het volgende:
Je wordt vervelend Nick
(En ik denk dat het merendeel van de SC het met me eens is)
*Krekel-getsjirp-geluidje.wav*
Ik heb het geprobeert, maar ik kan me echt geen geluidje voorstellen dat aan die omschrijving voldoetquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:35 schreef Sigmund666 het volgende:
Je wordt vervelend Nick
(En ik denk dat het merendeel van de SC het met me eens is)
*Krekel-getsjirp-geluidje.wav*
Ik zat aan sprinkhanengeluidjes te denkenquote:
Dude juist daarom, jij zeikt er over en ondertussen doe je het zelf wel? Geef mij dan eens reden om daar niet op in te gaan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:38 schreef Sigmund666 het volgende:
Nee, omdat je als een klein kind blijft doorzeiken over spoilers. Het is toch niet moeilijk om het niet voor mensen te verzieken?
Maar goed.
Dat is toch niet zo heel lastig, Sigmund haalde een best wel beroemde film aan, waar wij van uit ging dat iedereen het einde kende.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dude juist daarom, jij zeikt er over en ondertussen doe je het zelf wel? Geef mij dan eens reden om daar niet op in te gaan?
En als ik had willen trollen, dan had ik het wel over het woordje "me" gehad, want daar kun jij ook lekker over door zeiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |