Of Nebo durft niet, of het is een lang, lang verhaal... (of optie 3, hij typt heel erg langzaam).quote:
quote:
Dat nummer heb ik en we smsen zo'n beetje dagelijks en zien elkaar gemiddeld één keer per weekquote:Op maandag 24 mei 2010 23:51 schreef koei het volgende:
[..]
Je hebt deze keer het telefoonnummer van het meisje uit de dvd-winkel gekregen maar niet gebeld?
Is wel weer iets anders he, maar mensen die nog aan dit seizoen moeten beginnen of uberhaupt aan de hele serie weten niet eens waar het over gaat. Dat is dan ook zeiken om lekker belangrijk te doen, maar goed be that wayquote:Op maandag 24 mei 2010 23:50 schreef koei het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor opmerkingIk ga toch ook niet alle films die ik kijk spoilen omdat dit niet het topic over die specifieke film is
Een beetje rekening met elkaar houden kan best, en door de opmerkingen in spoilers te zetten kun je prima discussiëren zonder dat je het voor andere mensen verpest.
Hopelijk gaat het daar wel goedquote:Op maandag 24 mei 2010 23:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En morgen de allerlaatste afleveringen van 24
Maar koei heb jij nog nummers van leuke mannen waar je niets mee durft te doen?quote:Op maandag 24 mei 2010 23:52 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat nummer heb ik en we smsen zo'n beetje dagelijks en zien elkaar gemiddeld één keer per week
is het zo moeilijk om het tussen spoilertags te zetten? Je kunt overal principieel in zijn, maar wat bereik je daar mee? niks alleen nog meer gezeik. Ik blijf bv niet voor niks weg uit topics die over TV series en films gaan.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is wel weer iets anders he, maar mensen die nog aan dit seizoen moeten beginnen of uberhaupt aan de hele serie weten niet eens waar het over gaat. Dat is dan ook zeiken om lekker belangrijk te doen, maar goed be that way
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:00 schreef Sigmund666 het volgende:
JARIG!!!! WAYOOOOO!!!!
Kom naar Maastricht en krijg gratis bier
Feli doedquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:00 schreef Sigmund666 het volgende:
JARIG!!!! WAYOOOOO!!!!
Ik ga zo aan het laatste seizoen beginnen, maar dat wil niet zeggen dat ik niet weet waar het over gaatquote:Op maandag 24 mei 2010 23:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is wel weer iets anders he, maar mensen die nog aan dit seizoen moeten beginnen of uberhaupt aan de hele serie weten niet eens waar het over gaat. Dat is dan ook zeiken om lekker belangrijk te doen, maar goed be that way
Goh, en dat lijkt mij ook logisch, zodra het uitgezonden is, hoeft het in die topics ook niet meer in spoilersquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:00 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
is het zo moeilijk om het tussen spoilertags te zetten? Je kunt overal principieel in zijn, maar wat bereik je daar mee? niks alleen nog meer gezeik. Ik blijf bv niet voor niks weg uit topics die over TV series en films gaan.
Maar die mensen onthouden die shit onbewust en dat komt naar boven als ze eenmaal gaan kijkenquote:Op maandag 24 mei 2010 23:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik moet er om 7:00 gewoon weer uit, en als ik nu weg rij ben ik er met geluk nog iets na 2:00 daarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:00 schreef Sigmund666 het volgende:
JARIG!!!! WAYOOOOO!!!!
Maar als het hier ook al gebeurd in welk topic kan ik dan nog wel terechtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Goh, en dat lijkt mij ook logisch, zodra het uitgezonden is, hoeft het in die topics ook niet meer in spoilers. Dus dan kun je uit de meeste tv topics weg blijven
.
Alleen promo's en dingen daarover gaan in spoilers
Maastricht? Dat gehucht dat nog verder ligt dan Zeeland? Gefeli dude!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:00 schreef Sigmund666 het volgende:
JARIG!!!! WAYOOOOO!!!!
Jij onthoud wat hier staat? Volgend topic weet je het waarschijnlijk al niet meer. Oh verrek je weet het nu al niet meer, want het ging over Lapidus en niet over Desmond en Pennyquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:02 schreef koei het volgende:
[..]
Ik ga zo aan het laatste seizoen beginnen, maar dat wil niet zeggen dat ik niet weet waar het over gaatEr wordt gesproken over Desmond en Penny en die zijn bij de meeste Lost-kijkers wel bekend. En ook al is er maar één iemand die geen spoilers wil, dan nog is het fatsoenlijk om daar gewoon rekening mee te houden. Zoveel extra moeite is het niet.
Je blijft ook maar doorgaan he? echt leer sociale vaardigheden ofzo.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij onthoud wat hier staat? Volgend topic weet je het waarschijnlijk al niet meer. Oh verrek je weet het nu al niet meer, want het ging over Lapidus en niet over Desmond en Penny
Nee, ik probeer nog steeds wat meer info van mn favoriete geldloper te ontfutselen, maar die is erg verlegen en er ook niet zo vaak dus dat schiet niet echt op. Ik praat meer met zijn collega over hem dan met hem zelfquote:Op maandag 24 mei 2010 23:59 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar koei heb jij nog nummers van leuke mannen waar je niets mee durft te doen?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:06 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Je blijft ook maar doorgaan he? echt leer sociale vaardigheden ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |