treurig n'est ce pas? ik slaap gewoon nog onder dekbed, maar ik woon in een grot, dus hier wordt het sowieso niet snel warmquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:01 schreef SoldMayor het volgende:
Het is 20 graden in NL en mensen zeuren dat het te heet is..
vandaag voor het laatst. Vannacht kan het aan de grond zelfs vriezenquote:
Vriezen? Damn... Nederlandquote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
vandaag voor het laatst. Vannacht kan het aan de grond zelfs vriezen
Tofquote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:25 schreef SpankmasterC het volgende:
Poit! Ik heb over je gedroomd!
Jij speelde Final Fantasy en ik besloot jouw game te joinen, maar jij zag er echt übergay uit en was maar aan het grinden enzo, ik vond er geen zak aan, maar toen kwam ik erachter dat ik iedereen's hoofden kon laten ontploffen, dus toen ging ik de cutscenes voor iedereen ter wereld verpesten door midden tijdens het meest dramatische moment "PLOEF!" te doen!en toen werd ik wakker
quote:
Die slippertjesquote:
Nee, zo zorg je dat de wereld beter wordtquote:Ik ben niet erg voor geweld, maar tegen mensen die de profeet beledigen is alles gerechtvaardigd
Titanic: het schip zinkt.quote:
Van crew nog welquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:51 schreef Morthill het volgende:
citaat van een Moslim in Zuid-Afrika nav een spotprent over Mohammed
[..]
Nee, zo zorg je dat de wereld beter wordt
Forrest Gumd: hy gaat een vrouw batsen, en vol dauwen met kipquote:
Ross ga jij je lidl doos niet missen, die ene waar je nu elke avond in slaapt onder de brugquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:54 schreef Rossdale het volgende:
Weer lekker aan't werk
Nog maar 8 daagjes en dan heb ik een huis
Nog een maand en dan is mijn huis ook echt verkochtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:54 schreef Rossdale het volgende:
Weer lekker aan't werk
Nog maar 8 daagjes en dan heb ik een huis
Nassenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:47 schreef Sigmund666 het volgende:
Zo. Ik ga maar eens naar beneden enzo om wat te nassen. Versterf me van de honger.
Koning!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:25 schreef SpankmasterC het volgende:
Poit! Ik heb over je gedroomd!
Jij speelde Final Fantasy en ik besloot jouw game te joinen, maar jij zag er echt übergay uit en was maar aan het grinden enzo, ik vond er geen zak aan, maar toen kwam ik erachter dat ik iedereen's hoofden kon laten ontploffen, dus toen ging ik de cutscenes voor iedereen ter wereld verpesten door midden tijdens het meest dramatische moment "PLOEF!" te doen!en toen werd ik wakker
Het is dan ook een domme termquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:01 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nassen
Die term heb ik in jaren niet van anderen dan mijzelf gehoord
Die gaat gewoon meequote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:26 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ross ga jij je lidl doos niet missen, die ene waar je nu elke avond in slaapt onder de brug
quote:Legendary Pictures' previous offerings include 300, The Dark Night, The Hangover and Watchmen.
Je moeder is een domme termquote:
De donkere nacht klinkt vet spannendquote:
En jij gebruikt hemquote:
Je ziet de grapquote:
Je bent misbruikt door een beer?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Koning!!
Goedemorgen trouwens.
Ben weer terug in het land der toiletten en douches
Heb alleen een gruwelijke last van m'n keel..
ee, heb Social Disorder niet gezienquote:
Dan had ik ook wel GVR ipv beer neergezetquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:35 schreef Poit het volgende:
[..]
ee, heb Social Disorder niet gezien![]()
We hebben wel een hert gezienDat was wel tof.. Verder is het wel wennen om als ontbijt een keer gewone koffie te drinken in plaats van Irish coffee...
Ik las the Dark Nichtquote:
alcohol bij het ontbijtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:35 schreef Poit het volgende:
[..]
ee, heb Social Disorder niet gezien![]()
We hebben wel een hert gezienDat was wel tof.. Verder is het wel wennen om als ontbijt een keer gewone koffie te drinken in plaats van Irish coffee...
Dit dus.quote:
Fixedquote:
Hmm ja, daar klopt wel jaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Dan had ik ook wel GVR ipv beer neergezet
Hehequote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je ziet de grap
anyways
http://www.gamesindustry.(...)tantially#justposted
Vast weer mensen die gaan zeuren dat EA toch kut is en geld de industrie kapot maakt. Ik ben in ieder geval blij met dit nieuws
Nope, da's alweer meer dan een decennia geleden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:09 schreef Morthill het volgende:
weekendjes met teveel bierben je 16 of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |