treurig n'est ce pas? ik slaap gewoon nog onder dekbed, maar ik woon in een grot, dus hier wordt het sowieso niet snel warmquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:01 schreef SoldMayor het volgende:
Het is 20 graden in NL en mensen zeuren dat het te heet is..
vandaag voor het laatst. Vannacht kan het aan de grond zelfs vriezenquote:
Vriezen? Damn... Nederlandquote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
vandaag voor het laatst. Vannacht kan het aan de grond zelfs vriezen
Tofquote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:25 schreef SpankmasterC het volgende:
Poit! Ik heb over je gedroomd!
Jij speelde Final Fantasy en ik besloot jouw game te joinen, maar jij zag er echt übergay uit en was maar aan het grinden enzo, ik vond er geen zak aan, maar toen kwam ik erachter dat ik iedereen's hoofden kon laten ontploffen, dus toen ging ik de cutscenes voor iedereen ter wereld verpesten door midden tijdens het meest dramatische moment "PLOEF!" te doen!en toen werd ik wakker
quote:
Die slippertjesquote:
Nee, zo zorg je dat de wereld beter wordtquote:Ik ben niet erg voor geweld, maar tegen mensen die de profeet beledigen is alles gerechtvaardigd
Titanic: het schip zinkt.quote:
Van crew nog welquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:51 schreef Morthill het volgende:
citaat van een Moslim in Zuid-Afrika nav een spotprent over Mohammed
[..]
Nee, zo zorg je dat de wereld beter wordt
Forrest Gumd: hy gaat een vrouw batsen, en vol dauwen met kipquote:
Ross ga jij je lidl doos niet missen, die ene waar je nu elke avond in slaapt onder de brugquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:54 schreef Rossdale het volgende:
Weer lekker aan't werk
Nog maar 8 daagjes en dan heb ik een huis
Nog een maand en dan is mijn huis ook echt verkochtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:54 schreef Rossdale het volgende:
Weer lekker aan't werk
Nog maar 8 daagjes en dan heb ik een huis
Nassenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:47 schreef Sigmund666 het volgende:
Zo. Ik ga maar eens naar beneden enzo om wat te nassen. Versterf me van de honger.
Koning!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:25 schreef SpankmasterC het volgende:
Poit! Ik heb over je gedroomd!
Jij speelde Final Fantasy en ik besloot jouw game te joinen, maar jij zag er echt übergay uit en was maar aan het grinden enzo, ik vond er geen zak aan, maar toen kwam ik erachter dat ik iedereen's hoofden kon laten ontploffen, dus toen ging ik de cutscenes voor iedereen ter wereld verpesten door midden tijdens het meest dramatische moment "PLOEF!" te doen!en toen werd ik wakker
Het is dan ook een domme termquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:01 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nassen
Die term heb ik in jaren niet van anderen dan mijzelf gehoord
Die gaat gewoon meequote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:26 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ross ga jij je lidl doos niet missen, die ene waar je nu elke avond in slaapt onder de brug
quote:Legendary Pictures' previous offerings include 300, The Dark Night, The Hangover and Watchmen.
Je moeder is een domme termquote:
De donkere nacht klinkt vet spannendquote:
En jij gebruikt hemquote:
Je ziet de grapquote:
Je bent misbruikt door een beer?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Koning!!
Goedemorgen trouwens.
Ben weer terug in het land der toiletten en douches
Heb alleen een gruwelijke last van m'n keel..
ee, heb Social Disorder niet gezienquote:
Dan had ik ook wel GVR ipv beer neergezetquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:35 schreef Poit het volgende:
[..]
ee, heb Social Disorder niet gezien![]()
We hebben wel een hert gezienDat was wel tof.. Verder is het wel wennen om als ontbijt een keer gewone koffie te drinken in plaats van Irish coffee...
Ik las the Dark Nichtquote:
alcohol bij het ontbijtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:35 schreef Poit het volgende:
[..]
ee, heb Social Disorder niet gezien![]()
We hebben wel een hert gezienDat was wel tof.. Verder is het wel wennen om als ontbijt een keer gewone koffie te drinken in plaats van Irish coffee...
Dit dus.quote:
Fixedquote:
Hmm ja, daar klopt wel jaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Dan had ik ook wel GVR ipv beer neergezet
Hehequote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je ziet de grap
anyways
http://www.gamesindustry.(...)tantially#justposted
Vast weer mensen die gaan zeuren dat EA toch kut is en geld de industrie kapot maakt. Ik ben in ieder geval blij met dit nieuws
Nope, da's alweer meer dan een decennia geleden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:09 schreef Morthill het volgende:
weekendjes met teveel bierben je 16 of zo
Sommige mensen weten gezelligheid met een grote groep vrienden te waarderen, zonder daar bier voor nodig te hebben.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Nope, da's alweer meer dan een decennia geleden.
Sommige mensen weten simpele dingen als bier drinken met een grote groep vrienden gewoon nog te waarderen.
Sommige mensen menen zich niet te herinneren gezegd te hebben dat bier drinken daarvoor een vereiste is. Een prettige bijkomstigheid is het wel.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
Sommige mensen weten gezelligheid met een grote groep vrienden te waarderen, zonder daar bier voor nodig te hebben.
Sommige mensen hebben ook niet geïmpliceerd dat andere mensen dat zeiden. Wat sommige mensen wel gezegd hebben is dat teveel bier drinken een weekend lang een puberale bezigheid is.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Sommige mensen menen zich niet te herinneren gezegd te hebben dat bier drinken daarvoor een vereiste is. Een prettige bijkomstigheid is het wel.
Wat ben je ook een heerlijke oude zuurpruim hequote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben ook niet geïmpliceerd dat andere mensen dat zeiden. Wat sommige mensen wel gezegd hebben is dat teveel bier drinken een weekend lang een puberale bezigheid is.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat ben je ook een heerlijke oude zuurpruim he
Maar ik ben blij dat jij me een beter mens voelt dan ik
Nou, je bent me toch duidelijk aan het kleineren door een heerlijke weekend wat ik heb gehad te bestempelen als een "puberale bezigheid"quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:24 schreef Morthill het volgende:
[..]briljant hoe mensen toch altijd absurde conclusies trekken als ze zich aangevallen voelen. Maar goed, als je dat nodig vind om het gesprek te beëindigen, prima
Nog zo'n conclusie die totaal nergens op slaat. Ik bestempel één item als puberaal en gelijk ben ik je aan het kleineren en je hele weekend aan het bestempelen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Nou, je bent me toch duidelijk aan het kleineren door een heerlijke weekend wat ik heb gehad te bestempelen als een "puberale bezigheid"
Welke niet absurde conclusie had je dan verwacht?
Pacman, Galaga, Xedious, Tetris, Digger, Bomberman, Pong!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:31 schreef Myraela het volgende:
Ik moet een moodboard maken over gamers en games. Wat zijn nou de games die echt in zijn de laatste tijd?
Red Dead Redemptionquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:31 schreef Myraela het volgende:
Ik moet een moodboard maken over gamers en games. Wat zijn nou de games die echt in zijn de laatste tijd?
Als je geen testosteron producerend menswezen was geweest had ik je daar ook zeker op die manier aangesproken maar dat is niet het geval.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nog zo'n conclusie die totaal nergens op slaat. Ik bestempel één item als puberaal en gelijk ben ik je aan het kleineren en je hele weekend aan het bestempelen.
De conclusie die ik verwacht had? Dat je het niet met me eens zou zijn, aan zou geven dat ik niet moest zeuren, dat bier drinken gewoon tof is en daarmee punt. Had ik prima conclusie gevonden
agh, ik zeur ook gewoon standaard zoals je al zegtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Als je geen testosteron producerend menswezen was geweest had ik je daar ook zeker op die manier aangesproken maar dat is niet het geval.
En ik ben gewoon nog een beetje cranky door m'n slaaptekort..
Okay, jij leeft in de jaren 90.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:32 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Pacman, Galaga, Xedious, Tetris, Digger, Bomberman, Pong!
Merci.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
Red Dead Redemption
Modern Warfare 2
God of War III
Battlefield: Bad Company 2
Alan Wake
2010 FIFA World Cup South Africa
Goed lijstje welke ook meerdere platformen dekt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:33 schreef Morthill het volgende:
Red Dead Redemption
Modern Warfare 2
God of War III
Battlefield: Bad Company 2
Alan Wake
2010 FIFA World Cup South Africa
En ik soms net zo puberaal... Zal Flodder misschien een kind van ons zijnquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
agh, ik zeur ook gewoon standaard zoals je al zegtsoms ben ik bijna even irritant als Flodder
quote:
God ik hoop van niet. Als het wel zo is ben ik voor post-natale abortusquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:37 schreef Poit het volgende:
[..]
En ik soms net zo puberaal... Zal Flodder misschien een kind van ons zijn
Ik ben ook voor.. Sommige fouten moet je gewoon corrigeren.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
God ik hoop van niet. Als het wel zo is ben ik voor post-natale abortus
Jaren '80. Ik ben een kind uit de jaren 80.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay, jij leeft in de jaren 90.
[..]
Merci.
Dat is alleen maar een pluspunt maar ze waren er al eventjes toen jij ze speeldequote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toen was ik er nog niet. Ik vond het heul leuk toch ik 8 was.
Pokemon is zo jaren 90.quote:
Er worden nog steeds games gemaakt en ze verkopen nog steeds als een tiet.quote:
Is het beeld van een puisterige on-sociale nerd als gamer zelf niet wat jaren 90?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:55 schreef Myraela het volgende:
Jullie zijn mijn helden. Als het af is laat ik het zien.
Moodboard heeft in dit geval niets met stemming te maken. Het moet een sfeer uitstralen, in dit geval dus de sfeer van gamers. Nou werken wij met de vooroordelen over gamers, dus moeten we alles eigenlijk net wat extremer maken. Wat best stom is, want ik game zelf ook, en ik ben ook geen puisterige on-sociale nerd die nooit buitenkomt.
Klopt, alleen was het een onderdeel van de opdracht om de doelgroep op z'n slechtst te laten zien. We moeten een soort "vloeken in de kerk" creëren. Door middel van een multimedia applicatie moeten we gamers geïnteresseerd krijgen in een dansvoorstelling.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Is het beeld van een puisterige on-sociale nerd als gamer zelf niet wat jaren 90?
In deze eeuw is gamen zoveel groter en toegankelijker geworden door games als SIngstar, RockBand/Guitar Hero en games als Facebook, WoW, Second Life, Sims.
Het hele beeld is inderdaad wel compleet verschoven.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:57 schreef Poit het volgende:
Is het beeld van een puisterige on-sociale nerd als gamer zelf niet wat jaren 90?
In deze eeuw is gamen zoveel groter en toegankelijker geworden door games als SIngstar, RockBand/Guitar Hero en games als Facebook, WoW, Second Life, Sims.
Dan kan je natuurlijk 2 extreme kanten op gaan.. De "die hard puisterige nerd" en de "verschrikkelijk onwetende casual gamende huisvrouw"quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Klopt, alleen was het een onderdeel van de opdracht om de doelgroep op z'n slechtst te laten zien. We moeten een soort "vloeken in de kerk" creëren. Door middel van een multimedia applicatie moeten we gamers geïnteresseerd krijgen in een dansvoorstelling.
Wel mijn veterstrik diploma...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:05 schreef Gamer_V het volgende:
28 en nog steeds maagd...
Heeft iemand van jullie een KLB-diploma?
En m'n zwemdiplomaquote:
Jongens niet zo lopen te bitchenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Als je geen testosteron producerend menswezen was geweest had ik je daar ook zeker op die manier aangesproken maar dat is niet het geval.
En ik ben gewoon nog een beetje cranky door m'n slaaptekort..
De groep van de oude die-hard nerds is vaak grappiger te combineren. En een minder brede doelgroep. Of nouja iig, de doelgroep hebben we al gekozen. Ik wilde eigenlijk gevangen doen, maar de rest van het groepje vond gamers toffer.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Dan kan je natuurlijk 2 extreme kanten op gaan.. De "die hard puisterige nerd" en de "verschrikkelijk onwetende casual gamende huisvrouw"
Eigenlijk moet voor zo iemand gewoon een maatje geregeld worden:quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:05 schreef Gamer_V het volgende:
28 en nog steeds maagd...
Heeft iemand van jullie een KLB-diploma?
Volgens mij heeft ze hier meer aanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:21 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Eigenlijk moet voor zo iemand gewoon een maatje geregeld worden:
http://www.ikwordmaatje.nl
Misschien ga ik ook nog wel een keer als vrijwilliger aan het project meedoen, ik vind het wel een goed initiatief... In mijn pubertijd zou ik er veel aan gehad hebben...
Ze gooit het probleem nu op seks, maar dat is het probleem niet... Het probleem is een slecht zelfbeeld.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze hier meer aan
http://www.ontknaapservice.com/
Toch, met 28ste nog maagd zijn is wel erg laat. Daar zou ik ook een slecht zelfbeeld van krijgen. Zo van "Niemand wilt seks met mij, niemand vind mij leuk"quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:26 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ze gooit het probleem nu op seks, maar dat is het probleem niet... Het probleem is een slecht zelfbeeld.
Als het om seks gaan en niet om de intimiteit dan moet je gewoon een ergens achter het station een gast oppikken
Ach, ik heb een padvindster van 14 en die voelt zich al slecht omdat ze nog nooit gezoend heeft, terwijl het echt een leuk meisje is. Ik denk dan ook niet dat een laag zelfbeeld pas komt als je op je 28e nog maagd bent, maar eerder zoals Gamebabe zegt dat het maagd zijn een gevolg is van het lage zelfbeeld. Elke vrouw kan gratis seks krijgen, ongeacht hoe ze eruit zien.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toch, met 28ste nog maagd zijn is wel erg laat. Daar zou ik ook een slecht zelfbeeld van krijgen. Zo van "Niemand wilt seks met mij, niemand vind mij leuk"
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:20 schreef Rossdale het volgende:
Feest zonder drank, is als een tiet zonder tepel.
Ja dahaag!! Straks komt ze nog bij me langsquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:26 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ze gooit het probleem nu op seks, maar dat is het probleem niet... Het probleem is een slecht zelfbeeld.
Als het om seks gaan en niet om de intimiteit dan moet je gewoon een ergens achter het station een gast oppikken
Ja dat is wel zo.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:42 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, ik heb een padvindster van 14 en die voelt zich al slecht omdat ze nog nooit gezoend heeft, terwijl het echt een leuk meisje is. Ik denk dan ook niet dat een laag zelfbeeld pas komt als je op je 28e nog maagd bent, maar eerder zoals Gamebabe zegt dat het maagd zijn een gevolg is van het lage zelfbeeld. Elke vrouw kan gratis seks krijgen, ongeacht hoe ze eruit zien.
Natuurlijk is er meer, zoals bier drinken met je matenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:58 schreef Morthill het volgende:
Pff, alsof er niks anders in de wereld is dan seks
Ik wou maar zeggen, vanavond lekker bbqen met natuurlijk een paar pilsjes erbijquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Natuurlijk is er meer, zoals bier drinken met je maten
Ik kan wel zonder.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:58 schreef Morthill het volgende:
Pff, alsof er niks anders in de wereld is dan seks
Ik ook hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |