Sommige mensen weten gezelligheid met een grote groep vrienden te waarderen, zonder daar bier voor nodig te hebben.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Nope, da's alweer meer dan een decennia geleden.
Sommige mensen weten simpele dingen als bier drinken met een grote groep vrienden gewoon nog te waarderen.
Sommige mensen menen zich niet te herinneren gezegd te hebben dat bier drinken daarvoor een vereiste is. Een prettige bijkomstigheid is het wel.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
Sommige mensen weten gezelligheid met een grote groep vrienden te waarderen, zonder daar bier voor nodig te hebben.
Sommige mensen hebben ook niet geïmpliceerd dat andere mensen dat zeiden. Wat sommige mensen wel gezegd hebben is dat teveel bier drinken een weekend lang een puberale bezigheid is.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Sommige mensen menen zich niet te herinneren gezegd te hebben dat bier drinken daarvoor een vereiste is. Een prettige bijkomstigheid is het wel.
Wat ben je ook een heerlijke oude zuurpruim hequote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben ook niet geïmpliceerd dat andere mensen dat zeiden. Wat sommige mensen wel gezegd hebben is dat teveel bier drinken een weekend lang een puberale bezigheid is.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat ben je ook een heerlijke oude zuurpruim he
Maar ik ben blij dat jij me een beter mens voelt dan ik
Nou, je bent me toch duidelijk aan het kleineren door een heerlijke weekend wat ik heb gehad te bestempelen als een "puberale bezigheid"quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:24 schreef Morthill het volgende:
[..]briljant hoe mensen toch altijd absurde conclusies trekken als ze zich aangevallen voelen. Maar goed, als je dat nodig vind om het gesprek te beëindigen, prima
Nog zo'n conclusie die totaal nergens op slaat. Ik bestempel één item als puberaal en gelijk ben ik je aan het kleineren en je hele weekend aan het bestempelen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Nou, je bent me toch duidelijk aan het kleineren door een heerlijke weekend wat ik heb gehad te bestempelen als een "puberale bezigheid"
Welke niet absurde conclusie had je dan verwacht?
Pacman, Galaga, Xedious, Tetris, Digger, Bomberman, Pong!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:31 schreef Myraela het volgende:
Ik moet een moodboard maken over gamers en games. Wat zijn nou de games die echt in zijn de laatste tijd?
Red Dead Redemptionquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:31 schreef Myraela het volgende:
Ik moet een moodboard maken over gamers en games. Wat zijn nou de games die echt in zijn de laatste tijd?
Als je geen testosteron producerend menswezen was geweest had ik je daar ook zeker op die manier aangesproken maar dat is niet het geval.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nog zo'n conclusie die totaal nergens op slaat. Ik bestempel één item als puberaal en gelijk ben ik je aan het kleineren en je hele weekend aan het bestempelen.
De conclusie die ik verwacht had? Dat je het niet met me eens zou zijn, aan zou geven dat ik niet moest zeuren, dat bier drinken gewoon tof is en daarmee punt. Had ik prima conclusie gevonden
agh, ik zeur ook gewoon standaard zoals je al zegtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Als je geen testosteron producerend menswezen was geweest had ik je daar ook zeker op die manier aangesproken maar dat is niet het geval.
En ik ben gewoon nog een beetje cranky door m'n slaaptekort..
Okay, jij leeft in de jaren 90.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:32 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Pacman, Galaga, Xedious, Tetris, Digger, Bomberman, Pong!
Merci.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
Red Dead Redemption
Modern Warfare 2
God of War III
Battlefield: Bad Company 2
Alan Wake
2010 FIFA World Cup South Africa
Goed lijstje welke ook meerdere platformen dekt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:33 schreef Morthill het volgende:
Red Dead Redemption
Modern Warfare 2
God of War III
Battlefield: Bad Company 2
Alan Wake
2010 FIFA World Cup South Africa
En ik soms net zo puberaal... Zal Flodder misschien een kind van ons zijnquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
agh, ik zeur ook gewoon standaard zoals je al zegtsoms ben ik bijna even irritant als Flodder
quote:
God ik hoop van niet. Als het wel zo is ben ik voor post-natale abortusquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:37 schreef Poit het volgende:
[..]
En ik soms net zo puberaal... Zal Flodder misschien een kind van ons zijn
Ik ben ook voor.. Sommige fouten moet je gewoon corrigeren.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
God ik hoop van niet. Als het wel zo is ben ik voor post-natale abortus
Jaren '80. Ik ben een kind uit de jaren 80.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay, jij leeft in de jaren 90.
[..]
Merci.
Dat is alleen maar een pluspunt maar ze waren er al eventjes toen jij ze speeldequote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toen was ik er nog niet. Ik vond het heul leuk toch ik 8 was.
Pokemon is zo jaren 90.quote:
Er worden nog steeds games gemaakt en ze verkopen nog steeds als een tiet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |