Je mag best in je suit komen, ik doe gewoon mijn bbq kleren aanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, ze schrok echt behoorlijk hoorde ik achteraf al merkte ze je pas op toen je achter d'r stond voor haar deur
Maar toch, beetje m'n ex-vriendin bang maken..Niet meer doen hoor
Trouwens! Ritse! Is de party bij jou een suit-up party?
Heb sinds vorige week een goed pak dus ik kan in outfit komen
Te veel Modern Warfare, te weinig God Of Warquote:
Spareribs eten en allemaal onze handen schoon vegen aan de stropdas van Poit!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, ze schrok echt behoorlijk hoorde ik achteraf al merkte ze je pas op toen je achter d'r stond voor haar deur
Maar toch, beetje m'n ex-vriendin bang maken..Niet meer doen hoor
Trouwens! Ritse! Is de party bij jou een suit-up party?
Heb sinds vorige week een goed pak dus ik kan in outfit komen
Ohja, het is een BBQ.. Even vergeten.. Dan maar gewoon in m'n zwembroek en badjasquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:59 schreef RitseB het volgende:
[..]
Je mag best in je suit komen, ik doe gewoon mijn bbq kleren aan
Geen stropdasquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:00 schreef Nebo het volgende:
[..]
Spareribs eten en allemaal onze handen schoon vegen aan de stropdas van Poit!
Zolang je je vacht maar binnen houdtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Ohja, het is een BBQ.. Even vergeten.. Dan maar gewoon in m'n zwembroek en badjas
Da's m'n USP! Die ga ik toch niet verbergen!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:02 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Zolang je je vacht maar binnen houdt![]()
Ik moet weer gamebabe kleren zoeken om mijn imago op te houden
Dan zou ik toch gaan voor een shirt zonder mouwen als jij je USP wilt tonenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Da's m'n USP! Die ga ik toch niet verbergen!
Uhm, denk inderdaad die aan mijn kant... Al waren er wel meer blonde vrouwenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lang blond haar die naast me zat op de bank? Aan jouw kant zeg maar, of aan de kant van de keuken?
Als het een mooi colbertje is...quote:
Als er maar spareribs zijn.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:27 schreef GameBabe het volgende:
[..]
We kunnen een rollenspel versieren doen op de bbq, best grappig![]()
Maar als jullie zo romantisch gaan doen, zijn er ook slaapplekken voor 2 te bemachtigenquote:
Ik doen niet romantisch, ik probeer te flirten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:10 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar als jullie zo romantisch gaan doen, zijn er ook slaapplekken voor 2 te bemachtigen
Week niet. Ik zal haar eens PM'enquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:11 schreef Myraela het volgende:
Ritse, weet je op BHzakje ook nog komt? Anders durf ik niet.
Ik bescherm je wel hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:11 schreef Myraela het volgende:
Ritse, weet je op BHzakje ook nog komt? Anders durf ik niet.
Awww er is niemandquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |