abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 mei 2010 @ 17:26:39 #1
304138 hetsinasappelmeisje
liefde of vriendschap? liefde
pi_81728165
Hoi allemaal!

Aangezien mijn vriend en ik een open relatie gaan proberen hebben we wat regels opgesteld wat erg belangrijk is.
Ik vraag me af wat jullie van een open relatie vinden op onze leeftijd (17 & 18) en wat jullie goede regels vinden.

Dit zijn onze regels:

- geen telefoon of msn, wel hyves maar als diegene contact zoekt op een flirterige manier gewoon negeren.
- geen scharrels, 1x met iemand gaan is goed genoeg.
- alleen met iemand gaan als je diegene op dat moment 'leuk' vind.
- seks = wij
- elkaar alles vertellen! (schept vertrouwen, zal misschien wel moeilijk zijn dus als 1 van ons zich er niet prettig bij voelt, ZEG HET)

Je hebt wel door dat onze open relatie zeg maar niet een open relatie is zoals in Wikipedia staat beschreven.
Wij hebben ervoor gekozen dat de seks speciaal voor ons blijft maar dat we af en toe wel met iemand mogen gaan. Meer ook niet. Hierdoor willen we ervoor zorgen dat onze harten voor elkaar blijven. Maar het is natuurlijk altijd een beetje eng.

Ik zou graag willen weten wat jullie ervan vinden.

Groetjes, het sinasappel meisje
pi_81728213
Waarom wil je deze vorm van relatie uberhaupt?
  vrijdag 21 mei 2010 @ 17:28:24 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81728250
Een open relatie zonder dat je met anderen seks hebt? Knap!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 21 mei 2010 @ 17:28:31 #4
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_81728257
goed idee open relatie
wanneer kom je langs ?

versieren via fok staat er niet bij dus
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  vrijdag 21 mei 2010 @ 17:29:03 #5
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_81728292
+ pic posten staat ook niet in je regels dus kom maar op
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  FOK!Babe vrijdag 21 mei 2010 @ 17:29:21 #6
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_81728302
Dus je hebt gewoon een normale relatie maar je mag met andere mensen zoenen ofzo?
pi_81728345
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 17:28 schreef Copycat het volgende:
Een open relatie zonder dat je met anderen seks hebt? Knap!
Dit inderdaad. (of bedoel je dat het dan altijd minimaal een trio/kwartet moet zijn )
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_81728357
wat bedoel je met omgaan met iemand?
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
pi_81728461
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 17:30 schreef Virus3000 het volgende:
wat bedoel je met omgaan met iemand?
ja idd, geen sex dus. Als iemand op een flirterige manier een berichtje achterlaat, moet je ook negeren, geen sms e.d.
ook geen scharrels, maar is het dan de bedoeling dat hij met 1 iemand iets mag doen?

Dus bedoel je gewoon afspreken e.d. met het andere geslacht?
~ Bonito La Risa ~
pi_81728576
Post om te beginnen jouw Hyves-profiel eens even.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 17:36:47 #11
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_81728679
Alle open relaties van vrienden en kennissen van me zijn op een best nare manier uitgegaan.
Bereid je voor op jalouzie, wantrouwen, flinke ruzies en op zo'n manier uit elkaar gaan dat je elkaar daarna nooit meer wilt zien.

En zeker op de manier waarop jullie het willen doen, zonder sex dus, gaat volgens mij niet werken.
Hoe weet je of je partner geen sex heeft gehad met die ander? of dat hij die ander niet misschien leuker vind dan jij? geldt ook voor hem overigens, hoe weet hij dat jij geen sex met andere jongens hebt?

Wie van jullie is er overigens begonnen over de open relatie? Jij of hij?
Als mijn vriendin erover zou beginnen zou ik toch gaan denken dat ze liever bij een ander is dan bij mij, heb jij dat niet?
pi_81728777
Een open relatie gaat nooit werken; uiteindelijk zorgen je eigen emoties er voor, dat je voor iemand valt en met een open relatie zet je je zelf open voor nieuwe emoties... en seks is daarbij geen taboe natuurlijk.. gaat vanzelf (geen lust, maar liefde).

Waarom zou je überhaupt willen beginnen aan een open relatie? Jaloezie (emotie) is het eerste wat straks problemen gaat geven.......!
  vrijdag 21 mei 2010 @ 17:39:23 #13
104871 remlof
Europees federalist
pi_81728787
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 17:26 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
- seks = wij
Maar wel met anderen erbij dus?
pi_81728813
Bij een open relatie hoort sex met anderen. Maar dat kan je zo verpakken dat het altijd trio's, kwartetten of nog meer moet zijn. Ik heb zo'n relatie al 6 jaar en bevalt me prima. Heb ook geen behoefte om vreemd te gaan op deze manier.
"Als het niet verzamelen van postzegels een hobby is, dan is atheisme een geloof"
"A computer is like airconditioning, as soon as you open Windows, it becomes useless!"
  vrijdag 21 mei 2010 @ 17:40:41 #15
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_81728836
Vooral die internetregels vind ik belachelijk. Vertrouw je elkaar nou of niet?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_81728848
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 17:39 schreef dudewhereismycar het volgende:
Een open relatie gaat nooit werken; uiteindelijk zorgen je eigen emoties er voor, dat je voor iemand valt en met een open relatie zet je je zelf open voor nieuwe emoties... en seks is daarbij geen taboe natuurlijk.. gaat vanzelf (geen lust, maar liefde).

Waarom zou je überhaupt willen beginnen aan een open relatie? Jaloezie (emotie) is het eerste wat straks problemen gaat geven.......!
Speak for yourself ok.
Jij bent overduidelijk niet geschikt voor een open relatie, maar projecteer dat niet op anderen aub.
"Als het niet verzamelen van postzegels een hobby is, dan is atheisme een geloof"
"A computer is like airconditioning, as soon as you open Windows, it becomes useless!"
  FOK!Babe vrijdag 21 mei 2010 @ 17:42:21 #17
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_81728912
Ik denk dat dit meer een gevalletje interessant-doen is.
pi_81728981
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 17:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk dat dit meer een gevalletje interessant-doen is.
Yep, terwijl je je toch dood zou schamen om zoiets minderwaardigs en ondoordachts te posten.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 17:45:35 #19
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_81729043
zowieso 17 & 18 jaar... Is dat niet iets te jong voor een open relatie? is het meer zo van: ik ben 17 en ik wil niet vastzitten aan 1 persoon, dus dan maar open relatie?
~ Bonito La Risa ~
  Moderator vrijdag 21 mei 2010 @ 17:46:05 #20
9859 crew  Karina
Woman
pi_81729063
Ik snap niet wat er zo open is aan die relatie die je beschrijft. En 17 en 18, hoe schattig
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_81729176
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 17:43 schreef LosPollos het volgende:

[..]

Yep, terwijl je je toch dood zou schamen om zoiets minderwaardigs en ondoordachts te posten.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_81729247
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 17:40 schreef Sisko het volgende:

[..]

Speak for yourself ok.
Jij bent overduidelijk niet geschikt voor een open relatie, maar projecteer dat niet op anderen aub.
Je bent zelf zeker niet zo gelukkig of succesvol in de liefde? Het zelfde met trio's.. uiteindelijk komt er altijd negen van de tien keer wel een stukje jaloezie bij kijken en loopt de "relatie" op de klippen.. vraag me af of je, je zelf gelukkig mag prijzen als je wel gelukkig wordt van een open relatie hihi
  vrijdag 21 mei 2010 @ 17:51:28 #23
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_81729296
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 17:40 schreef Sisko het volgende:
Bij een open relatie hoort sex met anderen. Maar dat kan je zo verpakken dat het altijd trio's, kwartetten of nog meer moet zijn. Ik heb zo'n relatie al 6 jaar en bevalt me prima. Heb ook geen behoefte om vreemd te gaan op deze manier.
Je gaat niet vreemd maar je gaat "bekend", komt in feite op het zelfde neer alleen je partner weet er vanaf.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 17:52:38 #24
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_81729344
Een open relatie, maar geen seks, geen scharrels, geen telefonisch contact, geen MSN, etc.

Mogen jullie nog wel naar buiten toe, of mag dat ook alleen samen?
  Moderator vrijdag 21 mei 2010 @ 17:53:59 #25
5428 crew  miss_sly
pi_81729396
Ik krijg een beetje het gevoel dat jullie open relatie betekent dat je ook wel eens iets zonder de ander kunt doen, en dan zelfs met iemand van het andere geslacht.

Dat is imo niet echt een open relatie, maar meer een gezonde relatie.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_81729564
Pff doe een open relatie of doe het niet.. niet dat half en half gedoe.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81730541
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 17:50 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]

Je bent zelf zeker niet zo gelukkig of succesvol in de liefde? Het zelfde met trio's.. uiteindelijk komt er altijd negen van de tien keer wel een stukje jaloezie bij kijken en loopt de "relatie" op de klippen.. vraag me af of je, je zelf gelukkig mag prijzen als je wel gelukkig wordt van een open relatie hihi
Als je je daar beter van voelt Sommige mensen zijn nu eenmaal anders dan anderen. En ja, ik prijs mezelf heel gelukkig.
Ik vraag me af of mensen gelukkiger worden van stiekem achter de rug van de partner om vreemd gaan, maar ja, dat is blijkbaar wel de norm, ze zeggen dat 75%(om en nabij) van de mannen EN vrouwen vreemd gaat
pi_81730696
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 17:51 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Je gaat niet vreemd maar je gaat "bekend", komt in feite op het zelfde neer alleen je partner weet er vanaf.
Het feit dat je partner ervan weet is juist het grote verschil.
Dat mensen uit elkaar gaan na vreemdgaan heeft niks met de sex te maken, maar alles met het vertrouwen dat geschaad is.
Voordeel is dat ik sex kan hebben met meerdere vrouwen(soms zelfs tegelijk ) zonder dat er vertrouwen geschaad wordt.
En dat mijn vriendin hetzelfde doet terwijl ik kijk vind ik ook wel opwindend. win-win situatie dus.

Maar aangezien de TS nog niet heeft gereageerd ga ik ervan uit dat dit niet zo serieus bedoeld was, ik ga naar huis.
pi_81735330
Tsja, als je idealistisch genoeg bent voor een open relatie zul je ook alle dingen moeten accepteren die erbij komen kijken. Dit is gewoon half gedoe dat nergens op slaat.

Maar goed, ik gok dat dat idealisme vanzelf wel omslaat als je beseft dat de mens een bezitterig en jaloers wezen is.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 21 mei 2010 @ 20:29:52 #30
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_81735480
quote:

Voor jou misschien niet, maar dat maakt het nog geen vastgesteld feit...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 21 mei 2010 @ 21:02:28 #31
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81737483
wie van jullie is eigenlijk met dit idee gekomen?

en even de OP quoten natuurlijk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 22:03:23 #32
42193 Enneacanthus_Obesus
pi_81740809
In welk opzicht is deze relatie open?
Lijkt me gewoon een besloten relatie..
  vrijdag 21 mei 2010 @ 22:05:20 #33
298193 twoarmedman
mama mia!
pi_81740927
Die regels gaan nooit standhouden.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 22:19:40 #34
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81741747
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 22:05 schreef twoarmedman het volgende:
Die regels gaan nooit standhouden.
Niet alleen de regels niet vrees ik
  vrijdag 21 mei 2010 @ 22:31:49 #35
pi_81742441
We willen alleen niet seksen met iemand anders, alleen met elkaar. Vandaar dat ik zei dat onze ‘open’ relatie ook niet echt op de beschrijving van wikipedia lijkt.
Ik zou sowieso nooit seks met iemand anders hebben, ik ben veel te gek op hem. Het feit dat IK hier over begon was omdat HIJ al 3 keer vreemd was gegaan. Ja ik zeg hierbij omdat hij veel aandacht nodig heeft en mij miste. Het is een jongen die VEEL aandacht krijgt, als ik er niet ben om hem dat te geven, maar iemand anders wel dan accepteerd hij het gewoon. Ja ik weet het een zwak smoesje, DENK JE DAT IK DIT ECHT WIL? Ik weet dat hij zwak is, maar ik ben er nog niet klaar voor om hem te laten gaan. Overigens, met m’n vorige vriend WILDE ik het wel echt, omdat ik hem nooit zag. Deze vriend zie ik elke dag behalve het weekend. En natuurlijk vind ik dit heel kut want ik wordt er heel onzeker van: Houdt ie wel ECHT van me, en dit is natuurlijk wel lekker makkelijk. Maar ik wil bij hem blijven en nee ik vertrouw hem dus niet, maar ik hoor het liever meteen dan een paar maanden later. Ik ga het gewoon ook proberen om met iemand te gaan ook al moet ik op dit moment bijna kotsen van het idee, maar ik wil gewoon vechten voor hem, ook al heeft ie het eigenlijk niet verdiend.

Het is zeker geen smoesje van: ik ben jong en wil aan niemand vast zitten. Ik wil juist WEL aan hem vast zitten, maar hij heeft een stressvolle tijd achter de rug en ik ook. We willen even iets anders aan ons hoofd, maar wel samen.

Geen scharrels omdat het dan relaties binnen een relatie wordt. Dat willen we niet. We willen elkaar maar dit proberen. Laat ons lekker.
En ja, nu spreek ik mezelf behoorlijk tegen. Maar ik heb hier heel goed overnagedacht en ik wil het echt proberen. Liefde is vergeven en vergeten, maar ook alles delen. Waarom zou je altijd maar aan 1 persoon vast moeten zitten en niet genieten van alle andere mogelijkheden? Soms heb ik het er nog moeilijk mee dat ik denk van: ik wil HEM en niet iemand anders, maar aan de andere kant lijkt het me ook wel fijn om zo nu en dan even niet aan hem te denken en even helemaal los te gaan. Soms flirten anderen wel eens met me en dan denk ik van: als ik hem niet had kon ik wel met diegene gaan. En stiekem baalde ik daar wel eens van.

De reden dat ik ALLES prive houdt, is omdat niet iedereen alles hoeft te weten. Ik vroeg om jullie mening en die is sterk uitgekomen. Toch verander ik niet van gedachtes. Maar ik vind het gewoon belangrijk hoe andere mensen hierover denken. Misschien hebben jullie nu een andere mening en snappen jullie het meer.

Natuurlijk zijn er altijd mensen die dit niet snappen, hoe mensen een open relatie kunnen hebben. Ik heb hier op het fok forum grondig onderzoek gedaan naar hoe mensen er naar kijken als ze een open relatie hebben. Erg positief allemaal, behalve van de mensen die het nog nooit hebben geprobeert of het niet durven. Het is ook een stukje vertrouwen van elkaar om dit te durven. Wat dat betreft vertrouw ik hem wel, gewoon omdat ik in zijn ogen zag dat ie echt van me houdt toen hij het zei.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 22:34:26 #36
205434 Dennis101
pi_81742592
Afgaande op deze reactie is je insteek van een 'open' relatie compleet verkeerd en kan je er beter gewoon gelijk mee stoppen.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 22:36:32 #37
pi_81742753
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 22:34 schreef Dennis101 het volgende:
Afgaande op deze reactie is je insteek van een 'open' relatie compleet verkeerd en kan je er beter gewoon gelijk mee stoppen.
hoezo?
ik wil het gewoon proberen. Het is gewoon belangrijk om regels te stellen, en iedereen doet dat op z'n eigen manier toch? Ik vind niet dat bij een open relatie persee seks met anderen betekent. Voor mij is het gewoon af en toe met iemand anders gaan en zo ziet hij het ook.
  Moderator vrijdag 21 mei 2010 @ 22:36:53 #38
5428 crew  miss_sly
pi_81742778
Ik vrees dat jullie open relatie gedoemd is te mislukken, aangezien de basis ervan imo al helemaal fout zit. Eigenlijk wil je dat niet, maar op deze manier kan hij min of meer legaal vreemdgaan, dus is er niets meer aan de hand.

En ik vraag me nog steeds af wat je bedoelt met "met iemand gaan" maar geen seks. Is dat zoenen ofzo?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 21 mei 2010 @ 22:38:30 #39
pi_81742874
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 22:36 schreef miss_sly het volgende:
Ik vrees dat jullie open relatie gedoemd is te mislukken, aangezien de basis ervan imo al helemaal fout zit. Eigenlijk wil je dat niet, maar op deze manier kan hij min of meer legaal vreemdgaan, dus is er niets meer aan de hand.

En ik vraag me nog steeds af wat je bedoelt met "met iemand gaan" maar geen seks. Is dat zoenen ofzo?
ja ik snap je. ik spreek mezelf ook tegen. maar niemand zit ook in mijn situatie, ik vraag wel om iedereen z'n mening maar dat maakt niks uit want jullie zitten niet in mijn situatie. en ja dat is zoenen.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 22:38:54 #40
205434 Dennis101
pi_81742895
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 22:36 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:

[..]

hoezo?
ik wil het gewoon proberen. Het is gewoon belangrijk om regels te stellen, en iedereen doet dat op z'n eigen manier toch? Ik vind niet dat bij een open relatie persee seks met anderen betekent. Voor mij is het gewoon af en toe met iemand anders gaan en zo ziet hij het ook.
De insteek is dat je dit op je relatie te redden en hem een oplossing te bieden voor zijn vreemdgaan. Dat is dus niet een goede reden om aan een open relatie te beginnen. Daarbij, wat versta je onder open, zoenen?
  vrijdag 21 mei 2010 @ 22:40:24 #41
pi_81742959
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 22:38 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

De insteek is dat je dit op je relatie te redden en hem een oplossing te bieden voor zijn vreemdgaan. Dat is dus niet een goede reden om aan een open relatie te beginnen. Daarbij, wat versta je onder open, zoenen?
ja eigenlijk wel ja. en ja je hebt gelijk hij kan nu legaal vreemdgaan, ik ook. ik wil gewoon weten hoe HIJ reageert als ik zeg ik ben met iemand geweest.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 22:41:34 #42
205434 Dennis101
pi_81743027
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 22:40 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:

[..]

ja eigenlijk wel ja. en ja je hebt gelijk hij kan nu legaal vreemdgaan, ik ook. ik wil gewoon weten hoe HIJ reageert als ik zeg ik ben met iemand geweest.
Dus nogmaals, dit is compleet verkeerd wat jullie aan het doen zijn.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 22:44:29 #43
pi_81743167
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 22:41 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Dus nogmaals, dit is compleet verkeerd wat jullie aan het doen zijn.
ja het is compleet verkeerd dat IK erover begon. Hij zei aan het begin dat hij niet toe was aan een relatie.. waarom vroeg ie me dan? ja omdat ie zo verliefd was. Elke keer dikke terror gehad met z'n ex die hem terug wilde.. snap je niet dat ik hem niet kwijt wil? terwijl HIJ degene is die voor MIJ moet vechten en ik niet voor hem. En toch heb ik het voorgesteld..
  vrijdag 21 mei 2010 @ 22:45:49 #44
205434 Dennis101
pi_81743221
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 22:44 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:

[..]

ja het is compleet verkeerd dat IK erover begon. Hij zei aan het begin dat hij niet toe was aan een relatie.. waarom vroeg ie me dan? ja omdat ie zo verliefd was. Elke keer dikke terror gehad met z'n ex die hem terug wilde.. snap je niet dat ik hem niet kwijt wil? terwijl HIJ degene is die voor MIJ moet vechten en ik niet voor hem. En toch heb ik het voorgesteld..
Ja dat snap ik, maar de manier waarop je hem probeert te houden is verkeerd. Je gebruikt nu een open relatie als een soort excuus om zijn vreemdgaan goed te praten zodat het geen vreemdgaan meer lijkt. Accepteer gewoon dat hij zich niet kan binden aan alleen jou. En zoek iemand die dat wel kan.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 22:48:29 #45
pi_81743354
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 22:45 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Ja dat snap ik, maar de manier waarop je hem probeert te houden is verkeerd. Je gebruikt nu een open relatie als een soort excuus om zijn vreemdgaan goed te praten zodat het geen vreemdgaan meer lijkt. Accepteer gewoon dat hij zich niet kan binden aan alleen jou. En zoek iemand die dat wel kan.
ja.. het is gewoon zo moeilijk.. het was ook uit.. 1 DAG om precies te zijn.. maar we zien elkaar ook elke dag in de klas. Hij zocht de volgende dag weer aandacht en wilde knuffelen en zoenen.. toen zei ik WAT WIL JE NOU? hij wilde mij, hij wilde niet dat het uit was. ik ben helemaal in de war en ik weet het gewoon niet meer...
  vrijdag 21 mei 2010 @ 22:49:42 #46
205434 Dennis101
pi_81743421
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 22:48 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:

[..]

ja.. het is gewoon zo moeilijk.. het was ook uit.. 1 DAG om precies te zijn.. maar we zien elkaar ook elke dag in de klas. Hij zocht de volgende dag weer aandacht en wilde knuffelen en zoenen.. toen zei ik WAT WIL JE NOU? hij wilde mij, hij wilde niet dat het uit was. ik ben helemaal in de war en ik weet het gewoon niet meer...
Ja, dat zou ik ook zeggen als ik hem was... Ik geloof best dat hij jou wilt, vrees alleen dat het niet alleen bij jou blijft. Move on en zoek een leuke gast die wel trouw is aan je.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 22:52:26 #47
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_81743567
wait, whut?
een open relatie, maar je mag alleen met een ander bekken?
daar is niks 'open relatie' aan hoor

en de reden waarom je hiervoor kiest is compleet verkeerd.
je zit alleen maar jezelf te plagen, je relatie loopt zo toch wel op de klippen. vroeg of laat, maar het gaat gebeuren.

jij bent niet echt lekker bezig op deze manier
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 21 mei 2010 @ 22:54:09 #48
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_81743651
quote:

stel je niet aan, dat jij het niks vindt, wil niet zeggen dat het voor anderen automatisch ook niet werkt
  Licht Ontvlambaar vrijdag 21 mei 2010 @ 22:57:15 #49
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_81743787
In een open relatie is vertrouwen een van de belangrijkste aspecten, dat ontbreekt hier volledig... Jullie hebben geen relatie, hij houdt je aan het lijntje en jij vindt dat goed.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 22:57:50 #50
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_81743815
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 22:57 schreef Sjeen het volgende:
In een open relatie is vertrouwen een van de belangrijkste aspecten, dat ontbreekt hier volledig... Jullie hebben geen relatie, hij houdt je aan het lijntje en jij vindt dat goed.
speciaal he, dat er kennelijk nog zoveel vrouwen zijn die daar maar genoegen mee nemen?
  vrijdag 21 mei 2010 @ 23:07:32 #51
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81744257

Ik heb nog nooit zo'n slechte reden gehoord om aan een 'open' relatie te beginnen.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 23:07:41 #52
256823 quirigua
pi_81744265
Hele draad gelezen. Wat jij (s'nappel- - -) voorstelt is eig. geen open relatie, maar een relatie met voorwaarden, veel te strikt voor open.
De jaloezie ligt om de hoek : geen intimiteiten met een derde, geen sex, geen emoties.
Open betekent eig. : elk van beiden mag en kan "iets" (alles) met anderen gaan doen, en toch blijf je bij elkaar. Anders is het half open ; half open kan je "dicht regelen" met allerlei afspraken ; zolang die stand houden lijkt alles OK. Echt open heeft maar twee afspraken : alles kan, en de ander wordt niet-nooit-niet jaloers ; nooit verwijten, neem het zoals het komt.

Ik heb sinds n jaar een vriendje, voor ons allebei eerste keer sex(waren 19 toen), het gaat hartstikke goed, we slapen elk weekend met elkaar en doen verder van alles samen, die dagen.Veel zelfde interesses, uitdagende zaken.
Soms, een weekend, lukt t niet om elkaar te "zien", dan doet ieder zijn ding. We vertrouwen elkaar, we vertellen elkaar wat we hebben "uitgehaald", we leren ervan, we willen met elkaar door. Vriendje heeft totale vrijheid, inclusief relaties met anderen, als het zo uitkomt ook sexueel ; ik net zo. Hij heeft dit jaar twee maal een tamelijk korte emotionele sexuele relatie gehad met twee vriendinnetjes, een ervan ken ik, ze is OK. Ikzelf heb een paar maand een emotioneel/sexuele relatie gehad met een erg leuke jongen, heel uitdagend, en veel van geleerd. Geen one nites of zo, vriendje ook niet.
In emotioneel en in sexueel opzicht hebben we allebei geleerd van die anderen. Vriendje was eerst wel wat bezitterig, vooral de eerste maanden ; en, ik merkte een verborgen jaloezie in mezelf. Toen dwe dat duidelijk hadden, hebben we "adieu" tegen elkaar gezegd, dat hebben we vijf weken volgehouden ( ). Toen stevig met elkaar overlegd (gevolgd door stevig met elkaar slapen ), en bedacht dat we met elkaar verder willen. En dat dat contacten met anderen niet uitsluit. Vriendje wil ervaring opdoen ; ok, ik ook, ik was trouwens de eerste die dat zei. Zo kwamen we op open relatie, en tot nu toe gaat dat fantastisch. De afspraken zijn dat er geen jaloezie ontstaat, ieder vrij is, dat we elkaar alles vertellen, nooit verwijten.

[ Bericht 5% gewijzigd door quirigua op 22-05-2010 11:55:53 ]
  zaterdag 22 mei 2010 @ 11:37:32 #53
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_81755738
17 en 18 en dan al open relatie. Op die leeftijd had ik nog niet eens geneukt (1953)
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zaterdag 22 mei 2010 @ 11:42:23 #54
119554 -Strawberry-
pi_81755860
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:37 schreef Stefan het volgende:
17 en 18 en dan al open relatie. Op die leeftijd had ik nog niet eens geneukt (1953)
Tienerrealaties houden sowieso niet erg lang stand, helemaal als je nog geen ervaring hebt.
Dus dan snap ik wel hoe ze op deze oplossing komen.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 11:44:12 #55
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_81755898
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is de enige kans om het tegenwoordig te laten slagen. Toch naast je eerste relatie wat meer ervaring omdoen, zo dat je daar later niet naar hoeft te verlangen. Anders kan je van de meeste tienerrelaties wel uitgaan dat het stukloopt.
vroeger gingen tienermeisjes naar bed met oudere mannen en tienerjongens werden ontmaagd door papa's vaste hoer, was alles nog overzichtelijk. Nu zit er in relaties tussen 17 en 18-jarigen al sleur
  zaterdag 22 mei 2010 @ 11:44:37 #56
167545 Tegan
pi_81755911
quote:
- geen telefoon of msn, wel hyves maar als diegene contact zoekt op een flirterige manier gewoon negeren.
Ik snap deze regel niet .

En dus alleen zoenen met anderen?
  zaterdag 22 mei 2010 @ 11:51:26 #57
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81756124
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:44 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik snap deze regel niet .

En dus alleen zoenen met anderen?
Buiten dat ik het ook niet goed snap, is het natuurlijk ook een regel die nooit gaat werken. Want wat is 'flirterig'? Misschien vindt TS iets wel flirterig en haar vriend totaal niet, dan beginnen de problemen al. Als je dan toch regels wil maken, zorg dat in ieder geval dat ze objectief/niet multi-interpretabel zijn.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 11:55:41 #58
167545 Tegan
pi_81756261
Alsof iedere ander persoon van hun leeftijd enkel wil zoenen zonder flirten en nog erger zonder seks. Kom op, op je 18e is dat het enige wat je wil ofzo. Verder, een open relatie maar wel seks, gevoel etc. exclusief in de relatie houden, ER IS NIETS ANDERS .
  zaterdag 22 mei 2010 @ 11:58:22 #59
30910 Disorder
Disorder
pi_81756349
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 17:26 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:

- elkaar alles vertellen! (schept vertrouwen, zal misschien wel moeilijk zijn dus als 1 van ons zich er niet prettig bij voelt, ZEG HET)
Dit klinkt als een solide plan.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 12:21:06 #60
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_81757026
Regels maken mbt open relatie is natuurlijk goed maar als je er zelf geen wijs uit wordt. Eigenlijk moet je maar een paar basisregels hebben die je allebei begrijpt en waarover niet getwist kan worden.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 12:59:51 #61
256823 quirigua
pi_81758033
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 12:21 schreef Stefan het volgende:
Regels maken mbt open relatie is natuurlijk goed maar als je er zelf geen wijs uit wordt. Eigenlijk moet je maar een paar basisregels hebben die je allebei begrijpt en waarover niet getwist kan worden.
Uit vorige reactie : (cit)
Zo kwamen we op open relatie, en tot nu toe gaat dat fantastisch. De afspraken zijn dat er geen jaloezie ontstaat, ieder vrij is, dat we elkaar alles vertellen, nooit verwijten.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 13:09:34 #62
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_81758303
Ts wil deze vorm van relatie in de hoop dat dr vriendje niet verder gaat dan zoenen tijdens het vreemdgaan en door het stukje elkaar alles vertellen ze hoopt altijd op de hoogte te zijn van elke misstap....

Lekker open, het is gewoon een manier van controle op de zaak proberen te krijgen!
Echter denk ik dat door deze vorm van relatie in te voeren het juist alleen maar fouter zal gaan.
vriendje gaat in volwaardige relatie al vreemd, vriendje krijgt nu een vinger.......
  zaterdag 22 mei 2010 @ 13:36:20 #63
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_81759069
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 12:59 schreef quirigua het volgende:

De afspraken zijn dat er geen jaloezie ontstaat, ieder vrij is, dat we elkaar alles vertellen, nooit verwijten.

Afspreken dat je niet jaloers wordt lijkt me lastig. Als je minder lekker in je vel zit even zul je sneller jaloers zijn. Verder lijkt mij in je directe vriendenkring gaan rondneuken ook niet erg handig. En veilig neuken lijkt me vanzelfsprekend.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 14:28:48 #64
-1 #ANONIEM
pi_81760458
Stop er alsjeblieft mee en zoek iemand die wél voor je wilt gaan.
Je laat jezelf echt gebruiken.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 14:30:59 #65
256823 quirigua
pi_81760493
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 13:36 schreef Stefan het volgende:

[..]

Afspreken dat je niet jaloers wordt lijkt me lastig. Als je minder lekker in je vel zit even zul je sneller jaloers zijn. Verder lijkt mij in je directe vriendenkring gaan rondneuken ook niet erg handig. En veilig neuken lijkt me vanzelfsprekend.
Precies, dat is het lastige punt. En nu gaat het erom of je elkaar vertrouwt en daarom bij elkaar blijft "no matter what", of dat de jaloezie bepaalt hoe een van de twee reageert. Jaloezie is ALTIJD fout.
Het gaat overigens niet om rondneuken, wel om serieuze zaken, zoals emotie, sexuele en relationele vaardigheid en zo. En veilig neuken, ja allicht. Sterker nog, vriendje en ik doen het zonder condooms, duzz veilig met een ander moet sowieso.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 14:33:11 #66
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_81760542
Jaloezie is niet fout, een beetje jaloezie dan. Je moet ook niet onverschillig worden.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 14:34:57 #67
256823 quirigua
pi_81760593
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 14:33 schreef Stefan het volgende:
Jaloezie is niet fout, een beetje jaloezie dan. Je moet ook niet onverschillig worden.
Ellende begint met jaloezie ; daarom. Jaloezie vreet aan vertrouwen ; zo werkt dat dus.
Ellende is ook het gevolg van onverschilligheid jegens elkaar. Zo werkt dat ook
  zaterdag 22 mei 2010 @ 14:41:30 #68
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_81760771
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 14:34 schreef quirigua het volgende:

[..]

Ellende begint met jaloezie ; daarom. Jaloezie vreet aan vertrouwen ; zo werkt dat dus.
Ellende is ook het gevolg van onverschilligheid jegens elkaar. Zo werkt dat ook
Daarom, gezonde jaloezie, zo van: prima dat je je pleziertjes hebt als je mij maar niet te kort doet. Dus zodra het uit evenwicht is dat je een soort vorm van jaloezie hebt en iemand weer even erop wijst. Dus tussenweg jaloezie en oversschilligheid.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 15:11:11 #69
256823 quirigua
pi_81761478
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 14:41 schreef Stefan het volgende:

[..]

Daarom, gezonde jaloezie, zo van: prima dat je je pleziertjes hebt als je mij maar niet te kort doet. Dus zodra het uit evenwicht is dat je een soort vorm van jaloezie hebt en iemand weer even erop wijst. Dus tussenweg jaloezie en oversschilligheid.
Komt bij dat ik merk dat vriendje, sinds zijn tweede "interim" relatie met een ander meisje (dat was januari, vijf maand) heel anders is gaan reageren in onze relatie, emotioneel meer bewust van zichzelf, en sexueel veel vaardiger (mmmhm).
Toen we elkaar leerden kennen, waren we elkaars eerste keer, dat ging best goed wel met weinig sex variatie. Ik wou graag met anderen meer leren over sex, wel selectief ; en vriendje ook, we claimden allebei deze vrijheid.
Tweede meisje van hem ("intermim") was behoorlijk ervaren, heeft vriendje van alles geleerd, ze is OK, is niet erop uit om vriendje af te pakken, heb haar wel es ontmoet, en toen veel met haar gepraat, zelfs over hoe mijn vriendje met haar neukte, techniek en zo, deed ze best cool over.
Met mijn eigen "andere" contact (deze winter, drie maand) heb ik veel ervaren over orgasmes beheersen, inclusief vaginaal wat met het echte vriendje ("for keeps") eerst niet goed lukte (nu wel ).
Ik zou best nog wat meer variatie/ervaring willen hebben, en dan met een paar meer jongens (selektief, hoor). Dat is niet rondneuken, maar gewoon voor jezelf zorgen. Vriendje denkt er net zo over.

[ Bericht 3% gewijzigd door quirigua op 22-05-2010 17:23:47 ]
  zaterdag 22 mei 2010 @ 15:22:37 #70
289571 b4kl4p
Dr.
pi_81761778
Die gast heeft het goed voor elkaar! Lekker batsen wanneer het hem uitkomt zonder dat hij zich schuldig hoeft te voelen. Mocht hij een avond mis grijpen kan hij altijd nog terugvallen op jou en alsnog z'n zaad sproeien.

Wees niet zo naïef, dit is niet wat je wilt.
Wie dit leest is een lezer van dit.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 18:17:43 #71
226813 JaniesBrownie
gebak
pi_81766355
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 22:31 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
We willen alleen niet seksen met iemand anders, alleen met elkaar. Vandaar dat ik zei dat onze ‘open’ relatie ook niet echt op de beschrijving van wikipedia lijkt.
Ik zou sowieso nooit seks met iemand anders hebben, ik ben veel te gek op hem. Het feit dat IK hier over begon was omdat HIJ al 3 keer vreemd was gegaan. Ja ik zeg hierbij omdat hij veel aandacht nodig heeft en mij miste. Het is een jongen die VEEL aandacht krijgt, als ik er niet ben om hem dat te geven, maar iemand anders wel dan accepteerd hij het gewoon. Ja ik weet het een zwak smoesje, DENK JE DAT IK DIT ECHT WIL? Ik weet dat hij zwak is, maar ik ben er nog niet klaar voor om hem te laten gaan. Overigens, met m’n vorige vriend WILDE ik het wel echt, omdat ik hem nooit zag. Deze vriend zie ik elke dag behalve het weekend. En natuurlijk vind ik dit heel kut want ik wordt er heel onzeker van: Houdt ie wel ECHT van me, en dit is natuurlijk wel lekker makkelijk. Maar ik wil bij hem blijven en nee ik vertrouw hem dus niet, maar ik hoor het liever meteen dan een paar maanden later. Ik ga het gewoon ook proberen om met iemand te gaan ook al moet ik op dit moment bijna kotsen van het idee, maar ik wil gewoon vechten voor hem, ook al heeft ie het eigenlijk niet verdiend.

Het is zeker geen smoesje van: ik ben jong en wil aan niemand vast zitten. Ik wil juist WEL aan hem vast zitten, maar hij heeft een stressvolle tijd achter de rug en ik ook. We willen even iets anders aan ons hoofd, maar wel samen.

Geen scharrels omdat het dan relaties binnen een relatie wordt. Dat willen we niet. We willen elkaar maar dit proberen. Laat ons lekker.
En ja, nu spreek ik mezelf behoorlijk tegen. Maar ik heb hier heel goed overnagedacht en ik wil het echt proberen. Liefde is vergeven en vergeten, maar ook alles delen. Waarom zou je altijd maar aan 1 persoon vast moeten zitten en niet genieten van alle andere mogelijkheden? Soms heb ik het er nog moeilijk mee dat ik denk van: ik wil HEM en niet iemand anders, maar aan de andere kant lijkt het me ook wel fijn om zo nu en dan even niet aan hem te denken en even helemaal los te gaan. Soms flirten anderen wel eens met me en dan denk ik van: als ik hem niet had kon ik wel met diegene gaan. En stiekem baalde ik daar wel eens van.

De reden dat ik ALLES prive houdt, is omdat niet iedereen alles hoeft te weten. Ik vroeg om jullie mening en die is sterk uitgekomen. Toch verander ik niet van gedachtes. Maar ik vind het gewoon belangrijk hoe andere mensen hierover denken. Misschien hebben jullie nu een andere mening en snappen jullie het meer.

Natuurlijk zijn er altijd mensen die dit niet snappen, hoe mensen een open relatie kunnen hebben. Ik heb hier op het fok forum grondig onderzoek gedaan naar hoe mensen er naar kijken als ze een open relatie hebben. Erg positief allemaal, behalve van de mensen die het nog nooit hebben geprobeert of het niet durven. Het is ook een stukje vertrouwen van elkaar om dit te durven. Wat dat betreft vertrouw ik hem wel, gewoon omdat ik in zijn ogen zag dat ie echt van me houdt toen hij het zei.

Sorry hoor, maar dit klinkt niet erg gezond.

Jij wil dit helemaal niet, dan moet je het ook niet doen, DE reden die je geeft is dat ie al vreemdgegaan is, en als je een open relatie hebt, doet ie dat misschien niet meer. Dat is in elk geval GEEN goede reden om aan een open relatie te beginnen..
compact en kleverig.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 20:51:26 #72
pi_81771301
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 18:17 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar dit klinkt niet erg gezond.

Jij wil dit helemaal niet, dan moet je het ook niet doen, DE reden die je geeft is dat ie al vreemdgegaan is, en als je een open relatie hebt, doet ie dat misschien niet meer. Dat is in elk geval GEEN goede reden om aan een open relatie te beginnen..
nee ik was gister al van gedachten veranderd.
ik heb tegen hem gezegt of je wilt mij of je wilt me niet.
hij zei ik wil jou.
maar kan goed met zijn beste vriend praten, die houdt het wel in de gaten.
gebeurt het nog een keer, dan moet ik helaas toch doeg zeggen...
  zaterdag 22 mei 2010 @ 22:11:07 #73
289571 b4kl4p
Dr.
pi_81773784
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 20:51 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:

[..]

hij zei ik wil jou.
Zo he, niet vaak zo'n snelle mindset verandering gezien. Weet je eigenlijk wel wat je wilt?
  zaterdag 22 mei 2010 @ 22:11:47 #74
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_81773800
quote:

[..]

hij zei ik wil jou.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 22:11:47 #75
pi_81773801
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 22:44 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:

[..]

Dus hij wou jou om van zijn ex of te komen?
En hij was zo verliefd dat ie graag met anderen wou zoenen.

Een open relatie omdat je af en toe zin hebt in een ander, is iets heel anders dan je als een deurmat laten gebruiken. En kennelijk vindt hij dat leuk en jij niet, anders begon je er geen topic over..
  zaterdag 22 mei 2010 @ 22:13:29 #76
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81773859
quote:

[..]

hij zei ik wil jou.
Zo dat was een snelle verandering van gedachte

Maar je denkt serieus dat hij alleen jou wil?
  zaterdag 22 mei 2010 @ 22:15:13 #77
pi_81773922
quote:

[..]

hij zei ik wil jou.
Wat zie je eigenlijk in die jongen?
  zaterdag 22 mei 2010 @ 22:43:36 #78
pi_81774766
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 22:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Wat zie je eigenlijk in die jongen?
weetje iedereen zegt
als MIJN vriend vreemd gaat dan maak ik het uit
als je veel hebt meegemaakt met elkaar zit het gewoon erg diep en dan gaat het niet zomaar
er zijn genoeg redenen dat ik van hem hou, het doet er niet toe.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 22:46:56 #79
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_81774878
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 22:43 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:

[..]

weetje iedereen zegt
als je veel hebt meegemaakt met elkaar zit het gewoon erg diep en dan gaat het niet zomaar
lieverd, je bent pas 18 ofzo?
trust me, dan valt het allemaal wel mee.
maar dat zie je veel later pas
  zaterdag 22 mei 2010 @ 22:48:56 #80
289571 b4kl4p
Dr.
pi_81774950
quote:

[..]

weetje iedereen zegt
Ja weet je nog, die keer dat hij een superbonk aan je gaf zodat je mee kon doen aan knikkeren, of toen je uit het klimrek gevallen was en hij je naar de juf bracht om een pleister op te plakken. Nee ik geloof je, jullie hebben zoveel meegemaakt. Laat hem lekker vreemdgaan, het belangrijkste is dat jullie bij elkaar blijven.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 22:49:27 #81
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81774966
quote:

[..]

weetje iedereen zegt
Hoe lang zijn jullie dan al samen als ik vragen mag?
  zaterdag 22 mei 2010 @ 22:49:32 #82
pi_81774972
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 22:46 schreef Mirjam het volgende:

[..]

lieverd, je bent pas 18 ofzo?
trust me, dan valt het allemaal wel mee.
maar dat zie je veel later pas
ja weetje iedereen zegt wel dat 'tienerliefde' niet echt kan zijn, maar op dat moment kan het echt wel diep zitten ..
  zaterdag 22 mei 2010 @ 22:49:52 #83
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81774986
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 22:48 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Ja weet je nog, die keer dat hij een superbonk aan je gaf zodat je mee kon doen aan knikkeren, of toen je uit het klimrek gevallen was en hij je naar de juf bracht om een pleister op te plakken. Nee ik geloof je, jullie hebben zoveel meegemaakt.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 22:50:09 #84
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_81774997
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 22:49 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:

[..]

ja weetje iedereen zegt wel dat 'tienerliefde' niet echt kan zijn, maar op dat moment kan het echt wel diep zitten ..
op dat moment inderdaad, maar dat bedoel ik ook met 'dat zie je later pas'
  zaterdag 22 mei 2010 @ 22:50:31 #85
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_81775009
quote:

[..]

Ja weet je nog, die keer dat hij een superbonk aan je gaf zodat je mee kon doen aan knikkeren, of toen je uit het klimrek gevallen was en hij je naar de juf bracht om een pleister op te plakken. Nee ik geloof je, jullie hebben zoveel meegemaakt.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 22:53:33 #86
pi_81775114
quote:

[..]

Ja weet je nog, die keer dat hij een superbonk aan je gaf zodat je mee kon doen aan knikkeren, of toen je uit het klimrek gevallen was en hij je naar de juf bracht om een pleister op te plakken. Nee ik geloof je, jullie hebben zoveel meegemaakt. Laat hem lekker vreemdgaan, het belangrijkste is dat jullie bij elkaar blijven.
jeetje het betekent niet meteen dat we zo lang al met elkaar gaan hoor jezus doe even normaal.. met dingen meemaken bedoel ik veel dingen waar we sterker uit zijn gekomen, geen kleuter gedoe.

we kennen elkaar vanaf augustus, vonden elkaar al heel lang leuk (stille liefde) en sinds december gingen we elkaar leren kennen en in februari is het officieel. ja voor jullie heel pril en wat liefde betreft wel, maar dan nog kan het heel diep zitten en kan je veel met elkaar hebben meegemaakt. ieder z'n leven is anders weet je wel?
  zaterdag 22 mei 2010 @ 22:55:59 #87
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81775204
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 22:53 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:

[..]

jeetje het betekent niet meteen dat we zo lang al met elkaar gaan hoor jezus doe even normaal.. met dingen meemaken bedoel ik veel dingen waar we sterker uit zijn gekomen, geen kleuter gedoe.

we kennen elkaar vanaf augustus, vonden elkaar al heel lang leuk (stille liefde) en sinds december gingen we elkaar leren kennen en in februari is het officieel. ja voor jullie heel pril en wat liefde betreft wel, maar dan nog kan het heel diep zitten en kan je veel met elkaar hebben meegemaakt. ieder z'n leven is anders weet je wel?
Wacht even... Dus hij is tussen februari en half mei (zo'n 3,5 maand) al 3x vreemdgegaan, en jij wil nog steeds geloven dat hij alleen jou wil?
  zaterdag 22 mei 2010 @ 22:57:02 #88
294430 Oognip
pi_81775245
quote:

[..]

Jullie hebben officieel wat sinds februari en in deze 3 maanden is hij al meerdere keren vreemdgegaan? Viespeuk...
  zaterdag 22 mei 2010 @ 22:59:18 #89
289571 b4kl4p
Dr.
pi_81775322
quote:

[..]

Hou vol! Hij zal veranderen. Jullie zijn voor elkaar gemaakt en de toekomst belooft niets anders dan goed. Mag ik op jullie bruiloft komen? (Wel als date, jullie hebben toch een open relatie?)
  zaterdag 22 mei 2010 @ 23:00:05 #90
pi_81775349
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 22:55 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Wacht even... Dus hij is tussen februari en half mei (zo'n 3,5 maand) al 3x vreemdgegaan, en jij wil nog steeds geloven dat hij alleen jou wil?
nee hij is vreemdgegaan toen we met elkaar gingen, 1x voordat we met elkaar gingen ( hij zei zelf ik ben vreemd gegaan) en vorige week
  zaterdag 22 mei 2010 @ 23:00:53 #91
pi_81775384
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 22:59 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Hou vol! Hij zal veranderen. Jullie zijn voor elkaar gemaakt en de toekomst belooft niets anders dan goed. Mag ik op jullie bruiloft komen? (Wel als date, jullie hebben toch een open relatie?)
aahh wat jammer! laten wij dat nou net NIET hebben besloten.
ik zei toch; of je gaat voor me of niet
hij zei ik ga voor je
  zaterdag 22 mei 2010 @ 23:01:15 #92
289571 b4kl4p
Dr.
pi_81775394
  zaterdag 22 mei 2010 @ 23:02:45 #93
285351 dalaiblama
too much bla
pi_81775438
quote:

[..]

Een relatie die de stadia des levens zo snel doorloopt is geen lang leven beschoren.
Dit zijn zaken waar volwassenen jaren over doen en wellicht nooit aan toekomen.
Een open relatie is gebaseerd op hele pure liefde en blind vertrouwen. Dat is alleen voor heel weinig mensen weggelegd, want jaloezie is nu eenmaal een menselijke emotie. Een giftige, dat wel, maar hij is prominent aanwezig.

Dat overwinnen kan alleen met de perfecte partner, met een stabiel leven en met twee stabiele persoonlijkheden.
In jullie geval is geen van deze factoren aanwezig.

Behalve dat, speelt hij met je als een kat met een muis...alleen deze muis komt nog terug voor de doodsbeet ook.
Je kunt jezelf overstijgen door er een punt achter te zetten en lekker te gaan leven. Maar iets in mij zegt dat je daar de kracht niet voor hebt en dat je hem net zo lang blijft terugnemen tot hij er genoeg van heeft.
En dat zal nog voor het einde van de zomer zijn.

Maar jij hebt gelijk, je moet je eigen fouten maken. Doet veel meer zeer dan luisteren naar anderen/signalen, maar hey...you did it your way.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 23:04:30 #94
289571 b4kl4p
Dr.
pi_81775503
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 23:02 schreef dalaiblama het volgende:

[..]

Een relatie die de stadia des levens zo snel doorloopt is geen lang leven beschoren.
Een open relatie is gebaseerd op hele pure liefde en blind vertrouwen. Dat is alleen voor heel weinig mensen weggelegd, want jaloezie is nu eenmaal een menselijke emotie. Een giftige, dat wel, maar hij is prominent aanwezig.

Dat overwinnen kan alleen met de perfecte partner, met een stabiel leven en met twee stabiele persoonlijkheden.

Behalve dat, speelt hij met je als een kat met een muis...alleen deze muis komt nog terug voor de doodsbeet ook.
Je kunt jezelf overstijgen door er een punt achter te zetten en lekker te gaan leven. Maar iets in mij zegt dat je daar de kracht niet voor hebt en dat je hem net zo lang blijft terugnemen tot hij er genoeg van heeft.

Maar jij hebt gelijk, je moet je eigen fouten maken. Doet veel meer zeer dan luisteren naar anderen/signalen, maar hey...you did it your way.
Poeh, het is wel zaterdagavond he.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 23:06:20 #95
pi_81775569
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 23:02 schreef dalaiblama het volgende:

[..]

hierbij is iedereen uitgenodigd bij ons huwelijk volgende week in tokio.
zou het fijn vinden iedereen weer te zien.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 23:06:27 #96
256823 quirigua
pi_81775574
OK, jij wilt hem en hij jou ook (wel - - - ). Niks mis mee, BEHALVE als hij alles mag wat jij niet mag. Hij gaat vreemd, en jij OK't dat ? Dat kan, als jij dan zelf hetzelfde mag. Kan je gelijk met hem overleggen, waarom hij dat doet, en waarom jij dat doen zou (als je het ooit zou doen - - ). Zit verkeerd als hij wel en jij niet mag, en je hangt dan van hem af. Wat ik geleerd heb in relatie : sta altijd op je eigen poten, gelijkwaardig zijn aan je vriendje. Mijn vriendje is een paar keer vreemd gegaan, ik ook, maar we vertellen het elkaar en willen verder met elkaar - zo open kan het ook. Ik wil niet in alles alleen maar van hem afhankelijk zijn ; en hij snapt dat en vindt t OK. Overigens, er is geen kwestie van 'rondneuken', hij wil meer ervaring (sexueel en emotioneel) ; en ik ook. En we willen met elkaar door ; dat kan altijd veranderen, maar tot nu toe niet, integendeel.

[ Bericht 18% gewijzigd door quirigua op 22-05-2010 23:13:19 ]
  zaterdag 22 mei 2010 @ 23:07:10 #97
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81775603
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 23:06 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:

[..]

hierbij is iedereen uitgenodigd bij ons huwelijk volgende week in tokio.
zou het fijn vinden iedereen weer te zien.
ik zou maar vast een mannelijke crew gaan regelen voor de vlucht, anders vrees ik het ergste
  zaterdag 22 mei 2010 @ 23:07:37 #98
pi_81775614
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 23:07 schreef kwiwi het volgende:

[..]

ik zou maar vast een mannelijke crew gaan regelen voor de vlucht, anders vrees ik het ergste
nee hoor dan doe ik gezellig mee
  zaterdag 22 mei 2010 @ 23:07:50 #99
289571 b4kl4p
Dr.
pi_81775617
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 23:06 schreef quirigua het volgende:
OK, jij wilt hem en hij jou ook (wel - - - ). Niks mis mee, BEHALVE als hij alles mag wat jij niet mag. Hij gaat vreemd, en jij OK't dat ? Dat kan, als jij dan zelf hetzelfde mag. Kan je gelijk met hem overleggen, waarom hij dat doet, en waarom jij dat doen zou (als je het ooit zou doen - - ). Zit verkeerd als hij wel en jij niet mag, en je hangt dan van hem af. Wat ik geleerd heb in relatie : sta altijd op je eigen poten, gelijkwaardig zijn aan je vriendje. Mijn vriendje is een paar keer vreemd gegaan, ik ook, maar we vertellen het elkaar en willen verder met elkaar - zo open kan het ook. Ik wil niet in alles alleen maar van hem afhankelijk zijn ; en snapt dat en vindt t OK.
Van interpunctie verder nooit gehoord?
  zaterdag 22 mei 2010 @ 23:08:22 #100
285351 dalaiblama
too much bla
pi_81775637
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 23:00 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:

[..]

aahh wat jammer! laten wij dat nou net NIET hebben besloten.
ik zei toch; of je gaat voor me of niet
hij zei ik ga voor je
Hij gaat ook voor je. Niets neukt lekkerder dan een naief meisje die wanneer ze bedrogen wordt voorstelt om een open relatie te beginnen.

Lees dit scenario , krab je achter de oren en lees het nog eens.

Man ontmoet meisje. Beiden verliefd. Vlinders. Spetters. Vuurwerk.
Man doet spetters met ander meisje.
Man doet toch weer verliefd en spetters en vlinders met eerste meisje.
En oeps! toch weer spetters op ander meisje

Bedrogen meisje zegt :"HO, STOP!!! Dit gaat zo niet langer!!! Jij moet eens goed naar mij luisteren gozer! Voortaan ga je maar mooi andere meisjes betasten met mijn toestemming ja! en niet anders!!

zaterdag 22 mei 2010 @ 23:10:01 #101
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81775685
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 23:07 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:

[..]

nee hoor dan doe ik gezellig mee
Je weet ook niet wat je wil he Eerst een gewone relatie, dan een open relatie, dan toch weer een gewone relatie, en dan groepseks..
  zaterdag 22 mei 2010 @ 23:11:05 #102
pi_81775721
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 23:06 schreef quirigua het volgende:
OK, jij wilt hem en hij jou ook (wel - - - ). Niks mis mee, BEHALVE als hij alles mag wat jij niet mag. Hij gaat vreemd, en jij OK't dat ? Dat kan, als jij dan zelf hetzelfde mag. Kan je gelijk met hem overleggen, waarom hij dat doet, en waarom jij dat doen zou (als je het ooit zou doen - - ). Zit verkeerd als hij wel en jij niet mag, en je hangt dan van hem af. Wat ik geleerd heb in relatie : sta altijd op je eigen poten, gelijkwaardig zijn aan je vriendje. Mijn vriendje is een paar keer vreemd gegaan, ik ook, maar we vertellen het elkaar en willen verder met elkaar - zo open kan het ook. Ik wil niet in alles alleen maar van hem afhankelijk zijn ; en snapt dat en vindt t OK.
hij mag net zoveel als mij, die regels zijn voor ons allebei. ik mag met iemand gaan en hij ook. ik zei alleen dat het van mij niet echt hoeft om met iemand anders te gaan.. en toen ik zei als we dat gaan doen ga ik dus ook met anderen he?
nee dat vond ie niet leuk.
toen besloot ik het niet te doen want het is niks voor ons.
zo en nu ga ik slapen, moet er vroeg uit want m'n vriend laat zich morgen dopen.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 23:11:35 #103
pi_81775737
quote:

[..]

weetje iedereen zegt
Ik snap best dat je gevoelens diep kunnen zitten.. Maar ik vroeg het omdat hij je eigenlijk best lullig behandelt. Of althans, dat zou je denken adv. wat je over jullie relatie opschreef.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 23:11:45 #104
pi_81775745
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 23:10 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Je weet ook niet wat je wil he Eerst een gewone relatie, dan een open relatie, dan toch weer een gewone relatie, en dan groepseks..
ik bedoel ik alleen met de crew, hij mag niet.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 23:12:50 #105
pi_81775784
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 23:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik snap best dat je gevoelens diep kunnen zitten.. Maar ik vroeg het omdat hij je eigenlijk best lullig behandelt. Of althans, dat zou je denken adv. wat je over jullie relatie opschreef.
naja ik heb het sowieso niet goed aangedaan om het aan mensen op internet te vragen.
ik weet wat ik voor hem voel en wat hij voor mij voelt. daarmee basta
  zaterdag 22 mei 2010 @ 23:12:54 #106
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81775786
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 23:11 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:

zo en nu ga ik slapen, moet er vroeg uit want m'n vriend laat zich morgen dopen.

ik moet zeggen dat je ons er leuk in hebt laten lopen
  zaterdag 22 mei 2010 @ 23:13:19 #107
37837 Godtje
pi_81775797
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 23:11 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:

[..]

hij mag net zoveel als mij, die regels zijn voor ons allebei. ik mag met iemand gaan en hij ook. ik zei alleen dat het van mij niet echt hoeft om met iemand anders te gaan.. en toen ik zei als we dat gaan doen ga ik dus ook met anderen he?
nee dat vond ie niet leuk.
toen besloot ik het niet te doen want het is niks voor ons.
Vertel je de dominee dan wel even dat hij flink buiten de pot pist?
Met een beetje geluk dopen ze hem gelijk niet meer.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 23:36:25 #108
pi_81776569
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 23:12 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:

[..]

naja ik heb het sowieso niet goed aangedaan om het aan mensen op internet te vragen.
ik weet wat ik voor hem voel en wat hij voor mij voelt. daarmee basta
Als het goed zit tussen jullie, dan wens ik jullie heel veel geluk samen!

Maar ja, je vroeg advies over die open relatie, en de motivatie daarvoor bleek niet helemaal je dat te zijn. Zelf lijk je dat ook te vinden, anders vroeg je er geen advies over.. Dus de meesten hier zeggen dat je het eea. anders zou moeten regelen.
Wees eerlijk, een gewone, fijne, besloten relatie met die jongen zou je het best vinden, toch?
  zondag 23 mei 2010 @ 20:13:59 #109
pi_81800379
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 23:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Als het goed zit tussen jullie, dan wens ik jullie heel veel geluk samen!

Maar ja, je vroeg advies over die open relatie, en de motivatie daarvoor bleek niet helemaal je dat te zijn. Zelf lijk je dat ook te vinden, anders vroeg je er geen advies over.. Dus de meesten hier zeggen dat je het eea. anders zou moeten regelen.
Wees eerlijk, een gewone, fijne, besloten relatie met die jongen zou je het best vinden, toch?
ja het is nu weer helemaal goed. maar ik bedoel ik vroeg wat jullie van die regels vinden enzo en vervolgens gaat iedereen zeggen dat ik foto's van mezelf moet plaatsen en dat ik dom ben en dat een open relatie alleen is dat je seks met anderen mag. nou ik had al in de introductie gezegt dat wij dat niet wilden.
maargoed, puntje bij paaltje: het is sowieso niet een goed idee en als hij ECHT niks voor mij is dan kom ik er vanzelf wel achter toch? ik bedoel ik wordt er toch hard van en heb in m'n leven toch al veel meegemaakt, echt verdriet kan ik niet echt meer voelen. de enigste emotie die ik voel is liefde voor hem
  zondag 23 mei 2010 @ 20:15:11 #110
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81800426
quote:
Op zondag 23 mei 2010 20:13 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:

[..]
en als hij ECHT niks voor mij is dan kom ik er vanzelf wel achter toch?
daar was je nog niet achter nadat hij 3x vreemd is gegaan in die korte tijd?
  zondag 23 mei 2010 @ 20:18:24 #111
302922 LosPollos
Gus
pi_81800581
quote:

ik bedoel ik wordt er toch hard van en heb in m'n leven toch al veel meegemaakt, echt verdriet kan ik niet echt meer voelen. de enigste emotie die ik voel is liefde voor hem
Met zo'n instelling vrees ik dat je nog wel het nodige mee zult maken in jouw leven. Je vraagt er op deze manier bijna om.
  zondag 23 mei 2010 @ 20:19:59 #112
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_81800640
quote:

[..]

ja het is nu weer helemaal goed. maar ik bedoel ik vroeg wat jullie van die regels vinden enzo en vervolgens gaat iedereen zeggen dat ik foto's van mezelf moet plaatsen en dat ik dom ben en dat een open relatie alleen is dat je seks met anderen mag. nou ik had al in de introductie gezegt dat wij dat niet wilden.
maargoed, puntje bij paaltje: het is sowieso niet een goed idee en als hij ECHT niks voor mij is dan kom ik er vanzelf wel achter toch? ik bedoel ik wordt er toch hard van en heb in m'n leven toch al veel meegemaakt, echt verdriet kan ik niet echt meer voelen. de enigste emotie die ik voel is liefde voor hem
je lult uit je nek.
  zondag 23 mei 2010 @ 20:42:08 #113
304323 juxtaposition
pi_81801889
Denk je nou echt dat je gelukkig gaat worden van iemand die je keer op keer pijn doet?

Die regeltjes heb je alleen maar opgesteld om het moment uit te stellen dat je in ziet dat hij niet 100% voor je gaat. Je hebt een utopie voor je die je probeert te bereiken door regeltjes, maar die regels zou je helemaal niet nodig moeten hebben. Het is geen goede insteek om een open relatie te beginnen omdat dat de enige manier is dat hij je niet laat vallen. Op die manier maakt hij serieus misbruik van jouw gevoelens voor hem.
En als het nu al zo gaat, hoe zie je deze relatie dan voor je over een paar jaar, mocht je dit zo volhouden?
  zondag 23 mei 2010 @ 20:47:58 #114
256823 quirigua
pi_81802285
quote:
Op zondag 23 mei 2010 20:42 schreef juxtaposition het volgende:
Denk je nou echt dat je gelukkig gaat worden van iemand die je keer op keer pijn doet?

Die regeltjes heb je alleen maar opgesteld om het moment uit te stellen dat je in ziet dat hij niet 100% voor je gaat. Je hebt een utopie voor je die je probeert te bereiken door regeltjes, maar die regels zou je helemaal niet nodig moeten hebben. Het is geen goede insteek om een open relatie te beginnen omdat dat de enige manier is dat hij je niet laat vallen. Op die manier maakt hij serieus misbruik van jouw gevoelens voor hem.
En als het nu al zo gaat, hoe zie je deze relatie dan voor je over een paar jaar, mocht je dit zo volhouden?
Het is dus ook geen open relatie, de relatie is half open. Je levert je uit. Niet doen.
  zondag 23 mei 2010 @ 20:48:23 #115
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_81802308
quote:
Op zondag 23 mei 2010 20:47 schreef quirigua het volgende:

[..]

Het is dus ook geen open relatie, de relatie is half open. Je levert je uit. Niet doen.
hij is niet eens half open, 15% ofzo
  zondag 23 mei 2010 @ 21:00:24 #116
pi_81803089
quote:
Op zondag 23 mei 2010 20:15 schreef kwiwi het volgende:

[..]

daar was je nog niet achter nadat hij 3x vreemd is gegaan in die korte tijd?
hij had heel wat stress achter de rug, hij was zwak. jammer als je dat niet begrijpt
  zondag 23 mei 2010 @ 21:01:15 #117
pi_81803163
quote:
Op zondag 23 mei 2010 20:19 schreef Mirjam het volgende:

[..]

je lult uit je nek.
haha leuk voor je
  zondag 23 mei 2010 @ 21:03:24 #118
pi_81803333
quote:
Op zondag 23 mei 2010 20:42 schreef juxtaposition het volgende:

zoals ik al zei, hij heeft veel stress achter de rug hij wist niet wat hij wilde. hij was zwak.
met ons komt het wel goed hoor
sterkte met het zoeken van jullie 'prins op het witte paard'
  zondag 23 mei 2010 @ 21:06:45 #119
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81803540
quote:
Op zondag 23 mei 2010 21:00 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:

[..]

hij had heel wat stress achter de rug, hij was zwak. jammer als je dat niet begrijpt
je moet het zelf weten hoor, maar niet komen janken hier als je er over een maand achter komt dat hij alweer 2 anderen geneukt heeft
  zondag 23 mei 2010 @ 21:08:07 #120
pi_81803637
quote:
Op zondag 23 mei 2010 21:06 schreef kwiwi het volgende:

[..]

je moet het zelf weten hoor, maar niet komen janken hier als je er over een maand achter komt dat hij alweer 2 anderen geneukt heeft
dat gebeurt niet. geloof mij.
sommige hebben zoveel spijt dat ze dat hebben gedaan dat ze het nooit meer zullen doen.
hij is 1 van de sommige.
niet iedereen is harteloos.
  zondag 23 mei 2010 @ 21:10:36 #121
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81803813
quote:
Op zondag 23 mei 2010 21:08 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:

[..]

dat gebeurt niet. geloof mij.
sommige hebben zoveel spijt dat ze dat hebben gedaan dat ze het nooit meer zullen doen.
hij is 1 van de sommige.
niet iedereen is harteloos.
sommige mensen hebben een plaat voor hun hoofd, jij bent 1 van die sommige

maar goed, jouw keuze, ik lig er niet van wakker verder.
  zondag 23 mei 2010 @ 21:34:16 #122
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_81805428
quote:
Op zondag 23 mei 2010 21:00 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:

[..]

Nee, jammer dat jij dat gelooft .

Het getuigt wel van bijzonder weinig eigenwaarde om bij een overspelige zak te blijven omdat je bang bent om alleen te zijn.

Als het na 3 maanden al zo gaat, hoe ga je het dan ooit de rest van jullie leven samen redden? Want dat is toch wat je wilt in een relatie?
KuikenGuppy
  zondag 23 mei 2010 @ 21:47:48 #123
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_81806434
quote:
Op zondag 23 mei 2010 21:08 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:

hij is 1 van de sommige.
Ik dacht dat ie al 2x was vreemdgegaan?
  zondag 23 mei 2010 @ 22:15:01 #124
pi_81808478
quote:
Op zondag 23 mei 2010 21:34 schreef Burdie het volgende:

[..]

Nee, jammer dat jij dat gelooft .

Het getuigt wel van bijzonder weinig eigenwaarde om bij een overspelige zak te blijven omdat je bang bent om alleen te zijn.

Als het na 3 maanden al zo gaat, hoe ga je het dan ooit de rest van jullie leven samen redden? Want dat is toch wat je wilt in een relatie?
ja maar ik ga niet meer reageren, want je kan het aan iemand zien of ie echt van je houdt als ie dat tegen je zegt. je kan het wel zien als iemand zit te liegen. dus voor mij is dit onderwerp sum sluss

byebye
  zondag 23 mei 2010 @ 22:16:33 #125
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_81808577
quote:
Op zondag 23 mei 2010 22:15 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:

[..]

ja maar ik ga niet meer reageren, want je kan het aan iemand zien of ie echt van je houdt als ie dat tegen je zegt.
Kon je het ook zien dat ie iemand anders had geneukt toen ie met zn scheinheilige kop je een zoen gaf?
  zondag 23 mei 2010 @ 22:18:29 #126
pi_81808691
quote:
Op zondag 23 mei 2010 22:16 schreef Stefan het volgende:

[..]

Kon je het ook zien dat ie iemand anders had geneukt toen ie met zn scheinheilige kop je een zoen gaf?
jammer genoeg wel ja, ik was dan de hele dag zenuwachtig en ik had ervan gedroomd. ik had alleen geen bewijs om er over te beginnen, maar ik had al tegen mijn vriendin gezegt: er klopt iets niet.
scheinheilig was ie toen ja, maar hij heeft het tenminste verteld. voor hetzelfde geld kwam ik er over 5 jaar pas achter.. nou liever nu.
  zondag 23 mei 2010 @ 22:19:40 #127
pi_81808770
quote:
Op zondag 23 mei 2010 22:16 schreef Stefan het volgende:

[..]

uuuuuhhh.. waarom geneukt..
ik zei toch dat ie met iemand was GEWEEST?
dat betekend zoenen tegenwoordig
  zondag 23 mei 2010 @ 22:20:00 #128
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_81808790
quote:
Op zondag 23 mei 2010 22:18 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:

[..]

jammer genoeg wel ja, ik was dan de hele dag zenuwachtig en ik had ervan gedroomd. ik had alleen geen bewijs om er over te beginnen, maar ik had al tegen mijn vriendin gezegt: er klopt iets niet.
scheinheilig was ie toen ja, maar hij heeft het tenminste verteld. voor hetzelfde geld kwam ik er over 5 jaar pas achter.. nou liever nu.
Maar toen hield ie ook al van je. En toch neukte hij iemand anders. En straks is het zomer en allemaal leuke gewillige meisjes. Weet je zeker dat ie die kan weerstaan? Dat ie met zn maten op pad gaat, drinkt. Dan weer lekker een ander pakt.
  zondag 23 mei 2010 @ 22:20:40 #129
pi_81808836
quote:
Op zondag 23 mei 2010 22:20 schreef Stefan het volgende:

[..]

Maar toen hield ie ook al van je. En toch neukte hij iemand anders. En straks is het zomer en allemaal leuke gewillige meisjes. Weet je zeker dat ie die kan weerstaan? Dat ie met zn maten op pad gaat, drinkt. Dan weer lekker een ander pakt.
haha we hebben samen een vakantie geboekt
  zondag 23 mei 2010 @ 22:21:16 #130
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_81808877
quote:
Op zondag 23 mei 2010 22:19 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:

[..]

Zoenen

Maar goed, van zoenen komt voelen en de volgende stap...
  zondag 23 mei 2010 @ 22:22:00 #131
pi_81808912
quote:
Op zondag 23 mei 2010 22:21 schreef Stefan het volgende:

[..]

Zoenen

neuh.. hij is altijd met z'n vrienden en het is in een discotheek. samen uit samen thuis he
  zondag 23 mei 2010 @ 22:23:19 #132
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_81809012
quote:
Op zondag 23 mei 2010 22:22 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:

[..]

neuh.. hij is altijd met z'n vrienden en het is in een discotheek. samen uit samen thuis he
Ja, en een discotheek heeft geen hoeken of wc's. Of wat dan ook. Sowieso, dat zijn vrienden hem in de gaten moeten houden zodat ie niet met een ander zoent. Nu al die angst en dan moet je nog 50 jaar met 'm
  zondag 23 mei 2010 @ 22:25:19 #133
pi_81809136
quote:
Op zondag 23 mei 2010 22:23 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ja, en een discotheek heeft geen hoeken of wc's. Of wat dan ook. Sowieso, dat zijn vrienden hem in de gaten moeten houden zodat ie niet met een ander zoent. Nu al die angst en dan moet je nog 50 jaar met 'm
haha doe maar allemaal eigenwijs.. niet iedereen die even een zwakke periode heeft gehad en er spijt van heeft gaat daarmee door hoor! niet iedereen is zo, maar ja, wat 1 schaap zegt zeggen alle schapen he?
nou doeg he
  zondag 23 mei 2010 @ 22:29:42 #134
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_81809406
Poeh.... ik ben blij met mijn gesloten relatie. Mijn vriend en ik gaan voor elkaar. Als een niet aan zijn trekken komt, dan bespreken we dit.
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
  zondag 23 mei 2010 @ 22:32:33 #135
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_81809600
quote:
Op zondag 23 mei 2010 22:25 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:

niet iedereen die even een zwakke periode heeft gehad en er spijt van heeft gaat daarmee door hoor! niet iedereen is zo,
We spreken je wel weer binnenkort als je jankend komt vertellen dat ie een ander heeft gezoend en zo spijt heeft
  zondag 23 mei 2010 @ 22:41:54 #136
pi_81810243
quote:
Op zondag 23 mei 2010 22:32 schreef Stefan het volgende:

[..]

We spreken je wel weer binnenkort als je jankend komt vertellen dat ie een ander heeft gezoend en zo spijt heeft
nou tot over .. uhm..
nooit?
  zondag 23 mei 2010 @ 22:47:49 #137
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81810616
quote:
Op zondag 23 mei 2010 22:25 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:

[..]

haha doe maar allemaal eigenwijs.. niet iedereen die even een zwakke periode heeft gehad en er spijt van heeft gaat daarmee door hoor! niet iedereen is zo, maar ja, wat 1 schaap zegt zeggen alle schapen he?
nou doeg he
eigenwijs? misschien hebben de mensen die hier posten al iets meer meegemaakt dan jij en willen ze je behoeden voor fouten. ik denk dat er maar eentje eigenwijs doet en dat ben jij.
  zondag 23 mei 2010 @ 22:52:44 #138
289571 b4kl4p
Dr.
pi_81810922
quote:
Op zondag 23 mei 2010 22:41 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:

[..]

nou tot over .. uhm..
nooit?
zet eens een foto van je kut online
  zondag 23 mei 2010 @ 23:04:29 #139
pi_81811499
quote:
Op zondag 23 mei 2010 22:52 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

zet eens een foto van je kut online
waar slaat dat op
  zondag 23 mei 2010 @ 23:21:26 #140
pi_81812254
quote:

[..]

Op de regels heb ik geen kritiek. Als je het prettig vindt om af te spreken dat je anderen mag zoenen, dan kan ik daar niet over oordelen.
Maar bij de reden waarom heb ik een beetje nare gevoelens. Maar ok, als het nu goed is het prima zo, toch?
En inderdaad, ervaring maakt je vanzelf wijzer
  Licht Ontvlambaar maandag 24 mei 2010 @ 13:31:07 #141
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_81828099
quote:
Op zondag 23 mei 2010 21:03 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:

[..]

zoals ik al zei, hij heeft veel stress achter de rug hij wist niet wat hij wilde. hij was zwak.
met ons komt het wel goed hoor
sterkte met het zoeken van jullie 'prins op het witte paard'
Die heb ik al en die van mij is niet zwak...
  maandag 24 mei 2010 @ 13:33:00 #142
pi_81828150
quote:
Op maandag 24 mei 2010 13:31 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Die heb ik al en die van mij is niet zwak...
mijntes ook niet, hij was zwak vanwege veel stress enzo
  Licht Ontvlambaar maandag 24 mei 2010 @ 13:34:10 #143
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_81828181
quote:
Op maandag 24 mei 2010 13:33 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf tegen...
  maandag 24 mei 2010 @ 13:39:01 #144
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81828313
quote:
Op maandag 24 mei 2010 13:33 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:

[..]

Dus stress mag hij elke keer als excuus gebruiken van je?
  maandag 24 mei 2010 @ 15:05:01 #145
295560 Elgyn
kijk me nou
pi_81831359
Toch had TS vrij snel door dat het op die manier niet zou werken.

[ Bericht 4% gewijzigd door Elgyn op 24-05-2010 16:21:09 ]
  maandag 24 mei 2010 @ 16:20:57 #146
249230 Stroopdoos
pi_81833729
Jouw eigenbelang en onzuivere motivaties gaan je hier lelijk opbreken. Slapjes en daarom ook niet vreemd dat hij elders bij-snoept. Kopje koffie?
  maandag 24 mei 2010 @ 16:26:37 #147
151396 hoerezooi
pi_81833934
beetje kalverliefde hebben en dan van die stomme "regeltjes" erbij verzinnen Sowieso is hij triest als hij niet genoeg heeft aan jouw aandacht.
  maandag 24 mei 2010 @ 16:33:34 #148
12319 Taurus
pi_81834195
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:26 schreef hoerezooi het volgende:
beetje kalverliefde hebben en dan van die stomme "regeltjes" erbij verzinnen Sowieso is hij triest als hij niet genoeg heeft aan jouw aandacht.
Dit.

Volgens mij zijn zeventienjarige en achttienjarige hersens nog niet capabel voor het begrijpen en accepteren van de consequenties van een open relatie.

Noem het hoe je het noemen wil, en experimenteer er lekker mee, maar ik voel een 'tien jaar later oh-mijn-god-what-was-I-thinking'-schaamte aankomen. Klinkt als een puberale interessantdoenerij-fantasie. Graag groot willen zijn, zo klinkt het.
  maandag 24 mei 2010 @ 16:36:48 #149
301973 FBreijer
Wait wut?
pi_81834317
quote:
Op zondag 23 mei 2010 22:21 schreef Stefan het volgende:

[..]

Zoenen

Als het eerste schaap over de dam is.
You sunk my battleship! :o
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 mei 2010 @ 16:45:55 #150
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_81834667
Hmz, elke keer als ik stress heb een ander neuken. Ik ga even overleggen.
  maandag 24 mei 2010 @ 16:55:01 #151
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_81835025
quote:
Op zondag 23 mei 2010 22:19 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:

[..]

ik ken die uitdrukking niet hoor.
maar ehmmm sja over zoenen maak ik me ook niet zo druk eigenlijk. 2x in 3 maanden is op zich wel weer een beetje veel (de eerste keer telt niet mee want toen hadden jullie nog niks zeg je)
tsja, iemand kan veranderen als hij eerst niet echt voor je ging en nu wel, maar ik zou het een beetje goed in de gaten houden als ik jou was.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  maandag 24 mei 2010 @ 17:01:23 #152
pi_81835226
quote:
Op maandag 24 mei 2010 13:39 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Dus stress mag hij elke keer als excuus gebruiken van je?
elke keer? het was al een paar maanden terug gebeurt, TOEN had ie veel stress enzo. maar hij vertelde het vorige week pas. dus wat nou elke keer
  maandag 24 mei 2010 @ 17:03:44 #153
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81835299
quote:
Op maandag 24 mei 2010 17:01 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:

[..]

elke keer? het was al een paar maanden terug gebeurt, TOEN had ie veel stress enzo. maar hij vertelde het vorige week pas. dus wat nou elke keer
jij neemt stress van hem aan als excuus, wat als hij het weer doet en tegen jou zegt dat het door de stress komt? dan is het weer allemaal niet erg, en is hij zo zielig want hij kon er eigenlijk niks aan doen?
  maandag 24 mei 2010 @ 17:05:08 #154
pi_81835351
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:55 schreef Murmeli het volgende:

[..]

ik ken die uitdrukking niet hoor.
maar ehmmm sja over zoenen maak ik me ook niet zo druk eigenlijk. 2x in 3 maanden is op zich wel weer een beetje veel (de eerste keer telt niet mee want toen hadden jullie nog niks zeg je)
tsja, iemand kan veranderen als hij eerst niet echt voor je ging en nu wel, maar ik zou het een beetje goed in de gaten houden als ik jou was.
hij was eerst ook nog niet helemaal over z'n ex heen, hij wist niet wat ie precies wilde. en toch wilde hij mij niet kwijt. ik kan goed met zijn beste vriend praten, die vertelde dat hij zei dat hij het aan me moest vertellen maar dan zei hij ja maar ik wil haar niet kwijt.
zoiets zeg je dan niet tegen je beste vriend als je het niet meent.
ik hou het evengoed wel in de gaten, maar we hebben gewoon een nieuwe start nu.
jammer dat niet iedereen begrijpt dat mensen spijt kunnen hebben, maarja komt misschien ook omdat ik heel veel dingen niet goed heb verwoord hier in deze topic. dan zegt iemand iets en dan zeg ik te snel iets terug maar dan op de verkeerde manier. maargoed, ik weet dat het wel goed zit tussen ons
  maandag 24 mei 2010 @ 17:06:50 #155
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_81835404
quote:
Op maandag 24 mei 2010 17:01 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:

[..]

meissie, niet zo happen het is fok maar!
ga op je eigen gevoel af, als je hem vertrouwt, dan moet je ervoor gaan. wat er ook gebeurd is. de kans dat het goed gaat is misschien niet groot, maar dat zegt niet dat het nooit kan. maar je moet er wel rekening mee houden dat het fout kan gaan.
ik heb een soortgelijke situatie met mn vriend (maar niet met vreemdgaan maar andere rotgeintjes) en dat gaat nu ook goed, maar ik hou ook wel in gedachten dat het alsnog fout kan gaan. het vertrouwen moet weer groeien. wees daar tegen jouw vriendje ook duidelijk over en ook tegen jezelf
  maandag 24 mei 2010 @ 17:10:28 #156
pi_81835527
quote:
Op maandag 24 mei 2010 17:03 schreef kwiwi het volgende:

[..]

jij neemt stress van hem aan als excuus, wat als hij het weer doet en tegen jou zegt dat het door de stress komt? dan is het weer allemaal niet erg, en is hij zo zielig want hij kon er eigenlijk niks aan doen?
ik zeg toch we hebben nu een nieuwe start.
hij had TOEN stress en nu niet meer. denk je nou echt dat ik nog bij hem blijf als het nog een keer gebeurd?
en het is al best een tijd geleden gebeurd, hij vertelde het alleen zo achter elkaar en dat steekt er wel in. het is ook een week uitgeweest, maar gister is hij gedoopt en heb ik eindelijk zijn ouders ontmoet (dat was dus de stress, zijn ouders wilden mij niet ontmoeten en we hadden niet altijd geld om naar elkaar te gaan enzo, ikzelf wilde ook bijna met iemand anders gaan, maar had goed nagedacht en wilde alleen hem)
we hebben nu allebei een nieuwe start en hebben goed gepraat. het genieten van elkaar kan nu pas echt beginnen. We hebben wel besloten het evengoed een beetje rustig aan te doen, maar nu begint de relatie pas. Doeg roze wolk, hallo liefde
  maandag 24 mei 2010 @ 17:11:40 #157
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_81835589
quote:
Op maandag 24 mei 2010 17:05 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:

[..]

hij was eerst ook nog niet helemaal over z'n ex heen, hij wist niet wat ie precies wilde. en toch wilde hij mij niet kwijt. ik kan goed met zijn beste vriend praten, die vertelde dat hij zei dat hij het aan me moest vertellen maar dan zei hij ja maar ik wil haar niet kwijt.
zoiets zeg je dan niet tegen je beste vriend als je het niet meent.
ik hou het evengoed wel in de gaten, maar we hebben gewoon een nieuwe start nu.
jammer dat niet iedereen begrijpt dat mensen spijt kunnen hebben, maarja komt misschien ook omdat ik heel veel dingen niet goed heb verwoord hier in deze topic. dan zegt iemand iets en dan zeg ik te snel iets terug maar dan op de verkeerde manier. maargoed, ik weet dat het wel goed zit tussen ons
Eh, vrienden van hem staan niet aan de kant van de vriendin hoor .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 24 mei 2010 @ 17:13:33 #158
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_81835671
quote:
Op maandag 24 mei 2010 17:10 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:

[..]

ik zeg toch we hebben nu een nieuwe start.
hij had TOEN stress en nu niet meer. denk je nou echt dat ik nog bij hem blijf als het nog een keer gebeurd?
en het is al best een tijd geleden gebeurd, hij vertelde het alleen zo achter elkaar en dat steekt er wel in. het is ook een week uitgeweest, maar gister is hij gedoopt en heb ik eindelijk zijn ouders ontmoet (dat was dus de stress, zijn ouders wilden mij niet ontmoeten en we hadden niet altijd geld om naar elkaar te gaan enzo, ikzelf wilde ook bijna met iemand anders gaan, maar had goed nagedacht en wilde alleen hem)
we hebben nu allebei een nieuwe start en hebben goed gepraat. het genieten van elkaar kan nu pas echt beginnen. We hebben wel besloten het evengoed een beetje rustig aan te doen, maar nu begint de relatie pas. Doeg roze wolk, hallo liefde
waarom wordt hij op zn 18e gedoopt eig? en waarom wilden zijn ouders jou niet ontmoeten? en waarom had hij daar stress van?
  maandag 24 mei 2010 @ 17:15:09 #159
pi_81835734
quote:
Op maandag 24 mei 2010 17:06 schreef Murmeli het volgende:

[..]

meissie, niet zo happen het is fok maar!
ga op je eigen gevoel af, als je hem vertrouwt, dan moet je ervoor gaan. wat er ook gebeurd is. de kans dat het goed gaat is misschien niet groot, maar dat zegt niet dat het nooit kan. maar je moet er wel rekening mee houden dat het fout kan gaan.
ik heb een soortgelijke situatie met mn vriend (maar niet met vreemdgaan maar andere rotgeintjes) en dat gaat nu ook goed, maar ik hou ook wel in gedachten dat het alsnog fout kan gaan. het vertrouwen moet weer groeien. wees daar tegen jouw vriendje ook duidelijk over en ook tegen jezelf
kijk aan jou heb ik wat, bij jou heb ik niet het gevoel dat je me afkraakt omdat ik nadacht over een open relatie enzo. ik weet echt wel dat ik moet oppassen enzo, en ik hou het echt wel in de gaten, maar ik zie gewoon dat hij echt van me houdt. ook hoe hij gister deed met mij met z'n familie erbij. echt zo van: kijk allemaal, dit is MIJN meisje! z'n oma, opa, oom etc wisten ook allemaal wie ik was en dat ik op mezelf woon en zo!
Als een jongen je niet echt leuk vind dan verteld ie dat toch niet allemaal? ik stond er echt versteld van!
  maandag 24 mei 2010 @ 17:19:08 #160
pi_81835877
quote:
Op maandag 24 mei 2010 17:13 schreef Murmeli het volgende:

[..]

waarom wordt hij op zn 18e gedoopt eig? en waarom wilden zijn ouders jou niet ontmoeten? en waarom had hij daar stress van?
ik ben degene die 18 is
hij was een paar maanden geleden weg gelopen omdat hij bij mij wilde zijn en dat mocht niet. hij was 3 weken bij mij. toen hij weer terug kwam bij zijn ouders ging hij die zondag naar de kerk, en het verhaal ging over de verloren zoon. hij is altijd al bezig geweest met het geloof (ik ook btw) en dit was echt een eye opener voor hem. naja en nog meer redenen maar dat hoeft niet iedereen te weten vind ik. zijn ouders wilden mij niet ontmoeten omdat ze vonden dat hij nog niet toe was aan een vriendin. hij had daar stress van omdat ik dus niet bij hun thuis mocht komen, we konden dan alleen maar buiten zitten, en hij kon (soms) wel naar mij maar dat was dan elke keer 10 euro voor heen en weer, dat is VEEL geld hoor! dus dat kan ie niet altijd doen, ik heb een ov dus ik kan wel naar hem. maar dan moesten we buiten zitten, en dat is ook niet altijd heel leuk.

nu kunnen we tenminste gewoon lekker thuis zitten, tv kijken enzo.

snap je?
  maandag 24 mei 2010 @ 17:19:30 #161
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_81835885
quote:
Op maandag 24 mei 2010 17:15 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:

[..]

kijk aan jou heb ik wat, bij jou heb ik niet het gevoel dat je me afkraakt omdat ik nadacht over een open relatie enzo. ik weet echt wel dat ik moet oppassen enzo, en ik hou het echt wel in de gaten, maar ik zie gewoon dat hij echt van me houdt. ook hoe hij gister deed met mij met z'n familie erbij. echt zo van: kijk allemaal, dit is MIJN meisje! z'n oma, opa, oom etc wisten ook allemaal wie ik was en dat ik op mezelf woon en zo!
Als een jongen je niet echt leuk vind dan verteld ie dat toch niet allemaal? ik stond er echt versteld van!
mja dat is een beetje een fok dingetje, beetje op elkaar inhakken. gewoon niet op happen als je het echt vervelend vindt. ik hou er zelf vantevoren altijd rekening mee als ik iets post dat ik reacties kan krijgen waar ik niet op zit te wachten. als ik zelf al inschat dat ik dat niet ga trekken (die reacties dus) dan post ik niks.

ehm, de gemiddelde jongen stelt je niet aan zn familie voor als hij het niet serieus meent met je, maargoed, je weet dat nooit zeker. Je weet het pas zeker als het een tijdje goed blijft gaan en als je geluk hebt kan je het voelen aan hoe hij zich tov jou gedraagt.

en vooral in de gaten blijven houden inderdaad! beetje voorzichtig zijn met jezelf, want wat ik zo lees in dit topic (dat je niet veel voelt vertelde je eerder) heb je genoeg gedonder gehad in je leven, dus nu is het tijd om te zorgen dat je fijne dingen meemaakt!
  maandag 24 mei 2010 @ 17:20:08 #162
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81835921
quote:
Op maandag 24 mei 2010 17:15 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:

[..]

kijk aan jou heb ik wat, bij jou heb ik niet het gevoel dat je me afkraakt omdat ik nadacht over een open relatie enzo.
Dus je hebt alleen wat aan mensen die je vertellen wat je zelf graag wil horen? En laat ik over dat 2e deel van de zin maar niet eens beginnen...
  maandag 24 mei 2010 @ 17:21:15 #163
pi_81835964
quote:
Op maandag 24 mei 2010 17:11 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Eh, vrienden van hem staan niet aan de kant van de vriendin hoor .
eh, hoezo niet.
die vriend weet precies hoe hij in elkaar steekt en ik kan ook goed met hem opschieten, dat die vriend zijn beste vriend is betekent niet meteen dat hij niet tegen mij kan zeggen waar het op staat enzo.
die vriend zei zelfs tegen mij dat ik hem geen kans moet geven, ook al ben ik het beste meisje ooit voor hem.
  maandag 24 mei 2010 @ 17:22:35 #164
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_81836006
Zouden jouw vriendinnen zijn kant kiezen als er wat aan de hand is?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 24 mei 2010 @ 17:23:35 #165
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_81836037
quote:
Op maandag 24 mei 2010 17:19 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:

[..]

ik ben degene die 18 is
hij was een paar maanden geleden weg gelopen omdat hij bij mij wilde zijn en dat mocht niet. hij was 3 weken bij mij. toen hij weer terug kwam bij zijn ouders ging hij die zondag naar de kerk, en het verhaal ging over de verloren zoon. hij is altijd al bezig geweest met het geloof (ik ook btw) en dit was echt een eye opener voor hem. naja en nog meer redenen maar dat hoeft niet iedereen te weten vind ik. zijn ouders wilden mij niet ontmoeten omdat ze vonden dat hij nog niet toe was aan een vriendin. hij had daar stress van omdat ik dus niet bij hun thuis mocht komen, we konden dan alleen maar buiten zitten, en hij kon (soms) wel naar mij maar dat was dan elke keer 10 euro voor heen en weer, dat is VEEL geld hoor! dus dat kan ie niet altijd doen, ik heb een ov dus ik kan wel naar hem. maar dan moesten we buiten zitten, en dat is ook niet altijd heel leuk.

nu kunnen we tenminste gewoon lekker thuis zitten, tv kijken enzo.

snap je?
ja ik snap het een beetje denk ik.
wel fijn in ieder geval dat jij nu bij hem over de vloer mag komen. Zijn ouders vinden nu dus wel dat hij een vriendin kan/mag hebben?
wel fijn dat jullie allebei hetzelfde of ongeveer hetzelfde (of zie ik dat verkeerd) tov geloven staan. als daarin verschil zit lijkt me dat knap lastig.
  maandag 24 mei 2010 @ 17:29:20 #166
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_81836229
Hoe ging de doping van je vriend hetsinsaasappelmeisje?
Was het niet te stressvol voor hem?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 24 mei 2010 @ 17:30:29 #167
pi_81836264
quote:
Op maandag 24 mei 2010 17:19 schreef Murmeli het volgende:

[..]

mja dat is een beetje een fok dingetje, beetje op elkaar inhakken. gewoon niet op happen als je het echt vervelend vindt. ik hou er zelf vantevoren altijd rekening mee als ik iets post dat ik reacties kan krijgen waar ik niet op zit te wachten. als ik zelf al inschat dat ik dat niet ga trekken (die reacties dus) dan post ik niks.

ehm, de gemiddelde jongen stelt je niet aan zn familie voor als hij het niet serieus meent met je, maargoed, je weet dat nooit zeker. Je weet het pas zeker als het een tijdje goed blijft gaan en als je geluk hebt kan je het voelen aan hoe hij zich tov jou gedraagt.

en vooral in de gaten blijven houden inderdaad! beetje voorzichtig zijn met jezelf, want wat ik zo lees in dit topic (dat je niet veel voelt vertelde je eerder) heb je genoeg gedonder gehad in je leven, dus nu is het tijd om te zorgen dat je fijne dingen meemaakt!
haha okee
ja ik ben ook best nieuw haha
dankje voor je raad, ik had daar niet rekening mee gehouden.
en wat dat voelen betreft, klopt heb veel pijn gehad in m'n leven.
droeg zeg maar altijd maskers, als ik wilde huilen lukte het niet.
alleen hij had me wel zoveel pijn gedaan met dat ie was vreemd geweest dat ik wel kon huilen. en in 1 x kwam ALLES eruit, hij was erbij toen dat gebeurde, hij zei: het leek net alsof je de duivel in je had. ik voelde me toen ook echt een monster. ik zat te schreeuwen enzo, het was echt heel erg!
natuurlijk wil ik nu een fijne tijd, en dat komt ook wel, maar pijn heb je altijd wel in je leven.
  maandag 24 mei 2010 @ 17:30:36 #168
256823 quirigua
pi_81836268
OK, mooi dat het zo kan. Ja, telkens 10 euro is veel geld na een tijdje. Blijft dat dit geen "open" relatie is, dat geeft niks als je je er allebei senang bij voelt, juist heel goed. Ik zelf zou dat niet willen, zo opgesloten zijn, maar ik weet ondertussen dat dat uitzondering is. Ik zoek het anders, vriendje ook, wij gaan (ook) met elkaar verder.

[ Bericht 10% gewijzigd door quirigua op 24-05-2010 17:36:31 ]
  maandag 24 mei 2010 @ 17:30:59 #169
pi_81836278
quote:
Op maandag 24 mei 2010 17:29 schreef Sanne het volgende:
nee het ging heel goed!
hij straalde helemaal
het was echt een hele mooie dag!
  maandag 24 mei 2010 @ 17:32:14 #170
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81836316
quote:
Op maandag 24 mei 2010 17:29 schreef Sanne het volgende:
Jawel, en toen ging hij vreemd met de pastoor maar dat vond TS geen punt verder.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 24 mei 2010 @ 17:33:49 #171
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_81836358
Neuken jullie trouwens al of zijn jullie lid van www.wareliefdewacht.nl
  maandag 24 mei 2010 @ 17:35:54 #172
pi_81836434
quote:
Op maandag 24 mei 2010 17:23 schreef Murmeli het volgende:

[..]

ja ik snap het een beetje denk ik.
wel fijn in ieder geval dat jij nu bij hem over de vloer mag komen. Zijn ouders vinden nu dus wel dat hij een vriendin kan/mag hebben?
wel fijn dat jullie allebei hetzelfde of ongeveer hetzelfde (of zie ik dat verkeerd) tov geloven staan. als daarin verschil zit lijkt me dat knap lastig.
ja zijn ouders zijn echt heel aardig!
ik was gister zo zenuwachtig, mijn moeder en broertje waren ook mee en het ging gewoon goed!
maar ik ga nu echt niet elke dag bij hun thuis hoor, zoals ik al zei, we doen het evengoed even rustig, maar ik vind het wel fijn dat ik nu eindelijk na 5 maanden zijn ouders heb ontmoet en dat het allemaal goed is.
zijn moeder zei ook nog dat ze het heel fijn vond dat ik er was en dat mijn moeder en broertje er ook waren!
en ja hij is wel iets meer gelovig, ik ben er altijd wel mee bezig geweest, sinds ik met hem ga wel veel meer. ik was vorig jaar zelfs een beetje anti :$
haha maar ik sta overal voor open en ben ook al een keer mee geweest naar een dienst, de kerk is ook heel leuk en heel groot, echt heel leuk allemaal!
er was ook een vrouw bij de doping die was 2 maanden geleden gescheiden omdat zij zich wilde dopen en die man wilde dat niet maar haar liefde voor god was sterker.
  maandag 24 mei 2010 @ 17:36:28 #173
pi_81836452
quote:
Op maandag 24 mei 2010 17:33 schreef Stefan het volgende:
Neuken jullie trouwens al of zijn jullie lid van www.wareliefdewacht.nl
nou wat denk je zelf.
op zich vind ik dit niet echt belangrijk om over te praten .
  maandag 24 mei 2010 @ 17:38:23 #174
pi_81836512
quote:
Op maandag 24 mei 2010 17:22 schreef k_i_m het volgende:
Zouden jouw vriendinnen zijn kant kiezen als er wat aan de hand is?
ligt eraan he, als ik verkeerd zit dan zeggen ze dat, hetzelfde verhaal als met zijn beste vriend. die wist dat hij verkeerd zat en hij zei tegen mij dat als hij mij was ik hem geen kans zou geven.
snapje?
als het echt goede vrienden zijn zeggen ze het ook als je fout zit.
  maandag 24 mei 2010 @ 17:40:42 #175
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_81836592
quote:
Op maandag 24 mei 2010 17:36 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:

[..]

nou wat denk je zelf.
op zich vind ik dit niet echt belangrijk om over te praten .
Ik denk van niet, daarom gaat ie ook vreemd natuurlijk, die hormonen moeten eruit als je 17 bent.
  maandag 24 mei 2010 @ 17:42:04 #176
pi_81836637
quote:
Op maandag 24 mei 2010 17:40 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ik denk van niet, daarom gaat ie ook vreemd natuurlijk, die hormonen moeten eruit als je 17 bent.
seks heeft ie wel genoeg met mij, de aandacht in het weekend had ie niet genoeg. z'n henkie is van mij
  maandag 24 mei 2010 @ 17:43:19 #177
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_81836673
zo te lezen hebben jullie beide het niet erg makkelijk (gehad). Een gewone relatie kan soms al best moeilijk zijn en je maakt het niet makkelijker met een open relatie, maar juist moeilijker.
Je mag vreemdgaan altijd vergeven natuurlijk, maar om te zeggen dat het wel mag, terwijl je het eigenlijk liever niet hebt, lijkt me niet handig.
Ik zou eerder zeggen dat je samen hieruit probeert te komen en dat je dus af en toe best wel eens iets door de vingers wilt zien, maar dat je wel wil dat hij uitsluitend voor jou kiest.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  maandag 24 mei 2010 @ 17:44:38 #178
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_81836707
quote:
Op maandag 24 mei 2010 17:42 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:

. z'n henkie is van mij
Ja, mag ie er niet zelf mee spelen?
  maandag 24 mei 2010 @ 17:45:09 #179
pi_81836726
quote:
Op maandag 24 mei 2010 17:43 schreef Angst het volgende:
zo te lezen hebben jullie beide het niet erg makkelijk (gehad). Een gewone relatie kan soms al best moeilijk zijn en je maakt het niet makkelijker met een open relatie, maar juist moeilijker.
Je mag vreemdgaan altijd vergeven natuurlijk, maar om te zeggen dat het wel mag, terwijl je het eigenlijk liever niet hebt, lijkt me niet handig.
Ik zou eerder zeggen dat je samen hieruit probeert te komen en dat je dus af en toe best wel eens iets door de vingers wilt zien, maar dat je wel wil dat hij uitsluitend voor jou kiest.
klopt, stress volle tijd achter de rug. maar we hebben allebei besloten om geen open relatie te doen. we zijn gister een nieuwe start begonnen, en we zien wel hoe het gaat. we doen het wel rustig, maar het genieten van elkaar begint nu pas
  maandag 24 mei 2010 @ 17:45:51 #180
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_81836754
quote:
Op maandag 24 mei 2010 17:35 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:

[..]

ja zijn ouders zijn echt heel aardig!
ik was gister zo zenuwachtig, mijn moeder en broertje waren ook mee en het ging gewoon goed!
maar ik ga nu echt niet elke dag bij hun thuis hoor, zoals ik al zei, we doen het evengoed even rustig, maar ik vind het wel fijn dat ik nu eindelijk na 5 maanden zijn ouders heb ontmoet en dat het allemaal goed is.
zijn moeder zei ook nog dat ze het heel fijn vond dat ik er was en dat mijn moeder en broertje er ook waren!
en ja hij is wel iets meer gelovig, ik ben er altijd wel mee bezig geweest, sinds ik met hem ga wel veel meer. ik was vorig jaar zelfs een beetje anti :$
haha maar ik sta overal voor open en ben ook al een keer mee geweest naar een dienst, de kerk is ook heel leuk en heel groot, echt heel leuk allemaal!
er was ook een vrouw bij de doping die was 2 maanden geleden gescheiden omdat zij zich wilde dopen en die man wilde dat niet maar haar liefde voor god was sterker.
ok wel je eigen gevoel blijven volgen he, ook met het geloven!
wel grappig, je wilt aan de ene kant rustig aan, maar aan de andere kant was dus zowel jouw als zijn familie er gisteren bij, dus dat is juist best wel serieus zou ik zeggen.
maargoed, ik hoop voor jullie dat het goed blijft gaan
en goed dat je ook weer wat fok-wijsheid hebt opgedaan
  maandag 24 mei 2010 @ 17:46:13 #181
pi_81836771
quote:
Op maandag 24 mei 2010 17:44 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ja, mag ie er niet zelf mee spelen?
tuurlijk wel doe ik toch ook
  maandag 24 mei 2010 @ 17:46:39 #182
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_81836782
quote:
Op maandag 24 mei 2010 17:43 schreef Angst het volgende:
dat doen ze dus nu ook
  maandag 24 mei 2010 @ 17:48:04 #183
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_81836832
quote:
Op maandag 24 mei 2010 17:45 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:

[..]

klopt, stress volle tijd achter de rug. maar we hebben allebei besloten om geen open relatie te doen. we zijn gister een nieuwe start begonnen, en we zien wel hoe het gaat. we doen het wel rustig, maar het genieten van elkaar begint nu pas
nou ik hoop dat alles goed gaat komen..
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  maandag 24 mei 2010 @ 17:50:06 #184
pi_81836902
quote:
Op maandag 24 mei 2010 17:45 schreef Murmeli het volgende:

[..]

ok wel je eigen gevoel blijven volgen he, ook met het geloven!
wel grappig, je wilt aan de ene kant rustig aan, maar aan de andere kant was dus zowel jouw als zijn familie er gisteren bij, dus dat is juist best wel serieus zou ik zeggen.
maargoed, ik hoop voor jullie dat het goed blijft gaan
en goed dat je ook weer wat fok-wijsheid hebt opgedaan
ja ik snap je en ik volg altijd juist heel erg mijn eigen gevoel, vandaar dat ik zo eigenwijs ben met het feit dat hij wel echt voor me gaat haha
ja op zich is het ook best serieus, maar ja gewoon door al die stress ging het eeen tijdje niet zo lekker. maar nu kunnen we echt gaan genieten van elkaar. en wat betreft rustig aan, het ging bij mij niet zo goed op school vanwege allemaal dingen, ik ben nu heel hard bezig dat allemaal recht te zetten en we hebben gewoon allebei beetje rust aan ons hoofd nodig. we zitten ook bij elkaar in de klas, maar ik heb nu een project met de tweede klas (omdat ze zien dat ik wel gemotiveerd ben en dat ik wel kwaliteiten heb voor die opleiding die ik doe) dus ik zie hem nu ook iets minder in de klas enzo, maarja op school is het anders he?
haha
maar het komt wel goed, en bedankt voor je advies enzo
  maandag 24 mei 2010 @ 17:52:06 #185
pi_81836958
quote:
Op maandag 24 mei 2010 17:48 schreef Angst het volgende:

[..]

nou ik hoop dat alles goed gaat komen..
ik hoop het ook
maar dat bepaalt de toekomst wel he
haha
  maandag 24 mei 2010 @ 17:52:12 #186
148 weathergirl
ondeugend
pi_81836962
18 jaar, je hart verliezen aan iemand die vorige week (!) nog met een ander heeft gezoend, zijn vrienden vragen hem in de gaten te houden (as if), een open relatie (maar toch niet) voorstellen terwijl je dat eigenlijk niet wilt, en continu in je achterhoofd houden dat hij nog eens vreemd zou kunnen gaan?
En dat heet echte liefde?

Ik word écht oud.
  maandag 24 mei 2010 @ 17:52:18 #187
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_81836965
quote:
Op maandag 24 mei 2010 17:50 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:

[..]

ja ik snap je en ik volg altijd juist heel erg mijn eigen gevoel, vandaar dat ik zo eigenwijs ben met het feit dat hij wel echt voor me gaat haha
heel herkenbaar de tijd zal het moeten uitwijzen
quote:
ja op zich is het ook best serieus, maar ja gewoon door al die stress ging het eeen tijdje niet zo lekker. maar nu kunnen we echt gaan genieten van elkaar. en wat betreft rustig aan, het ging bij mij niet zo goed op school vanwege allemaal dingen, ik ben nu heel hard bezig dat allemaal recht te zetten en we hebben gewoon allebei beetje rust aan ons hoofd nodig. we zitten ook bij elkaar in de klas, maar ik heb nu een project met de tweede klas (omdat ze zien dat ik wel gemotiveerd ben en dat ik wel kwaliteiten heb voor die opleiding die ik doe) dus ik zie hem nu ook iets minder in de klas enzo, maarja op school is het anders he?
haha
maar het komt wel goed, en bedankt voor je advies enzo
welcome
  maandag 24 mei 2010 @ 18:02:26 #188
240021 bendk
pi_81837266
1. een open relatie is een paradox

2. een vrouw is niet mangericht maar relatiegericht

3. dat laatste probeer je te claimen door jouw regels in te voeren
nothing will change without a rebel
  maandag 24 mei 2010 @ 18:32:31 #189
pi_81838400
quote:
Op maandag 24 mei 2010 17:52 schreef weathergirl het volgende:
18 jaar, je hart verliezen aan iemand die vorige week (!) nog met een ander heeft gezoend, zijn vrienden vragen hem in de gaten te houden (as if), een open relatie (maar toch niet) voorstellen terwijl je dat eigenlijk niet wilt, en continu in je achterhoofd houden dat hij nog eens vreemd zou kunnen gaan?
En dat heet echte liefde?

Ik word écht oud.
Dat bedoelde ik met de foute motivatie.. Elkaar de vrijheid geven om een ander te zoenen is 1 ding.. Zoiets voorstellen, of akkoord daarmee gaan om je relatie te redden is een foute insteek..
Maar ach, TS zei al dat ze vanzelf wel wijzer wordt, en dit is, denk ik, de les die geleerd kan worden
  maandag 24 mei 2010 @ 19:16:23 #190
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_81840057
Wat een belachelijk topic
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 24 mei 2010 @ 20:19:21 #191
260399 Dastan
pi_81843004
quote:
Op maandag 24 mei 2010 19:16 schreef 2NutZ het volgende:
Dat.
  maandag 24 mei 2010 @ 20:49:56 #192
251656 Saaaaab
niet de auto
pi_81844593
quote:
Op maandag 24 mei 2010 19:16 schreef 2NutZ het volgende:
quote:
Op maandag 24 mei 2010 20:19 schreef Dastan het volgende:

[..]

Dat.
En daar komen de KLB'ers
Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.
  maandag 24 mei 2010 @ 21:11:01 #193
113428 vencodark
pi_81845651
TS, hoe laat je vriend eigenlijk zien dat ie echt verliefd op je is en bij jou wilt blijven?
Hij ging meerdere keren vreemd dus aan zijn daden zal het niet liggen.
  maandag 24 mei 2010 @ 21:13:50 #194
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_81845791
quote:
Op maandag 24 mei 2010 21:11 schreef vencodark het volgende:
TS, hoe laat je vriend eigenlijk zien dat ie echt verliefd op je is en bij jou wilt blijven?
zucht
  maandag 24 mei 2010 @ 21:14:36 #195
113428 vencodark
pi_81845832
quote:
Op maandag 24 mei 2010 21:13 schreef Murmeli het volgende:

[..]

zucht
Wat?
  maandag 24 mei 2010 @ 21:16:40 #196
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_81845937
quote:
Op maandag 24 mei 2010 21:14 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wat?
je mist nogal veel details enzo
beetje klepel - klok verhaal en volgens mij is de TS ook al wel klaar met het topic (hoop ik) volgens mij weet ze al wat ze wil/gaat doen
  maandag 24 mei 2010 @ 21:17:52 #197
113428 vencodark
pi_81845997
quote:
Op maandag 24 mei 2010 21:16 schreef Murmeli het volgende:

[..]

beetje klepel - klok verhaal en volgens mij is de TS ook al wel klaar met het topic (hoop ik) volgens mij weet ze al wat ze wil/gaat doen
Heb anders genoeg te lezen om mij af te vragen of ze wel doorheeft waar ze mee bezig is.
Ze heeft een ontzettend grote roze bril op. Daarbij, ze zei al tig keren dat ze ermee klaar was en bleef reageren.
  maandag 24 mei 2010 @ 21:18:30 #198
pi_81846038
quote:
Op maandag 24 mei 2010 21:16 schreef Murmeli het volgende:

[..]

idd
  maandag 24 mei 2010 @ 21:18:59 #199
113428 vencodark
pi_81846063
quote:
Op maandag 24 mei 2010 21:18 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:

[..]

idd
Hou dan ook op met steeds te reageren als je er toch zo klaar mee bent.
  maandag 24 mei 2010 @ 21:20:58 #200
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_81846173
quote:
Op maandag 24 mei 2010 21:17 schreef vencodark het volgende:

[..]

Heb anders genoeg te lezen om mij af te vragen of ze wel doorheeft waar ze mee bezig is.
Ze heeft een ontzettend grote roze bril op. Daarbij, ze zei al tig keren dat ze ermee klaar was en bleef reageren.
ach we zullen het zien.
of het gaat goed met ze en ze leven lang en gelukkig, of het komt niet goed. ik begrijp de TS wel. ze neemt een groot risico, that's a fact, maar het hoeft niet fout te gaan en ze wil dat risico nemen. dan moet ze dat doen vind ik.
  maandag 24 mei 2010 @ 21:21:14 #201
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81846190
quote:
Op maandag 24 mei 2010 21:18 schreef vencodark het volgende:

[..]

Hou dan ook op met steeds te reageren als je er toch zo klaar mee bent.
Ze komt gewoon alleen steeds even terug om te beamen wat mensen zeggen die het met haar eens zijn.
  maandag 24 mei 2010 @ 21:22:27 #202
113428 vencodark
pi_81846269
quote:
Op maandag 24 mei 2010 21:21 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ze komt gewoon alleen steeds even terug om te beamen wat mensen zeggen die het met haar eens zijn.
Ik vroeg anders heel oprecht wat die jongen doet waaruit ie laat blijken dat ie verliefd op haar is. Ik zeg niet eens dat ik haar tegenspreek!
Maar goed, kunt zien dat ze niet gewend is aan Fok.
  maandag 24 mei 2010 @ 21:22:58 #203
113428 vencodark
pi_81846300
quote:
Op maandag 24 mei 2010 21:20 schreef Murmeli het volgende:

[..]

ach we zullen het zien.
of het gaat goed met ze en ze leven lang en gelukkig, of het komt niet goed. ik begrijp de TS wel. ze neemt een groot risico, that's a fact, maar het hoeft niet fout te gaan en ze wil dat risico nemen. dan moet ze dat doen vind ik.
Sure, maar dat men vragen stelt en heel kritisch is, moet ze ook maar kunnen hebben.
  maandag 24 mei 2010 @ 21:23:01 #204
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_81846307
quote:
Op maandag 24 mei 2010 21:18 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:

[..]

idd
wat doe je! nou heb ik geen gelijk!
  maandag 24 mei 2010 @ 21:25:00 #205
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_81846397
quote:
Op maandag 24 mei 2010 21:11 schreef vencodark het volgende:
volgens mij heeft dit weinig te maken met oprecht vragen stellen, maar meer met kritiek verpakken in vragen.
niet dat dat niet mag ofzo, want daar is fok idd voor, maar dan moet je daarna niet gaan doen of je alleen maar goede bedoelingen hebt
  maandag 24 mei 2010 @ 21:25:26 #206
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81846427
quote:
Op maandag 24 mei 2010 21:22 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik vroeg anders heel oprecht wat die jongen doet waaruit ie laat blijken dat ie verliefd op haar is. Ik zeg niet eens dat ik haar tegenspreek!
Maar goed, kunt zien dat ze niet gewend is aan Fok.
Ja weet ik, maar goede vragen waar ze geen fatsoenlijk antwoord op weet slaat ze al een hele tijd over
  maandag 24 mei 2010 @ 21:26:21 #207
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81846485
quote:
Op maandag 24 mei 2010 21:25 schreef Murmeli het volgende:

[..]

volgens mij heeft dit weinig te maken met oprecht vragen stellen, maar meer met kritiek verpakken in vragen.
niet dat dat niet mag ofzo, want daar is fok idd voor, maar dan moet je daarna niet gaan doen of je alleen maar goede bedoelingen hebt
Het was toch gewoon een goede vraag? Hoe weet ze dat hij nu wel voor haar gaat?
  maandag 24 mei 2010 @ 21:29:43 #208
113428 vencodark
pi_81846696
quote:
Op maandag 24 mei 2010 21:25 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Dat is dan jouw redenatie. Ik weet wat ik bedoelde met mijn opmerking en dat heb ik zojuist al prima verwoord.
  maandag 24 mei 2010 @ 21:30:41 #209
113428 vencodark
pi_81846751
quote:
Op maandag 24 mei 2010 21:26 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Het was toch gewoon een goede vraag? Hoe weet ze dat hij nu wel voor haar gaat?
Precies. Ik vroeg me gewoon af of dat meisje (vrouw) daar weleens bij stilstaat. Ze heeft al van alles verteld wat er mis gegaan is etc. en ik vroeg me af wat ie dan wél goed voor haar doet.
  maandag 24 mei 2010 @ 21:36:00 #210
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_81847123
quote:
Op maandag 24 mei 2010 21:29 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat is dan jouw redenatie. Ik weet wat ik bedoelde met mijn opmerking en dat heb ik zojuist al prima verwoord.
ok
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')