abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 mei 2010 @ 17:26:39 #1
304138 hetsinasappelmeisje
liefde of vriendschap? liefde
pi_81728165
Hoi allemaal!

Aangezien mijn vriend en ik een open relatie gaan proberen hebben we wat regels opgesteld wat erg belangrijk is.
Ik vraag me af wat jullie van een open relatie vinden op onze leeftijd (17 & 18) en wat jullie goede regels vinden.

Dit zijn onze regels:

- geen telefoon of msn, wel hyves maar als diegene contact zoekt op een flirterige manier gewoon negeren.
- geen scharrels, 1x met iemand gaan is goed genoeg.
- alleen met iemand gaan als je diegene op dat moment 'leuk' vind.
- seks = wij
- elkaar alles vertellen! (schept vertrouwen, zal misschien wel moeilijk zijn dus als 1 van ons zich er niet prettig bij voelt, ZEG HET)

Je hebt wel door dat onze open relatie zeg maar niet een open relatie is zoals in Wikipedia staat beschreven.
Wij hebben ervoor gekozen dat de seks speciaal voor ons blijft maar dat we af en toe wel met iemand mogen gaan. Meer ook niet. Hierdoor willen we ervoor zorgen dat onze harten voor elkaar blijven. Maar het is natuurlijk altijd een beetje eng.

Ik zou graag willen weten wat jullie ervan vinden.

Groetjes, het sinasappel meisje
pi_81728213
Waarom wil je deze vorm van relatie uberhaupt?
  vrijdag 21 mei 2010 @ 17:28:24 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81728250
Een open relatie zonder dat je met anderen seks hebt? Knap!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 21 mei 2010 @ 17:28:31 #4
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_81728257
goed idee open relatie
wanneer kom je langs ?

versieren via fok staat er niet bij dus
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  vrijdag 21 mei 2010 @ 17:29:03 #5
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_81728292
+ pic posten staat ook niet in je regels dus kom maar op
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  FOK!Babe vrijdag 21 mei 2010 @ 17:29:21 #6
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_81728302
Dus je hebt gewoon een normale relatie maar je mag met andere mensen zoenen ofzo?
pi_81728345
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 17:28 schreef Copycat het volgende:
Een open relatie zonder dat je met anderen seks hebt? Knap!
Dit inderdaad. (of bedoel je dat het dan altijd minimaal een trio/kwartet moet zijn )
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_81728357
wat bedoel je met omgaan met iemand?
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
pi_81728461
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 17:30 schreef Virus3000 het volgende:
wat bedoel je met omgaan met iemand?
ja idd, geen sex dus. Als iemand op een flirterige manier een berichtje achterlaat, moet je ook negeren, geen sms e.d.
ook geen scharrels, maar is het dan de bedoeling dat hij met 1 iemand iets mag doen?

Dus bedoel je gewoon afspreken e.d. met het andere geslacht?
~ Bonito La Risa ~
pi_81728576
Post om te beginnen jouw Hyves-profiel eens even.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 17:36:47 #11
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_81728679
Alle open relaties van vrienden en kennissen van me zijn op een best nare manier uitgegaan.
Bereid je voor op jalouzie, wantrouwen, flinke ruzies en op zo'n manier uit elkaar gaan dat je elkaar daarna nooit meer wilt zien.

En zeker op de manier waarop jullie het willen doen, zonder sex dus, gaat volgens mij niet werken.
Hoe weet je of je partner geen sex heeft gehad met die ander? of dat hij die ander niet misschien leuker vind dan jij? geldt ook voor hem overigens, hoe weet hij dat jij geen sex met andere jongens hebt?

Wie van jullie is er overigens begonnen over de open relatie? Jij of hij?
Als mijn vriendin erover zou beginnen zou ik toch gaan denken dat ze liever bij een ander is dan bij mij, heb jij dat niet?
pi_81728777
Een open relatie gaat nooit werken; uiteindelijk zorgen je eigen emoties er voor, dat je voor iemand valt en met een open relatie zet je je zelf open voor nieuwe emoties... en seks is daarbij geen taboe natuurlijk.. gaat vanzelf (geen lust, maar liefde).

Waarom zou je überhaupt willen beginnen aan een open relatie? Jaloezie (emotie) is het eerste wat straks problemen gaat geven.......!
  vrijdag 21 mei 2010 @ 17:39:23 #13
104871 remlof
Europees federalist
pi_81728787
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 17:26 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
- seks = wij
Maar wel met anderen erbij dus?
pi_81728813
Bij een open relatie hoort sex met anderen. Maar dat kan je zo verpakken dat het altijd trio's, kwartetten of nog meer moet zijn. Ik heb zo'n relatie al 6 jaar en bevalt me prima. Heb ook geen behoefte om vreemd te gaan op deze manier.
"Als het niet verzamelen van postzegels een hobby is, dan is atheisme een geloof"
"A computer is like airconditioning, as soon as you open Windows, it becomes useless!"
  vrijdag 21 mei 2010 @ 17:40:41 #15
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_81728836
Vooral die internetregels vind ik belachelijk. Vertrouw je elkaar nou of niet?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_81728848
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 17:39 schreef dudewhereismycar het volgende:
Een open relatie gaat nooit werken; uiteindelijk zorgen je eigen emoties er voor, dat je voor iemand valt en met een open relatie zet je je zelf open voor nieuwe emoties... en seks is daarbij geen taboe natuurlijk.. gaat vanzelf (geen lust, maar liefde).

Waarom zou je überhaupt willen beginnen aan een open relatie? Jaloezie (emotie) is het eerste wat straks problemen gaat geven.......!
Speak for yourself ok.
Jij bent overduidelijk niet geschikt voor een open relatie, maar projecteer dat niet op anderen aub.
"Als het niet verzamelen van postzegels een hobby is, dan is atheisme een geloof"
"A computer is like airconditioning, as soon as you open Windows, it becomes useless!"
  FOK!Babe vrijdag 21 mei 2010 @ 17:42:21 #17
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_81728912
Ik denk dat dit meer een gevalletje interessant-doen is.
pi_81728981
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 17:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk dat dit meer een gevalletje interessant-doen is.
Yep, terwijl je je toch dood zou schamen om zoiets minderwaardigs en ondoordachts te posten.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 17:45:35 #19
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_81729043
zowieso 17 & 18 jaar... Is dat niet iets te jong voor een open relatie? is het meer zo van: ik ben 17 en ik wil niet vastzitten aan 1 persoon, dus dan maar open relatie?
~ Bonito La Risa ~
  Moderator vrijdag 21 mei 2010 @ 17:46:05 #20
9859 crew  Karina
Woman
pi_81729063
Ik snap niet wat er zo open is aan die relatie die je beschrijft. En 17 en 18, hoe schattig
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_81729176
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 17:43 schreef LosPollos het volgende:

[..]

Yep, terwijl je je toch dood zou schamen om zoiets minderwaardigs en ondoordachts te posten.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_81729247
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 17:40 schreef Sisko het volgende:

[..]

Speak for yourself ok.
Jij bent overduidelijk niet geschikt voor een open relatie, maar projecteer dat niet op anderen aub.
Je bent zelf zeker niet zo gelukkig of succesvol in de liefde? Het zelfde met trio's.. uiteindelijk komt er altijd negen van de tien keer wel een stukje jaloezie bij kijken en loopt de "relatie" op de klippen.. vraag me af of je, je zelf gelukkig mag prijzen als je wel gelukkig wordt van een open relatie hihi
  vrijdag 21 mei 2010 @ 17:51:28 #23
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_81729296
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 17:40 schreef Sisko het volgende:
Bij een open relatie hoort sex met anderen. Maar dat kan je zo verpakken dat het altijd trio's, kwartetten of nog meer moet zijn. Ik heb zo'n relatie al 6 jaar en bevalt me prima. Heb ook geen behoefte om vreemd te gaan op deze manier.
Je gaat niet vreemd maar je gaat "bekend", komt in feite op het zelfde neer alleen je partner weet er vanaf.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 17:52:38 #24
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_81729344
Een open relatie, maar geen seks, geen scharrels, geen telefonisch contact, geen MSN, etc.

Mogen jullie nog wel naar buiten toe, of mag dat ook alleen samen?
  Moderator vrijdag 21 mei 2010 @ 17:53:59 #25
5428 crew  miss_sly
pi_81729396
Ik krijg een beetje het gevoel dat jullie open relatie betekent dat je ook wel eens iets zonder de ander kunt doen, en dan zelfs met iemand van het andere geslacht.

Dat is imo niet echt een open relatie, maar meer een gezonde relatie.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_81729564
Pff doe een open relatie of doe het niet.. niet dat half en half gedoe.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81730541
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 17:50 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]

Je bent zelf zeker niet zo gelukkig of succesvol in de liefde? Het zelfde met trio's.. uiteindelijk komt er altijd negen van de tien keer wel een stukje jaloezie bij kijken en loopt de "relatie" op de klippen.. vraag me af of je, je zelf gelukkig mag prijzen als je wel gelukkig wordt van een open relatie hihi
Als je je daar beter van voelt Sommige mensen zijn nu eenmaal anders dan anderen. En ja, ik prijs mezelf heel gelukkig.
Ik vraag me af of mensen gelukkiger worden van stiekem achter de rug van de partner om vreemd gaan, maar ja, dat is blijkbaar wel de norm, ze zeggen dat 75%(om en nabij) van de mannen EN vrouwen vreemd gaat
pi_81730696
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 17:51 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Je gaat niet vreemd maar je gaat "bekend", komt in feite op het zelfde neer alleen je partner weet er vanaf.
Het feit dat je partner ervan weet is juist het grote verschil.
Dat mensen uit elkaar gaan na vreemdgaan heeft niks met de sex te maken, maar alles met het vertrouwen dat geschaad is.
Voordeel is dat ik sex kan hebben met meerdere vrouwen(soms zelfs tegelijk ) zonder dat er vertrouwen geschaad wordt.
En dat mijn vriendin hetzelfde doet terwijl ik kijk vind ik ook wel opwindend. win-win situatie dus.

Maar aangezien de TS nog niet heeft gereageerd ga ik ervan uit dat dit niet zo serieus bedoeld was, ik ga naar huis.
pi_81735330
Tsja, als je idealistisch genoeg bent voor een open relatie zul je ook alle dingen moeten accepteren die erbij komen kijken. Dit is gewoon half gedoe dat nergens op slaat.

Maar goed, ik gok dat dat idealisme vanzelf wel omslaat als je beseft dat de mens een bezitterig en jaloers wezen is.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 21 mei 2010 @ 20:29:52 #30
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_81735480
quote:

Voor jou misschien niet, maar dat maakt het nog geen vastgesteld feit...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 21 mei 2010 @ 21:02:28 #31
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81737483
wie van jullie is eigenlijk met dit idee gekomen?

en even de OP quoten natuurlijk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 22:03:23 #32
42193 Enneacanthus_Obesus
pi_81740809
In welk opzicht is deze relatie open?
Lijkt me gewoon een besloten relatie..
  vrijdag 21 mei 2010 @ 22:05:20 #33
298193 twoarmedman
mama mia!
pi_81740927
Die regels gaan nooit standhouden.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 22:19:40 #34
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81741747
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 22:05 schreef twoarmedman het volgende:
Die regels gaan nooit standhouden.
Niet alleen de regels niet vrees ik
  vrijdag 21 mei 2010 @ 22:31:49 #35
pi_81742441
We willen alleen niet seksen met iemand anders, alleen met elkaar. Vandaar dat ik zei dat onze ‘open’ relatie ook niet echt op de beschrijving van wikipedia lijkt.
Ik zou sowieso nooit seks met iemand anders hebben, ik ben veel te gek op hem. Het feit dat IK hier over begon was omdat HIJ al 3 keer vreemd was gegaan. Ja ik zeg hierbij omdat hij veel aandacht nodig heeft en mij miste. Het is een jongen die VEEL aandacht krijgt, als ik er niet ben om hem dat te geven, maar iemand anders wel dan accepteerd hij het gewoon. Ja ik weet het een zwak smoesje, DENK JE DAT IK DIT ECHT WIL? Ik weet dat hij zwak is, maar ik ben er nog niet klaar voor om hem te laten gaan. Overigens, met m’n vorige vriend WILDE ik het wel echt, omdat ik hem nooit zag. Deze vriend zie ik elke dag behalve het weekend. En natuurlijk vind ik dit heel kut want ik wordt er heel onzeker van: Houdt ie wel ECHT van me, en dit is natuurlijk wel lekker makkelijk. Maar ik wil bij hem blijven en nee ik vertrouw hem dus niet, maar ik hoor het liever meteen dan een paar maanden later. Ik ga het gewoon ook proberen om met iemand te gaan ook al moet ik op dit moment bijna kotsen van het idee, maar ik wil gewoon vechten voor hem, ook al heeft ie het eigenlijk niet verdiend.

Het is zeker geen smoesje van: ik ben jong en wil aan niemand vast zitten. Ik wil juist WEL aan hem vast zitten, maar hij heeft een stressvolle tijd achter de rug en ik ook. We willen even iets anders aan ons hoofd, maar wel samen.

Geen scharrels omdat het dan relaties binnen een relatie wordt. Dat willen we niet. We willen elkaar maar dit proberen. Laat ons lekker.
En ja, nu spreek ik mezelf behoorlijk tegen. Maar ik heb hier heel goed overnagedacht en ik wil het echt proberen. Liefde is vergeven en vergeten, maar ook alles delen. Waarom zou je altijd maar aan 1 persoon vast moeten zitten en niet genieten van alle andere mogelijkheden? Soms heb ik het er nog moeilijk mee dat ik denk van: ik wil HEM en niet iemand anders, maar aan de andere kant lijkt het me ook wel fijn om zo nu en dan even niet aan hem te denken en even helemaal los te gaan. Soms flirten anderen wel eens met me en dan denk ik van: als ik hem niet had kon ik wel met diegene gaan. En stiekem baalde ik daar wel eens van.

De reden dat ik ALLES prive houdt, is omdat niet iedereen alles hoeft te weten. Ik vroeg om jullie mening en die is sterk uitgekomen. Toch verander ik niet van gedachtes. Maar ik vind het gewoon belangrijk hoe andere mensen hierover denken. Misschien hebben jullie nu een andere mening en snappen jullie het meer.

Natuurlijk zijn er altijd mensen die dit niet snappen, hoe mensen een open relatie kunnen hebben. Ik heb hier op het fok forum grondig onderzoek gedaan naar hoe mensen er naar kijken als ze een open relatie hebben. Erg positief allemaal, behalve van de mensen die het nog nooit hebben geprobeert of het niet durven. Het is ook een stukje vertrouwen van elkaar om dit te durven. Wat dat betreft vertrouw ik hem wel, gewoon omdat ik in zijn ogen zag dat ie echt van me houdt toen hij het zei.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 22:34:26 #36
205434 Dennis101
pi_81742592
Afgaande op deze reactie is je insteek van een 'open' relatie compleet verkeerd en kan je er beter gewoon gelijk mee stoppen.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 22:36:32 #37
pi_81742753
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 22:34 schreef Dennis101 het volgende:
Afgaande op deze reactie is je insteek van een 'open' relatie compleet verkeerd en kan je er beter gewoon gelijk mee stoppen.
hoezo?
ik wil het gewoon proberen. Het is gewoon belangrijk om regels te stellen, en iedereen doet dat op z'n eigen manier toch? Ik vind niet dat bij een open relatie persee seks met anderen betekent. Voor mij is het gewoon af en toe met iemand anders gaan en zo ziet hij het ook.
  Moderator vrijdag 21 mei 2010 @ 22:36:53 #38
5428 crew  miss_sly
pi_81742778
Ik vrees dat jullie open relatie gedoemd is te mislukken, aangezien de basis ervan imo al helemaal fout zit. Eigenlijk wil je dat niet, maar op deze manier kan hij min of meer legaal vreemdgaan, dus is er niets meer aan de hand.

En ik vraag me nog steeds af wat je bedoelt met "met iemand gaan" maar geen seks. Is dat zoenen ofzo?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 21 mei 2010 @ 22:38:30 #39
pi_81742874
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 22:36 schreef miss_sly het volgende:
Ik vrees dat jullie open relatie gedoemd is te mislukken, aangezien de basis ervan imo al helemaal fout zit. Eigenlijk wil je dat niet, maar op deze manier kan hij min of meer legaal vreemdgaan, dus is er niets meer aan de hand.

En ik vraag me nog steeds af wat je bedoelt met "met iemand gaan" maar geen seks. Is dat zoenen ofzo?
ja ik snap je. ik spreek mezelf ook tegen. maar niemand zit ook in mijn situatie, ik vraag wel om iedereen z'n mening maar dat maakt niks uit want jullie zitten niet in mijn situatie. en ja dat is zoenen.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 22:38:54 #40
205434 Dennis101
pi_81742895
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 22:36 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:

[..]

hoezo?
ik wil het gewoon proberen. Het is gewoon belangrijk om regels te stellen, en iedereen doet dat op z'n eigen manier toch? Ik vind niet dat bij een open relatie persee seks met anderen betekent. Voor mij is het gewoon af en toe met iemand anders gaan en zo ziet hij het ook.
De insteek is dat je dit op je relatie te redden en hem een oplossing te bieden voor zijn vreemdgaan. Dat is dus niet een goede reden om aan een open relatie te beginnen. Daarbij, wat versta je onder open, zoenen?
  vrijdag 21 mei 2010 @ 22:40:24 #41
pi_81742959
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 22:38 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

De insteek is dat je dit op je relatie te redden en hem een oplossing te bieden voor zijn vreemdgaan. Dat is dus niet een goede reden om aan een open relatie te beginnen. Daarbij, wat versta je onder open, zoenen?
ja eigenlijk wel ja. en ja je hebt gelijk hij kan nu legaal vreemdgaan, ik ook. ik wil gewoon weten hoe HIJ reageert als ik zeg ik ben met iemand geweest.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 22:41:34 #42
205434 Dennis101
pi_81743027
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 22:40 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:

[..]

ja eigenlijk wel ja. en ja je hebt gelijk hij kan nu legaal vreemdgaan, ik ook. ik wil gewoon weten hoe HIJ reageert als ik zeg ik ben met iemand geweest.
Dus nogmaals, dit is compleet verkeerd wat jullie aan het doen zijn.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 22:44:29 #43
pi_81743167
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 22:41 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Dus nogmaals, dit is compleet verkeerd wat jullie aan het doen zijn.
ja het is compleet verkeerd dat IK erover begon. Hij zei aan het begin dat hij niet toe was aan een relatie.. waarom vroeg ie me dan? ja omdat ie zo verliefd was. Elke keer dikke terror gehad met z'n ex die hem terug wilde.. snap je niet dat ik hem niet kwijt wil? terwijl HIJ degene is die voor MIJ moet vechten en ik niet voor hem. En toch heb ik het voorgesteld..
  vrijdag 21 mei 2010 @ 22:45:49 #44
205434 Dennis101
pi_81743221
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 22:44 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:

[..]

ja het is compleet verkeerd dat IK erover begon. Hij zei aan het begin dat hij niet toe was aan een relatie.. waarom vroeg ie me dan? ja omdat ie zo verliefd was. Elke keer dikke terror gehad met z'n ex die hem terug wilde.. snap je niet dat ik hem niet kwijt wil? terwijl HIJ degene is die voor MIJ moet vechten en ik niet voor hem. En toch heb ik het voorgesteld..
Ja dat snap ik, maar de manier waarop je hem probeert te houden is verkeerd. Je gebruikt nu een open relatie als een soort excuus om zijn vreemdgaan goed te praten zodat het geen vreemdgaan meer lijkt. Accepteer gewoon dat hij zich niet kan binden aan alleen jou. En zoek iemand die dat wel kan.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 22:48:29 #45
pi_81743354
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 22:45 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Ja dat snap ik, maar de manier waarop je hem probeert te houden is verkeerd. Je gebruikt nu een open relatie als een soort excuus om zijn vreemdgaan goed te praten zodat het geen vreemdgaan meer lijkt. Accepteer gewoon dat hij zich niet kan binden aan alleen jou. En zoek iemand die dat wel kan.
ja.. het is gewoon zo moeilijk.. het was ook uit.. 1 DAG om precies te zijn.. maar we zien elkaar ook elke dag in de klas. Hij zocht de volgende dag weer aandacht en wilde knuffelen en zoenen.. toen zei ik WAT WIL JE NOU? hij wilde mij, hij wilde niet dat het uit was. ik ben helemaal in de war en ik weet het gewoon niet meer...
  vrijdag 21 mei 2010 @ 22:49:42 #46
205434 Dennis101
pi_81743421
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 22:48 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:

[..]

ja.. het is gewoon zo moeilijk.. het was ook uit.. 1 DAG om precies te zijn.. maar we zien elkaar ook elke dag in de klas. Hij zocht de volgende dag weer aandacht en wilde knuffelen en zoenen.. toen zei ik WAT WIL JE NOU? hij wilde mij, hij wilde niet dat het uit was. ik ben helemaal in de war en ik weet het gewoon niet meer...
Ja, dat zou ik ook zeggen als ik hem was... Ik geloof best dat hij jou wilt, vrees alleen dat het niet alleen bij jou blijft. Move on en zoek een leuke gast die wel trouw is aan je.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 22:52:26 #47
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_81743567
wait, whut?
een open relatie, maar je mag alleen met een ander bekken?
daar is niks 'open relatie' aan hoor

en de reden waarom je hiervoor kiest is compleet verkeerd.
je zit alleen maar jezelf te plagen, je relatie loopt zo toch wel op de klippen. vroeg of laat, maar het gaat gebeuren.

jij bent niet echt lekker bezig op deze manier
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 21 mei 2010 @ 22:54:09 #48
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_81743651
quote:

stel je niet aan, dat jij het niks vindt, wil niet zeggen dat het voor anderen automatisch ook niet werkt
  Licht Ontvlambaar vrijdag 21 mei 2010 @ 22:57:15 #49
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_81743787
In een open relatie is vertrouwen een van de belangrijkste aspecten, dat ontbreekt hier volledig... Jullie hebben geen relatie, hij houdt je aan het lijntje en jij vindt dat goed.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 21 mei 2010 @ 22:57:50 #50
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_81743815
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 22:57 schreef Sjeen het volgende:
In een open relatie is vertrouwen een van de belangrijkste aspecten, dat ontbreekt hier volledig... Jullie hebben geen relatie, hij houdt je aan het lijntje en jij vindt dat goed.
speciaal he, dat er kennelijk nog zoveel vrouwen zijn die daar maar genoegen mee nemen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')