Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:28 schreef Copycat het volgende:
Een open relatie zonder dat je met anderen seks hebt? Knap!
ja idd, geen sex dus. Als iemand op een flirterige manier een berichtje achterlaat, moet je ook negeren, geen sms e.d.quote:
Speak for yourself ok.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:39 schreef dudewhereismycar het volgende:
Een open relatie gaat nooit werken; uiteindelijk zorgen je eigen emoties er voor, dat je voor iemand valt en met een open relatie zet je je zelf open voor nieuwe emoties... en seks is daarbij geen taboe natuurlijk.. gaat vanzelf (geen lust, maar liefde).
Waarom zou je überhaupt willen beginnen aan een open relatie? Jaloezie (emotie) is het eerste wat straks problemen gaat geven.......!
Yep, terwijl je je toch dood zou schamen om zoiets minderwaardigs en ondoordachts te posten.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk dat dit meer een gevalletje interessant-doen is.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:43 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Yep, terwijl je je toch dood zou schamen om zoiets minderwaardigs en ondoordachts te posten.
Je bent zelf zeker niet zo gelukkig of succesvol in de liefde? Het zelfde met trio's.. uiteindelijk komt er altijd negen van de tien keer wel een stukje jaloezie bij kijken en loopt de "relatie" op de klippen.. vraag me af of je, je zelf gelukkig mag prijzen als je wel gelukkig wordt van een open relatiequote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:40 schreef Sisko het volgende:
[..]
Speak for yourself ok.
Jij bent overduidelijk niet geschikt voor een open relatie, maar projecteer dat niet op anderen aub.
Je gaat niet vreemd maar je gaat "bekend", komt in feite op het zelfde neer alleen je partner weet er vanaf.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:40 schreef Sisko het volgende:
Bij een open relatie hoort sex met anderen. Maar dat kan je zo verpakken dat het altijd trio's, kwartetten of nog meer moet zijn. Ik heb zo'n relatie al 6 jaar en bevalt me prima. Heb ook geen behoefte om vreemd te gaan op deze manier.
Als je je daar beter van voeltquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:50 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Je bent zelf zeker niet zo gelukkig of succesvol in de liefde? Het zelfde met trio's.. uiteindelijk komt er altijd negen van de tien keer wel een stukje jaloezie bij kijken en loopt de "relatie" op de klippen.. vraag me af of je, je zelf gelukkig mag prijzen als je wel gelukkig wordt van een open relatiehihi
Het feit dat je partner ervan weet is juist het grote verschil.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Je gaat niet vreemd maar je gaat "bekend", komt in feite op het zelfde neer alleen je partner weet er vanaf.
Voor jou misschien niet, maar dat maakt het nog geen vastgesteld feit...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:39 schreef dudewhereismycar het volgende:
Een open relatie gaat nooit werken; uiteindelijk zorgen je eigen emoties er voor, dat je voor iemand valt en met een open relatie zet je je zelf open voor nieuwe emoties... en seks is daarbij geen taboe natuurlijk.. gaat vanzelf (geen lust, maar liefde).
Waarom zou je überhaupt willen beginnen aan een open relatie? Jaloezie (emotie) is het eerste wat straks problemen gaat geven.......!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoezo?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:34 schreef Dennis101 het volgende:
Afgaande op deze reactie is je insteek van een 'open' relatie compleet verkeerd en kan je er beter gewoon gelijk mee stoppen.
ja ik snap je. ik spreek mezelf ook tegen. maar niemand zit ook in mijn situatie, ik vraag wel om iedereen z'n mening maar dat maakt niks uit want jullie zitten niet in mijn situatie. en ja dat is zoenen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:36 schreef miss_sly het volgende:
Ik vrees dat jullie open relatie gedoemd is te mislukken, aangezien de basis ervan imo al helemaal fout zit. Eigenlijk wil je dat niet, maar op deze manier kan hij min of meer legaal vreemdgaan, dus is er niets meer aan de hand.
En ik vraag me nog steeds af wat je bedoelt met "met iemand gaan" maar geen seks. Is dat zoenen ofzo?
De insteek is dat je dit op je relatie te redden en hem een oplossing te bieden voor zijn vreemdgaan. Dat is dus niet een goede reden om aan een open relatie te beginnen. Daarbij, wat versta je onder open, zoenen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:36 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
[..]
hoezo?
ik wil het gewoon proberen. Het is gewoon belangrijk om regels te stellen, en iedereen doet dat op z'n eigen manier toch? Ik vind niet dat bij een open relatie persee seks met anderen betekent. Voor mij is het gewoon af en toe met iemand anders gaan en zo ziet hij het ook.
ja eigenlijk wel ja. en ja je hebt gelijk hij kan nu legaal vreemdgaan, ik ook. ik wil gewoon weten hoe HIJ reageert als ik zeg ik ben met iemand geweest.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:38 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
De insteek is dat je dit op je relatie te redden en hem een oplossing te bieden voor zijn vreemdgaan. Dat is dus niet een goede reden om aan een open relatie te beginnen. Daarbij, wat versta je onder open, zoenen?
Dus nogmaals, dit is compleet verkeerd wat jullie aan het doen zijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:40 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel ja. en ja je hebt gelijk hij kan nu legaal vreemdgaan, ik ook. ik wil gewoon weten hoe HIJ reageert als ik zeg ik ben met iemand geweest.
ja het is compleet verkeerd dat IK erover begon. Hij zei aan het begin dat hij niet toe was aan een relatie.. waarom vroeg ie me dan? ja omdat ie zo verliefd was. Elke keer dikke terror gehad met z'n ex die hem terug wilde.. snap je niet dat ik hem niet kwijt wil? terwijl HIJ degene is die voor MIJ moet vechten en ik niet voor hem. En toch heb ik het voorgesteld..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:41 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dus nogmaals, dit is compleet verkeerd wat jullie aan het doen zijn.
Ja dat snap ik, maar de manier waarop je hem probeert te houden is verkeerd. Je gebruikt nu een open relatie als een soort excuus om zijn vreemdgaan goed te praten zodat het geen vreemdgaan meer lijkt. Accepteer gewoon dat hij zich niet kan binden aan alleen jou. En zoek iemand die dat wel kan.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:44 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
[..]
ja het is compleet verkeerd dat IK erover begon. Hij zei aan het begin dat hij niet toe was aan een relatie.. waarom vroeg ie me dan? ja omdat ie zo verliefd was. Elke keer dikke terror gehad met z'n ex die hem terug wilde.. snap je niet dat ik hem niet kwijt wil? terwijl HIJ degene is die voor MIJ moet vechten en ik niet voor hem. En toch heb ik het voorgesteld..
ja.. het is gewoon zo moeilijk.. het was ook uit.. 1 DAG om precies te zijn.. maar we zien elkaar ook elke dag in de klas. Hij zocht de volgende dag weer aandacht en wilde knuffelen en zoenen.. toen zei ik WAT WIL JE NOU? hij wilde mij, hij wilde niet dat het uit was. ik ben helemaal in de war en ik weet het gewoon niet meer...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:45 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar de manier waarop je hem probeert te houden is verkeerd. Je gebruikt nu een open relatie als een soort excuus om zijn vreemdgaan goed te praten zodat het geen vreemdgaan meer lijkt. Accepteer gewoon dat hij zich niet kan binden aan alleen jou. En zoek iemand die dat wel kan.
Ja, dat zou ik ook zeggen als ik hem was... Ik geloof best dat hij jou wilt, vrees alleen dat het niet alleen bij jou blijft. Move on en zoek een leuke gast die wel trouw is aan je.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:48 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
[..]
ja.. het is gewoon zo moeilijk.. het was ook uit.. 1 DAG om precies te zijn.. maar we zien elkaar ook elke dag in de klas. Hij zocht de volgende dag weer aandacht en wilde knuffelen en zoenen.. toen zei ik WAT WIL JE NOU? hij wilde mij, hij wilde niet dat het uit was. ik ben helemaal in de war en ik weet het gewoon niet meer...
stel je niet aan, dat jij het niks vindt, wil niet zeggen dat het voor anderen automatisch ook niet werktquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:39 schreef dudewhereismycar het volgende:
speciaal he, dat er kennelijk nog zoveel vrouwen zijn die daar maar genoegen mee nemen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:57 schreef Sjeen het volgende:
In een open relatie is vertrouwen een van de belangrijkste aspecten, dat ontbreekt hier volledig... Jullie hebben geen relatie, hij houdt je aan het lijntje en jij vindt dat goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |