Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:28 schreef Copycat het volgende:
Een open relatie zonder dat je met anderen seks hebt? Knap!
ja idd, geen sex dus. Als iemand op een flirterige manier een berichtje achterlaat, moet je ook negeren, geen sms e.d.quote:
Speak for yourself ok.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:39 schreef dudewhereismycar het volgende:
Een open relatie gaat nooit werken; uiteindelijk zorgen je eigen emoties er voor, dat je voor iemand valt en met een open relatie zet je je zelf open voor nieuwe emoties... en seks is daarbij geen taboe natuurlijk.. gaat vanzelf (geen lust, maar liefde).
Waarom zou je überhaupt willen beginnen aan een open relatie? Jaloezie (emotie) is het eerste wat straks problemen gaat geven.......!
Yep, terwijl je je toch dood zou schamen om zoiets minderwaardigs en ondoordachts te posten.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk dat dit meer een gevalletje interessant-doen is.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:43 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Yep, terwijl je je toch dood zou schamen om zoiets minderwaardigs en ondoordachts te posten.
Je bent zelf zeker niet zo gelukkig of succesvol in de liefde? Het zelfde met trio's.. uiteindelijk komt er altijd negen van de tien keer wel een stukje jaloezie bij kijken en loopt de "relatie" op de klippen.. vraag me af of je, je zelf gelukkig mag prijzen als je wel gelukkig wordt van een open relatiequote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:40 schreef Sisko het volgende:
[..]
Speak for yourself ok.
Jij bent overduidelijk niet geschikt voor een open relatie, maar projecteer dat niet op anderen aub.
Je gaat niet vreemd maar je gaat "bekend", komt in feite op het zelfde neer alleen je partner weet er vanaf.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:40 schreef Sisko het volgende:
Bij een open relatie hoort sex met anderen. Maar dat kan je zo verpakken dat het altijd trio's, kwartetten of nog meer moet zijn. Ik heb zo'n relatie al 6 jaar en bevalt me prima. Heb ook geen behoefte om vreemd te gaan op deze manier.
Als je je daar beter van voeltquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:50 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Je bent zelf zeker niet zo gelukkig of succesvol in de liefde? Het zelfde met trio's.. uiteindelijk komt er altijd negen van de tien keer wel een stukje jaloezie bij kijken en loopt de "relatie" op de klippen.. vraag me af of je, je zelf gelukkig mag prijzen als je wel gelukkig wordt van een open relatiehihi
Het feit dat je partner ervan weet is juist het grote verschil.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Je gaat niet vreemd maar je gaat "bekend", komt in feite op het zelfde neer alleen je partner weet er vanaf.
Voor jou misschien niet, maar dat maakt het nog geen vastgesteld feit...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:39 schreef dudewhereismycar het volgende:
Een open relatie gaat nooit werken; uiteindelijk zorgen je eigen emoties er voor, dat je voor iemand valt en met een open relatie zet je je zelf open voor nieuwe emoties... en seks is daarbij geen taboe natuurlijk.. gaat vanzelf (geen lust, maar liefde).
Waarom zou je überhaupt willen beginnen aan een open relatie? Jaloezie (emotie) is het eerste wat straks problemen gaat geven.......!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoezo?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:34 schreef Dennis101 het volgende:
Afgaande op deze reactie is je insteek van een 'open' relatie compleet verkeerd en kan je er beter gewoon gelijk mee stoppen.
ja ik snap je. ik spreek mezelf ook tegen. maar niemand zit ook in mijn situatie, ik vraag wel om iedereen z'n mening maar dat maakt niks uit want jullie zitten niet in mijn situatie. en ja dat is zoenen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:36 schreef miss_sly het volgende:
Ik vrees dat jullie open relatie gedoemd is te mislukken, aangezien de basis ervan imo al helemaal fout zit. Eigenlijk wil je dat niet, maar op deze manier kan hij min of meer legaal vreemdgaan, dus is er niets meer aan de hand.
En ik vraag me nog steeds af wat je bedoelt met "met iemand gaan" maar geen seks. Is dat zoenen ofzo?
De insteek is dat je dit op je relatie te redden en hem een oplossing te bieden voor zijn vreemdgaan. Dat is dus niet een goede reden om aan een open relatie te beginnen. Daarbij, wat versta je onder open, zoenen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:36 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
[..]
hoezo?
ik wil het gewoon proberen. Het is gewoon belangrijk om regels te stellen, en iedereen doet dat op z'n eigen manier toch? Ik vind niet dat bij een open relatie persee seks met anderen betekent. Voor mij is het gewoon af en toe met iemand anders gaan en zo ziet hij het ook.
ja eigenlijk wel ja. en ja je hebt gelijk hij kan nu legaal vreemdgaan, ik ook. ik wil gewoon weten hoe HIJ reageert als ik zeg ik ben met iemand geweest.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:38 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
De insteek is dat je dit op je relatie te redden en hem een oplossing te bieden voor zijn vreemdgaan. Dat is dus niet een goede reden om aan een open relatie te beginnen. Daarbij, wat versta je onder open, zoenen?
Dus nogmaals, dit is compleet verkeerd wat jullie aan het doen zijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:40 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel ja. en ja je hebt gelijk hij kan nu legaal vreemdgaan, ik ook. ik wil gewoon weten hoe HIJ reageert als ik zeg ik ben met iemand geweest.
ja het is compleet verkeerd dat IK erover begon. Hij zei aan het begin dat hij niet toe was aan een relatie.. waarom vroeg ie me dan? ja omdat ie zo verliefd was. Elke keer dikke terror gehad met z'n ex die hem terug wilde.. snap je niet dat ik hem niet kwijt wil? terwijl HIJ degene is die voor MIJ moet vechten en ik niet voor hem. En toch heb ik het voorgesteld..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:41 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dus nogmaals, dit is compleet verkeerd wat jullie aan het doen zijn.
Ja dat snap ik, maar de manier waarop je hem probeert te houden is verkeerd. Je gebruikt nu een open relatie als een soort excuus om zijn vreemdgaan goed te praten zodat het geen vreemdgaan meer lijkt. Accepteer gewoon dat hij zich niet kan binden aan alleen jou. En zoek iemand die dat wel kan.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:44 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
[..]
ja het is compleet verkeerd dat IK erover begon. Hij zei aan het begin dat hij niet toe was aan een relatie.. waarom vroeg ie me dan? ja omdat ie zo verliefd was. Elke keer dikke terror gehad met z'n ex die hem terug wilde.. snap je niet dat ik hem niet kwijt wil? terwijl HIJ degene is die voor MIJ moet vechten en ik niet voor hem. En toch heb ik het voorgesteld..
ja.. het is gewoon zo moeilijk.. het was ook uit.. 1 DAG om precies te zijn.. maar we zien elkaar ook elke dag in de klas. Hij zocht de volgende dag weer aandacht en wilde knuffelen en zoenen.. toen zei ik WAT WIL JE NOU? hij wilde mij, hij wilde niet dat het uit was. ik ben helemaal in de war en ik weet het gewoon niet meer...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:45 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar de manier waarop je hem probeert te houden is verkeerd. Je gebruikt nu een open relatie als een soort excuus om zijn vreemdgaan goed te praten zodat het geen vreemdgaan meer lijkt. Accepteer gewoon dat hij zich niet kan binden aan alleen jou. En zoek iemand die dat wel kan.
Ja, dat zou ik ook zeggen als ik hem was... Ik geloof best dat hij jou wilt, vrees alleen dat het niet alleen bij jou blijft. Move on en zoek een leuke gast die wel trouw is aan je.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:48 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
[..]
ja.. het is gewoon zo moeilijk.. het was ook uit.. 1 DAG om precies te zijn.. maar we zien elkaar ook elke dag in de klas. Hij zocht de volgende dag weer aandacht en wilde knuffelen en zoenen.. toen zei ik WAT WIL JE NOU? hij wilde mij, hij wilde niet dat het uit was. ik ben helemaal in de war en ik weet het gewoon niet meer...
stel je niet aan, dat jij het niks vindt, wil niet zeggen dat het voor anderen automatisch ook niet werktquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:39 schreef dudewhereismycar het volgende:
speciaal he, dat er kennelijk nog zoveel vrouwen zijn die daar maar genoegen mee nemen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:57 schreef Sjeen het volgende:
In een open relatie is vertrouwen een van de belangrijkste aspecten, dat ontbreekt hier volledig... Jullie hebben geen relatie, hij houdt je aan het lijntje en jij vindt dat goed.
Tienerrealaties houden sowieso niet erg lang stand, helemaal als je nog geen ervaring hebt.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:37 schreef Stefan het volgende:
17 en 18 en dan al open relatie. Op die leeftijd had ik nog niet eens geneukt(1953)
vroeger gingen tienermeisjes naar bed met oudere mannen en tienerjongens werden ontmaagd door papa's vaste hoer, was alles nog overzichtelijk. Nu zit er in relaties tussen 17 en 18-jarigen al sleurquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is de enige kans om het tegenwoordig te laten slagen. Toch naast je eerste relatie wat meer ervaring omdoen, zo dat je daar later niet naar hoeft te verlangen. Anders kan je van de meeste tienerrelaties wel uitgaan dat het stukloopt.
Ik snap deze regel nietquote:- geen telefoon of msn, wel hyves maar als diegene contact zoekt op een flirterige manier gewoon negeren.
Buiten dat ik het ook niet goed snap, is het natuurlijk ook een regel die nooit gaat werken. Want wat is 'flirterig'? Misschien vindt TS iets wel flirterig en haar vriend totaal niet, dan beginnen de problemen al. Als je dan toch regels wil maken, zorg dat in ieder geval dat ze objectief/niet multi-interpretabel zijn.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik snap deze regel niet.
En dus alleen zoenen met anderen?
Dit klinkt als een solide plan.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:26 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
- elkaar alles vertellen! (schept vertrouwen, zal misschien wel moeilijk zijn dus als 1 van ons zich er niet prettig bij voelt, ZEG HET)
Uit vorige reactie : (cit)quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:21 schreef Stefan het volgende:
Regels maken mbt open relatie is natuurlijk goed maar als je er zelf geen wijs uit wordt. Eigenlijk moet je maar een paar basisregels hebben die je allebei begrijpt en waarover niet getwist kan worden.
Afspreken dat je niet jaloers wordt lijkt me lastig. Als je minder lekker in je vel zit even zul je sneller jaloers zijn. Verder lijkt mij in je directe vriendenkring gaan rondneuken ook niet erg handig. En veilig neuken lijkt me vanzelfsprekend.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:59 schreef quirigua het volgende:
De afspraken zijn dat er geen jaloezie ontstaat, ieder vrij is, dat we elkaar alles vertellen, nooit verwijten.
Precies, dat is het lastige punt. En nu gaat het erom of je elkaar vertrouwt en daarom bij elkaar blijft "no matter what", of dat de jaloezie bepaalt hoe een van de twee reageert. Jaloezie is ALTIJD fout.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
Afspreken dat je niet jaloers wordt lijkt me lastig. Als je minder lekker in je vel zit even zul je sneller jaloers zijn. Verder lijkt mij in je directe vriendenkring gaan rondneuken ook niet erg handig. En veilig neuken lijkt me vanzelfsprekend.
Ellende begint met jaloezie ; daarom. Jaloezie vreet aan vertrouwen ; zo werkt dat dus.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:33 schreef Stefan het volgende:
Jaloezie is niet fout, een beetje jaloezie dan. Je moet ook niet onverschillig worden.
Daarom, gezonde jaloezie, zo van: prima dat je je pleziertjes hebt als je mij maar niet te kort doet. Dus zodra het uit evenwicht is dat je een soort vorm van jaloezie hebt en iemand weer even erop wijst. Dus tussenweg jaloezie en oversschilligheid.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:34 schreef quirigua het volgende:
[..]
Ellende begint met jaloezie ; daarom. Jaloezie vreet aan vertrouwen ; zo werkt dat dus.
Ellende is ook het gevolg van onverschilligheid jegens elkaar. Zo werkt dat ook![]()
Komt bij dat ik merk dat vriendje, sinds zijn tweede "interim" relatie met een ander meisje (dat was januari, vijf maand) heel anders is gaan reageren in onze relatie, emotioneel meer bewust van zichzelf, en sexueel veel vaardiger (mmmhm).quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
Daarom, gezonde jaloezie, zo van: prima dat je je pleziertjes hebt als je mij maar niet te kort doet. Dus zodra het uit evenwicht is dat je een soort vorm van jaloezie hebt en iemand weer even erop wijst. Dus tussenweg jaloezie en oversschilligheid.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:31 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
We willen alleen niet seksen met iemand anders, alleen met elkaar. Vandaar dat ik zei dat onze ‘open’ relatie ook niet echt op de beschrijving van wikipedia lijkt.
Ik zou sowieso nooit seks met iemand anders hebben, ik ben veel te gek op hem. Het feit dat IK hier over begon was omdat HIJ al 3 keer vreemd was gegaan. Ja ik zeg hierbij omdat hij veel aandacht nodig heeft en mij miste. Het is een jongen die VEEL aandacht krijgt, als ik er niet ben om hem dat te geven, maar iemand anders wel dan accepteerd hij het gewoon. Ja ik weet het een zwak smoesje, DENK JE DAT IK DIT ECHT WIL? Ik weet dat hij zwak is, maar ik ben er nog niet klaar voor om hem te laten gaan. Overigens, met m’n vorige vriend WILDE ik het wel echt, omdat ik hem nooit zag. Deze vriend zie ik elke dag behalve het weekend. En natuurlijk vind ik dit heel kut want ik wordt er heel onzeker van: Houdt ie wel ECHT van me, en dit is natuurlijk wel lekker makkelijk. Maar ik wil bij hem blijven en nee ik vertrouw hem dus niet, maar ik hoor het liever meteen dan een paar maanden later. Ik ga het gewoon ook proberen om met iemand te gaan ook al moet ik op dit moment bijna kotsen van het idee, maar ik wil gewoon vechten voor hem, ook al heeft ie het eigenlijk niet verdiend.
Het is zeker geen smoesje van: ik ben jong en wil aan niemand vast zitten. Ik wil juist WEL aan hem vast zitten, maar hij heeft een stressvolle tijd achter de rug en ik ook. We willen even iets anders aan ons hoofd, maar wel samen.
Geen scharrels omdat het dan relaties binnen een relatie wordt. Dat willen we niet. We willen elkaar maar dit proberen. Laat ons lekker.
En ja, nu spreek ik mezelf behoorlijk tegen. Maar ik heb hier heel goed overnagedacht en ik wil het echt proberen. Liefde is vergeven en vergeten, maar ook alles delen. Waarom zou je altijd maar aan 1 persoon vast moeten zitten en niet genieten van alle andere mogelijkheden? Soms heb ik het er nog moeilijk mee dat ik denk van: ik wil HEM en niet iemand anders, maar aan de andere kant lijkt het me ook wel fijn om zo nu en dan even niet aan hem te denken en even helemaal los te gaan. Soms flirten anderen wel eens met me en dan denk ik van: als ik hem niet had kon ik wel met diegene gaan. En stiekem baalde ik daar wel eens van.
De reden dat ik ALLES prive houdt, is omdat niet iedereen alles hoeft te weten. Ik vroeg om jullie mening en die is sterk uitgekomen. Toch verander ik niet van gedachtes. Maar ik vind het gewoon belangrijk hoe andere mensen hierover denken. Misschien hebben jullie nu een andere mening en snappen jullie het meer.
Natuurlijk zijn er altijd mensen die dit niet snappen, hoe mensen een open relatie kunnen hebben. Ik heb hier op het fok forum grondig onderzoek gedaan naar hoe mensen er naar kijken als ze een open relatie hebben. Erg positief allemaal, behalve van de mensen die het nog nooit hebben geprobeert of het niet durven. Het is ook een stukje vertrouwen van elkaar om dit te durven. Wat dat betreft vertrouw ik hem wel, gewoon omdat ik in zijn ogen zag dat ie echt van me houdt toen hij het zei.
nee ik was gister al van gedachten veranderd.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit klinkt niet erg gezond.
Jij wil dit helemaal niet, dan moet je het ook niet doen, DE reden die je geeft is dat ie al vreemdgegaan is, en als je een open relatie hebt, doet ie dat misschien niet meer. Dat is in elk geval GEEN goede reden om aan een open relatie te beginnen..
Zo he, niet vaak zo'n snelle mindset verandering gezien. Weet je eigenlijk wel wat je wilt?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:51 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
[..]
nee ik was gister al van gedachten veranderd.
ik heb tegen hem gezegt of je wilt mij of je wilt me niet.
hij zei ik wil jou.
maar kan goed met zijn beste vriend praten, die houdt het wel in de gaten.
gebeurt het nog een keer, dan moet ik helaas toch doeg zeggen...
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:51 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
[..]
hij zei ik wil jou.
Dus hij wou jou om van zijn ex of te komen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:44 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
[..]
ja het is compleet verkeerd dat IK erover begon. Hij zei aan het begin dat hij niet toe was aan een relatie.. waarom vroeg ie me dan? ja omdat ie zo verliefd was. Elke keer dikke terror gehad met z'n ex die hem terug wilde.. snap je niet dat ik hem niet kwijt wil? terwijl HIJ degene is die voor MIJ moet vechten en ik niet voor hem. En toch heb ik het voorgesteld..
Zo dat was een snelle verandering van gedachtequote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:51 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
[..]
hij zei ik wil jou.
Wat zie je eigenlijk in die jongen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:51 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
[..]
hij zei ik wil jou.
weetje iedereen zegtquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wat zie je eigenlijk in die jongen?
lieverd, je bent pas 18 ofzo?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:43 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
[..]
weetje iedereen zegt
als MIJN vriend vreemd gaat dan maak ik het uit
als je veel hebt meegemaakt met elkaar zit het gewoon erg diep en dan gaat het niet zomaar
er zijn genoeg redenen dat ik van hem hou, het doet er niet toe.
Ja weet je nog, die keer dat hij een superbonk aan je gaf zodat je mee kon doen aan knikkeren, of toen je uit het klimrek gevallen was en hij je naar de juf bracht om een pleister op te plakken. Nee ik geloof je, jullie hebben zoveel meegemaakt. Laat hem lekker vreemdgaan, het belangrijkste is dat jullie bij elkaar blijven.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:43 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
[..]
weetje iedereen zegt
als je veel hebt meegemaakt met elkaar zit het gewoon erg diep en dan gaat het niet zomaar
Hoe lang zijn jullie dan al samen als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:43 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
[..]
weetje iedereen zegt
ja weetje iedereen zegt wel dat 'tienerliefde' niet echt kan zijn, maar op dat moment kan het echt wel diep zitten ..quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
lieverd, je bent pas 18 ofzo?
trust me, dan valt het allemaal wel mee.
maar dat zie je veel later pas![]()
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:48 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja weet je nog, die keer dat hij een superbonk aan je gaf zodat je mee kon doen aan knikkeren, of toen je uit het klimrek gevallen was en hij je naar de juf bracht om een pleister op te plakken. Nee ik geloof je, jullie hebben zoveel meegemaakt.
op dat moment inderdaad, maar dat bedoel ik ook met 'dat zie je later pas'quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:49 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
[..]
ja weetje iedereen zegt wel dat 'tienerliefde' niet echt kan zijn, maar op dat moment kan het echt wel diep zitten ..
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:48 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja weet je nog, die keer dat hij een superbonk aan je gaf zodat je mee kon doen aan knikkeren, of toen je uit het klimrek gevallen was en hij je naar de juf bracht om een pleister op te plakken. Nee ik geloof je, jullie hebben zoveel meegemaakt.
jeetje het betekent niet meteen dat we zo lang al met elkaar gaan hoor jezus doe even normaal.. met dingen meemaken bedoel ik veel dingen waar we sterker uit zijn gekomen, geen kleuter gedoe.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:48 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja weet je nog, die keer dat hij een superbonk aan je gaf zodat je mee kon doen aan knikkeren, of toen je uit het klimrek gevallen was en hij je naar de juf bracht om een pleister op te plakken. Nee ik geloof je, jullie hebben zoveel meegemaakt. Laat hem lekker vreemdgaan, het belangrijkste is dat jullie bij elkaar blijven.
Wacht even... Dus hij is tussen februari en half mei (zo'n 3,5 maand) al 3x vreemdgegaan, en jij wil nog steeds geloven dat hij alleen jou wil?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:53 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
[..]
jeetje het betekent niet meteen dat we zo lang al met elkaar gaan hoor jezus doe even normaal.. met dingen meemaken bedoel ik veel dingen waar we sterker uit zijn gekomen, geen kleuter gedoe.
we kennen elkaar vanaf augustus, vonden elkaar al heel lang leuk (stille liefde) en sinds december gingen we elkaar leren kennen en in februari is het officieel. ja voor jullie heel pril en wat liefde betreft wel, maar dan nog kan het heel diep zitten en kan je veel met elkaar hebben meegemaakt. ieder z'n leven is anders weet je wel?
Jullie hebben officieel wat sinds februari en in deze 3 maanden is hij al meerdere keren vreemdgegaan? Viespeuk...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:53 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
[..]
jeetje het betekent niet meteen dat we zo lang al met elkaar gaan hoor jezus doe even normaal.. met dingen meemaken bedoel ik veel dingen waar we sterker uit zijn gekomen, geen kleuter gedoe.
we kennen elkaar vanaf augustus, vonden elkaar al heel lang leuk (stille liefde) en sinds december gingen we elkaar leren kennen en in februari is het officieel. ja voor jullie heel pril en wat liefde betreft wel, maar dan nog kan het heel diep zitten en kan je veel met elkaar hebben meegemaakt. ieder z'n leven is anders weet je wel?
Hou vol! Hij zal veranderen. Jullie zijn voor elkaar gemaakt en de toekomst belooft niets anders dan goed. Mag ik op jullie bruiloft komen? (Wel als date, jullie hebben toch een open relatie?)quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:53 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
[..]
nee hij is vreemdgegaan toen we met elkaar gingen, 1x voordat we met elkaar gingen ( hij zei zelf ik ben vreemd gegaan) en vorige weekquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wacht even... Dus hij is tussen februari en half mei (zo'n 3,5 maand) al 3x vreemdgegaan, en jij wil nog steeds geloven dat hij alleen jou wil?
aahh wat jammer! laten wij dat nou net NIET hebben besloten.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:59 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Hou vol! Hij zal veranderen. Jullie zijn voor elkaar gemaakt en de toekomst belooft niets anders dan goed. Mag ik op jullie bruiloft komen? (Wel als date, jullie hebben toch een open relatie?)
Een relatie die de stadia des levens zo snel doorloopt is geen lang leven beschoren.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:53 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
[..]
Poeh, het is wel zaterdagavond he.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:02 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
Een relatie die de stadia des levens zo snel doorloopt is geen lang leven beschoren.
Dit zijn zaken waar volwassenen jaren over doen en wellicht nooit aan toekomen.
Een open relatie is gebaseerd op hele pure liefde en blind vertrouwen. Dat is alleen voor heel weinig mensen weggelegd, want jaloezie is nu eenmaal een menselijke emotie. Een giftige, dat wel, maar hij is prominent aanwezig.
Dat overwinnen kan alleen met de perfecte partner, met een stabiel leven en met twee stabiele persoonlijkheden.
In jullie geval is geen van deze factoren aanwezig.
Behalve dat, speelt hij met je als een kat met een muis...alleen deze muis komt nog terug voor de doodsbeet ook.
Je kunt jezelf overstijgen door er een punt achter te zetten en lekker te gaan leven. Maar iets in mij zegt dat je daar de kracht niet voor hebt en dat je hem net zo lang blijft terugnemen tot hij er genoeg van heeft.
En dat zal nog voor het einde van de zomer zijn.
Maar jij hebt gelijk, je moet je eigen fouten maken. Doet veel meer zeer dan luisteren naar anderen/signalen, maar hey...you did it your way.
hierbij is iedereen uitgenodigd bij ons huwelijk volgende week in tokio.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:02 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
Een relatie die de stadia des levens zo snel doorloopt is geen lang leven beschoren.
Dit zijn zaken waar volwassenen jaren over doen en wellicht nooit aan toekomen.
Een open relatie is gebaseerd op hele pure liefde en blind vertrouwen. Dat is alleen voor heel weinig mensen weggelegd, want jaloezie is nu eenmaal een menselijke emotie. Een giftige, dat wel, maar hij is prominent aanwezig.
Dat overwinnen kan alleen met de perfecte partner, met een stabiel leven en met twee stabiele persoonlijkheden.
In jullie geval is geen van deze factoren aanwezig.
Behalve dat, speelt hij met je als een kat met een muis...alleen deze muis komt nog terug voor de doodsbeet ook.
Je kunt jezelf overstijgen door er een punt achter te zetten en lekker te gaan leven. Maar iets in mij zegt dat je daar de kracht niet voor hebt en dat je hem net zo lang blijft terugnemen tot hij er genoeg van heeft.
En dat zal nog voor het einde van de zomer zijn.
Maar jij hebt gelijk, je moet je eigen fouten maken. Doet veel meer zeer dan luisteren naar anderen/signalen, maar hey...you did it your way.
ik zou maar vast een mannelijke crew gaan regelen voor de vlucht, anders vrees ik het ergstequote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:06 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
[..]
hierbij is iedereen uitgenodigd bij ons huwelijk volgende week in tokio.
zou het fijn vinden iedereen weer te zien.
nee hoor dan doe ik gezellig meequote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ik zou maar vast een mannelijke crew gaan regelen voor de vlucht, anders vrees ik het ergste
Van interpunctie verder nooit gehoord?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:06 schreef quirigua het volgende:
OK, jij wilt hem en hij jou ook (wel - - - ). Niks mis mee, BEHALVE als hij alles mag wat jij niet mag. Hij gaat vreemd, en jij OK't dat ? Dat kan, als jij dan zelf hetzelfde mag. Kan je gelijk met hem overleggen, waarom hij dat doet, en waarom jij dat doen zou (als je het ooit zou doen - - ). Zit verkeerd als hij wel en jij niet mag, en je hangt dan van hem af. Wat ik geleerd heb in relatie : sta altijd op je eigen poten, gelijkwaardig zijn aan je vriendje. Mijn vriendje is een paar keer vreemd gegaan, ik ook, maar we vertellen het elkaar en willen verder met elkaar - zo open kan het ook. Ik wil niet in alles alleen maar van hem afhankelijk zijn ; en snapt dat en vindt t OK.
Hij gaat ook voor je. Niets neukt lekkerder dan een naief meisje die wanneer ze bedrogen wordt voorstelt om een open relatie te beginnen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:00 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
[..]
aahh wat jammer! laten wij dat nou net NIET hebben besloten.
ik zei toch; of je gaat voor me of niet
hij zei ik ga voor je
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |