jammer genoeg wel ja, ik was dan de hele dag zenuwachtig en ik had ervan gedroomd. ik had alleen geen bewijs om er over te beginnen, maar ik had al tegen mijn vriendin gezegt: er klopt iets niet.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:16 schreef Stefan het volgende:
[..]
Kon je het ook zien dat ie iemand anders had geneukt toen ie met zn scheinheilige kop je een zoen gaf?
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:16 schreef Stefan het volgende:
[..]
Kon je het ook zien dat ie iemand anders had geneukt toen ie met zn scheinheilige kop je een zoen gaf?
Maar toen hield ie ook al van je. En toch neukte hij iemand anders. En straks is het zomer en allemaal leuke gewillige meisjes. Weet je zeker dat ie die kan weerstaan? Dat ie met zn maten op pad gaat, drinkt. Dan weer lekker een ander pakt.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:18 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
[..]
jammer genoeg wel ja, ik was dan de hele dag zenuwachtig en ik had ervan gedroomd. ik had alleen geen bewijs om er over te beginnen, maar ik had al tegen mijn vriendin gezegt: er klopt iets niet.
scheinheilig was ie toen ja, maar hij heeft het tenminste verteld. voor hetzelfde geld kwam ik er over 5 jaar pas achter.. nou liever nu.
haha we hebben samen een vakantie geboektquote:Op zondag 23 mei 2010 22:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maar toen hield ie ook al van je. En toch neukte hij iemand anders. En straks is het zomer en allemaal leuke gewillige meisjes. Weet je zeker dat ie die kan weerstaan? Dat ie met zn maten op pad gaat, drinkt. Dan weer lekker een ander pakt.
Zoenenquote:Op zondag 23 mei 2010 22:19 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
[..]
uuuuuhhh.. waarom geneukt..
ik zei toch dat ie met iemand was GEWEEST?
dat betekend zoenen tegenwoordig
neuh.. hij is altijd met z'n vrienden en het is in een discotheek. samen uit samen thuis hequote:Op zondag 23 mei 2010 22:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zoenen![]()
Maar goed, van zoenen komt voelen en de volgende stap...
Ja, en een discotheek heeft geen hoeken of wc's. Of wat dan ook. Sowieso, dat zijn vrienden hem in de gaten moeten houden zodat ie niet met een ander zoent. Nu al die angst en dan moet je nog 50 jaar met 'mquote:Op zondag 23 mei 2010 22:22 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
[..]
neuh.. hij is altijd met z'n vrienden en het is in een discotheek. samen uit samen thuis he
haha doe maar allemaal eigenwijs.. niet iedereen die even een zwakke periode heeft gehad en er spijt van heeft gaat daarmee door hoor! niet iedereen is zo, maar ja, wat 1 schaap zegt zeggen alle schapen he?quote:Op zondag 23 mei 2010 22:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, en een discotheek heeft geen hoeken of wc's. Of wat dan ook. Sowieso, dat zijn vrienden hem in de gaten moeten houden zodat ie niet met een ander zoent. Nu al die angst en dan moet je nog 50 jaar met 'm
We spreken je wel weer binnenkort als je jankend komt vertellen dat ie een ander heeft gezoend en zo spijt heeftquote:Op zondag 23 mei 2010 22:25 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
niet iedereen die even een zwakke periode heeft gehad en er spijt van heeft gaat daarmee door hoor! niet iedereen is zo,
nou tot over .. uhm..quote:Op zondag 23 mei 2010 22:32 schreef Stefan het volgende:
[..]
We spreken je wel weer binnenkort als je jankend komt vertellen dat ie een ander heeft gezoend en zo spijt heeft
eigenwijs? misschien hebben de mensen die hier posten al iets meer meegemaakt dan jij en willen ze je behoeden voor fouten. ik denk dat er maar eentje eigenwijs doet en dat ben jij.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:25 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
[..]
haha doe maar allemaal eigenwijs.. niet iedereen die even een zwakke periode heeft gehad en er spijt van heeft gaat daarmee door hoor! niet iedereen is zo, maar ja, wat 1 schaap zegt zeggen alle schapen he?
nou doeg he
zet eens een foto van je kut onlinequote:Op zondag 23 mei 2010 22:41 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
[..]
nou tot over .. uhm..
nooit?
Op de regels heb ik geen kritiek. Als je het prettig vindt om af te spreken dat je anderen mag zoenen, dan kan ik daar niet over oordelen.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:13 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
[..]
ja het is nu weer helemaal goed. maar ik bedoel ik vroeg wat jullie van die regels vinden enzo en vervolgens gaat iedereen zeggen dat ik foto's van mezelf moet plaatsen en dat ik dom ben en dat een open relatie alleen is dat je seks met anderen mag. nou ik had al in de introductie gezegt dat wij dat niet wilden.
maargoed, puntje bij paaltje: het is sowieso niet een goed idee en als hij ECHT niks voor mij is dan kom ik er vanzelf wel achter toch? ik bedoel ik wordt er toch hard van en heb in m'n leven toch al veel meegemaakt, echt verdriet kan ik niet echt meer voelen. de enigste emotie die ik voel is liefde voor hem
Die heb ik al en die van mij is niet zwak...quote:Op zondag 23 mei 2010 21:03 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
[..]
zoals ik al zei, hij heeft veel stress achter de rug hij wist niet wat hij wilde. hij was zwak.
met ons komt het wel goed hoor
sterkte met het zoeken van jullie 'prins op het witte paard'
mijntes ook niet, hij was zwak vanwege veel stress enzoquote:Op maandag 24 mei 2010 13:31 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Die heb ik al en die van mij is niet zwak...
Je spreekt jezelf tegen...quote:Op maandag 24 mei 2010 13:33 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
[..]
mijntes ook niet, hij was zwak vanwege veel stress enzo
Dus stress mag hij elke keer als excuus gebruiken van je?quote:Op maandag 24 mei 2010 13:33 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
[..]
mijntes ook niet, hij was zwak vanwege veel stress enzo
Dit.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:26 schreef hoerezooi het volgende:
beetje kalverliefde hebben en dan van die stomme "regeltjes" erbij verzinnenSowieso is hij triest als hij niet genoeg heeft aan jouw aandacht.
Als het eerste schaap over de dam is.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zoenen![]()
Maar goed, van zoenen komt voelen en de volgende stap...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |