Je weet ook niet wat je wil hequote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:07 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
[..]
nee hoor dan doe ik gezellig mee
hij mag net zoveel als mij, die regels zijn voor ons allebei. ik mag met iemand gaan en hij ook. ik zei alleen dat het van mij niet echt hoeft om met iemand anders te gaan.. en toen ik zei als we dat gaan doen ga ik dus ook met anderen he?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:06 schreef quirigua het volgende:
OK, jij wilt hem en hij jou ook (wel - - - ). Niks mis mee, BEHALVE als hij alles mag wat jij niet mag. Hij gaat vreemd, en jij OK't dat ? Dat kan, als jij dan zelf hetzelfde mag. Kan je gelijk met hem overleggen, waarom hij dat doet, en waarom jij dat doen zou (als je het ooit zou doen - - ). Zit verkeerd als hij wel en jij niet mag, en je hangt dan van hem af. Wat ik geleerd heb in relatie : sta altijd op je eigen poten, gelijkwaardig zijn aan je vriendje. Mijn vriendje is een paar keer vreemd gegaan, ik ook, maar we vertellen het elkaar en willen verder met elkaar - zo open kan het ook. Ik wil niet in alles alleen maar van hem afhankelijk zijn ; en snapt dat en vindt t OK.
Ik snap best dat je gevoelens diep kunnen zitten.. Maar ik vroeg het omdat hij je eigenlijk best lullig behandelt. Of althans, dat zou je denken adv. wat je over jullie relatie opschreef.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:43 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
[..]
weetje iedereen zegt
als MIJN vriend vreemd gaat dan maak ik het uit
als je veel hebt meegemaakt met elkaar zit het gewoon erg diep en dan gaat het niet zomaar
er zijn genoeg redenen dat ik van hem hou, het doet er niet toe.
ik bedoel ik alleen met de crew, hij mag niet.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je weet ook niet wat je wil heEerst een gewone relatie, dan een open relatie, dan toch weer een gewone relatie, en dan groepseks..
naja ik heb het sowieso niet goed aangedaan om het aan mensen op internet te vragen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik snap best dat je gevoelens diep kunnen zitten.. Maar ik vroeg het omdat hij je eigenlijk best lullig behandelt. Of althans, dat zou je denken adv. wat je over jullie relatie opschreef.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:11 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
zo en nu ga ik slapen, moet er vroeg uit want m'n vriend laat zich morgen dopen.
Vertel je de dominee dan wel even dat hij flink buiten de pot pist?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:11 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
[..]
hij mag net zoveel als mij, die regels zijn voor ons allebei. ik mag met iemand gaan en hij ook. ik zei alleen dat het van mij niet echt hoeft om met iemand anders te gaan.. en toen ik zei als we dat gaan doen ga ik dus ook met anderen he?
nee dat vond ie niet leuk.
toen besloot ik het niet te doen want het is niks voor ons.
zo en nu ga ik slapen, moet er vroeg uit want m'n vriend laat zich morgen dopen.
Als het goed zit tussen jullie, dan wens ik jullie heel veel geluk samen!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:12 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
[..]
naja ik heb het sowieso niet goed aangedaan om het aan mensen op internet te vragen.
ik weet wat ik voor hem voel en wat hij voor mij voelt. daarmee basta
ja het is nu weer helemaal goed. maar ik bedoel ik vroeg wat jullie van die regels vinden enzo en vervolgens gaat iedereen zeggen dat ik foto's van mezelf moet plaatsen en dat ik dom ben en dat een open relatie alleen is dat je seks met anderen mag. nou ik had al in de introductie gezegt dat wij dat niet wilden.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Als het goed zit tussen jullie, dan wens ik jullie heel veel geluk samen!
Maar ja, je vroeg advies over die open relatie, en de motivatie daarvoor bleek niet helemaal je dat te zijn. Zelf lijk je dat ook te vinden, anders vroeg je er geen advies over.. Dus de meesten hier zeggen dat je het eea. anders zou moeten regelen.
Wees eerlijk, een gewone, fijne, besloten relatie met die jongen zou je het best vinden, toch?
daar was je nog niet achter nadat hij 3x vreemd is gegaan in die korte tijd?quote:Op zondag 23 mei 2010 20:13 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
[..]
en als hij ECHT niks voor mij is dan kom ik er vanzelf wel achter toch?
Met zo'n instelling vrees ik dat je nog wel het nodige mee zult maken in jouw leven. Je vraagt er op deze manier bijna om.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:13 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
ik bedoel ik wordt er toch hard van en heb in m'n leven toch al veel meegemaakt, echt verdriet kan ik niet echt meer voelen. de enigste emotie die ik voel is liefde voor hem
je lult uit je nek.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:13 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
[..]
ja het is nu weer helemaal goed. maar ik bedoel ik vroeg wat jullie van die regels vinden enzo en vervolgens gaat iedereen zeggen dat ik foto's van mezelf moet plaatsen en dat ik dom ben en dat een open relatie alleen is dat je seks met anderen mag. nou ik had al in de introductie gezegt dat wij dat niet wilden.
maargoed, puntje bij paaltje: het is sowieso niet een goed idee en als hij ECHT niks voor mij is dan kom ik er vanzelf wel achter toch? ik bedoel ik wordt er toch hard van en heb in m'n leven toch al veel meegemaakt, echt verdriet kan ik niet echt meer voelen. de enigste emotie die ik voel is liefde voor hem
Het is dus ook geen open relatie, de relatie is half open. Je levert je uit. Niet doen.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:42 schreef juxtaposition het volgende:
Denk je nou echt dat je gelukkig gaat worden van iemand die je keer op keer pijn doet?
Die regeltjes heb je alleen maar opgesteld om het moment uit te stellen dat je in ziet dat hij niet 100% voor je gaat. Je hebt een utopie voor je die je probeert te bereiken door regeltjes, maar die regels zou je helemaal niet nodig moeten hebben. Het is geen goede insteek om een open relatie te beginnen omdat dat de enige manier is dat hij je niet laat vallen. Op die manier maakt hij serieus misbruik van jouw gevoelens voor hem.
En als het nu al zo gaat, hoe zie je deze relatie dan voor je over een paar jaar, mocht je dit zo volhouden?
hij is niet eens half open, 15% ofzoquote:Op zondag 23 mei 2010 20:47 schreef quirigua het volgende:
[..]
Het is dus ook geen open relatie, de relatie is half open. Je levert je uit. Niet doen.
hij had heel wat stress achter de rug, hij was zwak. jammer als je dat niet begrijptquote:Op zondag 23 mei 2010 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
daar was je nog niet achter nadat hij 3x vreemd is gegaan in die korte tijd?
zoals ik al zei, hij heeft veel stress achter de rug hij wist niet wat hij wilde. hij was zwak.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:42 schreef juxtaposition het volgende:
Denk je nou echt dat je gelukkig gaat worden van iemand die je keer op keer pijn doet?
Die regeltjes heb je alleen maar opgesteld om het moment uit te stellen dat je in ziet dat hij niet 100% voor je gaat. Je hebt een utopie voor je die je probeert te bereiken door regeltjes, maar die regels zou je helemaal niet nodig moeten hebben. Het is geen goede insteek om een open relatie te beginnen omdat dat de enige manier is dat hij je niet laat vallen. Op die manier maakt hij serieus misbruik van jouw gevoelens voor hem.
En als het nu al zo gaat, hoe zie je deze relatie dan voor je over een paar jaar, mocht je dit zo volhouden?
je moet het zelf weten hoor, maar niet komen janken hier als je er over een maand achter komt dat hij alweer 2 anderen geneukt heeftquote:Op zondag 23 mei 2010 21:00 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
[..]
hij had heel wat stress achter de rug, hij was zwak. jammer als je dat niet begrijpt
dat gebeurt niet. geloof mij.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
je moet het zelf weten hoor, maar niet komen janken hier als je er over een maand achter komt dat hij alweer 2 anderen geneukt heeft
sommige mensen hebben een plaat voor hun hoofd, jij bent 1 van die sommigequote:Op zondag 23 mei 2010 21:08 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
[..]
dat gebeurt niet. geloof mij.
sommige hebben zoveel spijt dat ze dat hebben gedaan dat ze het nooit meer zullen doen.
hij is 1 van de sommige.
niet iedereen is harteloos.
Nee, jammer dat jij dat gelooftquote:Op zondag 23 mei 2010 21:00 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
[..]
hij had heel wat stress achter de rug, hij was zwak. jammer als je dat niet begrijpt
Ik dacht dat ie al 2x was vreemdgegaan?quote:Op zondag 23 mei 2010 21:08 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
sommige hebben zoveel spijt dat ze dat hebben gedaan dat ze het nooit meer zullen doen.
hij is 1 van de sommige.
ja maar ik ga niet meer reageren, want je kan het aan iemand zien of ie echt van je houdt als ie dat tegen je zegt. je kan het wel zien als iemand zit te liegen. dus voor mij is dit onderwerp sum slussquote:Op zondag 23 mei 2010 21:34 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, jammer dat jij dat gelooft.
Het getuigt wel van bijzonder weinig eigenwaarde om bij een overspelige zak te blijven omdat je bang bent om alleen te zijn.
Als het na 3 maanden al zo gaat, hoe ga je het dan ooit de rest van jullie leven samen redden? Want dat is toch wat je wilt in een relatie?
Kon je het ook zien dat ie iemand anders had geneukt toen ie met zn scheinheilige kop je een zoen gaf?quote:Op zondag 23 mei 2010 22:15 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
[..]
ja maar ik ga niet meer reageren, want je kan het aan iemand zien of ie echt van je houdt als ie dat tegen je zegt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |