Ze komt gewoon alleen steeds even terug om te beamen wat mensen zeggen die het met haar eens zijn.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hou dan ook op met steeds te reageren als je er toch zo klaar mee bent.
Ik vroeg anders heel oprecht wat die jongen doet waaruit ie laat blijken dat ie verliefd op haar is. Ik zeg niet eens dat ik haar tegenspreek!quote:Op maandag 24 mei 2010 21:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze komt gewoon alleen steeds even terug om te beamen wat mensen zeggen die het met haar eens zijn.
Sure, maar dat men vragen stelt en heel kritisch is, moet ze ook maar kunnen hebben.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach we zullen het zien.
of het gaat goed met ze en ze leven lang en gelukkig, of het komt niet goed. ik begrijp de TS wel. ze neemt een groot risico, that's a fact, maar het hoeft niet fout te gaan en ze wil dat risico nemen. dan moet ze dat doen vind ik.
volgens mij heeft dit weinig te maken met oprecht vragen stellen, maar meer met kritiek verpakken in vragen.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:11 schreef vencodark het volgende:
TS, hoe laat je vriend eigenlijk zien dat ie echt verliefd op je is en bij jou wilt blijven?
Hij ging meerdere keren vreemd dus aan zijn daden zal het niet liggen.
Ja weet ik, maar goede vragen waar ze geen fatsoenlijk antwoord op weet slaat ze al een hele tijd overquote:Op maandag 24 mei 2010 21:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vroeg anders heel oprecht wat die jongen doet waaruit ie laat blijken dat ie verliefd op haar is. Ik zeg niet eens dat ik haar tegenspreek!
Maar goed, kunt zien dat ze niet gewend is aan Fok.
Het was toch gewoon een goede vraag? Hoe weet ze dat hij nu wel voor haar gaat?quote:Op maandag 24 mei 2010 21:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
volgens mij heeft dit weinig te maken met oprecht vragen stellen, maar meer met kritiek verpakken in vragen.
niet dat dat niet mag ofzo, want daar is fok idd voor, maar dan moet je daarna niet gaan doen of je alleen maar goede bedoelingen hebt
Dat is dan jouw redenatie. Ik weet wat ik bedoelde met mijn opmerking en dat heb ik zojuist al prima verwoord.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
volgens mij heeft dit weinig te maken met oprecht vragen stellen, maar meer met kritiek verpakken in vragen.
niet dat dat niet mag ofzo, want daar is fok idd voor, maar dan moet je daarna niet gaan doen of je alleen maar goede bedoelingen hebt
Precies. Ik vroeg me gewoon af of dat meisje (vrouw) daar weleens bij stilstaat. Ze heeft al van alles verteld wat er mis gegaan is etc. en ik vroeg me af wat ie dan wél goed voor haar doet.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het was toch gewoon een goede vraag? Hoe weet ze dat hij nu wel voor haar gaat?
okquote:Op maandag 24 mei 2010 21:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is dan jouw redenatie. Ik weet wat ik bedoelde met mijn opmerking en dat heb ik zojuist al prima verwoord.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |