seks heeft ie wel genoeg met mij, de aandacht in het weekend had ie niet genoeg. z'n henkie is van mijquote:Op maandag 24 mei 2010 17:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik denk van niet, daarom gaat ie ook vreemd natuurlijk, die hormonen moeten eruit als je 17 bent.
Ja, mag ie er niet zelf mee spelen?quote:
klopt, stress volle tijd achter de rug. maar we hebben allebei besloten om geen open relatie te doen. we zijn gister een nieuwe start begonnen, en we zien wel hoe het gaat. we doen het wel rustig, maar het genieten van elkaar begint nu pasquote:Op maandag 24 mei 2010 17:43 schreef Angst het volgende:
zo te lezen hebben jullie beide het niet erg makkelijk (gehad). Een gewone relatie kan soms al best moeilijk zijn en je maakt het niet makkelijker met een open relatie, maar juist moeilijker.
Je mag vreemdgaan altijd vergeven natuurlijk, maar om te zeggen dat het wel mag, terwijl je het eigenlijk liever niet hebt, lijkt me niet handig.
Ik zou eerder zeggen dat je samen hieruit probeert te komen en dat je dus af en toe best wel eens iets door de vingers wilt zien, maar dat je wel wil dat hij uitsluitend voor jou kiest.
okquote:Op maandag 24 mei 2010 17:35 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
[..]
ja zijn ouders zijn echt heel aardig!
ik was gister zo zenuwachtig, mijn moeder en broertje waren ook mee en het ging gewoon goed!
maar ik ga nu echt niet elke dag bij hun thuis hoor, zoals ik al zei, we doen het evengoed even rustig, maar ik vind het wel fijn dat ik nu eindelijk na 5 maanden zijn ouders heb ontmoet en dat het allemaal goed is.
zijn moeder zei ook nog dat ze het heel fijn vond dat ik er was en dat mijn moeder en broertje er ook waren!
en ja hij is wel iets meer gelovig, ik ben er altijd wel mee bezig geweest, sinds ik met hem ga wel veel meer. ik was vorig jaar zelfs een beetje anti :$
haha maar ik sta overal voor open en ben ook al een keer mee geweest naar een dienst, de kerk is ook heel leuk en heel groot, echt heel leuk allemaal!
er was ook een vrouw bij de doping die was 2 maanden geleden gescheiden omdat zij zich wilde dopen en die man wilde dat niet maar haar liefde voor god was sterker.
dat doen ze dus nu ookquote:Op maandag 24 mei 2010 17:43 schreef Angst het volgende:
zo te lezen hebben jullie beide het niet erg makkelijk (gehad). Een gewone relatie kan soms al best moeilijk zijn en je maakt het niet makkelijker met een open relatie, maar juist moeilijker.
Je mag vreemdgaan altijd vergeven natuurlijk, maar om te zeggen dat het wel mag, terwijl je het eigenlijk liever niet hebt, lijkt me niet handig.
Ik zou eerder zeggen dat je samen hieruit probeert te komen en dat je dus af en toe best wel eens iets door de vingers wilt zien, maar dat je wel wil dat hij uitsluitend voor jou kiest.
nou ik hoop dat alles goed gaat komen..quote:Op maandag 24 mei 2010 17:45 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
[..]
klopt, stress volle tijd achter de rug. maar we hebben allebei besloten om geen open relatie te doen. we zijn gister een nieuwe start begonnen, en we zien wel hoe het gaat. we doen het wel rustig, maar het genieten van elkaar begint nu pas
ja ik snap jequote:Op maandag 24 mei 2010 17:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
okwel je eigen gevoel blijven volgen he, ook met het geloven!
wel grappig, je wilt aan de ene kant rustig aan, maar aan de andere kant was dus zowel jouw als zijn familie er gisteren bij, dus dat is juist best wel serieus zou ik zeggen.
maargoed, ik hoop voor jullie dat het goed blijft gaan
en goed dat je ook weer wat fok-wijsheid hebt opgedaan![]()
heel herkenbaarquote:Op maandag 24 mei 2010 17:50 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
[..]
ja ik snap jeen ik volg altijd juist heel erg mijn eigen gevoel, vandaar dat ik zo eigenwijs ben met het feit dat hij wel echt voor me gaat haha
welcomequote:ja op zich is het ook best serieus, maar ja gewoon door al die stress ging het eeen tijdje niet zo lekker. maar nu kunnen we echt gaan genieten van elkaar. en wat betreft rustig aan, het ging bij mij niet zo goed op school vanwege allemaal dingen, ik ben nu heel hard bezig dat allemaal recht te zetten en we hebben gewoon allebei beetje rust aan ons hoofd nodig. we zitten ook bij elkaar in de klas, maar ik heb nu een project met de tweede klas (omdat ze zien dat ik wel gemotiveerd ben en dat ik wel kwaliteiten heb voor die opleiding die ik doe) dus ik zie hem nu ook iets minder in de klas enzo, maarja op school is het anders he?
haha
maar het komt wel goed, en bedankt voor je advies enzo
Dat bedoelde ik met de foute motivatie.. Elkaar de vrijheid geven om een ander te zoenen is 1 ding.. Zoiets voorstellen, of akkoord daarmee gaan om je relatie te redden is een foute insteek..quote:Op maandag 24 mei 2010 17:52 schreef weathergirl het volgende:
18 jaar, je hart verliezen aan iemand die vorige week (!) nog met een ander heeft gezoend, zijn vrienden vragen hem in de gaten te houden (as if), een open relatie (maar toch niet) voorstellen terwijl je dat eigenlijk niet wilt, en continu in je achterhoofd houden dat hij nog eens vreemd zou kunnen gaan?
En dat heet echte liefde?
Ik word écht oud.
zuchtquote:Op maandag 24 mei 2010 21:11 schreef vencodark het volgende:
TS, hoe laat je vriend eigenlijk zien dat ie echt verliefd op je is en bij jou wilt blijven?
Hij ging meerdere keren vreemd dus aan zijn daden zal het niet liggen.
je mist nogal veel details enzoquote:
Heb anders genoeg te lezen om mij af te vragen of ze wel doorheeft waar ze mee bezig is.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je mist nogal veel details enzo
beetje klepel - klok verhaal en volgens mij is de TS ook al wel klaar met het topic (hoop ik) volgens mij weet ze al wat ze wil/gaat doen
iddquote:Op maandag 24 mei 2010 21:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je mist nogal veel details enzo
beetje klepel - klok verhaal en volgens mij is de TS ook al wel klaar met het topic (hoop ik) volgens mij weet ze al wat ze wil/gaat doen
ach we zullen het zien.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb anders genoeg te lezen om mij af te vragen of ze wel doorheeft waar ze mee bezig is.
Ze heeft een ontzettend grote roze bril op. Daarbij, ze zei al tig keren dat ze ermee klaar was en bleef reageren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |