ik ken die uitdrukking niet hoor.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:19 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
[..]
uuuuuhhh.. waarom geneukt..
ik zei toch dat ie met iemand was GEWEEST?
dat betekend zoenen tegenwoordig
elke keer? het was al een paar maanden terug gebeurt, TOEN had ie veel stress enzo. maar hij vertelde het vorige week pas. dus wat nou elke keerquote:Op maandag 24 mei 2010 13:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dus stress mag hij elke keer als excuus gebruiken van je?
jij neemt stress van hem aan als excuus, wat als hij het weer doet en tegen jou zegt dat het door de stress komt? dan is het weer allemaal niet erg, en is hij zo zielig want hij kon er eigenlijk niks aan doen?quote:Op maandag 24 mei 2010 17:01 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
[..]
elke keer? het was al een paar maanden terug gebeurt, TOEN had ie veel stress enzo. maar hij vertelde het vorige week pas. dus wat nou elke keer
hij was eerst ook nog niet helemaal over z'n ex heen, hij wist niet wat ie precies wilde. en toch wilde hij mij niet kwijt. ik kan goed met zijn beste vriend praten, die vertelde dat hij zei dat hij het aan me moest vertellen maar dan zei hij ja maar ik wil haar niet kwijt.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ken die uitdrukking niet hoor.
maar ehmmm sja over zoenen maak ik me ook niet zo druk eigenlijk. 2x in 3 maanden is op zich wel weer een beetje veel (de eerste keer telt niet mee want toen hadden jullie nog niks zeg je)
tsja, iemand kan veranderen als hij eerst niet echt voor je ging en nu wel, maar ik zou het een beetje goed in de gaten houden als ik jou was.
meissie, niet zo happenquote:Op maandag 24 mei 2010 17:01 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
[..]
elke keer? het was al een paar maanden terug gebeurt, TOEN had ie veel stress enzo. maar hij vertelde het vorige week pas. dus wat nou elke keer
ik zeg toch we hebben nu een nieuwe start.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
jij neemt stress van hem aan als excuus, wat als hij het weer doet en tegen jou zegt dat het door de stress komt? dan is het weer allemaal niet erg, en is hij zo zielig want hij kon er eigenlijk niks aan doen?
Eh, vrienden van hem staan niet aan de kant van de vriendin hoorquote:Op maandag 24 mei 2010 17:05 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
[..]
hij was eerst ook nog niet helemaal over z'n ex heen, hij wist niet wat ie precies wilde. en toch wilde hij mij niet kwijt. ik kan goed met zijn beste vriend praten, die vertelde dat hij zei dat hij het aan me moest vertellen maar dan zei hij ja maar ik wil haar niet kwijt.
zoiets zeg je dan niet tegen je beste vriend als je het niet meent.
ik hou het evengoed wel in de gaten, maar we hebben gewoon een nieuwe start nu.
jammer dat niet iedereen begrijpt dat mensen spijt kunnen hebben, maarja komt misschien ook omdat ik heel veel dingen niet goed heb verwoord hier in deze topic. dan zegt iemand iets en dan zeg ik te snel iets terug maar dan op de verkeerde manier. maargoed, ik weet dat het wel goed zit tussen ons
waarom wordt hij op zn 18e gedoopt eig? en waarom wilden zijn ouders jou niet ontmoeten? en waarom had hij daar stress van?quote:Op maandag 24 mei 2010 17:10 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
[..]
ik zeg toch we hebben nu een nieuwe start.
hij had TOEN stress en nu niet meer. denk je nou echt dat ik nog bij hem blijf als het nog een keer gebeurd?
en het is al best een tijd geleden gebeurd, hij vertelde het alleen zo achter elkaar en dat steekt er wel in. het is ook een week uitgeweest, maar gister is hij gedoopt en heb ik eindelijk zijn ouders ontmoet (dat was dus de stress, zijn ouders wilden mij niet ontmoeten en we hadden niet altijd geld om naar elkaar te gaan enzo, ikzelf wilde ook bijna met iemand anders gaan, maar had goed nagedacht en wilde alleen hem)
we hebben nu allebei een nieuwe start en hebben goed gepraat. het genieten van elkaar kan nu pas echt beginnen. We hebben wel besloten het evengoed een beetje rustig aan te doen, maar nu begint de relatie pas. Doeg roze wolk, hallo liefde
kijk aan jou heb ik wat, bij jou heb ik niet het gevoel dat je me afkraakt omdat ik nadacht over een open relatie enzo. ik weet echt wel dat ik moet oppassen enzo, en ik hou het echt wel in de gaten, maar ik zie gewoon dat hij echt van me houdt. ook hoe hij gister deed met mij met z'n familie erbij. echt zo van: kijk allemaal, dit is MIJN meisje! z'n oma, opa, oom etc wisten ook allemaal wie ik was en dat ik op mezelf woon en zo!quote:Op maandag 24 mei 2010 17:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
meissie, niet zo happenhet is fok maar!
ga op je eigen gevoel af, als je hem vertrouwt, dan moet je ervoor gaan. wat er ook gebeurd is. de kans dat het goed gaat is misschien niet groot, maar dat zegt niet dat het nooit kan. maar je moet er wel rekening mee houden dat het fout kan gaan.
ik heb een soortgelijke situatie met mn vriend (maar niet met vreemdgaan maar andere rotgeintjes) en dat gaat nu ook goed, maar ik hou ook wel in gedachten dat het alsnog fout kan gaan. het vertrouwen moet weer groeien. wees daar tegen jouw vriendje ook duidelijk over en ook tegen jezelf
ik ben degene die 18 isquote:Op maandag 24 mei 2010 17:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
waarom wordt hij op zn 18e gedoopt eig? en waarom wilden zijn ouders jou niet ontmoeten? en waarom had hij daar stress van?
mja dat is een beetje een fok dingetje, beetje op elkaar inhakken. gewoon niet op happen als je het echt vervelend vindt. ik hou er zelf vantevoren altijd rekening mee als ik iets post dat ik reacties kan krijgen waar ik niet op zit te wachten. als ik zelf al inschat dat ik dat niet ga trekken (die reacties dus) dan post ik niks.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:15 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
[..]
kijk aan jou heb ik wat, bij jou heb ik niet het gevoel dat je me afkraakt omdat ik nadacht over een open relatie enzo. ik weet echt wel dat ik moet oppassen enzo, en ik hou het echt wel in de gaten, maar ik zie gewoon dat hij echt van me houdt. ook hoe hij gister deed met mij met z'n familie erbij. echt zo van: kijk allemaal, dit is MIJN meisje! z'n oma, opa, oom etc wisten ook allemaal wie ik was en dat ik op mezelf woon en zo!
Als een jongen je niet echt leuk vind dan verteld ie dat toch niet allemaal? ik stond er echt versteld van!
Dus je hebt alleen wat aan mensen die je vertellen wat je zelf graag wil horen? En laat ik over dat 2e deel van de zin maar niet eens beginnen...quote:Op maandag 24 mei 2010 17:15 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
[..]
kijk aan jou heb ik wat, bij jou heb ik niet het gevoel dat je me afkraakt omdat ik nadacht over een open relatie enzo.
eh, hoezo niet.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:11 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Eh, vrienden van hem staan niet aan de kant van de vriendin hoor.
ja ik snap het een beetje denk ik.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:19 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
[..]
ik ben degene die 18 is
hij was een paar maanden geleden weg gelopen omdat hij bij mij wilde zijn en dat mocht niet. hij was 3 weken bij mij. toen hij weer terug kwam bij zijn ouders ging hij die zondag naar de kerk, en het verhaal ging over de verloren zoon. hij is altijd al bezig geweest met het geloof (ik ook btw) en dit was echt een eye opener voor hem. naja en nog meer redenen maar dat hoeft niet iedereen te weten vind ik. zijn ouders wilden mij niet ontmoeten omdat ze vonden dat hij nog niet toe was aan een vriendin. hij had daar stress van omdat ik dus niet bij hun thuis mocht komen, we konden dan alleen maar buiten zitten, en hij kon (soms) wel naar mij maar dat was dan elke keer 10 euro voor heen en weer, dat is VEEL geld hoor! dus dat kan ie niet altijd doen, ik heb een ov dus ik kan wel naar hem. maar dan moesten we buiten zitten, en dat is ook niet altijd heel leuk.
nu kunnen we tenminste gewoon lekker thuis zitten, tv kijken enzo.
snap je?
haha okeequote:Op maandag 24 mei 2010 17:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mja dat is een beetje een fok dingetje, beetje op elkaar inhakken. gewoon niet op happen als je het echt vervelend vindt. ik hou er zelf vantevoren altijd rekening mee als ik iets post dat ik reacties kan krijgen waar ik niet op zit te wachten. als ik zelf al inschat dat ik dat niet ga trekken (die reacties dus) dan post ik niks.
ehm, de gemiddelde jongen stelt je niet aan zn familie voor als hij het niet serieus meent met je, maargoed, je weet dat nooit zeker. Je weet het pas zeker als het een tijdje goed blijft gaan en als je geluk hebt kan je het voelen aan hoe hij zich tov jou gedraagt.
en vooral in de gaten blijven houden inderdaad! beetje voorzichtig zijn met jezelf, want wat ik zo lees in dit topic (dat je niet veel voelt vertelde je eerder) heb je genoeg gedonder gehad in je leven, dus nu is het tijd om te zorgen dat je fijne dingen meemaakt!
nee het ging heel goed!quote:Op maandag 24 mei 2010 17:29 schreef Sanne het volgende:
Hoe ging de doping van je vriend hetsinsaasappelmeisje?
Was het niet te stressvol voor hem?
Jawel, en toen ging hij vreemd met de pastoor maar dat vond TS geen punt verder.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:29 schreef Sanne het volgende:
Hoe ging de doping van je vriend hetsinsaasappelmeisje?
Was het niet te stressvol voor hem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja zijn ouders zijn echt heel aardig!quote:Op maandag 24 mei 2010 17:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja ik snap het een beetje denk ik.
wel fijn in ieder geval dat jij nu bij hem over de vloer mag komen. Zijn ouders vinden nu dus wel dat hij een vriendin kan/mag hebben?
wel fijn dat jullie allebei hetzelfde of ongeveer hetzelfde (of zie ik dat verkeerd) tov geloven staan. als daarin verschil zit lijkt me dat knap lastig.
nou wat denk je zelf.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:33 schreef Stefan het volgende:
Neuken jullie trouwens al of zijn jullie lid van www.wareliefdewacht.nl
ligt eraan he, als ik verkeerd zit dan zeggen ze dat, hetzelfde verhaal als met zijn beste vriend. die wist dat hij verkeerd zat en hij zei tegen mij dat als hij mij was ik hem geen kans zou geven.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:22 schreef k_i_m het volgende:
Zouden jouw vriendinnen zijn kant kiezen als er wat aan de hand is?
Ik denk van niet, daarom gaat ie ook vreemd natuurlijk, die hormonen moeten eruit als je 17 bent.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:36 schreef hetsinasappelmeisje het volgende:
[..]
nou wat denk je zelf.
op zich vind ik dit niet echt belangrijk om over te praten .
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |