Een warhorse enzo.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:01 schreef nattermann het volgende:
Wat is nou eigelijk het verschil tussen de LE en de normale versie?
En nu maar hopen dat ze een nieuwe GTA aankondigen deze E3.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:32 schreef SoldMayor het volgende:
TVP!!!!!
Red Dead Redemption voor mij de beste game sinds GTA IV![]()
Ja zekerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:35 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat ze een nieuwe GTA aankondigen deze E3.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Final Fantasy is ook niet zo groot meer Activison faalt behoorlijk met COD en raken daar door veel mensen kwijt Battlefield en Medal of honor zijn ook niet zo huge...
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:45 schreef SoldMayor het volgende:
Zouden we kunnen stellen dat Rockstar Games met GTA en nu RDR ( GTA 4.5) ver uit de grootste is? en meest gespeelde games zijn?Bungie: Halo is alleen voor X360 ( een beetje PC ) dus kun je niet mee tellen. World of Warcraft is alleen voor PC Je vergeet the Sims.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Final Fantasy is ook niet zo groot meer Activison faalt behoorlijk met COD en raken daar door veel mensen kwijt Battlefield en Medal of honor zijn ook niet zo huge... ![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:45 schreef SoldMayor het volgende:
Zouden we kunnen stellen dat Rockstar Games met GTA en nu RDR ( GTA 4.5) ver uit de grootste is? en meest gespeelde games zijn?Bungie: Halo is alleen voor X360 ( een beetje PC ) dus kun je niet mee tellen. World of Warcraft is alleen voor PC Je vergeet EA.. Kutgames, dat moet ik toegeven, maar ze zijn wel fucking groot en verkopen wel veel games.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Final Fantasy is ook niet zo groot meer Activison faalt behoorlijk met COD en raken daar door veel mensen kwijt Battlefield en Medal of honor zijn ook niet zo huge...
Ja okee maar die hebben ook 492.012.023 verschillende spellen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:52 schreef SinofEnvy het volgende:
[..]
Je vergeet EA.. Kutgames, dat moet ik toegeven, maar ze zijn wel fucking groot en verkopen wel veel games.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Ok.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:04 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
+ Deadly Assassin outfit (Read Eye laadt sneller op)
+ Golden Guns (sneller fame)
+ Soundtrack
lees oog?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:04 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
+ Deadly Assassin outfit (Read Eye laadt sneller op)
+ Golden Guns (sneller fame)
+ Soundtrack
Ik heel even, na 10 seconden dacht ik, what the hell zit ik hier te doenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:15 schreef SoldMayor het volgende:
Iemand al een movie gekeken in het moviehouse?
Jammer aan het einde krijg je een trailer te zien met een stukje beeld + aankondiging van GTA Vquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:17 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik heel even, na 10 seconden dacht ik, what the hell zit ik hier te doen
Oh nou ga ik gelijk kijkenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:19 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Jammer aan het einde krijg je een trailer te zien met een stukje beeld + aankondiging van GTA V
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:15 schreef SoldMayor het volgende:
Iemand al een movie gekeken in het moviehouse?
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:20 schreef Torrio het volgende:
[..]
Oh nou ga ik gelijk kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee volgens mij niet wel op social club maar ik heb nu al 12 uurquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:23 schreef kutkabouter het volgende:
kan je ook van elkaar zien hoeveel playtime ze al hebben? want dan kan ik lachen vanavond denk ik
![]()
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:26 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nee volgens mij niet wel op social club maar ik heb nu al 12 uur
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:30 schreef Dynd het volgende:
Speltip 30: Schuif geen pizza in de oven voordat je RDR gaat spelen.
ik heb ook geen tijd maar ik kan niet meer wachtenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:32 schreef Patje1987 het volgende:
Ik moet nog even wachten want geen tijd en geen exemplaar.
Dan zou je alle sportgames van EA ook onder 1 kunnen tellen...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:55 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja okee maar die hebben ook 492.012.023 verschillende spellen.
Ik heb het nu alleen over de GTA reeks en daar kun je RDR ook onder tellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:53 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ok mensen... ik heb de ultieme fail. Een grotere epic fail bestaat niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk ook dat het reuze zal meevallen inderdaad.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:01 schreef WSquater het volgende:
Wow! Ik ben al sinds ongeveer 13:00 uur continue aan het spelen tot nu toe. Nu ben ik pizza aan het eten en dadelijk weer door.
Geweldig spel! De graphics op de PS3 zijn zo slecht nog niet als mensen hier trouwens dachten.
Heb je 'm nog helemaal niet gespeeld? En heb jij dan ook de PS3 versie?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:03 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het reuze zal meevallen inderdaad.
Ik heb de 360 versie. Op screens zag ik dat de PS3 versie er wat donkerder uitzag en misschien wat blurry, maar met bewegende beelden zal het wel wat minder zijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:04 schreef WSquater het volgende:
[..]
Heb je 'm nog helemaal niet gespeeld? En heb jij dan ook de PS3 versie?
Ik dacht na al die berichten dat de PS3 een veel slechtere kwaliteit zou hebben, maar voor mij ziet de wereld er soms adembenemend uit.
op mijn tv faalt zelfs de 360 versiequote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb de 360 versie. Op screens zag ik dat de PS3 versie er wat donkerder uitzag en misschien wat blurry, maar met bewegende beelden zal het wel wat minder zijn.
Wat heb je voor TV dan? LCD TV's zijn tegenwoordig niet zo duur meer. Vaak heb je voor 450 wel een redelijke TV waar je goed op kan gamen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:10 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
op mijn tv faalt zelfs de 360 versie
ik heb geen 450 momenteelquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wat heb je voor TV dan? LCD TV's zijn tegenwoordig niet zo duur meer. Vaak heb je voor 450 wel een redelijke TV waar je goed op kan gamen.
Same, hadden ze beter kunnen doen vind ik.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:03 schreef donald_dick het volgende:
Net een uurtje gespeelt en wat is het kut om steeds op A te moeten drukken om dat kutknol aan de gang te houden
Hangt er vanaf hoe ver je er vanaf zit.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:56 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga zo eens op mijn 50" spelen, ben benieuwd hoe dat eruit ziet.
Bij mij is de multiplayer zo goed als onbruikbaar. Kom steeds in een loop dat ik terug naar freeroam ga, omdat er verbindingsproblemen zijn met de andere spelers. Weer in freeroam krijg ik zo'n 15 seconden weer later dezelfde melding: ik heb zelfs geen mogelijkheid om echt te beginnen. Hopelijk fixen ze dat snel met een patch.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:52 schreef Desunoto het volgende:
Maarre, zit de multiplayer wel goed in elkaar qua lobbies en zo? Geen connection issues en is het makkelijk om met een groepje uit je vriendenlijst in een spel te komen?
Ja idd, moeten gewoon een x met wat lui van hier gaan spelen en dan lekker free roamen..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
Free-roam vind ik ook goed bagger, je kan niet op je gemak naar een gang hideout gaan, want dan zitten er al weer 3 spelers achter je aan :/
Oh jij ook al...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:23 schreef DutchErrorist het volgende:
Nog meer mensen die gewoon niet in online games komen omdat ze connection issues hebben met andere players? Oh en dat daarna het laadscherm blijft hangen?
Mag ik er 1 hebben? Reed net met een noodgang over de prairie, ineens vanuit het niets een ravijn. Dus ik spring van mijn paard af en dat stomme beest loopt in 1 streep door de afgrond inquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:31 schreef Qunix het volgende:
Mijn paard is verdubbeld... Ik heb nu 2 gouden ponnies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik van MP naar SP ga, hangt ie idd. Verder is online heerlijk uitgewerktquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:23 schreef DutchErrorist het volgende:
Nog meer mensen die gewoon niet in online games komen omdat ze connection issues hebben met andere players? Oh en dat daarna het laadscherm blijft hangen?
Het is geen spel voor jou. Er zit een verkoper in het spel die met grote trots vertelt dat hij absoluut geen Joodse spullen verkoopt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:46 schreef DeParo het volgende:
Ow jammer.
Had me een beetje verheugd hierop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat zijn die grote katten (puma's) trouwens bagger ik deed quik travel naar Ford Mercer geweldige missie is dat trouwens maar ik zou niet spoiler, Springt er opeens zoon beest boven op me gevolg me net vers gevangen paard weg.Waren er twee twee dus ik verloor de encounter met die beesten weer. Ben nu echt bang voor de beren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:56 schreef nattermann het volgende:
[..]HAHAHa ik draai me om althans dat probeer ik, en als ie dichtbij is ben ik zeker pleite. Als speedy gonzalez naar mehico!!!!!!! aribaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:56 schreef Roces18 het volgende:
Heb net weer ff gespeeld, nu totaal 25 missies - 6 uur gespeeld. Speel vooral rond Armadillo terwijl Blackwater de grootste stad is waar je in het begin aan komt. Maar daar kan ik nu nog niet komen. Ik reed vandaag op mijn zelf gevangen stallion totdat ik plots een of andere idioot naar mij hoorde roepen dat ik niet moest doorrijden op mn paardmaar hem moest helpen dus ik spring eraf, Zitten er 5 gasten die kneus te beschieten en ik kan nergens schuilen result : Ik keihard ge-ownd omdat ik iemand wou helpen
.
Ben nu vooral missies aan het doen met de sherrif en bonny en die kwakzalver. Hoop dat ik binnenkort naar Blackwater mag, lijkt me echt gruwelijk omdat het een grote stad is. Heb trouwens ook wat bait gekocht, en geprobeerd kwamen alleen wat coyotes op af en een rendier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Als je op de map kijkt die je erbij hebt gekregen, dan zie je waar je poema's kunt vinden.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:00 schreef Kwork het volgende:
Heb er zelfs naar gezocht, maar nog steeds geen poema gevonden
In het noord-westen ja, dan word ik aangevallen door wolvenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:01 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Als je op de map kijkt die je erbij hebt gekregen, dan zie je waar je poema's kunt vinden.
Net met een hele groep op Live op berenjacht gegaan. Jezus, die beesten komen ook uit het nietsquote:
Is dat niet vanwege dat je al zo vaak dood bent gegaanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vet ! ik denk ik ga even spelen loop net een paar meter in de game komt er een non naar me toe die iets brabbelt van great hero bla bla. Krijg ik van haar een blessed symbol waardoor enemies minder kans hebben om me te raken
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:13 schreef -Menn0- het volgende:
Wordt schijtziek van het feit dat fast travel en taxi niet werkt
Ik ook nietquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Heb nergens problemen mee
Xbox 360 of PS3?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:37 schreef -Menn0- het volgende:
Zodra ik in de taxi stap en bestemming selecteer gebeurd er niks. Je hoort een klikt maar kan gewoon afstappen en dat ding gaat niet rijden. Als je dan afgestapt bent blijft rechtsonderin staat select destination. Bij fasttravel gaat hij naar het laadscherm maar blijft daar hangen........
Oh nou mischien dat in die versie dan een fout zit want ik speel op de x360 en heb daar geen problemen mee.. mischien zijn er nog meer mensen met dezelfde problemen op de ps3?quote:
Nee maar ik heb zo het idee dat ik er vlakbij ben dus wanneer ik naar Mexico kan ofzo zal ik het wel meldenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:50 schreef FireFoz het volgende:
weet iemand welke missies je moet doen om het volgende stuk land te unlocken?
Neequote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is dat niet vanwege dat je al zo vaak dood bent gegaan?
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:43 schreef gamefreek het volgende:
Maak alleen steeds verkeerd gebruik van die taxi's, wil ik aan de verkeerde kant opstappen en dan trek ik de bestuurder ervan af en krijg ik de Sheriff achter me aan
Ja had ik ook, er zijn een hele boel avatar awards.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:54 schreef RudyCarell het volgende:
Ik kreeg net gewoon een Avatar award! Schoot een pet van iemand ze harses zonder te killen.
Ik vind het al mooi om in SP met een groepje naar een hideout te blazenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:09 schreef Tauchmeister het volgende:
Batterijen van m'n controller kapten ermee en de rest was ook leeg. Noodgedwongen moeten stoppen dus.
Maar wat is dit toch een briljante gameNiets mooiers dan met met z'n vijven te paard over het land rijden.
How come?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:12 schreef Gezicht het volgende:
Nu een klein uurtje gespeeld en ik vind 'm tot nu toe maar erg matig.
en al nieuws?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee maar ik heb zo het idee dat ik er vlakbij ben dus wanneer ik naar Mexico kan ofzo zal ik het wel melden
Nja ik moet niet te snel gaan oordelen nu omdat ik hem pas zo min heb gespeeld maar tot nu toe vind ik alles maar een beetje snel gaan. Ik zit nu in die wereld en heb geen flauw idee wat wat is en hoe wat werkt. Het enige logische wat ik wel weet is waar ik missies kan krijgen.quote:
Nee want ik geloof LICHTE SPOILER dat je de Winchester later op een lichaam vind in een missie, niet volledig zeker though.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:28 schreef JohnnyStardust het volgende:
Even een ander vraagje: ik ga nu even sparen voor betere wapens. Ik heb inmiddels de bandolier gekocht (waarmee je een dubbele hoeveelheid ammo kunt meenemen), maar ik neig er naar om de Winchester te kopen ($ 350). Is dat een goede koop? Hebben jullie ook andere tips?
Yeah, je hebt gelijk denk ik. Ik heb hem ook en heb hem niet gekocht.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:32 schreef Dynd het volgende:
[..]
Nee want ik geloof LICHTE SPOILER dat je de Winchester later op een lichaam vind in een missie, niet volledig zeker though.
Gaat ook echt als die maar 2 seconden in beeld zijn.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:27 schreef Dynd het volgende:
Mensen die niet het geduld hebben even rustige de tutorial tekstjes door te lezen.
volgensmij had ik na level 3 ofzo al een winchester... en niet gekocht. volgensmij liggen die dus overal voor het oprapen, bij wijze van.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:32 schreef Dynd het volgende:
[..]
Nee want ik geloof LICHTE SPOILER dat je de Winchester later op een lichaam vind in een missie, niet volledig zeker though.
Valt erg mee hoor, en als je iets niet hebt kunnen lezen kijk dan in je Journalquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:47 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Gaat ook echt als die maar 2 seconden in beeld zijn.
Als het goed is kan je ze in je journal allemaal nalezen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:47 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Gaat ook echt als die maar 2 seconden in beeld zijn.
De rest....quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:44 schreef Edwinuss het volgende:
Bijna de hele avond met Teun, Tauch, Nick en de rest Free Roam gedaan en ook een tijdje tegen andere gasten gespeeld online.
Wat tof.
alleen. rrod..
Kutkaboterquote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Sorry. Ik wist niet zo snel alle namen meer.
Dat snap ik ook niet....quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:20 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik snap overigens niet waarom je geld krijgt online. Je kan het toch nergens uitgeven
Die op de grond lag? En volgens mij zo zat als een konijn wasquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Neeze begon helemaal met spaans accent dat ze blij was dat ze me eindelijk had ontmoet en dat ze dit moest brengen van de nonnen in het klooster omdat ik zoveel helden daden heb verricht.
Ik denk ook dat het komt omdat ik een zwaar gelovig meisje in de middel of no where medicine heb gebracht
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:44 schreef Edwinuss het volgende:
Bijna de hele avond met Teun, Tauch, Nick en de rest Free Roam gedaan en ook een tijdje tegen andere gasten gespeeld online.
Wat tof.
alleen. rrod..
Ed was net gewoon weer onlinequote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:19 schreef Tauchmeister het volgende:
Nog garantie Ed? Of ga je 'm zelf proberen te fixen?
Hij werkt weer ja..quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]. Was zeker tof
[..]
Ed was net gewoon weer online
Ja jij en Kneusteun hadden me nog een invite gestuurd, maar ik was te druk met singleplayer bezig. Hoop morgen dan eindelijk het laatste stuk te halen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Sorry. Ik wist niet zo snel alle namen meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Ja door bij (ps3) op driehoekje te drukken terwijl je deelt houd je een kaart in je mouw, die kun je ieder moment omwisselen terwijl je pokert voor een kaart in je hand. De omgewisselde kaart heb je vervolgens in je mouw en kun je in volgende potjes weer gebruiken.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:41 schreef Vijf_voor het volgende:
iemand een idee hoe die 'cheat outfit' werkt bij bijvoorbeeld poker?
Waarom heb je hem gekocht eigenlijk?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:15 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ben benieuwd hoe veel en vaak er hiervoor nieuwe episodes verschijnen....
Der komt toch zo'n balkje wat je in het midden moet houden?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 07:45 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ja door bij (ps3) op driehoekje te drukken terwijl je deelt houd je een kaart in je mouw, die kun je ieder moment omwisselen terwijl je pokert voor een kaart in je hand. De omgewisselde kaart heb je vervolgens in je mouw en kun je in volgende potjes weer gebruiken.
Gister heel wat geld zo gewonnen.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 03:26 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ja jij en Kneusteun hadden me nog een invite gestuurd, maar ik was te druk met singleplayer bezig. Hoop morgen dan eindelijk het laatste stuk te halen.Wtf al zoverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
[..]
Ja jij en Kneusteun hadden me nog een invite gestuurd, maar ik was te druk met singleplayer bezig. Hoop morgen dan eindelijk het laatste stuk te halen.Waarom speel jij altijd je spellen binnen 3 dagen uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Ja jij en Kneusteun hadden me nog een invite gestuurd, maar ik was te druk met singleplayer bezig. Hoop morgen dan eindelijk het laatste stuk te halen.Dude! Ik zit pas op 21%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:41 schreef SoldMayor het volgende:
Vandaag maar weer verder met de bazen game![]()
Ja precies, moet je 3 seconden doen ofzo, als je faalt dagen ze je uit voor een duel op straatquote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Der komt toch zo'n balkje wat je in het midden moet houden?
Nederlandsquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:49 schreef Roces18 het volgende:
Eventjes pause nu. Ik reed door de prairie opzoek naar rendieren ja die van de kerstman, om af te knallen bleken het Deers te zijn dus vrouwelijke hertjes die ik moest.
Ook ging ik een stranger helpen wat ik meestal doe, Word me paard gejat door zo'n pokke wijf, ik knal haar meteen door haar hoofd. Later zag ik weer een stranger, die was in zijn knie geschoten door een andere man en die rende nu weg. Dus ik vang hem enzo zegt die gevangen man van : Plz laat me niet achter hij is een kannibaal LOLIk pak mijn vulcanic pistol en schiet die kannibaal door zijn hoofd en release die andere man. HAHA.
Heb trouwens ook een cougar neer geknald. En een makkelijk manier om geld te verdienen is om Helemaal naar het westen te gaat, en daar een dag gaan jagen, dan ga je naar MCFarlanes Ranch en daar kan je alles verkopen, vossenhuid = 18 dollar Lol.
Wen er maar aan dat de nederlandse taal steeds meer engels wordt, niet alleen hier maar overalquote:
ja wtf ik sla een gast in zijn gezicht, knalt ie heel z'n revolver in me leegquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:04 schreef KneusTeun het volgende:
Soms wordt ik wel gek van die roepende lui aan de weg, loop je er chill heen, schieten ze je met 6 man in een seconden overhoop
Als je het geluid van een ratelslang hoort is er eentje in de buurt, die kunnen je paard ook doden.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:27 schreef Silv het volgende:
What the fuck. Mn paard ging net opeens uit zichzelf dood.
Inderdaad: vanochtend verder gegaan en direct in de missie die ik erna ging doen kreeg ik hem gratis. Nu maar eten; daarna weer verder.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:32 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:25 schreef kutkabouter het volgende:
edit: volgende keer even topic lezen voor ik filmpje post![]()
ik ben het zelf niet tegengekomen maar ik weet nou al dat ik echt stuk ga danquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik moest lachen.![]()
Een vriend van mij lacht precies zoals de gast die op de achtergrond aan het lachen is.
In kamertje achter de bar, links van de bar zit een deur, dan gelijk de deur rechtsquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:19 schreef kutkabouter het volgende:
waar kan je pokeren in armadillo, want ik ging naar de saloon, en je kan wel drinken enzo, maar niet aanschuiven aan die pokertafel
Waar kan ik dobbelen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:02 schreef Tobi-wan het volgende:
Trouwens dat dobbelen is best makkelijk geld verdienen!!! Duurt nog wel even maar je hebt er zo $400+ bij
In de saloon van Thieves' Landing. Je moet de regels even doorkrijgen, maar daarna is het goed verdienen. Had bij mijn tweede spel een winst van 600 dollar. Inleg is 200.quote:
Die is zoooo easy, alleen een ringer gooien lukt me niet.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:18 schreef Nielsch het volgende:
Hehe, eindelijk ook die Horseshoe Game gewonnen. Stapje dichter bij een nieuwe outfit.
Je moet toch ook een klein beetje kritisch zijn.quote:
quote:Red Dead Rockstar Kill a Rockstar or someone with this Trophy in a public multiplayer match
Vind het geen gemis, zwemmen is langzaam en frustrerend en je gebruikt het eigenlijk nooit. Daarbij vraag ik me af of het gemiddelde mens in die tijd wel kon zwemmenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:49 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Je moet toch ook een klein beetje kritisch zijn.
Doet niks af aan het spel hoor, maar zie je je personage zo rechtdoorlopen het water in, gevolgd door ''Dead''.
Oke, maar vind het vervelend als je ergens naast valt (zeker in het donker) je gelijk dood bent.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:52 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Vind het geen gemis, zwemmen is langzaam en frustrerend en je gebruikt het eigenlijk nooit. Daarbij vraag ik me af of het gemiddelde mens in die tijd wel kon zwemmen
Tis niet heel moeilijk nee, maar het toch een keer of 3 moeten proberen. Ringer gooien is me wel een keer gelukt...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:31 schreef Dynd het volgende:
[..]
Die is zoooo easy, alleen een ringer gooien lukt me niet.
Lol wut, vraag me af wat die legendary mounts dan zijn.quote:
Tja, het is niet omdat ze het er niet in kunnen stoppen of omdat ze er geen moeite voor doen. Eerder om een beetje geloofwaardige afsluiting van de wereld te maken en het zo in 3 delen te splitsen. Anders hadden ze tussen de gebieden een of andere lange cliff moeten maken zodat je er niet langs kanquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:49 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Je moet toch ook een klein beetje kritisch zijn.
Doet niks af aan het spel hoor, maar zie je je personage zo rechtdoorlopen het water in, gevolgd door ''Dead''.
Nee, zelfs als je naar outfitter gaat moet je mekaar weer opnieuw uitnodigen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:54 schreef DrDentz het volgende:
Hoe zit dat dan met posses blijven die ook bestaan als de gamesessie eindigt?
Goede site ja! Had hem ook al eens gepost.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:06 schreef Torrio het volgende:
http://reddead.wikia.com/wiki/Red_Dead_Wiki
Kan ook nog weleens van pas komen.
Volgens mij heeft hij over het over haar ja. Ik gaaf haar het medicijn, en toen ze het had vermoorde ik haar om haar geld te stelen en het medicijn weer terug te nemenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die op de grond lag? En volgens mij zo zat als een konijn was?
Vind de plaatsing van Dead Eye ook niet echt ideaal. Gebruik hem helaas amper daardoor.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:35 schreef WSquater het volgende:
Nou, ik ben overduidelijk de bad guy. Voor mij al 2x een bounty van meer dan $2000. Gelukkig kreeg ik bij een zo'n missie een Pardon dus hoefde ik niks te betalenDead Eye was trouwens even uitvogelen hoe ik het nou opstartte, want volgens mij had ik er over heen gelezen en kon het dus nergens meer vinden. R3 dus.
En ik ben trouwens nog steeds geen enkele beer tegengekomen.
Ik hou er ook heel van om gewoon even 'rond te rijden' in dit spel en allerlei stadjes te bezoeken (en mensen neerschieten of ontvoeren (a))
Wtf? Gelukkig hier nog geen last van gehadquote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:49 schreef SoldMayor het volgende:
Godverdommese KANKER!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu zijn weer al mijn online stats en ranks terug op 0!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
als grotere broer eis je toch gewoon de ps3 opquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
De dead eye wordt juist vervelender in niveau 3.
In niveau 1 en 2 vond ik het nog wel handig maar als je op niveau 3 zit en die R1 knop ook nog eens moet gebruikenIk heb dit weekend visite van me tien jaar jongere broertje kan ik verplicht Fifa Worldcup gaan lopen spelen
Ik ben nog strak level 1.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:46 schreef kutkabouter het volgende:
ben ik trouwens de enige die het enigzins kansloos vind dat er al mensen level 50 zijn?
Welkom op Fokquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:44 schreef Jeffdk1 het volgende:
Speciaal even aangemeld, misschien dat er hier wat mensen online willen spelen vanavond![]()
Heb het spel gisteren gekocht, al zo'n 8 uur erin zitten nu. Wat een fantastisch spel, de sfeer klopt voor mij helemaal. Verhaal op zich doet het goed, maar het zijn vooral de details die het afmaken. Ontmoetingen met strangers in 'het wild'. Eentje wilde een lift, maar bleek me toch te willen beroven en stal m'n paard. Daar kwam ie niet mee weg natuurlijk![]()
Mijn naam op live is gelijk aan mijn username hier. Online ben ik nog maar heel even geweest, je kan een posse vormen begreep ik?
Welkom, heb je toegevoegd. weetniet of ik vanavond online ben..quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:44 schreef Jeffdk1 het volgende:
Speciaal even aangemeld, misschien dat er hier wat mensen online willen spelen vanavond![]()
Heb het spel gisteren gekocht, al zo'n 8 uur erin zitten nu. Wat een fantastisch spel, de sfeer klopt voor mij helemaal. Verhaal op zich doet het goed, maar het zijn vooral de details die het afmaken. Ontmoetingen met strangers in 'het wild'. Eentje wilde een lift, maar bleek me toch te willen beroven en stal m'n paard. Daar kwam ie niet mee weg natuurlijk![]()
Mijn naam op live is gelijk aan mijn username hier. Online ben ik nog maar heel even geweest, je kan een posse vormen begreep ik?
Ik weet al waar het aan ligtquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wtf? Gelukkig hier nog geen last van gehad
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:06 schreef Torrio het volgende:
http://reddead.wikia.com/wiki/Red_Dead_Wiki
Kan ook nog weleens van pas komen.
lullige reden danquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:22 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik weet al waar het aan ligt![]()
Je moet autosave hebben aan staan OOK in multiplayer
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:41 schreef J.Clarkson het volgende:
Wel verdomme! KUTHYPE!!!
Weer 50 euro lichter, moest m hebben godverdegodver........ MEteen 3 maanden live erbij genomen.
Gamertag: SternAE86Takumi
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:55 schreef Jeffdk1 het volgende:
Zo, eten laten bezorgen. Geen tijd om te koken nu.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:51 schreef Jeffdk1 het volgende:
[..]
Ik ben nog strak level 1.
Oh, dat vind ik teveel moeite. Als blijkt dat het toch een bad guy is dan knal ik hem gewoon af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit/aanvulling:
Weet iemand hoe je zo goedaardig mogelijk mannen aan moet pakken die een hoer kapot willen snijden? De eerste keer knalde ik de aanrander gewoon kapot, maar dan gaat je honor dus naar beneden (-50). Omdat ik kennelijk een Brave Hendrik ben, heb ik de keer erna dus de aanrander verrot geslagen. Daarna begint de aanrander mij op de korrel te nemen.
Wat doen jullie dan eigenlijk?
Je snapt er niks van.. lees hem nog een xquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:48 schreef Jesse_ het volgende:
Slechte TT, de GOTY komt pas over drie weken uit.
Ook net gehaald, nu even de intro spelen
Schiet m in zn been ofzo?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:21 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik teveel moeite. Als blijkt dat het toch een bad guy is dan knal ik hem gewoon af.
Edit/aanvulling:
Weet iemand hoe je zo goedaardig mogelijk mannen aan moet pakken die een hoer kapot willen snijden? De eerste keer knalde ik de aanrander gewoon kapot, maar dan gaat je honor dus naar beneden (-50). Omdat ik kennelijk een Brave Hendrik ben, heb ik de keer erna dus de aanrander verrot geslagen. Daarna begint de aanrander mij op de korrel te nemen.
Lassoquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:21 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik teveel moeite. Als blijkt dat het toch een bad guy is dan knal ik hem gewoon af.
Edit/aanvulling:
Idd, daarstraks m'n eerste bounty ook met de lasso gevangen. De gun had ik alleen nodig voor z'n henchmen. Hop, vastgebonden achterop het paard en naar de Sherrif ermeequote:
ah, dat stukje als je net naar mexico gaat is zo vetquote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:40 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
ah, dat stukje als je net naar mexico gaat is zo vet![]()
Ik heb gister/vandaag non-stop vanaf een uur of drie in de middag tot half zes in de ochtend doorgespeeld.
Missie 4 of 5 bij Bonnie. Zou sowieso eerst de Bonnie missies doen, om alles onder controle te krijgen.quote:
ik heb nog heul geen dynamiet, ik probeerde het al tijdens de tutorial missiesquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:46 schreef KoningStoma het volgende:
Je kan wel dynamiet gooien. Na 5 keer raken met dynamiet gaat ze eindelijk dood en dan is het game over en moet je opnieuw beginnen.
Leuk broertjequote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:35 schreef Gezicht het volgende:
KUT
M'n broertje voor het pinksterweekend met m'n ouders op vakantie, heeft 'ie RDR meegenomen
als je hem heb gevangen naar hem toe lopen en dan driehoekje(ps3) dan bind je hem vast. en dan kan je hem lekker laten rottenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:39 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
En wat moet je er dan mee? Op het spoor leggen? Bij de sherrif brengen heeft geen nut.
voor 1 dollar proberen. dan win je welquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:53 schreef Pieter-utd het volgende:
Kap maar ik ben echt slecht in Horseshoe gooien, iemand tips?
Serieus? Hahahaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:22 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik weet al waar het aan ligt![]()
Je moet autosave hebben aan staan OOK in multiplayer
Want ik zet autosave altijd af bij spellen vind dat zo kut![]()
Nee ik krijg hem niet eens in het zand, ik denk dat ik echt iets verschrikkelijk fout doequote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:56 schreef truedestiny het volgende:
[..]
voor 1 dollar proberen. dan win je wel
Na de CL finale weer even wat online knallen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Serieus? Hahaha, sorry maar dan vind ik het echt grappig
haha dit heb ik juist andersom, na het beginnen aan de mp bijna geen singleplayer meer gedaan.. op 1 of 2 missies na dan.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:49 schreef RudyCarell het volgende:
Hij is wreed... Nog geen MP gedaan, doe ik denk na de SP. Die is gewoon te verslavend...
Kans zit er dik in, of ik ga Skate 3 doenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:57 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Na de CL finale weer even wat online knallen?
Lasso en daarna vastbinden.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:21 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
Edit/aanvulling:
Skate 3 is inderdaad ook wel tof. Beetje kort.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kans zit er dik in, of ik ga Skate 3 doen. Echt stom dat ik die tussendoor heb gekocht
je moet hem eerst helemaal naar beneden halen en dan naar boven zwiepen en tussen die 2 streepjes in op r2(dacht ik) klikken. dus echt een gooiende beweging maken.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:57 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Nee ik krijg hem niet eens in het zand, ik denk dat ik echt iets verschrikkelijk fout doe
Ik heb er al heel wat gedaan, ik dacht ergens te lezen dat ze oneindig waren. Maar na een tijdje weer komen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoeveel bounty's zijn er ongeveer ?
Ik ben nu aan het wachten op een paar vanwege de outfits
Ik raak skate de komende 2 maanden niet meer aan hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:03 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Skate 3 is inderdaad ook wel tof. Beetje kort.
En eerst richten he, je kan inzoomen. Het helpt ook dat je hard zwiept voordat je hem weggooit.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:07 schreef truedestiny het volgende:
[..]
je moet hem eerst helemaal naar beneden halen en dan naar boven zwiepen en tussen die 2 streepjes in op r2(dacht ik) klikken. dus echt een gooiende beweging maken.
Dus we gaan wel knallen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:08 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik raak skate de komende 2 maanden niet meer aan hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |