Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:25 schreef kutkabouter het volgende:
edit: volgende keer even topic lezen voor ik filmpje post![]()
ik ben het zelf niet tegengekomen maar ik weet nou al dat ik echt stuk ga danquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik moest lachen.![]()
Een vriend van mij lacht precies zoals de gast die op de achtergrond aan het lachen is.
In kamertje achter de bar, links van de bar zit een deur, dan gelijk de deur rechtsquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:19 schreef kutkabouter het volgende:
waar kan je pokeren in armadillo, want ik ging naar de saloon, en je kan wel drinken enzo, maar niet aanschuiven aan die pokertafel
Waar kan ik dobbelen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:02 schreef Tobi-wan het volgende:
Trouwens dat dobbelen is best makkelijk geld verdienen!!! Duurt nog wel even maar je hebt er zo $400+ bij
In de saloon van Thieves' Landing. Je moet de regels even doorkrijgen, maar daarna is het goed verdienen. Had bij mijn tweede spel een winst van 600 dollar. Inleg is 200.quote:
Die is zoooo easy, alleen een ringer gooien lukt me niet.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:18 schreef Nielsch het volgende:
Hehe, eindelijk ook die Horseshoe Game gewonnen. Stapje dichter bij een nieuwe outfit.
Je moet toch ook een klein beetje kritisch zijn.quote:
quote:Red Dead Rockstar Kill a Rockstar or someone with this Trophy in a public multiplayer match
Vind het geen gemis, zwemmen is langzaam en frustrerend en je gebruikt het eigenlijk nooit. Daarbij vraag ik me af of het gemiddelde mens in die tijd wel kon zwemmenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:49 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Je moet toch ook een klein beetje kritisch zijn.
Doet niks af aan het spel hoor, maar zie je je personage zo rechtdoorlopen het water in, gevolgd door ''Dead''.
Oke, maar vind het vervelend als je ergens naast valt (zeker in het donker) je gelijk dood bent.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:52 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Vind het geen gemis, zwemmen is langzaam en frustrerend en je gebruikt het eigenlijk nooit. Daarbij vraag ik me af of het gemiddelde mens in die tijd wel kon zwemmen
Tis niet heel moeilijk nee, maar het toch een keer of 3 moeten proberen. Ringer gooien is me wel een keer gelukt...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:31 schreef Dynd het volgende:
[..]
Die is zoooo easy, alleen een ringer gooien lukt me niet.
Lol wut, vraag me af wat die legendary mounts dan zijn.quote:
Tja, het is niet omdat ze het er niet in kunnen stoppen of omdat ze er geen moeite voor doen. Eerder om een beetje geloofwaardige afsluiting van de wereld te maken en het zo in 3 delen te splitsen. Anders hadden ze tussen de gebieden een of andere lange cliff moeten maken zodat je er niet langs kanquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:49 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Je moet toch ook een klein beetje kritisch zijn.
Doet niks af aan het spel hoor, maar zie je je personage zo rechtdoorlopen het water in, gevolgd door ''Dead''.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |