Nee, zelfs als je naar outfitter gaat moet je mekaar weer opnieuw uitnodigen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:54 schreef DrDentz het volgende:
Hoe zit dat dan met posses blijven die ook bestaan als de gamesessie eindigt?
Goede site ja! Had hem ook al eens gepost.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:06 schreef Torrio het volgende:
http://reddead.wikia.com/wiki/Red_Dead_Wiki
Kan ook nog weleens van pas komen.
Volgens mij heeft hij over het over haar ja. Ik gaaf haar het medicijn, en toen ze het had vermoorde ik haar om haar geld te stelen en het medicijn weer terug te nemenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die op de grond lag? En volgens mij zo zat als een konijn was?
Vind de plaatsing van Dead Eye ook niet echt ideaal. Gebruik hem helaas amper daardoor.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:35 schreef WSquater het volgende:
Nou, ik ben overduidelijk de bad guy. Voor mij al 2x een bounty van meer dan $2000. Gelukkig kreeg ik bij een zo'n missie een Pardon dus hoefde ik niks te betalenDead Eye was trouwens even uitvogelen hoe ik het nou opstartte, want volgens mij had ik er over heen gelezen en kon het dus nergens meer vinden. R3 dus.
En ik ben trouwens nog steeds geen enkele beer tegengekomen.
Ik hou er ook heel van om gewoon even 'rond te rijden' in dit spel en allerlei stadjes te bezoeken (en mensen neerschieten of ontvoeren (a))
Wtf? Gelukkig hier nog geen last van gehadquote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:49 schreef SoldMayor het volgende:
Godverdommese KANKER!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu zijn weer al mijn online stats en ranks terug op 0!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
als grotere broer eis je toch gewoon de ps3 opquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
De dead eye wordt juist vervelender in niveau 3.
In niveau 1 en 2 vond ik het nog wel handig maar als je op niveau 3 zit en die R1 knop ook nog eens moet gebruikenIk heb dit weekend visite van me tien jaar jongere broertje kan ik verplicht Fifa Worldcup gaan lopen spelen
Ik ben nog strak level 1.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:46 schreef kutkabouter het volgende:
ben ik trouwens de enige die het enigzins kansloos vind dat er al mensen level 50 zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op Fokquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:44 schreef Jeffdk1 het volgende:
Speciaal even aangemeld, misschien dat er hier wat mensen online willen spelen vanavond![]()
Heb het spel gisteren gekocht, al zo'n 8 uur erin zitten nu. Wat een fantastisch spel, de sfeer klopt voor mij helemaal. Verhaal op zich doet het goed, maar het zijn vooral de details die het afmaken. Ontmoetingen met strangers in 'het wild'. Eentje wilde een lift, maar bleek me toch te willen beroven en stal m'n paard. Daar kwam ie niet mee weg natuurlijk![]()
Mijn naam op live is gelijk aan mijn username hier. Online ben ik nog maar heel even geweest, je kan een posse vormen begreep ik?
Welkom, heb je toegevoegd. weetniet of ik vanavond online ben..quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:44 schreef Jeffdk1 het volgende:
Speciaal even aangemeld, misschien dat er hier wat mensen online willen spelen vanavond![]()
Heb het spel gisteren gekocht, al zo'n 8 uur erin zitten nu. Wat een fantastisch spel, de sfeer klopt voor mij helemaal. Verhaal op zich doet het goed, maar het zijn vooral de details die het afmaken. Ontmoetingen met strangers in 'het wild'. Eentje wilde een lift, maar bleek me toch te willen beroven en stal m'n paard. Daar kwam ie niet mee weg natuurlijk![]()
Mijn naam op live is gelijk aan mijn username hier. Online ben ik nog maar heel even geweest, je kan een posse vormen begreep ik?
Ik weet al waar het aan ligtquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wtf? Gelukkig hier nog geen last van gehad
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:06 schreef Torrio het volgende:
http://reddead.wikia.com/wiki/Red_Dead_Wiki
Kan ook nog weleens van pas komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |