Gaat ook echt als die maar 2 seconden in beeld zijn.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:27 schreef Dynd het volgende:
Mensen die niet het geduld hebben even rustige de tutorial tekstjes door te lezen.
volgensmij had ik na level 3 ofzo al een winchester... en niet gekocht. volgensmij liggen die dus overal voor het oprapen, bij wijze van.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:32 schreef Dynd het volgende:
[..]
Nee want ik geloof LICHTE SPOILER dat je de Winchester later op een lichaam vind in een missie, niet volledig zeker though.
Valt erg mee hoor, en als je iets niet hebt kunnen lezen kijk dan in je Journalquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:47 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Gaat ook echt als die maar 2 seconden in beeld zijn.
Als het goed is kan je ze in je journal allemaal nalezen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:47 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Gaat ook echt als die maar 2 seconden in beeld zijn.
De rest....quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:44 schreef Edwinuss het volgende:
Bijna de hele avond met Teun, Tauch, Nick en de rest Free Roam gedaan en ook een tijdje tegen andere gasten gespeeld online.
Wat tof.
alleen. rrod..
Kutkaboterquote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Sorry. Ik wist niet zo snel alle namen meer.
Dat snap ik ook niet....quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:20 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik snap overigens niet waarom je geld krijgt online. Je kan het toch nergens uitgeven
Die op de grond lag? En volgens mij zo zat als een konijn wasquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Neeze begon helemaal met spaans accent dat ze blij was dat ze me eindelijk had ontmoet en dat ze dit moest brengen van de nonnen in het klooster omdat ik zoveel helden daden heb verricht.
Ik denk ook dat het komt omdat ik een zwaar gelovig meisje in de middel of no where medicine heb gebracht
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:44 schreef Edwinuss het volgende:
Bijna de hele avond met Teun, Tauch, Nick en de rest Free Roam gedaan en ook een tijdje tegen andere gasten gespeeld online.
Wat tof.
alleen. rrod..
Ed was net gewoon weer onlinequote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:19 schreef Tauchmeister het volgende:
Nog garantie Ed? Of ga je 'm zelf proberen te fixen?
Hij werkt weer ja..quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]. Was zeker tof
[..]
Ed was net gewoon weer online
Ja jij en Kneusteun hadden me nog een invite gestuurd, maar ik was te druk met singleplayer bezig. Hoop morgen dan eindelijk het laatste stuk te halen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Sorry. Ik wist niet zo snel alle namen meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |