Neequote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is dat niet vanwege dat je al zo vaak dood bent gegaan?
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:43 schreef gamefreek het volgende:
Maak alleen steeds verkeerd gebruik van die taxi's, wil ik aan de verkeerde kant opstappen en dan trek ik de bestuurder ervan af en krijg ik de Sheriff achter me aan
Ja had ik ook, er zijn een hele boel avatar awards.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:54 schreef RudyCarell het volgende:
Ik kreeg net gewoon een Avatar award! Schoot een pet van iemand ze harses zonder te killen.
Ik vind het al mooi om in SP met een groepje naar een hideout te blazenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:09 schreef Tauchmeister het volgende:
Batterijen van m'n controller kapten ermee en de rest was ook leeg. Noodgedwongen moeten stoppen dus.
Maar wat is dit toch een briljante gameNiets mooiers dan met met z'n vijven te paard over het land rijden.
How come?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:12 schreef Gezicht het volgende:
Nu een klein uurtje gespeeld en ik vind 'm tot nu toe maar erg matig.
en al nieuws?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee maar ik heb zo het idee dat ik er vlakbij ben dus wanneer ik naar Mexico kan ofzo zal ik het wel melden
Nja ik moet niet te snel gaan oordelen nu omdat ik hem pas zo min heb gespeeld maar tot nu toe vind ik alles maar een beetje snel gaan. Ik zit nu in die wereld en heb geen flauw idee wat wat is en hoe wat werkt. Het enige logische wat ik wel weet is waar ik missies kan krijgen.quote:
Nee want ik geloof LICHTE SPOILER dat je de Winchester later op een lichaam vind in een missie, niet volledig zeker though.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:28 schreef JohnnyStardust het volgende:
Even een ander vraagje: ik ga nu even sparen voor betere wapens. Ik heb inmiddels de bandolier gekocht (waarmee je een dubbele hoeveelheid ammo kunt meenemen), maar ik neig er naar om de Winchester te kopen ($ 350). Is dat een goede koop? Hebben jullie ook andere tips?
Yeah, je hebt gelijk denk ik. Ik heb hem ook en heb hem niet gekocht.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:32 schreef Dynd het volgende:
[..]
Nee want ik geloof LICHTE SPOILER dat je de Winchester later op een lichaam vind in een missie, niet volledig zeker though.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |