Net met een hele groep op Live op berenjacht gegaan. Jezus, die beesten komen ook uit het nietsquote:
Is dat niet vanwege dat je al zo vaak dood bent gegaanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vet ! ik denk ik ga even spelen loop net een paar meter in de game komt er een non naar me toe die iets brabbelt van great hero bla bla. Krijg ik van haar een blessed symbol waardoor enemies minder kans hebben om me te raken
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:13 schreef -Menn0- het volgende:
Wordt schijtziek van het feit dat fast travel en taxi niet werkt
Ik ook nietquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Heb nergens problemen mee
Xbox 360 of PS3?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:37 schreef -Menn0- het volgende:
Zodra ik in de taxi stap en bestemming selecteer gebeurd er niks. Je hoort een klikt maar kan gewoon afstappen en dat ding gaat niet rijden. Als je dan afgestapt bent blijft rechtsonderin staat select destination. Bij fasttravel gaat hij naar het laadscherm maar blijft daar hangen........
Oh nou mischien dat in die versie dan een fout zit want ik speel op de x360 en heb daar geen problemen mee.. mischien zijn er nog meer mensen met dezelfde problemen op de ps3?quote:
Nee maar ik heb zo het idee dat ik er vlakbij ben dus wanneer ik naar Mexico kan ofzo zal ik het wel meldenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:50 schreef FireFoz het volgende:
weet iemand welke missies je moet doen om het volgende stuk land te unlocken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |