lullige reden danquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:22 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik weet al waar het aan ligt![]()
Je moet autosave hebben aan staan OOK in multiplayer
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:41 schreef J.Clarkson het volgende:
Wel verdomme! KUTHYPE!!!
Weer 50 euro lichter, moest m hebben godverdegodver........ MEteen 3 maanden live erbij genomen.
Gamertag: SternAE86Takumi
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:55 schreef Jeffdk1 het volgende:
Zo, eten laten bezorgen. Geen tijd om te koken nu.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:51 schreef Jeffdk1 het volgende:
[..]
Ik ben nog strak level 1.
Oh, dat vind ik teveel moeite. Als blijkt dat het toch een bad guy is dan knal ik hem gewoon af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit/aanvulling:
Weet iemand hoe je zo goedaardig mogelijk mannen aan moet pakken die een hoer kapot willen snijden? De eerste keer knalde ik de aanrander gewoon kapot, maar dan gaat je honor dus naar beneden (-50). Omdat ik kennelijk een Brave Hendrik ben, heb ik de keer erna dus de aanrander verrot geslagen. Daarna begint de aanrander mij op de korrel te nemen.
Wat doen jullie dan eigenlijk?
Je snapt er niks van.. lees hem nog een xquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:48 schreef Jesse_ het volgende:
Slechte TT, de GOTY komt pas over drie weken uit.
Ook net gehaald, nu even de intro spelen
Schiet m in zn been ofzo?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:21 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik teveel moeite. Als blijkt dat het toch een bad guy is dan knal ik hem gewoon af.
Edit/aanvulling:
Weet iemand hoe je zo goedaardig mogelijk mannen aan moet pakken die een hoer kapot willen snijden? De eerste keer knalde ik de aanrander gewoon kapot, maar dan gaat je honor dus naar beneden (-50). Omdat ik kennelijk een Brave Hendrik ben, heb ik de keer erna dus de aanrander verrot geslagen. Daarna begint de aanrander mij op de korrel te nemen.
Lassoquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:21 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik teveel moeite. Als blijkt dat het toch een bad guy is dan knal ik hem gewoon af.
Edit/aanvulling:
Idd, daarstraks m'n eerste bounty ook met de lasso gevangen. De gun had ik alleen nodig voor z'n henchmen. Hop, vastgebonden achterop het paard en naar de Sherrif ermeequote:
ah, dat stukje als je net naar mexico gaat is zo vetquote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:40 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
ah, dat stukje als je net naar mexico gaat is zo vet![]()
Ik heb gister/vandaag non-stop vanaf een uur of drie in de middag tot half zes in de ochtend doorgespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |