Wtf? Gelukkig hier nog geen last van gehadquote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:49 schreef SoldMayor het volgende:
Godverdommese KANKER!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu zijn weer al mijn online stats en ranks terug op 0!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
als grotere broer eis je toch gewoon de ps3 opquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
De dead eye wordt juist vervelender in niveau 3.
In niveau 1 en 2 vond ik het nog wel handig maar als je op niveau 3 zit en die R1 knop ook nog eens moet gebruikenIk heb dit weekend visite van me tien jaar jongere broertje kan ik verplicht Fifa Worldcup gaan lopen spelen
Ik ben nog strak level 1.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:46 schreef kutkabouter het volgende:
ben ik trouwens de enige die het enigzins kansloos vind dat er al mensen level 50 zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op Fokquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:44 schreef Jeffdk1 het volgende:
Speciaal even aangemeld, misschien dat er hier wat mensen online willen spelen vanavond![]()
Heb het spel gisteren gekocht, al zo'n 8 uur erin zitten nu. Wat een fantastisch spel, de sfeer klopt voor mij helemaal. Verhaal op zich doet het goed, maar het zijn vooral de details die het afmaken. Ontmoetingen met strangers in 'het wild'. Eentje wilde een lift, maar bleek me toch te willen beroven en stal m'n paard. Daar kwam ie niet mee weg natuurlijk![]()
Mijn naam op live is gelijk aan mijn username hier. Online ben ik nog maar heel even geweest, je kan een posse vormen begreep ik?
Welkom, heb je toegevoegd. weetniet of ik vanavond online ben..quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:44 schreef Jeffdk1 het volgende:
Speciaal even aangemeld, misschien dat er hier wat mensen online willen spelen vanavond![]()
Heb het spel gisteren gekocht, al zo'n 8 uur erin zitten nu. Wat een fantastisch spel, de sfeer klopt voor mij helemaal. Verhaal op zich doet het goed, maar het zijn vooral de details die het afmaken. Ontmoetingen met strangers in 'het wild'. Eentje wilde een lift, maar bleek me toch te willen beroven en stal m'n paard. Daar kwam ie niet mee weg natuurlijk![]()
Mijn naam op live is gelijk aan mijn username hier. Online ben ik nog maar heel even geweest, je kan een posse vormen begreep ik?
Ik weet al waar het aan ligtquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wtf? Gelukkig hier nog geen last van gehad
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:06 schreef Torrio het volgende:
http://reddead.wikia.com/wiki/Red_Dead_Wiki
Kan ook nog weleens van pas komen.
lullige reden danquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:22 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik weet al waar het aan ligt![]()
Je moet autosave hebben aan staan OOK in multiplayer
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:41 schreef J.Clarkson het volgende:
Wel verdomme! KUTHYPE!!!
Weer 50 euro lichter, moest m hebben godverdegodver........ MEteen 3 maanden live erbij genomen.
Gamertag: SternAE86Takumi
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:55 schreef Jeffdk1 het volgende:
Zo, eten laten bezorgen. Geen tijd om te koken nu.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:51 schreef Jeffdk1 het volgende:
[..]
Ik ben nog strak level 1.
Oh, dat vind ik teveel moeite. Als blijkt dat het toch een bad guy is dan knal ik hem gewoon af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit/aanvulling:
Weet iemand hoe je zo goedaardig mogelijk mannen aan moet pakken die een hoer kapot willen snijden? De eerste keer knalde ik de aanrander gewoon kapot, maar dan gaat je honor dus naar beneden (-50). Omdat ik kennelijk een Brave Hendrik ben, heb ik de keer erna dus de aanrander verrot geslagen. Daarna begint de aanrander mij op de korrel te nemen.
Wat doen jullie dan eigenlijk?
Je snapt er niks van.. lees hem nog een xquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:48 schreef Jesse_ het volgende:
Slechte TT, de GOTY komt pas over drie weken uit.
Ook net gehaald, nu even de intro spelen
Schiet m in zn been ofzo?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:21 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik teveel moeite. Als blijkt dat het toch een bad guy is dan knal ik hem gewoon af.
Edit/aanvulling:
Weet iemand hoe je zo goedaardig mogelijk mannen aan moet pakken die een hoer kapot willen snijden? De eerste keer knalde ik de aanrander gewoon kapot, maar dan gaat je honor dus naar beneden (-50). Omdat ik kennelijk een Brave Hendrik ben, heb ik de keer erna dus de aanrander verrot geslagen. Daarna begint de aanrander mij op de korrel te nemen.
Lassoquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:21 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik teveel moeite. Als blijkt dat het toch een bad guy is dan knal ik hem gewoon af.
Edit/aanvulling:
Idd, daarstraks m'n eerste bounty ook met de lasso gevangen. De gun had ik alleen nodig voor z'n henchmen. Hop, vastgebonden achterop het paard en naar de Sherrif ermeequote:
ah, dat stukje als je net naar mexico gaat is zo vetquote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:40 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
ah, dat stukje als je net naar mexico gaat is zo vet![]()
Ik heb gister/vandaag non-stop vanaf een uur of drie in de middag tot half zes in de ochtend doorgespeeld.
Missie 4 of 5 bij Bonnie. Zou sowieso eerst de Bonnie missies doen, om alles onder controle te krijgen.quote:
ik heb nog heul geen dynamiet, ik probeerde het al tijdens de tutorial missiesquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:46 schreef KoningStoma het volgende:
Je kan wel dynamiet gooien. Na 5 keer raken met dynamiet gaat ze eindelijk dood en dan is het game over en moet je opnieuw beginnen.
Leuk broertjequote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:35 schreef Gezicht het volgende:
KUT
M'n broertje voor het pinksterweekend met m'n ouders op vakantie, heeft 'ie RDR meegenomen
als je hem heb gevangen naar hem toe lopen en dan driehoekje(ps3) dan bind je hem vast. en dan kan je hem lekker laten rottenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:39 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
En wat moet je er dan mee? Op het spoor leggen? Bij de sherrif brengen heeft geen nut.
voor 1 dollar proberen. dan win je welquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:53 schreef Pieter-utd het volgende:
Kap maar ik ben echt slecht in Horseshoe gooien, iemand tips?
Serieus? Hahahaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:22 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik weet al waar het aan ligt![]()
Je moet autosave hebben aan staan OOK in multiplayer
Want ik zet autosave altijd af bij spellen vind dat zo kut![]()
Nee ik krijg hem niet eens in het zand, ik denk dat ik echt iets verschrikkelijk fout doequote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:56 schreef truedestiny het volgende:
[..]
voor 1 dollar proberen. dan win je wel
Na de CL finale weer even wat online knallen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Serieus? Hahaha, sorry maar dan vind ik het echt grappig
haha dit heb ik juist andersom, na het beginnen aan de mp bijna geen singleplayer meer gedaan.. op 1 of 2 missies na dan.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:49 schreef RudyCarell het volgende:
Hij is wreed... Nog geen MP gedaan, doe ik denk na de SP. Die is gewoon te verslavend...
Kans zit er dik in, of ik ga Skate 3 doenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:57 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Na de CL finale weer even wat online knallen?
Lasso en daarna vastbinden.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:21 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
Edit/aanvulling:
Skate 3 is inderdaad ook wel tof. Beetje kort.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kans zit er dik in, of ik ga Skate 3 doen. Echt stom dat ik die tussendoor heb gekocht
je moet hem eerst helemaal naar beneden halen en dan naar boven zwiepen en tussen die 2 streepjes in op r2(dacht ik) klikken. dus echt een gooiende beweging maken.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:57 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Nee ik krijg hem niet eens in het zand, ik denk dat ik echt iets verschrikkelijk fout doe
Ik heb er al heel wat gedaan, ik dacht ergens te lezen dat ze oneindig waren. Maar na een tijdje weer komen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoeveel bounty's zijn er ongeveer ?
Ik ben nu aan het wachten op een paar vanwege de outfits
Ik raak skate de komende 2 maanden niet meer aan hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:03 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Skate 3 is inderdaad ook wel tof. Beetje kort.
En eerst richten he, je kan inzoomen. Het helpt ook dat je hard zwiept voordat je hem weggooit.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:07 schreef truedestiny het volgende:
[..]
je moet hem eerst helemaal naar beneden halen en dan naar boven zwiepen en tussen die 2 streepjes in op r2(dacht ik) klikken. dus echt een gooiende beweging maken.
Dus we gaan wel knallen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:08 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik raak skate de komende 2 maanden niet meer aan hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |