Tja, vandaag is de release dag he? Gelijke kansen, daarom hebben ze de boel een reset gegeven.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:40 schreef SoldMayor het volgende:![]()
Was ik gisteren level 5 online,
start ik net een multiplayer game op.. en jawel hoor weer level 1..
Net zoals bij GTA IV in het begin
Echt?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:23 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Tja, vandaag is de release dag he? Gelijke kansen, daarom hebben ze de boel een reset gegeven.
Ik geloof dat die gewoon de hele tijd blijft staan...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:33 schreef FireFoz het volgende:
weet iemand hoe het precies zit met die bounty's? als je een bounty op je hebt staan omdat je een boefje bent geweest en je schudt ze af, heeft het dan nog gevolgen? moet je die bounty altijd alsnog betalen als je weer terugkomt op een later tijdsstip? want dat ontgaat mij nog even
Die kan je bij die postkantoren bij treinstations afbetalen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:33 schreef FireFoz het volgende:
weet iemand hoe het precies zit met die bounty's? als je een bounty op je hebt staan omdat je een boefje bent geweest en je schudt ze af, heeft het dan nog gevolgen? moet je die bounty altijd alsnog betalen als je weer terugkomt op een later tijdsstip? want dat ontgaat mij nog even
Blijft staan...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:33 schreef FireFoz het volgende:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:50 schreef Escape het volgende:
Wanneer krijg ik me lasso? heb nu al zoveel missies gedaan, maar nog steeds geen lasso
Je moet de missie's van Bonnie (B) doen, daar krijg je de lasso de 5e missie ofzo. (En een mooi paard!)quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:50 schreef Escape het volgende:
Wanneer krijg ik me lasso? heb nu al zoveel missies gedaan, maar nog steeds geen lasso
haha en tijdens dat ik dit type, krijg ik me lasso.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:33 schreef FireFoz het volgende:
Die van mij was een beetje diarree geel.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:54 schreef Dynd het volgende:
[..]
Je moet de missie's van Bonnie (B) doen, daar krijg je de lasso de 5e missie ofzo. (En een mooi paard!)
Dat jij uberhaubt een code hebt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:47 schreef HalloweenJack het volgende:
Vaag, bol.com kon hem volgens hun email niet versturen maar bij tntpostpakketservice.nl staat nu "Driver is on the way"
![]()
Achja, als hij er om drie uur nog niet is waag ik maar een poging bij de freerecordshop in hoogvliet
Die heb ik ook, die is juist mooi! Ik noem hem Blondiquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:04 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Die van mij was een beetje diarree geel.
Met een beetje geluk springt hij van een berg en dan steel ik een zwarte galoppeer Audi.
Heb je een router? Zo ja, heb je de ports geforward?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:07 schreef Micra het volgende:
Bij de Multiplayer krijg ik om de haverklap het bericht dat ik door due connection los disconnected ben. Daarna word ik gestuurd naar de Free Roam. Vanaf dat punt is het lang wachten en blijft hij hangen op het laad scherm. Mogelijk dacht ik dat het aan mijn internet ligt, maar dat is niet het geval. Ook heb ik in plaats van mijn draadloos een utp kabel bij mijn Xbox 360 ingedrukt. Dat verhiep het probleem ook niet. Heeft iemand anders hier ook last van? Wie weet wat ik tegen kan doen?
Doe idd eerst eens al die tutorial missies van Bonniequote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:50 schreef Escape het volgende:
haha en tijdens dat ik dit type, krijg ik me lasso.
Dat hoeft allemaal niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:12 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Heb je een router? Zo ja, heb je de ports geforward?
Er zijn problemen bij Rockstar, al enkele dagen. Je console even opnieuw opstarten verhelpt het meestal.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:07 schreef Micra het volgende:
Bij de Multiplayer krijg ik om de haverklap het bericht dat ik door due connection los disconnected ben. Daarna word ik gestuurd naar de Free Roam. Vanaf dat punt is het lang wachten en blijft hij hangen op het laad scherm. Mogelijk dacht ik dat het aan mijn internet ligt, maar dat is niet het geval. Ook heb ik in plaats van mijn draadloos een utp kabel bij mijn Xbox 360 ingedrukt. Dat verhiep het probleem ook niet. Heeft iemand anders hier ook last van? Wie weet wat ik tegen kan doen?
Sommige routers ondersteunen die troep niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:13 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat hoeft allemaal niet.
Gewoon zorgen dat op je router Upnp aan staat.
Gistere ook 3 shoot-outs als laatste over geblevenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die shootouts zijn zo awesome
En het speelt heerlijk! Eindelijk eens een multiplayer waar ik goed in ben, stuk beter dan MW2
Dat krijg je met realisme he. Ik vind het juist wel goed. Als je een half stadje uitmoord dan is je bounty zo hoog dat je flink wordt opgejaagd als je nog eens in de buurt komt. En zo hoort het ookquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:26 schreef FireFoz het volgende:
hmmm dat je bounty blijft staan is wel kut dan..want als je een keertje het boefje hebt uitgehangen en je hebt een bounty van 1200 oid dan is dat best veel :p
houden jullie je nog bezig met wat voor soort persoon je wordt overigens? het good or the bad guy verhaal?
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat krijg je met realisme he. Ik vind het juist wel goed. Als je een half stadje uitmoord dan is je bounty zo hoog dat je flink wordt opgejaagd als je nog eens in de buurt komt. En zo hoort het ook
"Bounty op mn hoofd"quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:32 schreef DownBusiness het volgende:
Gewoon bandana omdoen en gaan met die banaan!
Nothing to worry about!!
De PS3 versie werkt trouwens op mijn omgebouwde PSTwo!!
Trouwens meer mensen bij wie die als pakketje werd bezorgd via bol?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:20 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Zie net dat het als pakketje word bezorgd
Status: "Driver on it's way"
wanneer krijg je die bandana?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:32 schreef DownBusiness het volgende:
Gewoon bandana omdoen en gaan met die banaan!
Nothing to worry about!!
De PS3 versie werkt trouwens op mijn omgebouwde PSTwo!!
Je kan je bounty gewoon afbetalen, zoals ik al eerder zei. Met 1200 dollar wordt dat lastiger jaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:26 schreef FireFoz het volgende:
hmmm dat je bounty blijft staan is wel kut dan..want als je een keertje het boefje hebt uitgehangen en je hebt een bounty van 1200 oid dan is dat best veel :p
houden jullie je nog bezig met wat voor soort persoon je wordt overigens? het good or the bad guy verhaal?
Nee. Zou ik niet doen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:43 schreef DeParo het volgende:
Voor de Xbox360, is dit een aanrader of,
toch niet.
Ik ook niet, absoluut niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:43 schreef DeParo het volgende:
Voor de Xbox360, is dit een aanrader of,
toch niet.
noh, die van mij, bij bol is nogsteeds onderweg. fff.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:39 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Trouwens meer mensen bij wie die als pakketje werd bezorgd via bol?
Normaal zit een game namelijk gewoon in een envelop met bubbeltjes aan de binnenkant
Upnp is standaard.. Zonder dat zou je geen enkele (game/netwerk)-applicatie kunnen uitvoeren zonder ports handmatig in te stellen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Sommige routers ondersteunen die troep niet.
Ja, ik ook. Ik ben begonnen om in mijn eentje een hele gang aan te pakken, toen was ik meteen 5 levels gestegen.quote:
Haha je reageert!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Upnp is standaard.. Zonder dat zou je geen enkele (game/netwerk)-applicatie kunnen uitvoeren zonder ports handmatig in te stellen.
Daar komt bij dat die "troep" er nog steeds voor zorgt dat je niet zomaar "gehackt" word.
Handmatig poorten openzetten is vragen om problemen wat dat betreft.
Nou ja waarom reageer ik eigenlijk.. oh ja omdat de post te langzaam doet.
Waar is mn RDR limited pre-order edition damnit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |