Heb net de LE bij musicstore besteld. Hopelijk heb ik 'em zaterdag binnen. Maar het zou best kunnen dat musicstore hetzelfde probleem heeft.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 02:09 schreef HalloweenJack het volgende:
Geachte heer/ mevrouw,
Onlangs heeft u onder bestelnummer 7783644350 bij bol.com de Limited Edition van ‘Red Dead Redemption’ voor de PlayStation 3 besteld.
Wegens productieproblemen bij onze leverancier lukt het helaas niet uw bestelling van de game binnen de gestelde termijn te leveren. Wij begrijpen dat dit vervelend is en bieden u hiervoor onze excuses aan. Uiterlijk begin volgende week wordt de Limited Edition van ‘Red Dead Redemption’ bij u bezorgd. Vanzelfsprekend streeft bol.com ernaar dat u de game zo snel mogelijk ontvangt.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Bol.com Klantenservice
--Bol.com zoekt experts! Schrijf een review, help anderen de juiste keuze te maken en maak kans op 50 euro!--
[ afbeelding ]
alleen staat op de website zelf wel al een aantal uur dat hij verzonden is, en staat er bij die posttracking site ook dat hij in de sortering is... dus ik weet niet zo goed wat ik nu moet geloven.
Dat dusquote:Op vrijdag 21 mei 2010 02:31 schreef Qunix het volgende:
OHHHH!!!!!
Ik ben dus spelen en zie nu pas dat het een beetje erg laat is
Conclusie: leuk spel!
Ik ben bang van niet, ik had em vorige week vrijdag besteld en kreeg gistermorgen dit in mijn mailbox:quote:Op vrijdag 21 mei 2010 02:49 schreef steeze het volgende:
[..]
Heb net de LE bij musicstore besteld. Hopelijk heb ik 'em zaterdag binnen. Maar het zou best kunnen dat musicstore hetzelfde probleem heeft.
Doe maar propedeuse.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 07:43 schreef Impressie het volgende:
Net wakker, spel nog niet in de brievenbus en sta nu voor de lastige keuze om toch maar mijn propedeuse op te halen, of om elke minuut de brievenbus te bekijken
Die shootouts zijn zo awesomequote:Op donderdag 20 mei 2010 23:20 schreef zatoichi het volgende:
Lollig spel, gelijk de poker tafel in de ranch blut gespeeld, verder gedraag ik me braaf.
Online jammer dat de free-roam nog niet zo lukt, maar later wel in een shoot-out met sold, rossdale sommy en nog wat lui; best wel leuk. Zal ook leuk zijn om alleen maar met fokkers te doen.
Graphics zijn fantastisch
Gameplay beloofd veel goeds
Nu nog die servers zodat we gewoon online kunnen spelen....
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:53 schreef ufopiloot het volgende:
Oh trouwens, mensen die niet kunnen wennen aan het paardrijden; in de opties moet je het paardrijden op 'camera sensitive' (het heet iets anders dan sensitive geloof ik, maar je vind het wel) zetten, dan bestuurt het precies zo als in GTAIV bijvoorbeeld. Aan de standaard opties kon ik niet wennen en heb het direct omgezet.
Nee ik ben niet boos.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 07:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
Als dat klopt van bol, dan heb ik een maat die vrij boos gaat worden
landelijk hetzelfde probleem ... levering van de LE wordt pas volgende week verwacht.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 02:49 schreef steeze het volgende:
[..]
Heb net de LE bij musicstore besteld. Hopelijk heb ik 'em zaterdag binnen. Maar het zou best kunnen dat musicstore hetzelfde probleem heeft.
Krijg em vandaag (als het goed is gisteren verstuurd) dus lijkt me eerder gevalletje teveel bestellingen en nu zijn er backorders van die bedrijven ontstaan ofzo.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:57 schreef Retarded het volgende:
[..]
landelijk hetzelfde probleem ... levering van de LE wordt pas volgende week verwacht.
Is de posse al bezig?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die shootouts zijn zo awesome
En het speelt heerlijk! Eindelijk eens een multiplayer waar ik goed in ben, stuk beter dan MW2
Als je een tracking number hebt ontvangen en hij staat op "in sortering" lijkt mij dat hij gewoon is verzonden.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 02:09 schreef HalloweenJack het volgende:
Geachte heer/ mevrouw,
Onlangs heeft u onder bestelnummer 7783644350 bij bol.com de Limited Edition van ‘Red Dead Redemption’ voor de PlayStation 3 besteld.
Wegens productieproblemen bij onze leverancier lukt het helaas niet uw bestelling van de game binnen de gestelde termijn te leveren. Wij begrijpen dat dit vervelend is en bieden u hiervoor onze excuses aan. Uiterlijk begin volgende week wordt de Limited Edition van ‘Red Dead Redemption’ bij u bezorgd. Vanzelfsprekend streeft bol.com ernaar dat u de game zo snel mogelijk ontvangt.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Bol.com Klantenservice
--Bol.com zoekt experts! Schrijf een review, help anderen de juiste keuze te maken en maak kans op 50 euro!--
[ afbeelding ]
alleen staat op de website zelf wel al een aantal uur dat hij verzonden is, en staat er bij die posttracking site ook dat hij in de sortering is... dus ik weet niet zo goed wat ik nu moet geloven.
Gisteren wel een avond lang gespeeld met Sommy, Soldmayor en MrDuplo. Dus ja semi-bezigquote:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gisteren wel een avond lang gespeeld met Sommy, Soldmayor en MrDuplo. Dus ja semi-bezig
Je ligt achter Teun!
Hehequote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Ja ik zal vandaag is beginnen, ben te druk op zoek naar iemand die ik een plezier doe met een L.E
En ik heb beetje een kater, dus dan kan je altijd wel chill op de bank een game spelen.
Weekend ben ik waarschijnlijk niet zoveel onlinequote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hehe
Ik heb vandaag toch geen tijd. Ben pas rond middernacht thuis gok ik. Misschien daarna nog heel even, maar waarschijnlijk zaterdag pas weer
Roy kun je nu online met PS3 ofniet?quote:
Van de beelden die ik tot nu toe heb gezien, en mijn eigen ervaring met de mp van GTA, durf ik te beweren dat deze beter in elkaar zit.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:52 schreef RickoKun het volgende:
Ik hoop dat de multiplayer kwa technische insteek beter geregeld is dan met GTA 4.
Jaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:25 schreef Pieter-utd het volgende:
Hmmm is online beetje leuk dan? SP is iig geniaal
Haha breek me de bek niet open over release problemen met multiplayer.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:40 schreef SoldMayor het volgende:![]()
Was ik gisteren level 5 online,
start ik net een multiplayer game op.. en jawel hoor weer level 1..
Net zoals bij GTA IV in het begin
Ja klopt het is tegenwoordig wel elke game zo met multiplayerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:44 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Haha breek me de bek niet open over release problemen met multiplayer.
Bij Bad company 2 was het ook iedere keer de vraag of je je behaalde leveltjes nog zou hebben de volgende dag.
Je kan geen naam kiezen, je kan gewoon mensen inviten in de freeroam sessie en dan kom je met elkaar in een posse. zodra je de multiplayer verlaat is deze ook weer weg. en dat chatten moet je dpad naar beneden ingedruks houden en dan hoort iedereen je, en anders alleen je posse..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:46 schreef NeonPanda het volgende:
Weet iemand zo hoe je je posse een naam kunt geven? Ze zeiden toch dat dat kon?
Trouwens, ook wel irritant wanneer je een andere posse aanvalt in een gang hideout gebied. Auto-target gaat dan automatisch op de NPC's.
Met welke aiming style spelen jullie?
In de manual staat trouwens dat je kunt chatten als je de D pad omhoog ingedrukt houd. Maar er gebeurd niks. Ja ik fluit dan om mijn paardje te roepen. Maar verder niets :p
Ik denk dat je paard al enige tijd heimelijk met suïcidale plannen rondliep.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:42 schreef Dynd het volgende:
Ugh was net zo'n beetje aan het jagen, kwam ik een groepje van 3 zwijnen tegen, ongeveer 10 meter van een enorme klif vandaan. Dus ik schiet er twee dood en terwijl ik ze skin rent die ander naar een hoekje van de klif en een nog hogere rotswand. Terwijl ik daar sta te beslissen hoe ik dat zwijn ga doodmaken zonder dat zijn lichaam naar beneden valt loopt mijn paard naar het hoekje met zwijn, duwt hem van de klif af en springt er daarna zelf achteraan.
Dat paard was al volledig aan me gehecht.
Het is ook een compleet andere IPquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:57 schreef SoldMayor het volgende:
Het valt wel op dat er maar weinig verwijzingen in zitten naar GTA.
Als John het over steden heeft dan zegt hij gewoon New York of Chicago een geen Liberty City ofzo..
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het is ook een compleet andere IP
quote:
O lekkerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:40 schreef SoldMayor het volgende:
![]()
Was ik gisteren level 5 online,
start ik net een multiplayer game op.. en jawel hoor weer level 1..
Net zoals bij GTA IV in het begin
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:01 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Ik denk dat je paard al enige tijd heimelijk met suïcidale plannen rondliep.
Paarden zijn soms heel goed in het verbergen van hun emoties.
Je hebt mijn medeleven.
Mijn ezel El señor is perongeluk door mijn partner in crime doodgeschoten.
We waren op konijnen aan het jagen en de lange spitse oren van El señor deden hem de das om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |