quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:17 schreef SoldMayor het volgende:
Ik stop er ook mee heb bijna 6 uur gespeeld vandaag,
morgen wordt pas echt erg
Je moet die in Armadillo doen, die heeft een Ante van $25.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:20 schreef zatoichi het volgende:
Lollig spel, gelijk de poker tafel in de ranch blut gespeeld, verder gedraag ik me braaf.
Online jammer dat de free-roam nog niet zo lukt, maar later wel in een shoot-out met sold, rossdale sommy en nog wat lui; best wel leuk. Zal ook leuk zijn om alleen maar met fokkers te doen.
Graphics zijn fantastisch
Gameplay beloofd veel goeds
Nu nog die servers zodat we gewoon online kunnen spelen....
Vet, kwa randomness kunnen we ons geluk niet opquote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:35 schreef SoldMayor het volgende:
Net zag ik dat een of andere gang member iemand had dood geschoten en daarna die persoon beroofde. Dus ik ging achter die gang member aan en schoot hem dood en pakte zijn spullen af. Het was een of andere fles drank en geld
Niet teveel he, anders heb je morgen nix meer ;Pquote:
Ja, maar het komt met de tijd dat het beter gaat, ik kan nu al bijna 10 minuten op topsnelheid doorrennen, in het begin snapte ik er geen zak van.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:59 schreef Dynd het volgende:
Ik denk dat ik het paardrijden nog niet helemaal snap, want moet je nou constant A (360) blijven tappen om snelheid te houden?
Nee, je tapt eerst voor de gewenste snelheid, daarna houd je A ingedrukt om die snelheid te behouden.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:59 schreef Dynd het volgende:
Ik denk dat ik het paardrijden nog niet helemaal snap, want moet je nou constant A (360) blijven tappen om snelheid te houden?
Je snapt er dus nog steeds geen zak vanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:01 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ja, maar het komt met de tijd dat het beter gaat, ik kan nu al bijna 10 minuten op topsnelheid doorrennen, in het begin snapte ik er geen zak van.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:01 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Nee, je tapt eerst voor de gewenste snelheid, daarna houd je A ingedrukt om die snelheid te behouden.
[..]
Je snapt er dus nog steeds geen zak van
Nee want zodra je A ingedrukt blijft houden verliest het paard snel zijn snelheid.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:01 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Nee, je tapt eerst voor de gewenste snelheid, daarna houd je A ingedrukt om die snelheid te behouden.
[..]
Je snapt er dus nog steeds geen zak van
zijn 3 levels he van de Dead Eye,quote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:07 schreef nattermann het volgende:
Ik krijg bij de Dead Eye niet van die rode kruisjes geplaatst, zoals je in youtubefilmpjes ziet (PS3 heb ik). Wat doe ik verkeerd?
je verliest nauwelijks snelheid en het is veel makkelijker dan heel de tijd als een mongool moeten tappen. Dat tappen is alleen handig als je effe snel ee korte boost nodig hebt. Als je voor gewoon rond rijden a indrukt kost het ook geen stamina van je paard.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:06 schreef Dynd het volgende:
[..]
Nee want zodra je A ingedrukt blijft houden verliest het paard snel zijn snelheid.
Helemaal niet. Als je gewoon rustig tapt op het ritme van het galop dan ga je even snel als dat je als een gek tapt. En je gaat veel sneller dan dat je niet tapt. En je stamina gaat ook nog eens minder snel leeg.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:15 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
je verliest nauwelijks snelheid en het is veel makkelijker dan heel de tijd als een mongool moeten tappen. Dat tappen is alleen handig als je effe snel ee korte boost nodig hebt. Als je voor gewoon rond rijden a indrukt kost het ook geen stamina van je paard.
Code voor de xdoos zal het zeker niet doen op de PS3? Anders houdt ik mij aanbevolenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Beste klant,
Onlangs heeft u bij ons de game Red Dead Redemption besteld en hierdoor heeft u automatisch recht op een code voor de Deadly Assassin Outfit.
De code kunt u invoeren bij het spelen van de game zodat de content ontgrendeld wordt.
Uw code
Mocht u de Limited Edition gaan ontvangen dan kunt u deze mail als niet verzonden beschouwen.
Dusssss... Aangezien ik de LE heb, heb ik nu dus een code over? Nou mocht iemand hem graag willen hebben laat maar weten morgen
Volgens mij heb ik jou zojuist gezien in free rom?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 02:31 schreef nattermann het volgende:
Half 3 al en nog aan't spelen
Gelukkig morgen vrij
PS3 klopt, ben niet online nu, ook nog niet geweestquote:Op vrijdag 21 mei 2010 02:31 schreef Qunix het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou zojuist gezien in free rom?
PS3 toch?
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 02:43 schreef nattermann het volgende:
[..]
PS3 klopt, ben niet online nu, ook nog niet geweestTevens lijkt mijn username niet op mijn PSN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |