Als je een tracking number hebt ontvangen en hij staat op "in sortering" lijkt mij dat hij gewoon is verzonden.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 02:09 schreef HalloweenJack het volgende:
Geachte heer/ mevrouw,
Onlangs heeft u onder bestelnummer 7783644350 bij bol.com de Limited Edition van ‘Red Dead Redemption’ voor de PlayStation 3 besteld.
Wegens productieproblemen bij onze leverancier lukt het helaas niet uw bestelling van de game binnen de gestelde termijn te leveren. Wij begrijpen dat dit vervelend is en bieden u hiervoor onze excuses aan. Uiterlijk begin volgende week wordt de Limited Edition van ‘Red Dead Redemption’ bij u bezorgd. Vanzelfsprekend streeft bol.com ernaar dat u de game zo snel mogelijk ontvangt.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Bol.com Klantenservice
--Bol.com zoekt experts! Schrijf een review, help anderen de juiste keuze te maken en maak kans op 50 euro!--
[ afbeelding ]
alleen staat op de website zelf wel al een aantal uur dat hij verzonden is, en staat er bij die posttracking site ook dat hij in de sortering is... dus ik weet niet zo goed wat ik nu moet geloven.
Gisteren wel een avond lang gespeeld met Sommy, Soldmayor en MrDuplo. Dus ja semi-bezigquote:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gisteren wel een avond lang gespeeld met Sommy, Soldmayor en MrDuplo. Dus ja semi-bezig
Je ligt achter Teun!
Hehequote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Ja ik zal vandaag is beginnen, ben te druk op zoek naar iemand die ik een plezier doe met een L.E
En ik heb beetje een kater, dus dan kan je altijd wel chill op de bank een game spelen.
Weekend ben ik waarschijnlijk niet zoveel onlinequote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hehe
Ik heb vandaag toch geen tijd. Ben pas rond middernacht thuis gok ik. Misschien daarna nog heel even, maar waarschijnlijk zaterdag pas weer
Roy kun je nu online met PS3 ofniet?quote:
Van de beelden die ik tot nu toe heb gezien, en mijn eigen ervaring met de mp van GTA, durf ik te beweren dat deze beter in elkaar zit.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:52 schreef RickoKun het volgende:
Ik hoop dat de multiplayer kwa technische insteek beter geregeld is dan met GTA 4.
Jaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:25 schreef Pieter-utd het volgende:
Hmmm is online beetje leuk dan? SP is iig geniaal
Haha breek me de bek niet open over release problemen met multiplayer.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:40 schreef SoldMayor het volgende:![]()
Was ik gisteren level 5 online,
start ik net een multiplayer game op.. en jawel hoor weer level 1..
Net zoals bij GTA IV in het begin
Ja klopt het is tegenwoordig wel elke game zo met multiplayerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:44 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Haha breek me de bek niet open over release problemen met multiplayer.
Bij Bad company 2 was het ook iedere keer de vraag of je je behaalde leveltjes nog zou hebben de volgende dag.
Je kan geen naam kiezen, je kan gewoon mensen inviten in de freeroam sessie en dan kom je met elkaar in een posse. zodra je de multiplayer verlaat is deze ook weer weg. en dat chatten moet je dpad naar beneden ingedruks houden en dan hoort iedereen je, en anders alleen je posse..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:46 schreef NeonPanda het volgende:
Weet iemand zo hoe je je posse een naam kunt geven? Ze zeiden toch dat dat kon?
Trouwens, ook wel irritant wanneer je een andere posse aanvalt in een gang hideout gebied. Auto-target gaat dan automatisch op de NPC's.
Met welke aiming style spelen jullie?
In de manual staat trouwens dat je kunt chatten als je de D pad omhoog ingedrukt houd. Maar er gebeurd niks. Ja ik fluit dan om mijn paardje te roepen. Maar verder niets :p
Ik denk dat je paard al enige tijd heimelijk met suïcidale plannen rondliep.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:42 schreef Dynd het volgende:
Ugh was net zo'n beetje aan het jagen, kwam ik een groepje van 3 zwijnen tegen, ongeveer 10 meter van een enorme klif vandaan. Dus ik schiet er twee dood en terwijl ik ze skin rent die ander naar een hoekje van de klif en een nog hogere rotswand. Terwijl ik daar sta te beslissen hoe ik dat zwijn ga doodmaken zonder dat zijn lichaam naar beneden valt loopt mijn paard naar het hoekje met zwijn, duwt hem van de klif af en springt er daarna zelf achteraan.
Dat paard was al volledig aan me gehecht.
Het is ook een compleet andere IPquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:57 schreef SoldMayor het volgende:
Het valt wel op dat er maar weinig verwijzingen in zitten naar GTA.
Als John het over steden heeft dan zegt hij gewoon New York of Chicago een geen Liberty City ofzo..
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het is ook een compleet andere IP
quote:
O lekkerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:40 schreef SoldMayor het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:01 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Ik denk dat je paard al enige tijd heimelijk met suïcidale plannen rondliep.
Paarden zijn soms heel goed in het verbergen van hun emoties.
Je hebt mijn medeleven.
Mijn ezel El señor is perongeluk door mijn partner in crime doodgeschoten.
We waren op konijnen aan het jagen en de lange spitse oren van El señor deden hem de das om.
Tja, vandaag is de release dag he? Gelijke kansen, daarom hebben ze de boel een reset gegeven.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:40 schreef SoldMayor het volgende:![]()
Echt?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:23 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Tja, vandaag is de release dag he? Gelijke kansen, daarom hebben ze de boel een reset gegeven.
Ik geloof dat die gewoon de hele tijd blijft staan...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:33 schreef FireFoz het volgende:
weet iemand hoe het precies zit met die bounty's? als je een bounty op je hebt staan omdat je een boefje bent geweest en je schudt ze af, heeft het dan nog gevolgen? moet je die bounty altijd alsnog betalen als je weer terugkomt op een later tijdsstip? want dat ontgaat mij nog even
Die kan je bij die postkantoren bij treinstations afbetalen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:33 schreef FireFoz het volgende:
weet iemand hoe het precies zit met die bounty's? als je een bounty op je hebt staan omdat je een boefje bent geweest en je schudt ze af, heeft het dan nog gevolgen? moet je die bounty altijd alsnog betalen als je weer terugkomt op een later tijdsstip? want dat ontgaat mij nog even
Blijft staan...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:33 schreef FireFoz het volgende:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:50 schreef Escape het volgende:
Wanneer krijg ik me lasso? heb nu al zoveel missies gedaan, maar nog steeds geen lasso
Je moet de missie's van Bonnie (B) doen, daar krijg je de lasso de 5e missie ofzo. (En een mooi paard!)quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:50 schreef Escape het volgende:
Wanneer krijg ik me lasso? heb nu al zoveel missies gedaan, maar nog steeds geen lasso
haha en tijdens dat ik dit type, krijg ik me lasso.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:33 schreef FireFoz het volgende:
Die van mij was een beetje diarree geel.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:54 schreef Dynd het volgende:
[..]
Je moet de missie's van Bonnie (B) doen, daar krijg je de lasso de 5e missie ofzo. (En een mooi paard!)
Dat jij uberhaubt een code hebt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:47 schreef HalloweenJack het volgende:
Vaag, bol.com kon hem volgens hun email niet versturen maar bij tntpostpakketservice.nl staat nu "Driver is on the way"
![]()
Achja, als hij er om drie uur nog niet is waag ik maar een poging bij de freerecordshop in hoogvliet
Die heb ik ook, die is juist mooi! Ik noem hem Blondiquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:04 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Die van mij was een beetje diarree geel.
Met een beetje geluk springt hij van een berg en dan steel ik een zwarte galoppeer Audi.
Heb je een router? Zo ja, heb je de ports geforward?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:07 schreef Micra het volgende:
Bij de Multiplayer krijg ik om de haverklap het bericht dat ik door due connection los disconnected ben. Daarna word ik gestuurd naar de Free Roam. Vanaf dat punt is het lang wachten en blijft hij hangen op het laad scherm. Mogelijk dacht ik dat het aan mijn internet ligt, maar dat is niet het geval. Ook heb ik in plaats van mijn draadloos een utp kabel bij mijn Xbox 360 ingedrukt. Dat verhiep het probleem ook niet. Heeft iemand anders hier ook last van? Wie weet wat ik tegen kan doen?
Doe idd eerst eens al die tutorial missies van Bonniequote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:50 schreef Escape het volgende:
haha en tijdens dat ik dit type, krijg ik me lasso.
Dat hoeft allemaal niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:12 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Heb je een router? Zo ja, heb je de ports geforward?
Er zijn problemen bij Rockstar, al enkele dagen. Je console even opnieuw opstarten verhelpt het meestal.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:07 schreef Micra het volgende:
Bij de Multiplayer krijg ik om de haverklap het bericht dat ik door due connection los disconnected ben. Daarna word ik gestuurd naar de Free Roam. Vanaf dat punt is het lang wachten en blijft hij hangen op het laad scherm. Mogelijk dacht ik dat het aan mijn internet ligt, maar dat is niet het geval. Ook heb ik in plaats van mijn draadloos een utp kabel bij mijn Xbox 360 ingedrukt. Dat verhiep het probleem ook niet. Heeft iemand anders hier ook last van? Wie weet wat ik tegen kan doen?
Sommige routers ondersteunen die troep niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:13 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat hoeft allemaal niet.
Gewoon zorgen dat op je router Upnp aan staat.
Gistere ook 3 shoot-outs als laatste over geblevenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die shootouts zijn zo awesome
En het speelt heerlijk! Eindelijk eens een multiplayer waar ik goed in ben, stuk beter dan MW2
Dat krijg je met realisme he. Ik vind het juist wel goed. Als je een half stadje uitmoord dan is je bounty zo hoog dat je flink wordt opgejaagd als je nog eens in de buurt komt. En zo hoort het ookquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:26 schreef FireFoz het volgende:
hmmm dat je bounty blijft staan is wel kut dan..want als je een keertje het boefje hebt uitgehangen en je hebt een bounty van 1200 oid dan is dat best veel :p
houden jullie je nog bezig met wat voor soort persoon je wordt overigens? het good or the bad guy verhaal?
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat krijg je met realisme he. Ik vind het juist wel goed. Als je een half stadje uitmoord dan is je bounty zo hoog dat je flink wordt opgejaagd als je nog eens in de buurt komt. En zo hoort het ook
"Bounty op mn hoofd"quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:32 schreef DownBusiness het volgende:
Gewoon bandana omdoen en gaan met die banaan!
Nothing to worry about!!
De PS3 versie werkt trouwens op mijn omgebouwde PSTwo!!
Trouwens meer mensen bij wie die als pakketje werd bezorgd via bol?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:20 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Zie net dat het als pakketje word bezorgd
Status: "Driver on it's way"
wanneer krijg je die bandana?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:32 schreef DownBusiness het volgende:
Gewoon bandana omdoen en gaan met die banaan!
Nothing to worry about!!
Je kan je bounty gewoon afbetalen, zoals ik al eerder zei. Met 1200 dollar wordt dat lastiger jaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:26 schreef FireFoz het volgende:
hmmm dat je bounty blijft staan is wel kut dan..want als je een keertje het boefje hebt uitgehangen en je hebt een bounty van 1200 oid dan is dat best veel :p
houden jullie je nog bezig met wat voor soort persoon je wordt overigens? het good or the bad guy verhaal?
Nee. Zou ik niet doen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:43 schreef DeParo het volgende:
Voor de Xbox360, is dit een aanrader of,
toch niet.
Ik ook niet, absoluut niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:43 schreef DeParo het volgende:
toch niet.
noh, die van mij, bij bol is nogsteeds onderweg. fff.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:39 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Trouwens meer mensen bij wie die als pakketje werd bezorgd via bol?
Normaal zit een game namelijk gewoon in een envelop met bubbeltjes aan de binnenkant
Upnp is standaard.. Zonder dat zou je geen enkele (game/netwerk)-applicatie kunnen uitvoeren zonder ports handmatig in te stellen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Sommige routers ondersteunen die troep niet.
Ja, ik ook. Ik ben begonnen om in mijn eentje een hele gang aan te pakken, toen was ik meteen 5 levels gestegen.quote:
Haha je reageert!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Upnp is standaard.. Zonder dat zou je geen enkele (game/netwerk)-applicatie kunnen uitvoeren zonder ports handmatig in te stellen.
Daar komt bij dat die "troep" er nog steeds voor zorgt dat je niet zomaar "gehackt" word.
Handmatig poorten openzetten is vragen om problemen wat dat betreft.
Nou ja waarom reageer ik eigenlijk.. oh ja omdat de post te langzaam doet.
Waar is mn RDR limited pre-order edition damnit.
Ik heb hem gisteren gehaald bij MM Rotterdam Centrum, daar hadden ze alleen de normale versie. Weet niet of MM die LE überhaupt verkoopt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:57 schreef R_B het volgende:
iemand enig idee:
Als ik naar MM alexandrium of maakt niet uit wat voor winkel ik ga.
Is dan de kans groot dat je nog aan zo'n LE versie voor de ps3 kan komen?
Of zijn het allemaal gewone versies die nu in de winkel verkocht worden voor de ps3?
Heb je een telefoon? BEL!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:57 schreef R_B het volgende:
iemand enig idee:
Als ik naar MM alexandrium of maakt niet uit wat voor winkel ik ga.
Is dan de kans groot dat je nog aan zo'n LE versie voor de ps3 kan komen?
Of zijn het allemaal gewone versies die nu in de winkel verkocht worden voor de ps3?
Wanneer heb je die besteld als ik vragen mag? Ik kreeg namelijk gisteren een mailtje dat levering is vertraagd.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:04 schreef RudyCarell het volgende:
LE editie van Intertoys net bezorgd! Nu heb ik er 2Waarvan 1 als is weggegeven...
Ik ook, maar toch binnen gekomen... Ik dacht dat heb hem dinsdag woensdag besteld...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:07 schreef HennyHuisman het volgende:
[..]
Wanneer heb je die besteld als ik vragen mag? Ik kreeg namelijk gisteren een mailtje dat levering is vertraagd.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:43 schreef DeParo het volgende:
toch niet.
Vaag, ik heb hem ook pas dinsdag of woensdag besteld. Ik zie wel of het in de brievenbus ligt dan vanmiddag.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:11 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik ook, maar toch binnen gekomen... Ik dacht dat heb hem dinsdag woensdag besteld...
Doe maar voor de Nes.quote:
Mijn Commodore 64 draait op Windows 7 64 bit. Boks, ouwe!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:32 schreef DownBusiness het volgende:
ditto....quote:
Ik bedoelde eigenlijk ook meer 'aanwezig zijn op mijn werk'. Er is nog niet zo heel veel nuttigs uit mijn handen gekomen vandaagquote:
Ik heb hem ondanks mijn (vertraagde) pre-order ook maar gewoon gehaald gisteren, die raak je wel weer kwijt aan iemand joh.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:23 schreef J.Clarkson het volgende:
Ik zit steeds meer filmpjes op joetoeb te kijken en steeds meer krijg ik de drang om in de auto te stappen en m op te pikken.........
Die functie heb ik op mijn Router, maar waarop moet ik die instellen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:13 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat hoeft allemaal niet.
Gewoon zorgen dat op je router Upnp aan staat.
UPNP is alleen aan of uit volgens mij? Kan je regelen in het control panel van je router.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:30 schreef Micra het volgende:
[..]
Die functie heb ik op mijn Router, maar waarop moet ik die instellen?
Ik wacht al zo lang.... kan nog wel wat langer wachtenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:27 schreef HennyHuisman het volgende:
[..]
Ik heb hem ondanks mijn (vertraagde) pre-order ook maar gewoon gehaald gisteren, die raak je wel weer kwijt aan iemand joh.
Jij doet toch inbreken als beroepquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:23 schreef KneusTeun het volgende:
Werk? kun je dat eten?
http://portforward.com/en(...)XboxLive360index.htmquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:30 schreef Micra het volgende:
[..]
Die functie heb ik op mijn Router, maar waarop moet ik die instellen?
Het probleem is cashflow deze maand. Mijn auto heeft nieuwe remmen nodig, een APKtje, vakantie moet betaald worden enz.....quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:27 schreef HennyHuisman het volgende:
[..]
Ik heb hem ondanks mijn (vertraagde) pre-order ook maar gewoon gehaald gisteren, die raak je wel weer kwijt aan iemand joh.
WAT!!! Als ie dat kost hier in zoetermeer, dan koop ik m vanavond nog!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:26 schreef CyberTijn het volgende:
Zojuist gehaald voor 44 euro bij Mediamarkt Amsterdam (normale versie, PS3)
Goedkoper heb ik hem niet kunnen vinden.
daar is hij 55quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:40 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
WAT!!! Als ie dat kost hier in zoetermeer, dan koop ik m vanavond nog!
Ok dan zet ik die even aan, hopelijk verhelpt het mijn probleem.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:33 schreef HennyHuisman het volgende:
[..]
UPNP is alleen aan of uit volgens mij? Kan je regelen in het control panel van je router.
ik zal de bon even inscannen, als het inderdaad zo werkt, even uitprinten en mee nemenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:45 schreef R_B het volgende:
Volgens mij is het zo bij de MM als je kan aantonen dat een andere MM hem voor een bepaalde prijs verkoopt,d at jij hem dan ook voor die prijs moet meekrijgen.
zo ging het bij mijn xbox aankoop een week na aankoopdatum.
toen heb ik toch nog 30 euries in mijn zak kunnen steken.
Beetje van beidequote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij doet toch inbreken als beroep? Of heeft je vrouwtje RDR gekocht?
Je vriendin heeft ingebroken en RDR gejat!?quote:
hmmmzzzzz........ Interesting.....quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:46 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
ik zal de bon even inscannen, als het inderdaad zo werkt, even uitprinten en mee nemen
Dat lijkt me sterk, Media Markt mag ook per vestiging haar eigen aanbiedingen bepalen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:45 schreef R_B het volgende:
Volgens mij is het zo bij de MM als je kan aantonen dat een andere MM hem voor een bepaalde prijs verkoopt,d at jij hem dan ook voor die prijs moet meekrijgen.
zo ging het bij mijn xbox aankoop een week na aankoopdatum.
toen heb ik toch nog 30 euries in mijn zak kunnen steken.
Wordt ik in de aarsch genaaid omdat ik in Zoetermeer woon?quote:
Haha nee, ik heb de LE pre-ordered, die zou op de release datum worden bezorgd. Omdat het pas volgende week zou worden heb ik gisteren maar de normale editie bij MM gekocht (wormpjes noemen ze dat...). Nu is vandaag mijn pre-order alsnog verzonden (quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik wacht al zo lang.... kan nog wel wat langer wachten
Volgens mij pre-order jij hem om met winst te verpatsen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |