Ik heb hem gisteren gehaald bij MM Rotterdam Centrum, daar hadden ze alleen de normale versie. Weet niet of MM die LE überhaupt verkoopt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:57 schreef R_B het volgende:
iemand enig idee:
Als ik naar MM alexandrium of maakt niet uit wat voor winkel ik ga.
Is dan de kans groot dat je nog aan zo'n LE versie voor de ps3 kan komen?
Of zijn het allemaal gewone versies die nu in de winkel verkocht worden voor de ps3?
Heb je een telefoon? BEL!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:57 schreef R_B het volgende:
iemand enig idee:
Als ik naar MM alexandrium of maakt niet uit wat voor winkel ik ga.
Is dan de kans groot dat je nog aan zo'n LE versie voor de ps3 kan komen?
Of zijn het allemaal gewone versies die nu in de winkel verkocht worden voor de ps3?
Wanneer heb je die besteld als ik vragen mag? Ik kreeg namelijk gisteren een mailtje dat levering is vertraagd.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:04 schreef RudyCarell het volgende:
LE editie van Intertoys net bezorgd! Nu heb ik er 2Waarvan 1 als is weggegeven...
Ik ook, maar toch binnen gekomen... Ik dacht dat heb hem dinsdag woensdag besteld...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:07 schreef HennyHuisman het volgende:
[..]
Wanneer heb je die besteld als ik vragen mag? Ik kreeg namelijk gisteren een mailtje dat levering is vertraagd.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:43 schreef DeParo het volgende:
Voor de Xbox360, is dit een aanrader of,
toch niet.
Vaag, ik heb hem ook pas dinsdag of woensdag besteld. Ik zie wel of het in de brievenbus ligt dan vanmiddag.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:11 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik ook, maar toch binnen gekomen... Ik dacht dat heb hem dinsdag woensdag besteld...
Doe maar voor de Nes.quote:
Mijn Commodore 64 draait op Windows 7 64 bit. Boks, ouwe!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:32 schreef DownBusiness het volgende:
De PS3 versie werkt trouwens op mijn omgebouwde PSTwo!!
ditto....quote:
Ik bedoelde eigenlijk ook meer 'aanwezig zijn op mijn werk'. Er is nog niet zo heel veel nuttigs uit mijn handen gekomen vandaagquote:
Ik heb hem ondanks mijn (vertraagde) pre-order ook maar gewoon gehaald gisteren, die raak je wel weer kwijt aan iemand joh.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:23 schreef J.Clarkson het volgende:
Ik zit steeds meer filmpjes op joetoeb te kijken en steeds meer krijg ik de drang om in de auto te stappen en m op te pikken.........
Die functie heb ik op mijn Router, maar waarop moet ik die instellen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:13 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat hoeft allemaal niet.
Gewoon zorgen dat op je router Upnp aan staat.
UPNP is alleen aan of uit volgens mij? Kan je regelen in het control panel van je router.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:30 schreef Micra het volgende:
[..]
Die functie heb ik op mijn Router, maar waarop moet ik die instellen?
Ik wacht al zo lang.... kan nog wel wat langer wachtenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:27 schreef HennyHuisman het volgende:
[..]
Ik heb hem ondanks mijn (vertraagde) pre-order ook maar gewoon gehaald gisteren, die raak je wel weer kwijt aan iemand joh.
Jij doet toch inbreken als beroepquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:23 schreef KneusTeun het volgende:
Werk? kun je dat eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |