Heb je 'm nog helemaal niet gespeeld? En heb jij dan ook de PS3 versie?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:03 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het reuze zal meevallen inderdaad.
Ik heb de 360 versie. Op screens zag ik dat de PS3 versie er wat donkerder uitzag en misschien wat blurry, maar met bewegende beelden zal het wel wat minder zijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:04 schreef WSquater het volgende:
[..]
Heb je 'm nog helemaal niet gespeeld? En heb jij dan ook de PS3 versie?
Ik dacht na al die berichten dat de PS3 een veel slechtere kwaliteit zou hebben, maar voor mij ziet de wereld er soms adembenemend uit.
op mijn tv faalt zelfs de 360 versiequote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb de 360 versie. Op screens zag ik dat de PS3 versie er wat donkerder uitzag en misschien wat blurry, maar met bewegende beelden zal het wel wat minder zijn.
Wat heb je voor TV dan? LCD TV's zijn tegenwoordig niet zo duur meer. Vaak heb je voor 450 wel een redelijke TV waar je goed op kan gamen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:10 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
op mijn tv faalt zelfs de 360 versie
ik heb geen 450 momenteelquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wat heb je voor TV dan? LCD TV's zijn tegenwoordig niet zo duur meer. Vaak heb je voor 450 wel een redelijke TV waar je goed op kan gamen.
Same, hadden ze beter kunnen doen vind ik.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:03 schreef donald_dick het volgende:
Net een uurtje gespeelt en wat is het kut om steeds op A te moeten drukken om dat kutknol aan de gang te houden
Hangt er vanaf hoe ver je er vanaf zit.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:56 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga zo eens op mijn 50" spelen, ben benieuwd hoe dat eruit ziet.
Bij mij is de multiplayer zo goed als onbruikbaar. Kom steeds in een loop dat ik terug naar freeroam ga, omdat er verbindingsproblemen zijn met de andere spelers. Weer in freeroam krijg ik zo'n 15 seconden weer later dezelfde melding: ik heb zelfs geen mogelijkheid om echt te beginnen. Hopelijk fixen ze dat snel met een patch.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:52 schreef Desunoto het volgende:
Maarre, zit de multiplayer wel goed in elkaar qua lobbies en zo? Geen connection issues en is het makkelijk om met een groepje uit je vriendenlijst in een spel te komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |