Ok.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:04 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
+ Deadly Assassin outfit (Read Eye laadt sneller op)
+ Golden Guns (sneller fame)
+ Soundtrack
lees oog?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:04 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
+ Deadly Assassin outfit (Read Eye laadt sneller op)
+ Golden Guns (sneller fame)
+ Soundtrack
Ik heel even, na 10 seconden dacht ik, what the hell zit ik hier te doenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:15 schreef SoldMayor het volgende:
Iemand al een movie gekeken in het moviehouse?
Jammer aan het einde krijg je een trailer te zien met een stukje beeld + aankondiging van GTA Vquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:17 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik heel even, na 10 seconden dacht ik, what the hell zit ik hier te doen
Oh nou ga ik gelijk kijkenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:19 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Jammer aan het einde krijg je een trailer te zien met een stukje beeld + aankondiging van GTA V
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:15 schreef SoldMayor het volgende:
Iemand al een movie gekeken in het moviehouse?
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:20 schreef Torrio het volgende:
[..]
Oh nou ga ik gelijk kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee volgens mij niet wel op social club maar ik heb nu al 12 uurquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:23 schreef kutkabouter het volgende:
kan je ook van elkaar zien hoeveel playtime ze al hebben? want dan kan ik lachen vanavond denk ik
![]()
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:26 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nee volgens mij niet wel op social club maar ik heb nu al 12 uur
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:30 schreef Dynd het volgende:
Speltip 30: Schuif geen pizza in de oven voordat je RDR gaat spelen.
ik heb ook geen tijd maar ik kan niet meer wachtenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:32 schreef Patje1987 het volgende:
Ik moet nog even wachten want geen tijd en geen exemplaar.
Dan zou je alle sportgames van EA ook onder 1 kunnen tellen...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:55 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja okee maar die hebben ook 492.012.023 verschillende spellen.
Ik heb het nu alleen over de GTA reeks en daar kun je RDR ook onder tellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:53 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ok mensen... ik heb de ultieme fail. Een grotere epic fail bestaat niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk ook dat het reuze zal meevallen inderdaad.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:01 schreef WSquater het volgende:
Wow! Ik ben al sinds ongeveer 13:00 uur continue aan het spelen tot nu toe. Nu ben ik pizza aan het eten en dadelijk weer door.
Geweldig spel! De graphics op de PS3 zijn zo slecht nog niet als mensen hier trouwens dachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |