Ja door bij (ps3) op driehoekje te drukken terwijl je deelt houd je een kaart in je mouw, die kun je ieder moment omwisselen terwijl je pokert voor een kaart in je hand. De omgewisselde kaart heb je vervolgens in je mouw en kun je in volgende potjes weer gebruiken.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:41 schreef Vijf_voor het volgende:
iemand een idee hoe die 'cheat outfit' werkt bij bijvoorbeeld poker?
Waarom heb je hem gekocht eigenlijk?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:15 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ben benieuwd hoe veel en vaak er hiervoor nieuwe episodes verschijnen....
Der komt toch zo'n balkje wat je in het midden moet houden?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 07:45 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ja door bij (ps3) op driehoekje te drukken terwijl je deelt houd je een kaart in je mouw, die kun je ieder moment omwisselen terwijl je pokert voor een kaart in je hand. De omgewisselde kaart heb je vervolgens in je mouw en kun je in volgende potjes weer gebruiken.
Gister heel wat geld zo gewonnen.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 03:26 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ja jij en Kneusteun hadden me nog een invite gestuurd, maar ik was te druk met singleplayer bezig. Hoop morgen dan eindelijk het laatste stuk te halen.Wtf al zoverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
[..]
Ja jij en Kneusteun hadden me nog een invite gestuurd, maar ik was te druk met singleplayer bezig. Hoop morgen dan eindelijk het laatste stuk te halen.Waarom speel jij altijd je spellen binnen 3 dagen uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Ja jij en Kneusteun hadden me nog een invite gestuurd, maar ik was te druk met singleplayer bezig. Hoop morgen dan eindelijk het laatste stuk te halen.Dude! Ik zit pas op 21%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:41 schreef SoldMayor het volgende:
Vandaag maar weer verder met de bazen game![]()
Ja precies, moet je 3 seconden doen ofzo, als je faalt dagen ze je uit voor een duel op straatquote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Der komt toch zo'n balkje wat je in het midden moet houden?
Nederlandsquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:49 schreef Roces18 het volgende:
Eventjes pause nu. Ik reed door de prairie opzoek naar rendieren ja die van de kerstman, om af te knallen bleken het Deers te zijn dus vrouwelijke hertjes die ik moest.
Ook ging ik een stranger helpen wat ik meestal doe, Word me paard gejat door zo'n pokke wijf, ik knal haar meteen door haar hoofd. Later zag ik weer een stranger, die was in zijn knie geschoten door een andere man en die rende nu weg. Dus ik vang hem enzo zegt die gevangen man van : Plz laat me niet achter hij is een kannibaal LOLIk pak mijn vulcanic pistol en schiet die kannibaal door zijn hoofd en release die andere man. HAHA.
Heb trouwens ook een cougar neer geknald. En een makkelijk manier om geld te verdienen is om Helemaal naar het westen te gaat, en daar een dag gaan jagen, dan ga je naar MCFarlanes Ranch en daar kan je alles verkopen, vossenhuid = 18 dollar Lol.
Wen er maar aan dat de nederlandse taal steeds meer engels wordt, niet alleen hier maar overalquote:
ja wtf ik sla een gast in zijn gezicht, knalt ie heel z'n revolver in me leegquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:04 schreef KneusTeun het volgende:
Soms wordt ik wel gek van die roepende lui aan de weg, loop je er chill heen, schieten ze je met 6 man in een seconden overhoop
Als je het geluid van een ratelslang hoort is er eentje in de buurt, die kunnen je paard ook doden.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:27 schreef Silv het volgende:
What the fuck. Mn paard ging net opeens uit zichzelf dood.
Inderdaad: vanochtend verder gegaan en direct in de missie die ik erna ging doen kreeg ik hem gratis. Nu maar eten; daarna weer verder.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:32 schreef Dynd het volgende:
[..]
Nee want ik geloof LICHTE SPOILER dat je de Winchester later op een lichaam vind in een missie, niet volledig zeker though.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |