Scrubs is eigenlijk vorig jaar al gestopt. Dit jaar kwam er een soort spin-of, waarbij de hoofdpersoon (JD) maar een paar eps te zien was en maar een paar regulars in de serie bleven. Dat was een redelijke flop.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:30 schreef schommelstoel het volgende:
Wat ik ook niet begrijp. Scrubs was toch een goed bekeken serie ?
Of stop het gewoon, net als friends ooit ook stopte
Ben ik ook benieuwd naar jaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:29 schreef Tim86 het volgende:
Is er al een topic voor nieuwe series met alle trailers etc..die van vorig jaar was echt fantastisch
Als de upfronts geweest zijn en alle trailers er zijn van de nieuwe seriesquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:29 schreef Tim86 het volgende:
Is er al een topic voor nieuwe series met alle trailers etc..die van vorig jaar was echt fantastisch
Heb al die FOX-trailers voor het einde uitgezet, zit niks tussen voor mij. Die another-crime-series-with-cops-in-a-random-us-city zal wel een enorm succes wordenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:14 schreef Mr.Silencer het volgende:
Clips & trailers van nieuwe series:
Fox
NBC
quote:
Eens met deze 2quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:30 schreef schommelstoel het volgende:
Wat ik ook niet begrijp. Scrubs was toch een goed bekeken serie ?
Of stop het gewoon, net als friends ooit ook stopte
Zo slecht was het niet..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:33 schreef Gtaboy107 het volgende:
Seizoen 9 was kut, ik hoopte op seizoen 10, met JD enzo weer.Janitor moest gewoon blijven.
JD etc terug is nooit een optie geweest helaas.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:43 schreef henrydg het volgende:
Ik wil zo graag Scrubs weer terug, seizoen 10 met de originele cast.
[..]
[..]
Eens met deze 2
en
[..]
Zo slecht was het niet..
Was gistermiddag al bekend ja.quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:59 schreef Strani het volgende:
Jullie kunnen Ghost Whisperer, Cold Case, New Adventures of Old Christine en Accidentally on Purpose aan het rijtje cancellations toevoegen, met nog een stel.
Edit: Dat is al gedaan, zie ik.
http://www.thefutoncritic.com/guide/2010-11-season-scorecard/quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:58 schreef lelouch het volgende:
Even een ander vraagje. Is er al ergens een overzicht met de nieuwe series voor komend seizoen.
Of is het daar nog te vroeg voor?
EDIT: Ik zie dat er al wat linkjes zijn gepost. Maar ik zoek een compleet overzicht met alle zenders.
Die is er blijkbaar nog niet?
Met Thekla Reuten in een hoofdrolquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:31 schreef criminal_mind het volgende:
Day one van nbc wat een grote serie zou moeten worden over het eind van de aarde. Wat eerst van 13 naar 4 afleveringen is gegaan. en toen van 4 naar 2 uur zal nu helemaal niet meer uitgezonden worden.
quote:The Good Guys is an American comedy-drama series about an old-school cop and a modern-day detective that is scheduled to premiere with a preview episode on Fox on May 19, 2010, and resume on June 7. The series stars Bradley Whitford as Dan Stark, a former big-shot detective with the Dallas Police Department, and Colin Hanks as Jack Bailey, a young, ambitious, by-the-book detective who has been assigned as Dan’s partner because of his snarky attitude.
quote:Might "Law & Order" have a lifeline after all?
The show, canceled by NBC last week after a record-tying 20 seasons, may be headed to cabler TNT, Nikki Finke reports.
According to Finke's report, TNT — which runs "Law & Order" repeats almost on loop — is show creator Dick Wolf's intended home for the show's record-breaking 21st season.
Finke reports that Wolf described the "Law & Order" flagship as "in a medically induced coma, waiting for a life-saving medicine."
The deal would hinge on whether the show's producers, NBC Universal Media Studios, can broker a deal over license fees with TNT (the network that took "Southland" off NBC's hands, as well) and whether Wolf, who reportedly makes $350,000 per episode, would be willing to accept less from TNT.
Wolf's latest spin-off, "Law & Order: Los Angeles," is among NBC's slate for Fall 2010.
Gisteren was de premičre van Good Guys op FOX en deed het gelijk al heel slecht met een 1.5 rating en 5 miljoen kijkers. Als deze kijkcijfers niet snel verbeteren is het over en uit voor Good Guys.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:43 schreef Tim86 het volgende:
Iemand hier die The Good Guys pilot al heeft gezien toevallig? Alleen vanwege die poster ben ik al geneigd te kijken![]()
[ afbeelding ]
[..]
Dat werd tijd ook.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:29 schreef Mr.Silencer het volgende:
“Smallville’s” 10th Season Will Be Its Last
Thanksquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:05 schreef criminal_mind het volgende:
[..]
http://www.thefutoncritic.com/guide/2010-11-season-scorecard/
En dan bij SERIES COMMITMENTS FOR THE 2010-11 SEASON
Nog beter, bedankt!quote:
Dat is goed nieuwsquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:27 schreef criminal_mind het volgende:
ghost whisperer niet meer gecanceld.
Various news sites are confirming that ABC has acquired the rights to the long running CBS show “Ghost Whisperer” starring the lovely Jennifer Love Hewitt. ABC execs are trying to figure out what they will do with the show, but fans of the show can rest assure for now that the show will be at home on ABC. What do you think of this news? Are you happy that the show will be on ABC?
One Tree Hill zal wel gecancelled worden ja. Brothers & Sisters denk ik ook en over de rest heb je ook wel gelijk denk ik ; alhoewel ik hoop dat Fringe en The Good Wife ( die vooral ) het nog even volhouden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:29 schreef Mr.Silencer het volgende:
Mijn verwachting voor het komende jaar van series die mogelijk worden gecanceld (van hoog naar laag):
The Good Guys
Chuck
Community
Parks & Recreation
Human Target
One Tree Hill
The Good Wife
CSI:NY
Brothers & Sisters
Fringe
Deze link had ik ook al gezien, maar dit gaat over series die op de tv komen in het najaar. Zou graag willen weten welke nieuwe series er deze zomer beginnen. Iemand?quote:
Nieuwe series hoef je niet te verwachten deze zomer bij de commerciėle zenders, want in deze periode is het stukken minder aantrekkelijk om nieuwe series uit te zenden.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:31 schreef Joelie het volgende:
[..]
Deze link had ik ook al gezien, maar dit gaat over series die op de tv komen in het najaar. Zou graag willen weten welke nieuwe series er deze zomer beginnen. Iemand?
Hoewel ik Accidentally on Purpose best een leuke serie vond (grappige personages!), was er bijna geen zinnig vervolg denkbaar nadat dinges bevallen was. Nou ja.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
Laatste berichten uit vorig topic :
THIS JUST IN: CBS officially cancels COLD CASE, ACCIDENTALLY ON PURPOSE, MIAMI MEDICAL, AND NUMB3RS.
En ter aanvulling :
Ghost Whisperer and Medium & more renewal scoop
En Ghost Whisperer kan misschien gerenewed worden door ABC aangezien hun ook rechten beschikken, en het dus gecancelled is door CBS
Ik hoop dat je er flink naast zit..Community en Parks & Rec zou ik echt van balen, net als Fringe. Chuck en OTH zou ook jammer zijn, maar daar lijkt het verhaal toch wel een beetje klaar te zijn.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:29 schreef Mr.Silencer het volgende:
Mijn verwachting voor het komende jaar van series die mogelijk worden gecanceld (van hoog naar laag):
The Good Guys
Chuck
Community
Parks & Recreation
Human Target
One Tree Hill
The Good Wife
CSI:NY
Brothers & Sisters
Fringe
Je zat er vrij ver naastquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:29 schreef Mr.Silencer het volgende:
The Good Guys Nog onbekend namelijk pas net begonnen.
Chuck Is renewed.
Community Is renewed.
Parks & Recreation Is renewed.
Human Target Is renewed.
One Tree Hill Is renewed.
The Good Wife Is renewed.
CSI:NY Is renewed.
Brothers & Sisters Is renewed.
Fringe Is renewed.
Heeft niet zo veel met smaak te maken denk ik.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
De smaak van de algemene Amerikaan / Nederlander / uit welk land dan ook....
Die houden vooral van NCIS, CSI, House , Grey's Anatomy....dus vooral misdaadseries en ziekenhuis-series. Echt goede series met een goed script en goed acteertalent worden snel van de buis gehaald ( Veronica Mars schiet me het snelst te binnen ) en ik vrees dat The Good Wife ook snel volgt. Erg jammer, aangezien het toppertjes zijn.
Klopt. Daarnaast kijken Nederlanders meer naar het Journaal ; en actualiteiten-programma's. Of nederlandse series als de Hoofdprijs of Gooise vrouwen....of ik hou van holland...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:12 schreef Symer het volgende:
[..]
Heeft niet zo veel met smaak te maken denk ik.
Als ik zelf aan het zappen ben blijf ik ook eerder bij House hangen dan bij een serie die ik gevolgd moet hebben.
De beste politieseries vind ik nog altijd ; Criminal Minds, Bones, The Closer, Dexter en Medium.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:24 schreef Kremers het volgende:
Ik heb een tijdje los niet meer gevolgd en ik begreep er niets meer vanToch maar gewoon verder gekeken want vond het wel weer leuk
De gaten vul ik op met info van het web
Ik hoop overigens wel dat er een nieuwe serie a la Prison Break of Lost komt, want dat waren toch wel series waar mensen het altijd over hadden. Die politieseries vind ik wel oké maar niet super interessant. Met uitzondering van Dexter dan, die geweldig is
Numb3rs vond ik geweldig. Er zat achter een moord of misdaad altijd een heel complot.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
De beste politieseries vind ik nog altijd ; Criminal Minds, Bones, The Closer, Dexter en Medium.
Numb3rs is ook leuk maar toch ingewikkelder en qua verhaal zit het minder in elkaar.
Ben het ook al tegengekomen.. its real.. its damn realquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:05 schreef Tim86 het volgende:
Neeeeeeee niet Party Down
Kutzooi
Heb je een link?
quote:AMC Investigates Reviving Law & Order
AMC has already shown its propensity for zombies with its upcoming thriller series The Walking Dead. And now comes word that the network has shown some interest in another stumbling corpse: Law & Order. Sources tell Vulture that the home to groundbreaking hours Mad Men and Breaking Bad has approached NBC Universal about the possibility of producing new episodes of Dick Wolf’s long-running and recently canceled drama. The high price associated with making Wolf's show means that any AMC deal is a long shot, but the fact that conversations have taken place at all is a sign that, even after two decades, the original L&O still might not be ready for burial.
When we last left the saga of L&O in late May, NBC had decided to cancel the so-called mother ship of the franchise, citing low ratings and (relatively) high production costs: According to sources familiar with the matter, the show costs around $3 million an episode. NBC was willing to keep it going, but only if Wolf agreed to reduce his per-episode producer fee from $350,000 per episode to around $150,000 per episode. Wolf, who'd already made other financial concessions to NBC, balked, and L&O was declared over. Refusing to concede defeat, Wolf issued a statement declaring that his show was "in a medically induced coma" and that he was "hoping for a cure." That led to buzz that TNT might step in to save the day, as they have first right of refusal to make new episodes for cable; that talk was quashed when the network issued a statement flatly saying it was "not interested in a Season 21."
Enter AMC, which in recent weeks quietly approached NBC Universal to inquire about just how much money would be needed to produce original episodes. While $3 million an episode isn’t an outrageous sum for a broadcast show — particularly one as old as L&O — AMC execs would have to swallow hard before agreeing to pay that high a price, says a person familiar with cable-industry economic models. Right now, the network reportedly shells out in the neighborhood of $30 million per year (or around $2.5 million per episode) for Men and Bad. And given how much effort and money AMC has invested in establishing its brand as the home to edgy, unique series, it seems hard to imagine the network spending a big chunk of its budget on a show that's so familiar, not to mention so ubiquitous (airing on NBC, TNT, USA, and local TV stations).
There hasn't been any movement on the matter since the original discussions, but there are reasons why AMC might want to open up its wallet: While ratings for Bad and Men have been rising, they're still relatively small compared to other cable hits. Last month's Breaking Bad season finale, for example, was watched by just 1.6 million viewers, as compared to the 3 million or so who tuned in for June’s Drop Dead Diva premiere on Lifetime. And last spring, 3.5 million viewers watched first-run episodes of Law & Order: Criminal Intent on USA: Assuming L&O could generate similar numbers on AMC, the established series could prove to be a potent way for AMC to market its homegrown shows to viewers who might not already be hip to the unique charms of Don Draper and Walter White. It could also help AMC in its efforts to get cable operators to pay more per subscriber, as right now, the channel pulls in roughly half as much per potential viewer as do bigger nets like FX and USA. (AMC and NBC execs could not be reached late Tuesday for comment.)
In other L&O brand news, Wolf confirmed at press tour this morning that attempts to relocate the mothership to another network have failed. In other words, it’s definitely dead.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:47 schreef Iwan1976 het volgende:
• AMC Investigates Reviving Law & Order
[..]
quote:‘One Tree Hill‘ Gets Full Season Pickup
Zap2it is reporting that CW has given One Tree Hill a full season pickup for 22 episodes. When its renewal was announced in May it was given a 13 episode order with an option for a back nine.
...
this may be the last Tree Hill sees of original cast members Bush, James Lafferty, and Bethany Joy Galeotti, whose contracts expire this year.
* One Tree Hill may live on beyond this season, revealed CW prez Dawn Ostroff. Same goes for Supernatural, which Ostroff said she is “feeling really enthusiastic about… Everybody on the show feels there’s a lot of juice left in the characters. We hope it goes on for more than one more season.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
Goed nieuws van One Tree Hill en The CloserAl hoop ik wel dat ze ook echt stoppen na het 8e seizoen met OTH...
Dat zeggen terwijl ze OTH pas vernieuwde voor een 8e seizoen na héél veel fan-acties en gezeur. En dan nu voordat S8 is begonnen al met S9 aan komen zetten? Echt hilarisch van die Dawnquote:Op zondag 1 augustus 2010 03:45 schreef criminal_mind het volgende:
[..]
* One Tree Hill may live on beyond this season, revealed CW prez Dawn Ostroff. Same goes for Supernatural, which Ostroff said she is “feeling really enthusiastic about… Everybody on the show feels there’s a lot of juice left in the characters. We hope it goes on for more than one more season.
quote:‘Hung‘ Renewed by HBO for a Third Season
HBO has renewed Hung for a third season of 10 episodes. The show has been a modest performer for HBO and was no doubt helped out by having ratings superstar True Blood as its lead-in.
quote:A&E has renewed its rookie drama series The Glades for a second season of thirteen episodes.
quote:TNT renewing 'Memphis Beat'
En de kijkcijfers van vorige week:quote:The CW season premieres of 90210 and Gossip Girl both fell sharply vs. their premiere ratings last Fall.
At 8pm, 90210 scored a 0.9 rating for adults 18-49 (down 31%vs. a 1.3 rating last fall), a 1.2 rating for adults 18-34 (down 29% vs. a 1.7 rating last fall), and a 1.7 rating for women 18-34.
At 9pm, Gossip Girl scored 1.0 rating for adults 18-49 (down 29% vs. a 1.4 for the premiere last fall), a 1.4 rating for adults 18-34 (down 30% vs. a 2.0 rating last fall), and a 2.0 rating for women 18-34.
NIkita scoort tot nu toe voor een beginnende serie over het algemeen het beste, en de series die al wat langer lopen hebben een aardige klap moeten verwerken. Het is een voordeel voor de series dat CW meer focust op de vrouwelijke kijkcijfers in de categorie 18 tot 34 jaar, maar als het publiek in de leeftijd van 18 tot 49 jaar rond de 25-30% is afgenomen, moet dat toch wel wat zeer doen wat betreft de reclame inkomsten.quote:The good news for the CW is that Hellcats was 100% improved versus last year’s The Beautiful Life. But it was down 8% from the Melrose Place premiere last year with adults 18-49. CW doesn’t worry about its 1.2 rating with adults 18-49 and is more focused on its rating with women 18-34 where it got a 2.0 rating and 2.99 million viewers.
The CW’s Vampire Diaries second season premiere scored a 1.6 adults 18-49 rating 3.35 million viewers (that’s down 24% from the series premiere last year). It had a 2.8 rating in CW’s Target women 18-34.
Nikita scored a 1.4 adults 18-49 rating, a 1.9 rating with women 18-34 (the CW notes this was an all-time high with W18-34 in this time slot for original programming) and 3.57 million viewers.
Nikita fared better, scoring a 2.7/4 household rating/share, not only improving on its lead-in of The Vampire Diaries, but improving over Supernatural’s premiere(2.2/4) in the same time slot one year ago.
Kans is groot dat ze verder gaan waar ze waren gebleven. Misschien een kleine tijdelijke opleving, maar niks schokkends.quote:One Tree Hill premiered on Monday (9/14) to a 1.2 adults 18-49 rating, and a 1.6 adults 18-34 rating. Life Unexpected’s premiere in late January drew a 1.2 adults 18-49 rating. By the end of the season, One Tree Hill was drawing a 1.0 adults 18-49 rating, and Life Unexpected was doing about a 0.9 adults 18-49 rating.
Parenthood deed het gisterenavond weer goed, wel viel het me op dat het aantal kijkers aanzienlijk afnam gedurende het tweede deel, maar echte conclusies kunnen we pas volgende week trekken.quote:The season premiere of NBC’s Parenthood scored a 2.7 adults 18-49 rating, down 13% from the 3.1 rating in its March 2010 premiere, but up from its levels in May.
The season premiere of One Tree Hill scored a 1.1 adults 18-49 rating (down 8% from last season’s premiere), a 1.3 adults 18-34 rating (down 19%), and a 1.9 rating for women 18-34. The season premiere of Life Unexpected drew a 0.8 adults 18-49 rating (down 33% from its January 2010 premiere), a 1.0 adults 18-34 rating, and a 1.5 women 18-34 rating.
Ik denk dat OTH en Lux beiden maar 13 episodes krijgen. En als een van de 2 er toch 22 krijgt ( of in die buurt ) dan zou het denk ik eerder OTH zijn. Hoop ik tevens ookquote:Op woensdag 15 september 2010 18:13 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Parenthood deed het gisterenavond weer goed, wel viel het me op dat het aantal kijkers aanzienlijk afnam gedurende het tweede deel, maar echte conclusies kunnen we pas volgende week trekken.
OTH heeft weer een kleine opleving vergeleken met het laatste deel van het vorige seizoen.
Toch denk ik dat weer snel iets gaat zakken, maar dat is geen reden tot bezorgdheid .
LUX doet het slechter dan verwacht. Ik ga er ook niet vanuit dat dit in de toekomst beter zal worden, want als je het vergelijkt met het eerste seizoen is de kans groter dat ze nog verder zakken. Zodra dit gebeurt is het bijna zo goed als over voor LUX. Enige stabiliteit in de kijkcijfers kan er nog voor zorgen dat CW een aanzienlijk deel van dit seizoen zal uitzenden. Ik denk dat CW dit al enigszins had ingecalculeerd, want het tweede seizoen bestaat maar uit 13 afleveringen.
One tree hill heeft al 22 afleveringen gekregenquote:Op woensdag 15 september 2010 19:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik denk dat OTH en Lux beiden maar 13 episodes krijgen. En als een van de 2 er toch 22 krijgt ( of in die buurt ) dan zou het denk ik eerder OTH zijn. Hoop ik tevens ookAl mag het na dit seizoen ook wel echt over zijn met One Tree Hill.
Waar is dat bevestigt?quote:Op donderdag 16 september 2010 14:25 schreef criminal_mind het volgende:
[..]
One tree hill heeft al 22 afleveringen gekregen
Sorry mijn fout gebruikte een site die normaal altijd erg nauwkeurig is maar kan nergens pers bericht van vinden dat het klopt dus sorryquote:
Goede kijkcijfers of niet, ik vind het een toffe seriequote:Op vrijdag 17 september 2010 15:23 schreef Mr.Silencer het volgende:
TNT's Dark Blue is inmiddels ook klaar met hun tweede seizoen, nadat ze eergisteren weer 2 afleveringen hebben uitgezonden. De serie is weer niet echt een succes te noemen. Als je naar het totaal aantal kijkers kijkt dan zie je dat ze al aan het doodbloeden zijn, terwijl de 18-49 ratings redelijk stabiel zijn gebleven. Als je de DVR viewings meetelt zit er wel een verbetering in, maar het is nog het minste van alle TNT series. En ik denk dat in de toekomst niet zal verbeteren.
De kans dat er een derde seizoen komt is denk ik niet erg groot, maar vorig jaar zat ik er met Southland ook naast. Dat kwam voornamelijk omdat ze de goede DVR viewings van 7 dagen extra zwaar meewogen.
Ep 01 - 0.6/2 A18-49 - 2.561 million viewers - 1.7/3 HH
Ep 02 - 0.7/2 A18-49 - 2.482 million viewers - 1.6/3 HH
Ep 03 - 0.5/2 A18-49 - 2.341 million viewers - 1.5/3 HH
Ep 04 - 0.7/2 A18-49 - 2.433 million viewers - 1.6/3 HH
Ep 05 - 0.7/2 A18-49 - 2.591 million viewers - 1.6/3 HH
Ep 06 - 0.5/2 A18-49 - 2.064 million viewers - 1.4/2 HH
Ep 07 - 0.6/2 A18-49 - 2.273 million viewers - 1.6/3 HH
Ep 08 - 0.5/2 A18-49 - 1.971 million viewers - 1.4/3 HH
Ep 09 - 0.6/2 A18-49 - 1.950 million viewers - 1.3/2 HH
Ep 10 - 0.6/2 A18-49 - 1.822 million viewers - 1.3/2 HH
quote:Showtime Renews ‘Weeds’ & ‘The Big C’
The Big C is renewed for a second season and Weeds for a seventh.
Chuck en Chase gaan het al snel moeilijk krijgen als ik het zo zie. Chuck's redding kan alleen een boel nieuwe slecht scorende series op NBC zijnquote:Update: The NBC affiliate in New Orleans broadcast the MNF game last night so those (likely gigantic locally) ratings were included in the fast afiliate numbers. Even though NO is a relatively small market, pulling those football viewers out in the finals were likely a major factor in the NBC adjustments.
Chuck’s and The Event’s 18-49 rating each dropped by 1/10th (to a 2.0 and 3.6 respectively). Chase dropped a bit more, from a 2.5 rating in the overnights to a 2.3 rating in the finals.
Van Chase had ik ook echt meer verwacht. Leuk hoofdpersonage maar verder dan dat...Chuck heb ik nooit gekeken, trekt me niet echt.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:48 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Chuck en Chase gaan het al snel moeilijk krijgen als ik het zo zie. Chuck's redding kan alleen een boel nieuwe slecht scorende series op NBC zijn
quote:Op woensdag 22 september 2010 05:26 schreef criminal_mind het volgende:
This Just In: USA Network has renewed Law & Order: Criminal Intent for a 10th and final season with original star Vincent D’Onofrio back in the driver’s seat as Detective Goren.
Irriteerde me dood. Veels te enthousiaste lachbandquote:Op donderdag 23 september 2010 19:41 schreef Intrepidity het volgende:
Better WIth You vond ik toch goed te kijken moet ik zeggenBij een hoop comedyseries van de afgelopen jaren kon er bij mij geen glimlach vanaf, maar deze was wel leuk
Community is geweldig idd. Die paintball ep in s1.quote:Op zondag 26 september 2010 00:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kijken er maar zo weinig mensen naar Community? Ik vind het echt een geniale serie!
quote:Op zondag 26 september 2010 01:23 schreef Tim86 het volgende:
Afgelopen seizoen heb ik meer genoten van Community dan welke andere comedy dan ook. Ik ben ook echt gek op die movie references
Hier is een fanquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:04 schreef BaRdmann het volgende:
The Middle ... ik vind dat echt wel grappig met momenten eigenlijk, snap niet dat er nogal weinig aandacht voor is in de Press (nooit geen een spoiler over gevonden zelfs), zelfs hier op Fok zijn er niet echt fans te vinden.
Bronquote:And the first official cancellation of the 2010-11 TV season is… a real bummer. Fox has pulled the plug on its critically adored con man drama Lone Star after two low-rated episodes.
Mensen zijn niet telkens verplicht om tv te kijken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als alles zakt, wat is er dan gestegen? Reality nonsens en talentshow onzin of zo?
Voor Grey's Anatomy was het de slechtst scorende aflevering ooit, maar zolang de ratings de rest van het seizoen langzaam dalen of gewoon stabiliseren verwacht ik na dit seizoen nog wel 2 seizoenen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
Met de cijfers die Bones en Grey's Anatomy halen gok ik nog wel dat er een nieuw seizoen van komt volgend jaar. Maar het seizoen is nog lang natuurlijk.
Bronquote:An angsty new drama at ABC became the second casuality of the 2010-11 TV season today. ABC has confirmed that it put the kibosh on My Generation, an ensemble series about a group of youths who attended a suburban high school together. The drama attracted 5.17 million viewers when it premiered a week ago but dropped to 3.82 million on Thursday.
quote:Fox has ordered the “back 9″ episodes for its rookie sitcom Raising Hope, giving the show a full season order of 22 episodes.
quote:NBC drama 'Outlaw' goes on production hiatus
NBC has brought production to a halt on Outlaw, the network’s new legal drama starring Jimmy Smits. Three episodes have already aired at 10 p.m. Fridays but the series hasn’t exactly burned down the house of Nielsen: Outlaw only averaged 4.7 million viewers on Oct. 1, down from its premiere week average of 4.98 million. The network still has five original episodes in the can that are scheduled to air so its plan is to monitor the show’s performance in the coming weeks before deciding whether to resume production.
Bron
Echt heel relaxed dat je dit steeds doet, thanksquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:50 schreef Mr.Silencer het volgende:
Even weer een samenvatting van de laatste dagen.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:46 schreef Mr.Silencer het volgende:
FX Renews ‘Sons of Anarchy’ for a Fourth Season
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:46 schreef Mr.Silencer het volgende:
FX Renews ‘Sons of Anarchy’ for a Fourth Season
quote:LOS ANGELES, October 7, 2010 – FX has renewed its critically acclaimed hit drama Sons of Anarchy for a fourth season, placing a 13-episode order from Fox 21 and FX Productions, announced John Landgraf, President and General Manager, FX Networks.
Eight all-new episodes remain in SOA’s current third season airing Tuesdays at 10pm et/pt, and beginning in two weeks the encore runs will air Tuesdays at 11pm and 1am, Fridays at 10pm and Sundays at 10pm. The third season finale will air on Tuesday, November 30.
In 2010, Sons of Anarchy ranks as basic cable’s number one scripted series in delivery of Adults 18-49. On a weekly, multi-telecast basis, Sons of Anarchy delivers 8.6 million Total Viewers and 5.9 million Adults 18-49. On a first-run, primary telecast basis, Sons averages 4.9 million Total Viewers and 3.4 million Adults 18-49. It is the highest rated series ever for FX.
“Sons of Anarchy is the most popular show FX has ever had, and the #1 series in basic cable for our key demographic. It is also one of the best, most original series on television,” said Landgraf. “FX is grateful to Kurt Sutter and his team of writers, actors, directors and crew for working so hard to make a show that achieves both those levels of success. We congratulate them and look forward to season four.”
In the next episode of Sons of Anarchy (“The Push,” October 12, 10pm et/pt), the Sons of Anarchy must handle a rat at St. Thomas to protect their territory.
Sons of Anarchy was created by Kurt Sutter who also serves as Executive Producer along with John and Art Linson. The series is produced by FX Productions and Fox 21. Fox 21 is Twentieth Century Fox Television’s alternative production arm devoted to producing high quality programming on a lower cost basis.
FX is the flagship general entertainment basic cable network from Fox. Launched in June of 1994, FX is carried in more than 96 million homes. The diverse schedule includes a growing roster of distinctive original series and films, an established film library with box-office hit movies from 20th Century Fox and other major studios that run in prime time and an impressive lineup of acquired hit series.
Snap niet ze het van de vrijdag hebben gehaald. Op die dag hadden ze vrij weinig concurrentie, maar de vrijdagavond is al bezet met SmackDownquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:50 schreef Mr.Silencer het volgende:
Syfy
Caprica (0.4) en Stargate Universe (0.5) blijven het slecht doen en hebben een slecht vooruitzicht.
Denk juist dat SGU goedkoper is. De original series en Atlantis speelde zich vaak op andere planeten (omgeving Vancouverquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:31 schreef Mr.Silencer het volgende:
SGU heeft een grote cast en aan het geheel zal vast een stevig prijskaartje hangen.
Maar daar verdient SyFy niks aan (of weinig, weet niet hoe dat contractueel in elkaar zit). Misschien moet MGM maar eens gaan praten met een ander network of de afspraken met SyFy herzien.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:22 schreef PirE het volgende:
[..]
Snap niet ze het van de vrijdag hebben gehaald. Op die dag hadden ze vrij weinig concurrentie, maar de vrijdagavond is al bezet met SmackDown![]()
(2 uur).
Downloads (officiele) gaan wel goed en volgens mij verkopen die DVD-boxen ook wel lekker, kan zijn dat ze op basis van die cijfers wel doorgaan.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:22 schreef PirE het volgende:
[..]
Denk juist dat SGU goedkoper is. De original series en Atlantis speelde zich vaak op andere planeten (omgeving Vancouver) af (met redelijk unieke decors) terwijl ze bij SGU voor een groot deel op dat schip zijn (gewoon set-werk en je kan de boel makkelijk recyclen). De cast is wel groter maar ik kan me niet voorstellen dat al die gasten mega-bedragen pakken.
quote:'Stargate' major domo Brad Wright revealed to CinemaSpy that the third series in the 'Stargate' franchise, Stargate Universe, had an episodic budget fully $1M beyond what had been available when shooting Stargate Atlantis.
That's $1 million. It's a staggering sum to add over and above the previous show's budget. But it demonstrates the faith that MGM has in Wright, writer/producer Rob Cooper, and indeed, the 'Stargate' franchise itself.
bron
die ratings. zijn dat 0.7 miljoen ofzo?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:31 schreef Mr.Silencer het volgende:
SGU heeft een grote cast en aan het geheel zal vast een stevig prijskaartje hangen.
Vergeleken met de overige series op Syfy scoren ze gewoon laag. Eureka en Warehouse 13 halen gemakkelijk een 0.7-0.8 rating.
Met deze lage ratings liggen de percentages redelijk dicht bij elkaar, maar het verschil loopt toch al snel op naar minstens 40%.
Dat had ik niet verwachtquote:
Ik zit al jaren te wachten tot het moment dan men al die CSI (en spin-offs) zat is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:50 schreef Mr.Silencer het volgende:
CBS
Bij CBS daalde ook bijna alles, maar $#*! My Dad Says en CSI werden het hardst getroffen.
$#*! My Dad Says ging er weer met zo'n 15% achteruit naar een 2,8 rating en iets minder 10 miljoen kijkers.
CSI moest het deze week met 10% minder doen en eindigde uiteindelijk met een 2.7 rating. De laagste rating ooit voor CSI.
Dit geeft maar weer eens dat ze al dicht tegen hun houdbaarheidsdatum zitten. Met wat geluk mogen ze volgend jaar nog een heel jaar op de vrijdagavond een tijdslot vullen voordat de stekker er definitief uitgaat.
quote:It's official, nbc axes Outlaw
NBC has officially pulled the plug on Jimmy Smits’ struggling rookie procedural Outlaw. The Friday-night legal drama, which was already on a production hiatus, will be replaced by a second hour of Dateline. The final four episodes will air Saturdays at 8 pm beginning this week. Any questions?
Bron
Stoer joh, hopen dat een serie die je zelf kennelijk niet kijkt gecanceld wordt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:03 schreef criminal_mind het volgende:
Hoop dat ze chuck dit jaar eindelijk eens gaan cancelen wat ze eigenlijk al 3 seizoenen geleden hadden moeten doen.
Echt een topserie ja. Hopelijk een tweede seizoen, maar op zich heb ik het gevoel dat dit eerste seizoen redelijk bevredigend kunnen afsluiten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:15 schreef rthls het volgende:
Hopelijk blijft Rubicon ook! Heerlijk traag en mysterieus en leuke laatste twee afleveringen waarin redelijk veel duidelijk werd
Ik heb het eerste seizoen gewoon gevolgd en klein beetje van seizoen 2 hoor alleen toen totaal me interesse in die serie verloren.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:07 schreef NotYou het volgende:
[..]
Stoer joh, hopen dat een serie die je zelf kennelijk niet kijkt gecanceld wordt.
Een actieve fanbase die de serie wél zeer waardeert icm gunstige reviews gok ik zo. Zelf vind ik Chuck overigens een leuke serie, al vond ik de aflevering van gisteren eigenlijk voor ´t eerst wat minder. Wat ik echter nog steeds niet begrijp is waarom jij erop zit te wachten dat het gecanceld wordt; wat voor baat heb jij erbij?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:02 schreef criminal_mind het volgende:
[..]
Ik heb het eerste seizoen gewoon gevolgd en klein beetje van seizoen 2 hoor alleen toen totaal me interesse in die serie verloren.
Alleen moe van dat gezeur chuck moet gered worden want is zo top serie, als het zo top serie is waarom kijken er niet meer mensen naar. Als je kijkt naar de cijfers had het gewoon allang al gecanceld moeten worden.
Vertel dat eens aan Whedon-fans.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:02 schreef criminal_mind het volgende:
Als je kijkt naar de cijfers had het gewoon allang al gecanceld moeten worden.
Zat eraan te komen I guess; zeker niet de slechtste nieuwe serie maar ook niet erg overtuigen, pakkend of origineel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:30 schreef RobertoCarlos het volgende:
Outlaw is cancelled (ik wou er net aan beginnen)
http://tvbythenumbers.com/2010/10/11/nbc-cancels-outlaw/67555
Het is overigens allang niet meer zo dat Chuck steeds gered moet worden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:30 schreef NotYou het volgende:
[..]
Een actieve fanbase die de serie wél zeer waardeert icm gunstige reviews gok ik zo. Zelf vind ik Chuck overigens een leuke serie, al vond ik de aflevering van gisteren eigenlijk voor ´t eerst wat minder. Wat ik echter nog steeds niet begrijp is waarom jij erop zit te wachten dat het gecanceld wordt; wat voor baat heb jij erbij?
Chuck is van Josh Schwartzquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Vertel dat eens aan Whedon-fans.
Leuk om te lezen dat The Defenders in hun timeslot het beste waren voor het eerst.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:42 schreef Mr.Silencer het volgende:
Ratings van dinsdag en woensdag
Running Wilde en Undercovers deden het deze week weer slechter en zakte beide naar een 1.4 18-49 rating.
Voor Running Wilde is dit een verlies van zeker 20%, veel verlies voor een serie die het al heel moeilijk had. Undercovers deed het nu met iets meer dan 10% slechter.
Detroit 1-8-7 doet ook gewoon met de rest en graaft zich ook dieper in de cancellation pit. Het verlies was niet groot, want de 1.8 rating vorige week was nu een 1.7 rating.
Law & Order bevindt zich ook opeens in grote problemen. Sinds de premiere zijn al 40% van de kijkers verdwenen en deze week waren de ratings 21% lager. Ze kwamen uiteindelijk uit op een 1.9 rating. SVU doet het nog iets beter maar daar zijn de ratings ook al aardig ingestort.
Opsomming van de rest die onder een 3.0 rating zitten:
Raising Hope (2.6 > 2.5), The Defenders(2.4 > 2.5) The Good Wife (2.5 stabiel), The Middle (2.5 stabiel), No Ordinary Family (2.6 > 2.3), Law & Order: SVU (2.6 > 2.3) Better with You (2.3 > 2.1) en Parenthood (2.0 stabiel)
One Tree Hill was deze week stabiel (0.9 18-49 & 1.8 W18-34 rating), Life Unexpected deed het na een goede week toch weer slechter en is weer terug bij af (0.7 18-49 & 1.3 W18-34 rating). Helcatts verloor ook weer wat en komt steeds iets dichter in de buurt van LUX (0.9 18-49 & 1.4 W18-34 rating).
CW rekt de levensduur van LUX iets, maar een derde seizoen zie ik er niet komen.
Stargate Universe was in de 18-49 rating weer stabiel met een 0.5, het totale aantal kijkers was wel iets gestegen.
Met Caprica ging het weer niet best, deze week moesten ze een verlies van 5,5% incasseren en zakte ze voor het eerst naar een 0.3 rating en 840.000 kijkers.
Mooi voor The Event. Gelukkig maar, anders wordt het de zoveelste serie die ik leuk vindt gecanceld.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:07 schreef Mr.Silencer het volgende:
NBC Orders Full Seasons of ‘The Event,’ ‘Outsourced’ and ‘Law & Order: Los Angeles’
quote:Good news for fans of Chuck and Chase. NBC has given back orders to Chuck and freshman Chase, bringing the number of episodes for each to 24 for Chuck and 22 for Chase for the season
En daar ben ik wel redelijk pissed off van eigenlijk ...quote:I hear the order of ABC's sophomore sci-fi drama V is being reduced from 13 to 10 episodes. ABC last week announced that V will return January 4 and will air in Dancing with the Stars' result show slot at 9 PM on Tuesdays, following fellow sci-fi drama No Ordinary Family. That gives V a 12-episode window until the spring season premiere of Dancing on March 29, but I hear the period is expected to include 2 preemptions, leading to V's order getting trimmed. Since the series is still filming, V producers will adjust the storyline for a proper season ending.
Goed nieuws voor 30 Rock en Community, zou echt schandalig zijn als een van deze twee het veld zou moeten ruimen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:25 schreef Mr.Silencer het volgende:
De belangrijkste ratings van afgelopen dagen.
Donderdag
Alles was stabiel of steeg wel iets. Fringe was de serie met de laagste rating, een 2.0.
Community ging van een 1.9 naar een 2.2 rating, een zeer goede verbetering
Bones was stabiel met een 2.6 rating en Outsoursed ging een tiende omhoog naar een 2.6.
30 Rock deed het met hun live aflevering ook heel goed. De 3.1 rating (+49%) was voor dat tijdstip de beste rating in 2 jaar.
$#*! My Dad Says ging van een 2.8 naar een 3.1 rating.
CSI deed het met Sqweegel stukken beter dan vorige week, ze stegen nu met 15% naar een 3.1 rating.
Vrijdag
Medium zakte van een 1.2 rating verder naar een 1.1, naar de maatstaven van CBS is dat wel erg laag, zelfs voor een vrijdag.
Blue Bloods ging van een 1.8 naar een 1.7 rating. Momenteel hoeven zij geen problemen te verwachten.
Maandag
Alles begint nu aardig te stabiliseren en sommige series beginnen ook weer te stijgen.
Chuck en The Event waren stabiel en de ratings waren respectievelijk een 1.9 en 2.2.
Chase ging van een 1.5 naar een 1.6 rating. Lie to Me steeg ook een tiende naar een 2.0 rating.
De enige nieuwe serie die nog echt verder zakt is Hawaii Five-O. Zij daalde met 6% naar een 2.9 rating.
Series (oud en nieuw) die dit jaar mogelijk gecanceld kunnen worden (kans van hoog naar laag):
01. The Good Guys (FOX)
02. The Whole Truth (ABC)
03. Medium (CBS)
04. Undercovers (NBC)
05. Running Wilde (FOX)
06. Life Unexpected (CW)
07. Detroit 1-8-7 (ABC)
08. Chase (NBC) - volledig seizoen (22)
09. Community (NBC)
10: Chuck (NBC) - volledig seizoen (24)
quote:BronNBC has given a full-season pickup to rookie action drama Chase. Additionally, the net has ordered four more Undercovers scripts.
Oh, and the Chuck back-nine news I reported yesterday? It’s now official, only I’m told it’s actually a back eleven! That’s right, Chuck‘s fourth season will be 24 episodes long!
Season to date, Chase is averaging 6.5 million viewers and a 2.0 in the 18-49 demo. While those numbers are hardly spectacular, it’s an 18 percent improvement over what The Jay Leno Show was doing in the Monday-at-10 time slot last year. Undercovers, meanwhile, continues to struggle on Wednesdays at 8. NBC, however, is happy with the show creatively—as well it should be.
quote:Niet iedereen bekijkt die siteOp woensdag 20 oktober 2010 21:10 schreef BaRdmann het volgende:
@MrSilencer: Waarom vertaal jij tvbythenumbers.com ?
quote:The CW is giving full-season orders to freshman dramas Hellcats and Nikita, along with veteran One Tree Hill.
Hellcats has been paired with America's Next Top Model on Wednesday nights, averaging 2.5 million viewers. Nikita has been matched with Vampire Diaries on Thursdays pulling 3.6 million viewers. Both have been more or less steady in recent weeks.
Absent from the list: Life Unexpected, which has been struggling paired with the eighth season of One Tree Hill on Tuesday nights. CW has picked up a couple scripts for the show, however.
“This fall, The CW made several strategic scheduling moves, including adding two of the most buzzed-about new series, ‘Hellcats’ and ‘Nikita,’ to our line-up, and we’re thrilled that they’ve paid off for us,” said CW entertainment president Dawn Ostroff. “By giving our two freshman series and proven performer ‘One Tree Hill’ full orders, we’ll be able to continue our success and momentum throughout the rest of the season.”
quote:Oh manOp woensdag 20 oktober 2010 21:10 schreef BaRdmann het volgende:
@MrSilencer: Waarom vertaal jij tvbythenumbers.com ?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik hoop dat The Good Wife dit seizoen niet gecancelled word. Verhaal is zo goed dit seizoen weer, en de acteertalenten...zou zonde zijn als ze dat weggooien
quote:Datzelfde heb ik met Grey, vorig seizoen de cast verdubbelen omdat ze het verhaal anders doodbloedde en elke keer moet het over de top.Op vrijdag 8 oktober 2010 20:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
CSI mag van mij ook wel een keer stoppen. Heb de hype nooit echt begrepen ; er zijn zoveel betere misdaadseries...maar mensen houden van simpele los-staande zaken lijkt het.
Blij dat Bones,Fringe en Grey's stabiel waren.
quote:Breaking: ABC cancels 'The Whole Truth'
Despite buzz that ABC was giving The Whole Truth one more week to prove itself, the network has gone and canceled the low-rated legal drama. The news was confirmed on Twitter by co-executive producer KristieAnne Reed. “ABC gave us the word,” she tweeted. “We will only make 13 episodes of The Whole Truth.”
Bron
quote:Zag t al aankomen met de ratings, maar vind t toch jammer. Hopelijk kunnen ze er nog een goed einde aan breien.Op woensdag 27 oktober 2010 03:42 schreef criminal_mind het volgende:
Medium gecut van 22 afleveringen naar 13 afleveringen.
The end looks to be near for Medium, which should be no surprise to anyone. CBS has cut Medium’s Order to 13 episodes, and it looks likely that the 13th episode will be the series rather than season finale
quote:Jammer. Ik vond de laatste eps best nog wel te doen. Wel was duidelijk dat dit het laatste seizoen moest zijn. Hopelijk krijgt het een mooie afsluiting.Op woensdag 27 oktober 2010 03:42 schreef criminal_mind het volgende:
Medium gecut van 22 afleveringen naar 13 afleveringen.
The end looks to be near for Medium, which should be no surprise to anyone. CBS has cut Medium’s Order to 13 episodes, and it looks likely that the 13th episode will be the series rather than season finale
quote:Dit. En The Good Wife staat er ook bijna overal slecht voor. Weet dus niet waar Mr.Silencer bovenstaande informatie vandaan heeft, want die lijst klopt niet helemaal. En 30 rock houd het echt nog wel een poosje vol. Benieuwd waar de lijst vandaan komt.Op woensdag 27 oktober 2010 14:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Opmerkelijk dat One Tree Hill niet tussen de potentieel gecancelden staat.
quote:Huh? Die ging toch juist weer goed?Op woensdag 27 oktober 2010 14:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dit. En The Good Wife staat er ook bijna overal slecht voor.
quote:Nog steeds in gevaar hoor.Op woensdag 27 oktober 2010 15:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Huh? Die ging toch juist weer goed?
quote:Da's kudt, ze moeten series ook niet te intelligent maken
quote:The Good Wife heeft een van de laagste ratings van alle scripted shows van CBS. Elk jaar verplaatst CBS 4/5 uur scripted series, om plaats te maken voor nieuwe pilot-series. De rating is inderdaad wel degelijk maar een van de laagste van CBS samen met CSI NY en Blue Bloods.Op woensdag 27 oktober 2010 17:35 schreef Mr.Silencer het volgende:
The Good Wife is zeker geen hit, maar dat ze echt in gevaar zijn is niet het geval.
Een 2.5 rating is nog net goed te noemen en zolang ze rond deze rating blijven hangen zie ik ze voorlopig niet vertrekken.
quote:Dat zuigt. Vond het geen superserie, maar wel vermakelijk. Frak.Op donderdag 28 oktober 2010 01:25 schreef criminal_mind het volgende:
Caprica gecanceld.
The Live Feed is reporting that Caprica has been cancelled by Syfy, and that it will be removed from the Syfy schedule as of November 2 and the remaining episodes rescheduled for sometime in the first quarter of 2011
quote:wtf!Op donderdag 28 oktober 2010 01:25 schreef criminal_mind het volgende:
Caprica gecanceld.
The Live Feed is reporting that Caprica has been cancelled by Syfy, and that it will be removed from the Syfy schedule as of November 2 and the remaining episodes rescheduled for sometime in the first quarter of 2011
quote:Als ze een beter lopende serie in dat (toch wel dure) slot kunnen plaatsen zullen ze daar geen moment over nadenken.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:30 schreef planethugo het volgende:
[..]
wtf!
stoppen ze gewoon per direct ermee en zenden ze de resterende 3/4 afleveringen gewoon ergens in 2011 uit. Zoveel zal het toch niet kosten om het gewoon nu uit te zenden
quote:Maarja de afleveringen zijn al gemaakt en opeens een andere serie op dat tijdstip zal niet veel meer kijkers gaan trekken. Beetje vreemd vind ik zoiets altijd. of gooien ze daar ook the a-team of knight rider erin en zijn de kijkcijfers weer stabielOp vrijdag 29 oktober 2010 12:41 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Als ze een beter lopende serie in dat (toch wel dure) slot kunnen plaatsen zullen ze daar geen moment over nadenken.
Ze hadden een redelijk makkelijk tijdslot, vroeg in de avond, en zelfs nu kwamen ze niet verder dan een 1.3 rating. Ja, dan vraag je er om. Chase heeft dezelfde cijfers maar zij hebben dan ook veel meer concurrentie en wordt laat in de avond uitgezonden. Chase gaat het seizoen zo te zien wel afmaken.quote:NBC Cancels ‘Undercovers’
NBC has effectively canceled JJ Abrams’ freshman drama Undercovers and will not pick up any additional episodes. The show will still air on November 10, November 17 and December 1. That takes it through 10 episodes but no dates for what will be the final three episodes have been scheduled yet.
Toch jammer, vond het wel een vermakelijke seriequote:Op vrijdag 5 november 2010 01:03 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Ze hadden een redelijk makkelijk tijdslot, vroeg in de avond, en zelfs nu kwamen ze niet verder dan een 1.3 rating. Ja, dan vraag je er om. Chase heeft dezelfde cijfers maar zij hebben dan ook veel meer concurrentie en wordt laat in de avond uitgezonden. Chase gaat het seizoen zo te zien wel afmaken.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:52 schreef planethugo het volgende:
is het aantal abbo's dan het zakken bij hbo?
quote:HBO had 28.6 million subscribers in the second quarter of 2010, according to newly released numbers from SNL Kagan, its lowest total in four years and the second of its first back-to-back quarterly declines in at least six years.
ok thnx for the info! Nooit geweten dat men rond de 30 miljoen abbo's heeft. Toch netjesquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:56 schreef Mr.Silencer het volgende:
Idd, was net mijn post aan het wijzigen, maar ik zat net wat te lang op een andere pagina te kijken waardoor mijn edit screen automatisch verdween. Arghh
Je kan wel zien dat bij Boardwalk Empire het tegenovergestelde gebeurd dan bij True Blood (S01).
True Blood begon matig en steeg langzaam geleidelijk. Boardwalk Empire begon goed, maar zakt iedere week meer naar het matige toe.
Verspreiden de zenders dit zelf? Volgens mij is er gewoon een site die de kijkcijfers analyseert ism het kostenplaatjequote:Op zaterdag 6 november 2010 18:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vind het zo dom dat ze dit soort geruchten over welke serie wel en niet gaan cancellen toestaan of verspreiden. Zo help je juist je eigen serie om zeep...
Nou ja, er komen toch berichten naar buiten van 'mogelijk gecancelled', etc? Of doen die sites dat? In dat geval zou zo'n filmbedrijf dat soort verhalen direct moeten ontzenuwen, anders krijg je dus een selffulfilling prophecyquote:Op maandag 8 november 2010 11:08 schreef planethugo het volgende:
Verspreiden de zenders dit zelf? Volgens mij is er gewoon een site die de kijkcijfers analyseert ism het kostenplaatje
Het zijn vaak gewoon mensen die vinden dat ze er veel verstand van hebben en dat delen met andere mensen op verschillende kijkcijfers sites. Vaak zitten ze wel goed met hun voorspellingen maar daar heeft het netwerk zelf of de maker van de serie dus helemaal niks mee te maken. Het zijn puur mensen die voor hun vrije tijd met kijkcijfers bezig gaan en aan de hand daarvan, en aan de hand van de kosten, de huidige stand van zaken qua series te voorspellen.quote:Op maandag 8 november 2010 18:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou ja, er komen toch berichten naar buiten van 'mogelijk gecancelled', etc? Of doen die sites dat? In dat geval zou zo'n filmbedrijf dat soort verhalen direct moeten ontzenuwen, anders krijg je dus een selffulfilling prophecy
Nee hoor, je hebt het goed begepenquote:Op maandag 8 november 2010 18:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het zijn vaak gewoon mensen die vinden dat ze er veel verstand van hebben en dat delen met andere mensen op verschillende kijkcijfers sites. Vaak zitten ze wel goed met hun voorspellingen maar daar heeft het netwerk zelf of de maker van de serie dus helemaal niks mee te maken. Het zijn puur mensen die voor hun vrije tijd met kijkcijfers bezig gaan en aan de hand daarvan, en aan de hand van de kosten, de huidige stand van zaken qua series te voorspellen.
( of ik heb het even verkeerd begrepen waar jullie t over hadden)
Heb je ook helemaal gelijk inquote:Op maandag 8 november 2010 18:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt het goed begepenMaar als ik de producent van zo'n serie was, dan zou ik niet blij zijn met dat soort berichten, omdat dat de serie de nek omdraait en dan zou ik daar wat aan willen doen. Maar goed, dat ben ik
mwa daar geloof ik niet zo in. De kijkcijfers gaan over miljoenen kijkers. Die paar 1000 kijkers die zich daarmee bezig houden maken volgens mij niet zo een verschil.quote:Op maandag 8 november 2010 18:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zie eigenlijk best wel gebeuren dat zulke berichten gewoon een zichzelf vervullende voorspelling zijn. Mensen lezen dat een serie mogelijk geannuleerd wordt en vinden het daarom zonde om nog verder te kijken. De cijfers zakken in en hop, de serie verdwijnt daardoor echt.
Als er maar genoeg mensen zijn die roepen dat de kijkcijfers van [voorbeeld] keihard dalen en dat de serie waarschijnlijk gecancelled word, dan geloven veel mensen dat nou eenmaal en dan laten hun het desbetreffende programma in veel gevallen vallen zoals Saviour al zei. En daar zijn de producers van [ voorbeeld ] natuurlijk niet blij mee. Alleen omdat een paar zogenaamde deskundigen iets op hun site zetten, kan een bepaalde serie qua kijkcijfers echt achteruit gaan als dat maar vaak genoeg word aangegeven op hun site.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:51 schreef planethugo het volgende:
[..]
mwa daar geloof ik niet zo in. De kijkcijfers gaan over miljoenen kijkers. Die paar 1000 kijkers die zich daarmee bezig houden maken volgens mij niet zo een verschil.
Jericho had zogenaamd zo een grote schare fans op internet maar toen het uiteindelijk toch vernieuwd werd waren de kijkcijfers helemaal niet beter. Als je toen afgegaan was op internet dacht je met een kijkcijferkanon te maken te hebben
als zoiets in de amerikaanse versie van Boulevard ofzo geroepen wordt geloof ik dat best, maar de grote massa kent zulke sites nieteensquote:Op woensdag 10 november 2010 17:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Als er maar genoeg mensen zijn die roepen dat de kijkcijfers van [voorbeeld] keihard dalen en dat de serie waarschijnlijk gecancelled word, dan geloven veel mensen dat nou eenmaal en dan laten hun het desbetreffende programma in veel gevallen vallen zoals Saviour al zei. En daar zijn de producers van [ voorbeeld ] natuurlijk niet blij mee. Alleen omdat een paar zogenaamde deskundigen iets op hun site zetten, kan een bepaalde serie qua kijkcijfers echt achteruit gaan als dat maar vaak genoeg word aangegeven op hun site.
Ook heel vervelend dat zo'n dieptepunt net in de sweeps-periode gebeurt. Daar zullen ze bij Fox niet blij van worden.quote:Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef Mr.Silencer het volgende:
Bah, Fringe zit weer op het dieptepunt van vorig jaar november met een 1.7 rating. Ze kunnen aardig wat veroorloven maar 2x een 1.7/1.8 zal niet echt helpen. Het is te hopen dat ze net als vorig jaar herstellen, maar met het dalende totaal aantal kijkers wordt dat steeds lastiger.
Hmm, echt jammer!quote:Op donderdag 11 november 2010 19:54 schreef Ereinion het volgende:
Geen tweede seizoen van Rubicon. Kut, het eerste seizoen was erg goed. Gelukkig hebben ze nog een behoorlijk einde aan kunnen maken.
Vaak zie je bij de Live +7 Days DVR ratings een grote toename in percentage bij Fringe. Misschien is een andere dag een betere optie. Bij seizoen 1 konden ze tenminste goed profiteren van House als lead-in op de dinsdag destijds.quote:Op zondag 14 november 2010 18:15 schreef Symer het volgende:
[..]
Ook heel vervelend dat zo'n dieptepunt net in de sweeps-periode gebeurt. Daar zullen ze bij Fox niet blij van worden.
quote:Stargate Universe Ratings Upsets Cast And Crew
David Blue, star of Stargate Universe has revealed that he and the rest of the cast and crew of the sci-fi TV show are disappointed that their ratings are so low. Blue added that the entire production team are proud of their efforts on SGU and promised that the best is yet to come. Blue was talking with TV Squad
I do think that a lot of us feel disappointed that the ratings arent higher. Its hard. We were really proud of what wed done this season and weve got some of our best stuff coming up and its kind of disappointing to think that people might not be watching it.
Though Blue added that once execs took into account DVR ratings, the show saw a massive increase in viewers
We got the DVR ratings and realised that we jumped, like, 78 per cent, and it was a reminder that people dont really watch live television as much anymore. If were not a destination show, then weve very obviously a show that people want to watch and catch up with after, when they can. I respect that.
quote:NBC just announced a slew of midseason scheduling changes (in addition to a sixth season pickup for 30 Rock). Heres the most important stuff:
· New superhero series The Cape will premiere with a two-hour episode on Sunday, Jan. 9 before moving into its regular Monday-9 p.m. time period the following week. Rookie drama The Event returns on Feb. 28.
· David E. Kelleys latest legal drama, Harrys Law, replaces ratings-challenged action thriller Chase Mondays at 10 p.m. beginning Jan. 17. Chase will relocate to Wednesdays-at-9, where it will lead into Law & Order: SVU (now at 10 p.m.).
· Parenthood will shift to Mondays at 10 p.m. (replacing Harrys Law) beginning March 7.
· Law & Order: Los Angeles will assume Parenthoods Tuesday perch beginning Feb. 8.
· As first reported by EW, the Peacock is going with an all-comedy lineup on Thursdays beginning Jan. 20. Community will continue to kick off the night at 8 p.m., followed by the new sitcom Perfect Couples at 8:30, The Office at 9, the return of Parks and Recreation (woo-hoo!) at 9:30, just-renewed 30 Rock at 10, and Outsourced at 10:30.
· The second season of The Marriage Ref will launch on Sunday, March 6, where it will lead into a new cycle of Celebrity Apprentice.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |