abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88021497
Series (oud en nieuw) die dit jaar mogelijk gecanceld kunnen worden (kans van hoog naar laag):
01. Medium (CBS)
02. The Good Guys (FOX)
03. Running Wilde (FOX)
04. Life Unexpected (CW)
05. Chase (NBC)
06. Undercovers (NBC)
07. Lie to Me (FOX)
08. Detroit 1-8-7 (ABC)
09. Community (NBC)
10. Parenthood (NBC)
11. No Ordinary Family (ABC)

Series die het hoogstens één seizoen na dit seizoen gaan volhouden (zoals het er nu naar uitziet):
Better with You
Outsourced
The Event
The Defenders
30 Rock
Law & Order: Los Angeles

Twijfelgevallen:
Chuck (lagere ratings dan bovenstaande 6 series, maar zijn tenminste wel stabiel)
Fringe (hetzelfde als bij Chuck)
CSI: Miami (ratings zijn nog goed maar nemen al aanzienlijk af)
The Good Wife

Later meer...

[ Bericht 2% gewijzigd door Mr.Silencer op 27-10-2010 18:18:30 ]
pi_88022599
Opmerkelijk dat One Tree Hill niet tussen de potentieel gecancelden staat.
Spoilers!
pi_88023389
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 14:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Opmerkelijk dat One Tree Hill niet tussen de potentieel gecancelden staat.
Dit. En The Good Wife staat er ook bijna overal slecht voor. Weet dus niet waar Mr.Silencer bovenstaande informatie vandaan heeft, want die lijst klopt niet helemaal. En 30 rock houd het echt nog wel een poosje vol. Benieuwd waar de lijst vandaan komt.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 15:34:12 #254
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_88024760
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 14:54 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dit. En The Good Wife staat er ook bijna overal slecht voor.
Huh? Die ging toch juist weer goed?
Cookin’ like a chef I’m a 5 star Michelin
pi_88025948
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 15:34 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Huh? Die ging toch juist weer goed?
Nog steeds in gevaar hoor.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 16:38:06 #256
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_88027366
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 16:02 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Nog steeds in gevaar hoor.
Da's kudt, ze moeten series ook niet te intelligent maken
Cookin’ like a chef I’m a 5 star Michelin
pi_88029938
Ik denk dat CW misschien nog eventjes met OTH verder wil gaan, maar dat de acteurs/makers het wel genoeg vinden. OTH zal dan ook een degelijke afronding krijgen en niet opeens verdwijnen, daarnaast is dan ook niet helemaal van toepassing in mijn overzicht van annuleringen.

The Good Wife is zeker geen hit, maar dat ze echt in gevaar zijn is niet het geval.
Een 2.5 rating is nog net goed te noemen en zolang ze rond deze rating blijven hangen zie ik ze voorlopig niet vertrekken. Ook doen ze het beter dan de concurrentie (Parenthood 1.9/2.0 en Detroit 1.7/1.8).

30 Rock vertoonde vorig jaar al wat barsten die door de opleving van het begin van dit seizoen zijn verborgen. Toch begonnen ze weer opeens te dalen, met uitzondering van vorige week, de live aflevering waar velen mensen benieuwd naar waren. Vervolgens zakte de ratings weer hard in.
Juist omdat we nog zo vroeg in het seizoen zitten sluit ik niet uit dan ze nog wat verder zakken, volgend jaar weer wat opleven en dan weer verder dalen naar een 1.8 of lager.

[ Bericht 18% gewijzigd door Mr.Silencer op 27-10-2010 17:55:10 ]
pi_88030762
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 17:35 schreef Mr.Silencer het volgende:

The Good Wife is zeker geen hit, maar dat ze echt in gevaar zijn is niet het geval.
Een 2.5 rating is nog net goed te noemen en zolang ze rond deze rating blijven hangen zie ik ze voorlopig niet vertrekken.
The Good Wife heeft een van de laagste ratings van alle scripted shows van CBS. Elk jaar verplaatst CBS 4/5 uur scripted series, om plaats te maken voor nieuwe pilot-series. De rating is inderdaad wel degelijk maar een van de laagste van CBS samen met CSI NY en Blue Bloods.

CBS cancelled dus elk jaar ongeveer 3 series om plaats te maken. The Good Wife hoort qua ratings bij de slechte shows van de CBS waardoor de kans groot is dat ze wel gecancelled worden. Er is ook een kans dat de show naar vrijdag word verplaatst voor het 3e seizoen en dat er daarna een einde aan komt.

Qua bronnen heb ik het gelezen op tvbythenumbers en de EW.

Zelf vind ik The Good Wife de beste drama-show op televisie van dit moment ; en hetzelfde geld voor de acteurs. Die zullen ook niet goedkoop zijn wat ook mee kan spelen met de cancel-kans.
pi_88031212
Als CBS ervan overtuigd is dat ze met iets anders hoger kunnen scoren, dan zie ik ze wel schuiven met het uitzendschema. Aangezien Medium sneller is afgelopen hebben ze sowieso al een tijdslot vrij.

The Good Wife geeft ze ook aanzien als zender en dat zou toch zonde om dat al zo snel van de buis te halen. De vrijdag kan dan een goede tussen oplossing zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Silencer op 27-10-2010 18:15:35 ]
pi_88051049
Both Bored to Death and Eastbound and Down have been renewed according to Deadline.

Copied From: http://www.spoilertv.com/(...)n.html#ixzz13bJaJBV2
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_88053132
Caprica gecanceld.

The Live Feed is reporting that Caprica has been cancelled by Syfy, and that it will be removed from the Syfy schedule as of November 2 and the remaining episodes rescheduled for sometime in the first quarter of 2011
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_88093894
HBO is getting a divorce from Big Love. The cable net announced that the polygamy drama’s fifth season — premiering Sunday, Jan. 16 — will be its last.

“It has been an honor and pleasure to work with series creators Mark V. Olsen and Will Scheffer on this unique and provocative series, and I’m happy that they will be able to bring the story to its close the way they always envisioned,” said HBO prez Michael Lombardo in a statement. ”We look forward with great anticipation to collaborating with Mark and Will on their next venture.”

In a joint statement, Olsen and Scheffer said the decision to end the show was a creative one. “While we were in the writers’ room this year shaping our fifth season, we discovered that we were approaching the culmination of that story.”
pi_88097265
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 01:25 schreef criminal_mind het volgende:
Caprica gecanceld.

The Live Feed is reporting that Caprica has been cancelled by Syfy, and that it will be removed from the Syfy schedule as of November 2 and the remaining episodes rescheduled for sometime in the first quarter of 2011
Dat zuigt. Vond het geen superserie, maar wel vermakelijk. Frak.
pi_88098929
Nou zeg, slecht nieuws deze week. De beste series die ik kijk, Big Love en Friday Night Lights, hebben beiden dit jaar het laatste seizoen.

Nou ja, ik had ook niet verwacht dat ze nog veel lang door zouden gaan en het is maar beter dat het van te voren bekend is dat het niet verder gaat.
Spoilers!
pi_88099287
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 01:25 schreef criminal_mind het volgende:
Caprica gecanceld.

wtf!
stoppen ze gewoon per direct ermee en zenden ze de resterende 3/4 afleveringen gewoon ergens in 2011 uit. Zoveel zal het toch niet kosten om het gewoon nu uit te zenden :?
pi_88101651
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 11:30 schreef planethugo het volgende:

[..]

wtf!
stoppen ze gewoon per direct ermee en zenden ze de resterende 3/4 afleveringen gewoon ergens in 2011 uit. Zoveel zal het toch niet kosten om het gewoon nu uit te zenden :?
Als ze een beter lopende serie in dat (toch wel dure) slot kunnen plaatsen zullen ze daar geen moment over nadenken.
pi_88101911
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 12:41 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Als ze een beter lopende serie in dat (toch wel dure) slot kunnen plaatsen zullen ze daar geen moment over nadenken.
Maarja de afleveringen zijn al gemaakt en opeens een andere serie op dat tijdstip zal niet veel meer kijkers gaan trekken. Beetje vreemd vind ik zoiets altijd. of gooien ze daar ook the a-team of knight rider erin en zijn de kijkcijfers weer stabiel ;)
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 10:01:01 #268
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_88134115
Lie to Me op 7..

Top serie!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_88350817
quote:
NBC Cancels ‘Undercovers’

NBC has effectively canceled JJ Abrams’ freshman drama Undercovers and will not pick up any additional episodes. The show will still air on November 10, November 17 and December 1. That takes it through 10 episodes but no dates for what will be the final three episodes have been scheduled yet.
Ze hadden een redelijk makkelijk tijdslot, vroeg in de avond, en zelfs nu kwamen ze niet verder dan een 1.3 rating. Ja, dan vraag je er om. Chase heeft dezelfde cijfers maar zij hebben dan ook veel meer concurrentie en wordt laat in de avond uitgezonden. Chase gaat het seizoen zo te zien wel afmaken.

[ Bericht 10% gewijzigd door Mr.Silencer op 05-11-2010 03:43:06 ]
  vrijdag 5 november 2010 @ 02:57:39 #270
298024 HalloweenJack
Mein Führer! I can walk!
pi_88351913
Ah, ik hoop wel dat Chuck door blijft gaan... de rest van die lijst doet mij niet veel.
Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth.” ~Oscar Wilde
pi_88352052
Chuck is met de matige ratings toch inmiddels één van de weinige stabiele NBC series.
Er zijn wel series die het beter doen, maar een echte nieuwe hit serie hebben ze tot nu toe niet.
Het vertrouwen in Chuck wordt wekelijks wel wat beter, dit aangezien veel nieuwe series het totaal niet waarmaken en veels te snel dalen in de kijkcijfers.
  vrijdag 5 november 2010 @ 08:18:41 #272
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_88352940
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 01:03 schreef Mr.Silencer het volgende:

[..]

Ze hadden een redelijk makkelijk tijdslot, vroeg in de avond, en zelfs nu kwamen ze niet verder dan een 1.3 rating. Ja, dan vraag je er om. Chase heeft dezelfde cijfers maar zij hebben dan ook veel meer concurrentie en wordt laat in de avond uitgezonden. Chase gaat het seizoen zo te zien wel afmaken.
Toch jammer, vond het wel een vermakelijke serie :)
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_88402509
Lie to me op de mogelijke cancellijst? Dat is te hopen van niet, vind het toch 1 van de betere series.
pi_88403485
Lie to Me is dan ook meer geschikt voor de zomer, want de laatste aflevering moesten ze het doen zonder een nieuwe aflevering van House als lead-in, en dan krijgen ze het toch zwaar te verduren. Ik ga er vanuit dat ze met House weer gaan beter scoren en dat de kans dat ze verdwijnen ook wel wat zal dalen.

Series (oud en nieuw) die dit jaar mogelijk gecanceld kunnen worden (kans van hoog naar laag):
01. Medium (CBS)
02. The Good Guys (FOX)
03. Running Wilde (FOX)
04. Life Unexpected (CW)
05. Chase (NBC)
-------------------------------------
06. Lie to Me (FOX)
07. Detroit 1-8-7 (ABC)
08. Community (NBC)
09. Parenthood (NBC)
10. No Ordinary Family (ABC)

Ik moet er wel bij zeggen dat de kans bij nummer 1 t/m 5 minstens rond de 85% zit. Bij 6 t/m 10 ligt die kans rond de 50% en lager.
Lie to Me kan dus nog beide kanten op.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Silencer op 06-11-2010 16:22:53 ]
pi_88403723
hoe scoort Boardwalk Empire eigenlijk voor HBO begrippen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')