Scrubs is eigenlijk vorig jaar al gestopt. Dit jaar kwam er een soort spin-of, waarbij de hoofdpersoon (JD) maar een paar eps te zien was en maar een paar regulars in de serie bleven. Dat was een redelijke flop.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:30 schreef schommelstoel het volgende:
Wat ik ook niet begrijp. Scrubs was toch een goed bekeken serie ?
Of stop het gewoon, net als friends ooit ook stopte
Ben ik ook benieuwd naar jaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:29 schreef Tim86 het volgende:
Is er al een topic voor nieuwe series met alle trailers etc..die van vorig jaar was echt fantastisch
Als de upfronts geweest zijn en alle trailers er zijn van de nieuwe seriesquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:29 schreef Tim86 het volgende:
Is er al een topic voor nieuwe series met alle trailers etc..die van vorig jaar was echt fantastisch
Heb al die FOX-trailers voor het einde uitgezet, zit niks tussen voor mij. Die another-crime-series-with-cops-in-a-random-us-city zal wel een enorm succes wordenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:14 schreef Mr.Silencer het volgende:
Clips & trailers van nieuwe series:
Fox
NBC
quote:
Eens met deze 2quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:30 schreef schommelstoel het volgende:
Wat ik ook niet begrijp. Scrubs was toch een goed bekeken serie ?
Of stop het gewoon, net als friends ooit ook stopte
Zo slecht was het niet..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:33 schreef Gtaboy107 het volgende:
Seizoen 9 was kut, ik hoopte op seizoen 10, met JD enzo weer.Janitor moest gewoon blijven.
JD etc terug is nooit een optie geweest helaas.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:43 schreef henrydg het volgende:
Ik wil zo graag Scrubs weer terug, seizoen 10 met de originele cast.
[..]
[..]
Eens met deze 2
en
[..]
Zo slecht was het niet..
Was gistermiddag al bekend ja.quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:59 schreef Strani het volgende:
Jullie kunnen Ghost Whisperer, Cold Case, New Adventures of Old Christine en Accidentally on Purpose aan het rijtje cancellations toevoegen, met nog een stel.
Edit: Dat is al gedaan, zie ik.
http://www.thefutoncritic.com/guide/2010-11-season-scorecard/quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:58 schreef lelouch het volgende:
Even een ander vraagje. Is er al ergens een overzicht met de nieuwe series voor komend seizoen.
Of is het daar nog te vroeg voor?
EDIT: Ik zie dat er al wat linkjes zijn gepost. Maar ik zoek een compleet overzicht met alle zenders.
Die is er blijkbaar nog niet?
Met Thekla Reuten in een hoofdrolquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:31 schreef criminal_mind het volgende:
Day one van nbc wat een grote serie zou moeten worden over het eind van de aarde. Wat eerst van 13 naar 4 afleveringen is gegaan. en toen van 4 naar 2 uur zal nu helemaal niet meer uitgezonden worden.
quote:The Good Guys is an American comedy-drama series about an old-school cop and a modern-day detective that is scheduled to premiere with a preview episode on Fox on May 19, 2010, and resume on June 7. The series stars Bradley Whitford as Dan Stark, a former big-shot detective with the Dallas Police Department, and Colin Hanks as Jack Bailey, a young, ambitious, by-the-book detective who has been assigned as Dan’s partner because of his snarky attitude.
quote:Might "Law & Order" have a lifeline after all?
The show, canceled by NBC last week after a record-tying 20 seasons, may be headed to cabler TNT, Nikki Finke reports.
According to Finke's report, TNT — which runs "Law & Order" repeats almost on loop — is show creator Dick Wolf's intended home for the show's record-breaking 21st season.
Finke reports that Wolf described the "Law & Order" flagship as "in a medically induced coma, waiting for a life-saving medicine."
The deal would hinge on whether the show's producers, NBC Universal Media Studios, can broker a deal over license fees with TNT (the network that took "Southland" off NBC's hands, as well) and whether Wolf, who reportedly makes $350,000 per episode, would be willing to accept less from TNT.
Wolf's latest spin-off, "Law & Order: Los Angeles," is among NBC's slate for Fall 2010.
Gisteren was de premičre van Good Guys op FOX en deed het gelijk al heel slecht met een 1.5 rating en 5 miljoen kijkers. Als deze kijkcijfers niet snel verbeteren is het over en uit voor Good Guys.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:43 schreef Tim86 het volgende:
Iemand hier die The Good Guys pilot al heeft gezien toevallig? Alleen vanwege die poster ben ik al geneigd te kijken![]()
[ afbeelding ]
[..]
Dat werd tijd ook.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:29 schreef Mr.Silencer het volgende:
“Smallville’s” 10th Season Will Be Its Last
Thanksquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:05 schreef criminal_mind het volgende:
[..]
http://www.thefutoncritic.com/guide/2010-11-season-scorecard/
En dan bij SERIES COMMITMENTS FOR THE 2010-11 SEASON
Nog beter, bedankt!quote:
Dat is goed nieuwsquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:27 schreef criminal_mind het volgende:
ghost whisperer niet meer gecanceld.
Various news sites are confirming that ABC has acquired the rights to the long running CBS show “Ghost Whisperer” starring the lovely Jennifer Love Hewitt. ABC execs are trying to figure out what they will do with the show, but fans of the show can rest assure for now that the show will be at home on ABC. What do you think of this news? Are you happy that the show will be on ABC?
One Tree Hill zal wel gecancelled worden ja. Brothers & Sisters denk ik ook en over de rest heb je ook wel gelijk denk ik ; alhoewel ik hoop dat Fringe en The Good Wife ( die vooral ) het nog even volhouden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:29 schreef Mr.Silencer het volgende:
Mijn verwachting voor het komende jaar van series die mogelijk worden gecanceld (van hoog naar laag):
The Good Guys
Chuck
Community
Parks & Recreation
Human Target
One Tree Hill
The Good Wife
CSI:NY
Brothers & Sisters
Fringe
Deze link had ik ook al gezien, maar dit gaat over series die op de tv komen in het najaar. Zou graag willen weten welke nieuwe series er deze zomer beginnen. Iemand?quote:
Nieuwe series hoef je niet te verwachten deze zomer bij de commerciėle zenders, want in deze periode is het stukken minder aantrekkelijk om nieuwe series uit te zenden.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:31 schreef Joelie het volgende:
[..]
Deze link had ik ook al gezien, maar dit gaat over series die op de tv komen in het najaar. Zou graag willen weten welke nieuwe series er deze zomer beginnen. Iemand?
Hoewel ik Accidentally on Purpose best een leuke serie vond (grappige personages!), was er bijna geen zinnig vervolg denkbaar nadat dinges bevallen was. Nou ja.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
Laatste berichten uit vorig topic :
THIS JUST IN: CBS officially cancels COLD CASE, ACCIDENTALLY ON PURPOSE, MIAMI MEDICAL, AND NUMB3RS.
En ter aanvulling :
Ghost Whisperer and Medium & more renewal scoop
En Ghost Whisperer kan misschien gerenewed worden door ABC aangezien hun ook rechten beschikken, en het dus gecancelled is door CBS
Ik hoop dat je er flink naast zit..Community en Parks & Rec zou ik echt van balen, net als Fringe. Chuck en OTH zou ook jammer zijn, maar daar lijkt het verhaal toch wel een beetje klaar te zijn.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:29 schreef Mr.Silencer het volgende:
Mijn verwachting voor het komende jaar van series die mogelijk worden gecanceld (van hoog naar laag):
The Good Guys
Chuck
Community
Parks & Recreation
Human Target
One Tree Hill
The Good Wife
CSI:NY
Brothers & Sisters
Fringe
Je zat er vrij ver naastquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:29 schreef Mr.Silencer het volgende:
The Good Guys Nog onbekend namelijk pas net begonnen.
Chuck Is renewed.
Community Is renewed.
Parks & Recreation Is renewed.
Human Target Is renewed.
One Tree Hill Is renewed.
The Good Wife Is renewed.
CSI:NY Is renewed.
Brothers & Sisters Is renewed.
Fringe Is renewed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |