abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81687567
quote:
Dat werd tijd ook.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_81700530
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 00:05 schreef criminal_mind het volgende:

[..]

http://www.thefutoncritic.com/guide/2010-11-season-scorecard/
En dan bij SERIES COMMITMENTS FOR THE 2010-11 SEASON
Thanks
quote:
Nog beter, bedankt!

[ Bericht 23% gewijzigd door lelouch op 20-05-2010 23:47:53 ]
pi_81704146
Wel jammer dat supernatural naar vrijdagavond is verplaatst
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_81705256
Met de hevige concurrentie op de donderdag is het zo slecht nog niet.
En als het aan de maker van Supernatural had gelegen waren ze nu gestopt met de serie, dus de fans hebben voorlopig nog geluk.
pi_81819917
En glee is zojuist vernieuwd voor een 3rde seizoen.
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_81883285
ghost whisperer niet meer gecanceld.
Various news sites are confirming that ABC has acquired the rights to the long running CBS show “Ghost Whisperer” starring the lovely Jennifer Love Hewitt. ABC execs are trying to figure out what they will do with the show, but fans of the show can rest assure for now that the show will be at home on ABC. What do you think of this news? Are you happy that the show will be on ABC?
pi_81883443
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 19:27 schreef criminal_mind het volgende:
ghost whisperer niet meer gecanceld.
Various news sites are confirming that ABC has acquired the rights to the long running CBS show “Ghost Whisperer” starring the lovely Jennifer Love Hewitt. ABC execs are trying to figure out what they will do with the show, but fans of the show can rest assure for now that the show will be at home on ABC. What do you think of this news? Are you happy that the show will be on ABC?
Dat is goed nieuws Al zat de finale van seizoen 5 aardig in elkaar ; gun ik de serie alsnog 13 episodes ( of 20 ofc ) waarin de serie echt naar een einde toe kan werken ipv dat ze op het laatste moment rekening moeten houden met een cancelation.

Wijze beslissing van ABC. Zou zelfs al blij zijn met 12 episodes of iets dergelijks.
pi_81917192
Iemand misschien ook een link naar de series die deze zomer van start gaan op de Amerikaanse tv. Hoop dat er net zo'n juweeltje bij zit als Dark Blue vorig jaar was. Kan niet wachten op nieuwe afleveringen van die serie ook.
pi_81917402
quote:
pi_81934148
Mijn verwachting voor het komende jaar van series die mogelijk worden gecanceld (van hoog naar laag):

The Good Guys
Chuck
Community
Parks & Recreation
Human Target
One Tree Hill
The Good Wife
CSI:NY
Brothers & Sisters
Fringe
pi_81934420
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 19:29 schreef Mr.Silencer het volgende:
Mijn verwachting voor het komende jaar van series die mogelijk worden gecanceld (van hoog naar laag):

The Good Guys
Chuck
Community
Parks & Recreation
Human Target
One Tree Hill
The Good Wife
Brothers & Sisters
Fringe
One Tree Hill zal wel gecancelled worden ja. Brothers & Sisters denk ik ook en over de rest heb je ook wel gelijk denk ik ; alhoewel ik hoop dat Fringe en The Good Wife ( die vooral ) het nog even volhouden.
pi_81935428
Het ligt er maar net aan hoe de nieuwe line-ups worden ontvangen en hoeveel series daarvan gaan omvallen.
Als dit er veel zijn bij één zender dan wordt de overlevingskans van de huidige series wel wat groter.

The Good Wife, CSI:NY, Brothers & Sisters, Fringe hebben wat betreft de beste kansen om te overleven, maar The Good Wife begint al aardige barsten te vertonen. De finale was een series low met een 2.0 rating en 10,5 miljoen kijkers.

Fringe staat toch wel onderaan omdat die het meeste last heeft van zware concurrentie. Scifi slaat natuurlijk ook niet bij iedereen aan, maar zolang de ratings boven de 2.0 blijven is het denk ik voorlopig nog wel te doen.

CSI:NY wordt verplaatst naar de vrijdag, een logisch gevolg zal zijn dat de kijkcijfers gaan dalen, maar daar staat tegenover dat de verwachtingen ook lager zijn.

Brothers & Sisters is de afgelopen tijd aardig gedaald in de ratings. Uiteindelijk was een 2.2 rating bij de finale de laagste score tot nu toe. Een 2.2 is nog redelijk te noemen, maar als deze trend volgend seizoen verder gaat dan klimt B&S toch al heel snel het lijstje op.

[ Bericht 7% gewijzigd door Mr.Silencer op 27-05-2010 00:38:25 ]
pi_82007352
It was always a real longshot, but ABC has passed on picking up Ghost Whisperer.
pi_82008381
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:21 schreef Tegan het volgende:

[..]

Deze link had ik ook al gezien, maar dit gaat over series die op de tv komen in het najaar. Zou graag willen weten welke nieuwe series er deze zomer beginnen. Iemand?
pi_82008707
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 08:31 schreef Joelie het volgende:

[..]

Deze link had ik ook al gezien, maar dit gaat over series die op de tv komen in het najaar. Zou graag willen weten welke nieuwe series er deze zomer beginnen. Iemand?
Nieuwe series hoef je niet te verwachten deze zomer bij de commerciële zenders, want in deze periode is het stukken minder aantrekkelijk om nieuwe series uit te zenden.

Uitzonderingen zijn Lie To Me van FOX (seizoen 3) en The Bridge op CBS (al uitgezonden op het Canadese CTV).

Wel gaan de kabelzenders HBO, Showtime, AMC en USA Network weer verder met hun programmering.

[ Bericht 7% gewijzigd door Mr.Silencer op 28-05-2010 09:00:21 ]
pi_82009560
TNT zend ook uit he ; onder andere The Closer en Southland
pi_82010354
Dat klopt, maar in mijn overzicht destijds waren nog geen begindatums van de TNT series bekend.
Southland seizoen 3 dit jaar nog?
pi_82016624
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 19:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
Laatste berichten uit vorig topic :

THIS JUST IN: CBS officially cancels COLD CASE, ACCIDENTALLY ON PURPOSE, MIAMI MEDICAL, AND NUMB3RS.

En ter aanvulling :

Ghost Whisperer and Medium & more renewal scoop

En Ghost Whisperer kan misschien gerenewed worden door ABC aangezien hun ook rechten beschikken, en het dus gecancelled is door CBS
Hoewel ik Accidentally on Purpose best een leuke serie vond (grappige personages!), was er bijna geen zinnig vervolg denkbaar nadat dinges bevallen was. Nou ja.

Leuk dat Psych en Mad Men bijna weer beginnen!
  vrijdag 28 mei 2010 @ 18:38:19 #70
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_82032221
Bridge is ook niet wat ik dacht dat het zou zijn.

Ben ik maar mee gestopt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_82033755
Gisteren was de première van de de comedyserie 100 Questions op NBC.
De ratings zijn gelijk al de slechtste van het seizoen (0.8 rating en iets meer dan 2,5 miljoen kijkers).

Blijkbaar zag NBC de bui al aankomen, want in eerste instantie was het de bedoeling dat ze het mid-season zouden uitzenden.

Geen blijvertje dus.
pi_82036247
quote:

The Good Guys
Chuck
Community
Parks & Recreation
Human Target
One Tree Hill
The Good Wife
Brothers & Sisters
Fringe
Ik hoop dat je er flink naast zit..Community en Parks & Rec zou ik echt van balen, net als Fringe. Chuck en OTH zou ook jammer zijn, maar daar lijkt het verhaal toch wel een beetje klaar te zijn.

Heb de pilot van The Good Guys inmiddels gezien en vond het erg leuk, zonde dat het nu al ten dode op lijkt te zijn geschreven
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_82037147
De smaak van de algemene Amerikaan / Nederlander / uit welk land dan ook....

Die houden vooral van NCIS, CSI, House , Grey's Anatomy....dus vooral misdaadseries en ziekenhuis-series. Echt goede series met een goed script en goed acteertalent worden snel van de buis gehaald ( Veronica Mars schiet me het snelst te binnen ) en ik vrees dat The Good Wife ook snel volgt. Erg jammer, aangezien het toppertjes zijn.
pi_82070170
tvp
pi_82070593
quote:

The Good Guys Nog onbekend namelijk pas net begonnen.
Chuck Is renewed.
Community Is renewed.
Parks & Recreation Is renewed.
Human Target Is renewed.
One Tree Hill Is renewed.
The Good Wife Is renewed.
CSI:NY Is renewed.
Brothers & Sisters Is renewed.
Fringe Is renewed.
Je zat er vrij ver naast . Bovendien is dit allemaal al een tijdje bekend hoor.

Edit: Hm, bedoelde je na seizoen 2010-2011?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')