Dat werd tijd ook.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:29 schreef Mr.Silencer het volgende:
“Smallville’s” 10th Season Will Be Its Last
Thanksquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:05 schreef criminal_mind het volgende:
[..]
http://www.thefutoncritic.com/guide/2010-11-season-scorecard/
En dan bij SERIES COMMITMENTS FOR THE 2010-11 SEASON
Nog beter, bedankt!quote:
Dat is goed nieuwsquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:27 schreef criminal_mind het volgende:
ghost whisperer niet meer gecanceld.
Various news sites are confirming that ABC has acquired the rights to the long running CBS show “Ghost Whisperer” starring the lovely Jennifer Love Hewitt. ABC execs are trying to figure out what they will do with the show, but fans of the show can rest assure for now that the show will be at home on ABC. What do you think of this news? Are you happy that the show will be on ABC?
One Tree Hill zal wel gecancelled worden ja. Brothers & Sisters denk ik ook en over de rest heb je ook wel gelijk denk ik ; alhoewel ik hoop dat Fringe en The Good Wife ( die vooral ) het nog even volhouden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:29 schreef Mr.Silencer het volgende:
Mijn verwachting voor het komende jaar van series die mogelijk worden gecanceld (van hoog naar laag):
The Good Guys
Chuck
Community
Parks & Recreation
Human Target
One Tree Hill
The Good Wife
CSI:NY
Brothers & Sisters
Fringe
Deze link had ik ook al gezien, maar dit gaat over series die op de tv komen in het najaar. Zou graag willen weten welke nieuwe series er deze zomer beginnen. Iemand?quote:
Nieuwe series hoef je niet te verwachten deze zomer bij de commerciële zenders, want in deze periode is het stukken minder aantrekkelijk om nieuwe series uit te zenden.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:31 schreef Joelie het volgende:
[..]
Deze link had ik ook al gezien, maar dit gaat over series die op de tv komen in het najaar. Zou graag willen weten welke nieuwe series er deze zomer beginnen. Iemand?
Hoewel ik Accidentally on Purpose best een leuke serie vond (grappige personages!), was er bijna geen zinnig vervolg denkbaar nadat dinges bevallen was. Nou ja.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
Laatste berichten uit vorig topic :
THIS JUST IN: CBS officially cancels COLD CASE, ACCIDENTALLY ON PURPOSE, MIAMI MEDICAL, AND NUMB3RS.
En ter aanvulling :
Ghost Whisperer and Medium & more renewal scoop
En Ghost Whisperer kan misschien gerenewed worden door ABC aangezien hun ook rechten beschikken, en het dus gecancelled is door CBS
Ik hoop dat je er flink naast zit..Community en Parks & Rec zou ik echt van balen, net als Fringe. Chuck en OTH zou ook jammer zijn, maar daar lijkt het verhaal toch wel een beetje klaar te zijn.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:29 schreef Mr.Silencer het volgende:
Mijn verwachting voor het komende jaar van series die mogelijk worden gecanceld (van hoog naar laag):
The Good Guys
Chuck
Community
Parks & Recreation
Human Target
One Tree Hill
The Good Wife
CSI:NY
Brothers & Sisters
Fringe
Je zat er vrij ver naastquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:29 schreef Mr.Silencer het volgende:
The Good Guys Nog onbekend namelijk pas net begonnen.
Chuck Is renewed.
Community Is renewed.
Parks & Recreation Is renewed.
Human Target Is renewed.
One Tree Hill Is renewed.
The Good Wife Is renewed.
CSI:NY Is renewed.
Brothers & Sisters Is renewed.
Fringe Is renewed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |