Scrubs is eigenlijk vorig jaar al gestopt. Dit jaar kwam er een soort spin-of, waarbij de hoofdpersoon (JD) maar een paar eps te zien was en maar een paar regulars in de serie bleven. Dat was een redelijke flop.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:30 schreef schommelstoel het volgende:
Wat ik ook niet begrijp. Scrubs was toch een goed bekeken serie ?
Of stop het gewoon, net als friends ooit ook stopte
Ben ik ook benieuwd naar jaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:29 schreef Tim86 het volgende:
Is er al een topic voor nieuwe series met alle trailers etc..die van vorig jaar was echt fantastisch
Als de upfronts geweest zijn en alle trailers er zijn van de nieuwe seriesquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:29 schreef Tim86 het volgende:
Is er al een topic voor nieuwe series met alle trailers etc..die van vorig jaar was echt fantastisch
Heb al die FOX-trailers voor het einde uitgezet, zit niks tussen voor mij. Die another-crime-series-with-cops-in-a-random-us-city zal wel een enorm succes wordenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:14 schreef Mr.Silencer het volgende:
Clips & trailers van nieuwe series:
Fox
NBC
quote:
Eens met deze 2quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:30 schreef schommelstoel het volgende:
Wat ik ook niet begrijp. Scrubs was toch een goed bekeken serie ?
Of stop het gewoon, net als friends ooit ook stopte
Zo slecht was het niet..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:33 schreef Gtaboy107 het volgende:
Seizoen 9 was kut, ik hoopte op seizoen 10, met JD enzo weer.Janitor moest gewoon blijven.
JD etc terug is nooit een optie geweest helaas.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:43 schreef henrydg het volgende:
Ik wil zo graag Scrubs weer terug, seizoen 10 met de originele cast.
[..]
[..]
Eens met deze 2
en
[..]
Zo slecht was het niet..
Was gistermiddag al bekend ja.quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:59 schreef Strani het volgende:
Jullie kunnen Ghost Whisperer, Cold Case, New Adventures of Old Christine en Accidentally on Purpose aan het rijtje cancellations toevoegen, met nog een stel.
Edit: Dat is al gedaan, zie ik.
http://www.thefutoncritic.com/guide/2010-11-season-scorecard/quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:58 schreef lelouch het volgende:
Even een ander vraagje. Is er al ergens een overzicht met de nieuwe series voor komend seizoen.
Of is het daar nog te vroeg voor?
EDIT: Ik zie dat er al wat linkjes zijn gepost. Maar ik zoek een compleet overzicht met alle zenders.
Die is er blijkbaar nog niet?
Met Thekla Reuten in een hoofdrolquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:31 schreef criminal_mind het volgende:
Day one van nbc wat een grote serie zou moeten worden over het eind van de aarde. Wat eerst van 13 naar 4 afleveringen is gegaan. en toen van 4 naar 2 uur zal nu helemaal niet meer uitgezonden worden.
quote:The Good Guys is an American comedy-drama series about an old-school cop and a modern-day detective that is scheduled to premiere with a preview episode on Fox on May 19, 2010, and resume on June 7. The series stars Bradley Whitford as Dan Stark, a former big-shot detective with the Dallas Police Department, and Colin Hanks as Jack Bailey, a young, ambitious, by-the-book detective who has been assigned as Dan’s partner because of his snarky attitude.
quote:Might "Law & Order" have a lifeline after all?
The show, canceled by NBC last week after a record-tying 20 seasons, may be headed to cabler TNT, Nikki Finke reports.
According to Finke's report, TNT — which runs "Law & Order" repeats almost on loop — is show creator Dick Wolf's intended home for the show's record-breaking 21st season.
Finke reports that Wolf described the "Law & Order" flagship as "in a medically induced coma, waiting for a life-saving medicine."
The deal would hinge on whether the show's producers, NBC Universal Media Studios, can broker a deal over license fees with TNT (the network that took "Southland" off NBC's hands, as well) and whether Wolf, who reportedly makes $350,000 per episode, would be willing to accept less from TNT.
Wolf's latest spin-off, "Law & Order: Los Angeles," is among NBC's slate for Fall 2010.
Gisteren was de première van Good Guys op FOX en deed het gelijk al heel slecht met een 1.5 rating en 5 miljoen kijkers. Als deze kijkcijfers niet snel verbeteren is het over en uit voor Good Guys.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:43 schreef Tim86 het volgende:
Iemand hier die The Good Guys pilot al heeft gezien toevallig? Alleen vanwege die poster ben ik al geneigd te kijken![]()
[ afbeelding ]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |