abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 03:08:25 #176
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_87089127
En het tweede slachtoffer is bekent, My Generation is gecanceled.

quote:
An angsty new drama at ABC became the second casuality of the 2010-11 TV season today. ABC has confirmed that it put the kibosh on My Generation, an ensemble series about a group of youths who attended a suburban high school together. The drama attracted 5.17 million viewers when it premiered a week ago but dropped to 3.82 million on Thursday.
Bron
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_87157372
De kijkcijfers van afgelopen vrijdag.

Eigenlijk alle series gingen achteruit, waarvan The Good Guys nog het meeste.
Zij daalde met iets meer dan 20% in de ratings en eindigde met een 0.7 18-49 rating en 2,5 miljoen kijkers.
Een herhaling van House deed het eerder nog iets beter en vergeleken met vorig jaar doet The Good Guys het al slechter dan Dollhouse.

Medium en CSI NY daalde beide rond de 15% in de ratings.
Mediums 1.4 rating van vorige week was misschien dan nog wel net genoeg voor CBS, nu dat is gezakt is naar een 1.2 wordt de toekomst al snel donkerder. Medium is als serie al aardig oud en de daarbij oplopende kosten om de serie te maken zullen ook niet echt helpen.
CSI NY ging van een 2.0 naar 1.7 rating. Voorlopig kunnen ze hiermee wel vooruit, maar ik denk niet dat ze dit lang gaan volhouden. Ze zullen dan ook er vanuit moeten gaan dat ze toch langzaam verder zullen zakken.

Blue Bloods die vorige week buiten verwachting hoog scoorde daalde van alle series nog het minste met 9% naar een 2.0 rating en 11,2 miljoen kijkers.

Outlaw zakte ook met 9%, maar dan wel naar een 1.0 rating en 4,7 miljoen kijkers.
De grote vraag blijft wanneer NBC het genoeg vindt en uiteindelijk met Outlaw stopt.

Smallville en Supernatural zakte beide rond de 20% naar beneden. De 1.0 ratings die ze eraan over hielden is voor CW op de vrijdag nog steeds een goed resultaat.

Lijst van nieuwe series die mogelijk worden gecanceld.
0. Lone Star (FOX)
0. My Generation (ABC)
1. The Good Guys (FOX)
2. The Whole Truth (ABC)
3. Outlaw (NBC)
4. Undercovers (NBC)
5. Running Wilde (FOX)

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Silencer op 04-10-2010 14:55:42 ]
pi_87159504
Heb zo'n vermoeden aan de cijfers te zien dat CSI New York en Medium allebei gecancelled zullen worden. En vooral voor Medium zou ik het ook wel oke vinden. Zolang ze het maar goed eindigen. 7 seizoenen is al heel wat tegenwoordig ^O^
pi_87214053
Discovery Renews ‘Deadliest Catch

Syfy Renews ‘Warehouse 13′ For Third Season of 13 Episodes

ABC Family Cancels ‘Huge’
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_87267572
quote:
Fox has ordered the “back 9″ episodes for its rookie sitcom Raising Hope, giving the show a full season order of 22 episodes.
*O*
pi_87268553
Goed leukste serie dit jaar vooral Garret is echt super komisch.
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_87269815
Ik vind Community echt niks (meer). Het eerste seizoen begon leuk, maar naar het eind toe viel het tegen. De eerste ep van het tweede seizoen heb ik niet af kunnen kijken. Wat een bagger.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 07:02:26 #184
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_87272751
quote:
NBC drama 'Outlaw' goes on production hiatus

NBC has brought production to a halt on Outlaw, the network’s new legal drama starring Jimmy Smits. Three episodes have already aired at 10 p.m. Fridays but the series hasn’t exactly burned down the house of Nielsen: Outlaw only averaged 4.7 million viewers on Oct. 1, down from its premiere week average of 4.98 million. The network still has five original episodes in the can that are scheduled to air so its plan is to monitor the show’s performance in the coming weeks before deciding whether to resume production.

Bron
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_87300130
Even weer een samenvatting van de laatste dagen.

NBC

Chase daalde de 3 aflevering weer aanzienlijk in de rating, van een 2.1 gingen ze naar een 1.7 18-49 rating. Dit was de tweede keer dat ze 0.4 in de ratings daalde en zoals het er nu naar uit ziet gaan ze het hoogstens 1 seizoen volhouden, mits de cijfers niet veel verder zakken.

Undercovers zakt ook gewoon verder, al gebeurt het nu wel een stuk langzamer. Ze daalde nu namelijk met 0.1 naar een 1.5 rating.

Parenthood blijft voor de tweede week op rij rond de 2.0 hangen, weer op het laagste punt ooit voor de serie.

The Event doet ook gewoon mee aan de dalingen. Zij daalde van een 2.9 naar een 2.5 18-49 rating en 7,5 miljoen kijkers. Inmiddels is al 35% van het publiek verdwenen.

NBC heeft de productie van Outlaw stopgezet. Blijkbaar hebben ze er niet al teveel vertrouwen meer in, maar geven ze Outlaw nog wel even de kans om te groeien in de ratings. Niet dat ik dat zie gebeuren.

De serie die het meest kan profiteren van al deze wanprestaties is Chuck, want zolang er genoeg series op NBC zijn die in de ratings blijven dalen kan Chuck's avontuur verlengd worden. De 1.9 rating van nu moet dan wel redelijk stabiel blijven en het liefst wat groeien.

ABC

The Whole Truth steeg iets in de ratings naar een 1.3 maar ik ben er zeker van dat ze alsnog binnenkort worden gecanceld.

Better with You verbeterde ietsjes. Van een 2.2 gingen ze naar een 2.3 rating.

Detroit 1-8-7 is in de gevarenzone beland door de daling van bijna 20% deze week naar een 1.8 rating.

No Ordinary Family ging rond de 15% achteruit naar een 2.7 rating.

FOX

Lie to Me's versnelde première begon bescheiden met een 2.1 rating en bijna 6 miljoen kijkers. Niks denderend, maar wel een aanzienlijke verbetering vergelijken met Lone Star.

Raising Hope was ook niet in staat om een daling te voorkomen. Een daling van 16% naar een 2.6 rating is niet zorgwekkend, daarnaast heeft FOX al genoeg vertrouwen dat ze een volledig eerste seizoen hebben besteld.

Running Wilde is allesbehalve Raising Hope. Weer daalde ze verder, nu is de 1.8 rating een slecht resultaat en gaan ze hiermee zeker geen successen boeken.

CBS

Veel series doen het goed, misschien wel iets gezakt maar niks opmerkelijks.
Alleen The Defenders doet het niet goed. Deze week hadden ze nog maar een 2.2 rating, vergelijken met een 2.5 van vorige week.

CW
90210, Life Unexpected, One Tree Hill en Hellcats doen het in de W18-34l opeens allemaal bijna even goed. De cijfers zitten momenteel allemaal tussen de 1.6 en 1.8. Uitschieter blijft Gossip Girl met een 2.8 rating. Het opmerkelijkste deze week was LUX stijging in de W18-34 ratings met meer dan 40%.

In de 18-49 ratings hangt LUX nog onderaan met een 0.8 rating en Gossip Girl met een 1.1 rating. Hellcats doet het wekelijks wel steeds iets minder.

Syfy

Caprica (0.4) en Stargate Universe (0.5) blijven het slecht doen en hebben een slecht vooruitzicht.

Lijst van nieuwe series die mogelijk worden gecanceld.
0. Lone Star (FOX)
0. My Generation (ABC)
1. Outlaw (NBC)
2. The Good Guys (FOX)
3. The Whole Truth (ABC)
4. Undercovers (NBC)
5. Running Wilde (FOX)
6. Chase (NBC)
7. Detroit 1-8-7 (ABC)

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Silencer op 08-10-2010 01:55:19 ]
pi_87300695
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:50 schreef Mr.Silencer het volgende:
Even weer een samenvatting van de laatste dagen.

Echt heel relaxed dat je dit steeds doet, thanks _O_ _O_ _O_
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_87301461
Ik hoop zoooo erg dat SGU doorgaat :'(
Qua downloads (oa iTunes) staan ze namelijk erg hoog.
pi_87302273
SGU heeft een grote cast en aan het geheel zal vast een stevig prijskaartje hangen.
Vergeleken met de overige series op Syfy scoren ze gewoon laag. Eureka en Warehouse 13 halen gemakkelijk een 0.7-0.8 rating.
Met deze lage ratings liggen de percentages redelijk dicht bij elkaar, maar het verschil loopt toch al snel op naar minstens 40%.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mr.Silencer op 07-10-2010 21:42:14 ]
pi_87304575
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_87304962
quote:
quote:
LOS ANGELES, October 7, 2010 – FX has renewed its critically acclaimed hit drama Sons of Anarchy for a fourth season, placing a 13-episode order from Fox 21 and FX Productions, announced John Landgraf, President and General Manager, FX Networks.

Eight all-new episodes remain in SOA’s current third season airing Tuesdays at 10pm et/pt, and beginning in two weeks the encore runs will air Tuesdays at 11pm and 1am, Fridays at 10pm and Sundays at 10pm. The third season finale will air on Tuesday, November 30.

In 2010, Sons of Anarchy ranks as basic cable’s number one scripted series in delivery of Adults 18-49. On a weekly, multi-telecast basis, Sons of Anarchy delivers 8.6 million Total Viewers and 5.9 million Adults 18-49. On a first-run, primary telecast basis, Sons averages 4.9 million Total Viewers and 3.4 million Adults 18-49. It is the highest rated series ever for FX.

“Sons of Anarchy is the most popular show FX has ever had, and the #1 series in basic cable for our key demographic. It is also one of the best, most original series on television,” said Landgraf. “FX is grateful to Kurt Sutter and his team of writers, actors, directors and crew for working so hard to make a show that achieves both those levels of success. We congratulate them and look forward to season four.”

In the next episode of Sons of Anarchy (“The Push,” October 12, 10pm et/pt), the Sons of Anarchy must handle a rat at St. Thomas to protect their territory.

Sons of Anarchy was created by Kurt Sutter who also serves as Executive Producer along with John and Art Linson. The series is produced by FX Productions and Fox 21. Fox 21 is Twentieth Century Fox Television’s alternative production arm devoted to producing high quality programming on a lower cost basis.

FX is the flagship general entertainment basic cable network from Fox. Launched in June of 1994, FX is carried in more than 96 million homes. The diverse schedule includes a growing roster of distinctive original series and films, an established film library with box-office hit movies from 20th Century Fox and other major studios that run in prime time and an impressive lineup of acquired hit series.
_O_
Je suis Charlie Sheen
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:22:17 #193
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_87305093
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:50 schreef Mr.Silencer het volgende:
Syfy

Caprica (0.4) en Stargate Universe (0.5) blijven het slecht doen en hebben een slecht vooruitzicht.
Snap niet ze het van de vrijdag hebben gehaald. Op die dag hadden ze vrij weinig concurrentie, maar de vrijdagavond is al bezet met SmackDown :( :( (2 uur).
Downloads (officiele) gaan wel goed en volgens mij verkopen die DVD-boxen ook wel lekker, kan zijn dat ze op basis van die cijfers wel doorgaan.

quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:31 schreef Mr.Silencer het volgende:
SGU heeft een grote cast en aan het geheel zal vast een stevig prijskaartje hangen.
Denk juist dat SGU goedkoper is. De original series en Atlantis speelde zich vaak op andere planeten (omgeving Vancouver ;)) af (met redelijk unieke decors) terwijl ze bij SGU voor een groot deel op dat schip zijn (gewoon set-werk en je kan de boel makkelijk recyclen). De cast is wel groter maar ik kan me niet voorstellen dat al die gasten mega-bedragen pakken.

[ Bericht 15% gewijzigd door PirE op 07-10-2010 22:27:33 ]
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_87305622
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:22 schreef PirE het volgende:

[..]

Snap niet ze het van de vrijdag hebben gehaald. Op die dag hadden ze vrij weinig concurrentie, maar de vrijdagavond is al bezet met SmackDown :( :( (2 uur).
Downloads (officiele) gaan wel goed en volgens mij verkopen die DVD-boxen ook wel lekker, kan zijn dat ze op basis van die cijfers wel doorgaan.
Maar daar verdient SyFy niks aan (of weinig, weet niet hoe dat contractueel in elkaar zit). Misschien moet MGM maar eens gaan praten met een ander network of de afspraken met SyFy herzien.
pi_87306960
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:22 schreef PirE het volgende:

[..]

Denk juist dat SGU goedkoper is. De original series en Atlantis speelde zich vaak op andere planeten (omgeving Vancouver ;)) af (met redelijk unieke decors) terwijl ze bij SGU voor een groot deel op dat schip zijn (gewoon set-werk en je kan de boel makkelijk recyclen). De cast is wel groter maar ik kan me niet voorstellen dat al die gasten mega-bedragen pakken.
quote:
'Stargate' major domo Brad Wright revealed to CinemaSpy that the third series in the 'Stargate' franchise, Stargate Universe, had an episodic budget fully $1M beyond what had been available when shooting Stargate Atlantis.

That's $1 million. It's a staggering sum to add over and above the previous show's budget. But it demonstrates the faith that MGM has in Wright, writer/producer Rob Cooper, and indeed, the 'Stargate' franchise itself.

bron
pi_87315566
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:31 schreef Mr.Silencer het volgende:
Vergeleken met de overige series op Syfy scoren ze gewoon laag. Eureka en Warehouse 13 halen gemakkelijk een 0.7-0.8 rating.
Met deze lage ratings liggen de percentages redelijk dicht bij elkaar, maar het verschil loopt toch al snel op naar minstens 40%.
die ratings. zijn dat 0.7 miljoen ofzo?
pi_87322354
Een 1.0 (%) rating is 1,32 miljoen kijkers, 0.7 is dan zo'n 924.000 kijkers in de leeftijd van 18 tot 49 jaar.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mr.Silencer op 08-10-2010 18:42:46 ]
pi_87333400
NBC
NBC had gisteren een behoorlijke slechte avond.
Alles daalde wel wat en bij bepaalde series verschijnen er al wat scheuren, en dan heb ik het vooral over Community en 30 Rock.

Community daalde van een 1.9 naar een 1.7 rating en nog geen 4,5 miljoen kijkers. Ik zie NBC hoogstens dit gehele seizoen uitzenden als het meezit, maar dan moet het niet erger worden.

30 Rock zakte opeens hard naar een 2.1 rating, zo'n 20% minder dan vorige week. De ratings waren voorgaande afleveringen redelijk stabiel dus deze daling is wel opmerkelijk.

The Office daalde ook wat, maar de 3.4 van nu zal NBC nog steeds heel tevreden mee zijn.

Outsourced krijg het niet nog niet voor elkaar om de ratings te stabiliseren. Ze daalde wel een stuk minder vergeleken dan vorige week (20%). Nu was de schade zo'n 10% en kwamen uit op een 2.5 rating.

The Apprentice is met een 1.3 rating nu wel aan z'n laatste seizoen bezig.

CBS
Bij CBS daalde ook bijna alles, maar $#*! My Dad Says en CSI werden het hardst getroffen.
$#*! My Dad Says ging er weer met zo'n 15% achteruit naar een 2,8 rating en iets minder 10 miljoen kijkers.

CSI moest het deze week met 10% minder doen en eindigde uiteindelijk met een 2.7 rating. De laagste rating ooit voor CSI.
Dit geeft maar weer eens dat ze al dicht tegen hun houdbaarheidsdatum zitten. Met wat geluk mogen ze volgend jaar nog een heel jaar op de vrijdagavond een tijdslot vullen voordat de stekker er definitief uitgaat.

FOX
Bij FOX stegen zowel Bones en Fringe beide met 0.1 naar respectievelijk een 2.6 en 2.0 rating. Fringe was vorige week in de definitieve ratings toch nog naar een 1.9 gedaald, dus dit konden ze zeker gebruiken.

ABC
ABC had een stabiele avond waar Grey's Anatomy met 0.1 steeg naar een 4.5 rating en Private Practice het weer moest doen met een 2.9 rating.

CW
Nikita was de grote winnaar gisterenavond. Met de 18-49 ratings gingen ze er 10% op vooruit (1.0 > 1.1), maar de W18-34 ratings gingen nog veel beter, daar stegen ze met 27% naar een 1.4.

The Vampire steeg in alle ratings ook wel wat en staan stevig in hun schoenen met een 1.6 18-49 rating en 2.8 W18-34 rating. Het was dus een goede avond voor CW.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:56:49 #199
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_87333645
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:59 schreef Mr.Silencer het volgende:

[..]

[..]
Dat had ik niet verwacht :o.

quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:50 schreef Mr.Silencer het volgende:
CBS
Bij CBS daalde ook bijna alles, maar $#*! My Dad Says en CSI werden het hardst getroffen.
$#*! My Dad Says ging er weer met zo'n 15% achteruit naar een 2,8 rating en iets minder 10 miljoen kijkers.

CSI moest het deze week met 10% minder doen en eindigde uiteindelijk met een 2.7 rating. De laagste rating ooit voor CSI.
Dit geeft maar weer eens dat ze al dicht tegen hun houdbaarheidsdatum zitten. Met wat geluk mogen ze volgend jaar nog een heel jaar op de vrijdagavond een tijdslot vullen voordat de stekker er definitief uitgaat.
Ik zit al jaren te wachten tot het moment dan men al die CSI (en spin-offs) zat is.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_87334148
Kans is aannemelijk dat CSI: NY dit jaar eindigt, zo niet dan gebeurt het wel volgend jaar.
CSI kan dan weer het tijdslot van CSI:NY overnemen, of die van Medium als CSI:NY het wat langer kan volhouden. CSI: Miami doet het momenteel nog wat beter, maar het is verre van wat het ooit was.

Ik verwacht dat het laatste deel van de CSI franchise het hoogstens tot het tv seizoen 2012-2013 gaat volhouden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')