Community is geweldig idd. Die paintball ep in s1.quote:Op zondag 26 september 2010 00:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kijken er maar zo weinig mensen naar Community? Ik vind het echt een geniale serie!
quote:Op zondag 26 september 2010 01:23 schreef Tim86 het volgende:
Afgelopen seizoen heb ik meer genoten van Community dan welke andere comedy dan ook. Ik ben ook echt gek op die movie references
Hier is een fanquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:04 schreef BaRdmann het volgende:
The Middle ... ik vind dat echt wel grappig met momenten eigenlijk, snap niet dat er nogal weinig aandacht voor is in de Press (nooit geen een spoiler over gevonden zelfs), zelfs hier op Fok zijn er niet echt fans te vinden.
Bronquote:And the first official cancellation of the 2010-11 TV season is… a real bummer. Fox has pulled the plug on its critically adored con man drama Lone Star after two low-rated episodes.
Mensen zijn niet telkens verplicht om tv te kijken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als alles zakt, wat is er dan gestegen? Reality nonsens en talentshow onzin of zo?
Voor Grey's Anatomy was het de slechtst scorende aflevering ooit, maar zolang de ratings de rest van het seizoen langzaam dalen of gewoon stabiliseren verwacht ik na dit seizoen nog wel 2 seizoenen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
Met de cijfers die Bones en Grey's Anatomy halen gok ik nog wel dat er een nieuw seizoen van komt volgend jaar. Maar het seizoen is nog lang natuurlijk.
Bronquote:An angsty new drama at ABC became the second casuality of the 2010-11 TV season today. ABC has confirmed that it put the kibosh on My Generation, an ensemble series about a group of youths who attended a suburban high school together. The drama attracted 5.17 million viewers when it premiered a week ago but dropped to 3.82 million on Thursday.
quote:Fox has ordered the “back 9″ episodes for its rookie sitcom Raising Hope, giving the show a full season order of 22 episodes.
quote:NBC drama 'Outlaw' goes on production hiatus
NBC has brought production to a halt on Outlaw, the network’s new legal drama starring Jimmy Smits. Three episodes have already aired at 10 p.m. Fridays but the series hasn’t exactly burned down the house of Nielsen: Outlaw only averaged 4.7 million viewers on Oct. 1, down from its premiere week average of 4.98 million. The network still has five original episodes in the can that are scheduled to air so its plan is to monitor the show’s performance in the coming weeks before deciding whether to resume production.
Bron
Echt heel relaxed dat je dit steeds doet, thanksquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:50 schreef Mr.Silencer het volgende:
Even weer een samenvatting van de laatste dagen.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:46 schreef Mr.Silencer het volgende:
FX Renews ‘Sons of Anarchy’ for a Fourth Season
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:46 schreef Mr.Silencer het volgende:
FX Renews ‘Sons of Anarchy’ for a Fourth Season
quote:LOS ANGELES, October 7, 2010 – FX has renewed its critically acclaimed hit drama Sons of Anarchy for a fourth season, placing a 13-episode order from Fox 21 and FX Productions, announced John Landgraf, President and General Manager, FX Networks.
Eight all-new episodes remain in SOA’s current third season airing Tuesdays at 10pm et/pt, and beginning in two weeks the encore runs will air Tuesdays at 11pm and 1am, Fridays at 10pm and Sundays at 10pm. The third season finale will air on Tuesday, November 30.
In 2010, Sons of Anarchy ranks as basic cable’s number one scripted series in delivery of Adults 18-49. On a weekly, multi-telecast basis, Sons of Anarchy delivers 8.6 million Total Viewers and 5.9 million Adults 18-49. On a first-run, primary telecast basis, Sons averages 4.9 million Total Viewers and 3.4 million Adults 18-49. It is the highest rated series ever for FX.
“Sons of Anarchy is the most popular show FX has ever had, and the #1 series in basic cable for our key demographic. It is also one of the best, most original series on television,” said Landgraf. “FX is grateful to Kurt Sutter and his team of writers, actors, directors and crew for working so hard to make a show that achieves both those levels of success. We congratulate them and look forward to season four.”
In the next episode of Sons of Anarchy (“The Push,” October 12, 10pm et/pt), the Sons of Anarchy must handle a rat at St. Thomas to protect their territory.
Sons of Anarchy was created by Kurt Sutter who also serves as Executive Producer along with John and Art Linson. The series is produced by FX Productions and Fox 21. Fox 21 is Twentieth Century Fox Television’s alternative production arm devoted to producing high quality programming on a lower cost basis.
FX is the flagship general entertainment basic cable network from Fox. Launched in June of 1994, FX is carried in more than 96 million homes. The diverse schedule includes a growing roster of distinctive original series and films, an established film library with box-office hit movies from 20th Century Fox and other major studios that run in prime time and an impressive lineup of acquired hit series.
Snap niet ze het van de vrijdag hebben gehaald. Op die dag hadden ze vrij weinig concurrentie, maar de vrijdagavond is al bezet met SmackDownquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:50 schreef Mr.Silencer het volgende:
Syfy
Caprica (0.4) en Stargate Universe (0.5) blijven het slecht doen en hebben een slecht vooruitzicht.
Denk juist dat SGU goedkoper is. De original series en Atlantis speelde zich vaak op andere planeten (omgeving Vancouverquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:31 schreef Mr.Silencer het volgende:
SGU heeft een grote cast en aan het geheel zal vast een stevig prijskaartje hangen.
Maar daar verdient SyFy niks aan (of weinig, weet niet hoe dat contractueel in elkaar zit). Misschien moet MGM maar eens gaan praten met een ander network of de afspraken met SyFy herzien.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:22 schreef PirE het volgende:
[..]
Snap niet ze het van de vrijdag hebben gehaald. Op die dag hadden ze vrij weinig concurrentie, maar de vrijdagavond is al bezet met SmackDown![]()
(2 uur).
Downloads (officiele) gaan wel goed en volgens mij verkopen die DVD-boxen ook wel lekker, kan zijn dat ze op basis van die cijfers wel doorgaan.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:22 schreef PirE het volgende:
[..]
Denk juist dat SGU goedkoper is. De original series en Atlantis speelde zich vaak op andere planeten (omgeving Vancouver) af (met redelijk unieke decors) terwijl ze bij SGU voor een groot deel op dat schip zijn (gewoon set-werk en je kan de boel makkelijk recyclen). De cast is wel groter maar ik kan me niet voorstellen dat al die gasten mega-bedragen pakken.
quote:'Stargate' major domo Brad Wright revealed to CinemaSpy that the third series in the 'Stargate' franchise, Stargate Universe, had an episodic budget fully $1M beyond what had been available when shooting Stargate Atlantis.
That's $1 million. It's a staggering sum to add over and above the previous show's budget. But it demonstrates the faith that MGM has in Wright, writer/producer Rob Cooper, and indeed, the 'Stargate' franchise itself.
bron
die ratings. zijn dat 0.7 miljoen ofzo?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:31 schreef Mr.Silencer het volgende:
SGU heeft een grote cast en aan het geheel zal vast een stevig prijskaartje hangen.
Vergeleken met de overige series op Syfy scoren ze gewoon laag. Eureka en Warehouse 13 halen gemakkelijk een 0.7-0.8 rating.
Met deze lage ratings liggen de percentages redelijk dicht bij elkaar, maar het verschil loopt toch al snel op naar minstens 40%.
Dat had ik niet verwachtquote:
Ik zit al jaren te wachten tot het moment dan men al die CSI (en spin-offs) zat is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:50 schreef Mr.Silencer het volgende:
CBS
Bij CBS daalde ook bijna alles, maar $#*! My Dad Says en CSI werden het hardst getroffen.
$#*! My Dad Says ging er weer met zo'n 15% achteruit naar een 2,8 rating en iets minder 10 miljoen kijkers.
CSI moest het deze week met 10% minder doen en eindigde uiteindelijk met een 2.7 rating. De laagste rating ooit voor CSI.
Dit geeft maar weer eens dat ze al dicht tegen hun houdbaarheidsdatum zitten. Met wat geluk mogen ze volgend jaar nog een heel jaar op de vrijdagavond een tijdslot vullen voordat de stekker er definitief uitgaat.
quote:It's official, nbc axes Outlaw
NBC has officially pulled the plug on Jimmy Smits’ struggling rookie procedural Outlaw. The Friday-night legal drama, which was already on a production hiatus, will be replaced by a second hour of Dateline. The final four episodes will air Saturdays at 8 pm beginning this week. Any questions?
Bron
Stoer joh, hopen dat een serie die je zelf kennelijk niet kijkt gecanceld wordt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:03 schreef criminal_mind het volgende:
Hoop dat ze chuck dit jaar eindelijk eens gaan cancelen wat ze eigenlijk al 3 seizoenen geleden hadden moeten doen.
Echt een topserie ja. Hopelijk een tweede seizoen, maar op zich heb ik het gevoel dat dit eerste seizoen redelijk bevredigend kunnen afsluiten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:15 schreef rthls het volgende:
Hopelijk blijft Rubicon ook! Heerlijk traag en mysterieus en leuke laatste twee afleveringen waarin redelijk veel duidelijk werd
Ik heb het eerste seizoen gewoon gevolgd en klein beetje van seizoen 2 hoor alleen toen totaal me interesse in die serie verloren.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:07 schreef NotYou het volgende:
[..]
Stoer joh, hopen dat een serie die je zelf kennelijk niet kijkt gecanceld wordt.
Een actieve fanbase die de serie wél zeer waardeert icm gunstige reviews gok ik zo. Zelf vind ik Chuck overigens een leuke serie, al vond ik de aflevering van gisteren eigenlijk voor ´t eerst wat minder. Wat ik echter nog steeds niet begrijp is waarom jij erop zit te wachten dat het gecanceld wordt; wat voor baat heb jij erbij?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:02 schreef criminal_mind het volgende:
[..]
Ik heb het eerste seizoen gewoon gevolgd en klein beetje van seizoen 2 hoor alleen toen totaal me interesse in die serie verloren.
Alleen moe van dat gezeur chuck moet gered worden want is zo top serie, als het zo top serie is waarom kijken er niet meer mensen naar. Als je kijkt naar de cijfers had het gewoon allang al gecanceld moeten worden.
Vertel dat eens aan Whedon-fans.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:02 schreef criminal_mind het volgende:
Als je kijkt naar de cijfers had het gewoon allang al gecanceld moeten worden.
Zat eraan te komen I guess; zeker niet de slechtste nieuwe serie maar ook niet erg overtuigen, pakkend of origineel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:30 schreef RobertoCarlos het volgende:
Outlaw is cancelled (ik wou er net aan beginnen)
http://tvbythenumbers.com/2010/10/11/nbc-cancels-outlaw/67555
Het is overigens allang niet meer zo dat Chuck steeds gered moet worden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:30 schreef NotYou het volgende:
[..]
Een actieve fanbase die de serie wél zeer waardeert icm gunstige reviews gok ik zo. Zelf vind ik Chuck overigens een leuke serie, al vond ik de aflevering van gisteren eigenlijk voor ´t eerst wat minder. Wat ik echter nog steeds niet begrijp is waarom jij erop zit te wachten dat het gecanceld wordt; wat voor baat heb jij erbij?
Chuck is van Josh Schwartzquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Vertel dat eens aan Whedon-fans.
Leuk om te lezen dat The Defenders in hun timeslot het beste waren voor het eerst.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:42 schreef Mr.Silencer het volgende:
Ratings van dinsdag en woensdag
Running Wilde en Undercovers deden het deze week weer slechter en zakte beide naar een 1.4 18-49 rating.
Voor Running Wilde is dit een verlies van zeker 20%, veel verlies voor een serie die het al heel moeilijk had. Undercovers deed het nu met iets meer dan 10% slechter.
Detroit 1-8-7 doet ook gewoon met de rest en graaft zich ook dieper in de cancellation pit. Het verlies was niet groot, want de 1.8 rating vorige week was nu een 1.7 rating.
Law & Order bevindt zich ook opeens in grote problemen. Sinds de premiere zijn al 40% van de kijkers verdwenen en deze week waren de ratings 21% lager. Ze kwamen uiteindelijk uit op een 1.9 rating. SVU doet het nog iets beter maar daar zijn de ratings ook al aardig ingestort.
Opsomming van de rest die onder een 3.0 rating zitten:
Raising Hope (2.6 > 2.5), The Defenders(2.4 > 2.5) The Good Wife (2.5 stabiel), The Middle (2.5 stabiel), No Ordinary Family (2.6 > 2.3), Law & Order: SVU (2.6 > 2.3) Better with You (2.3 > 2.1) en Parenthood (2.0 stabiel)
One Tree Hill was deze week stabiel (0.9 18-49 & 1.8 W18-34 rating), Life Unexpected deed het na een goede week toch weer slechter en is weer terug bij af (0.7 18-49 & 1.3 W18-34 rating). Helcatts verloor ook weer wat en komt steeds iets dichter in de buurt van LUX (0.9 18-49 & 1.4 W18-34 rating).
CW rekt de levensduur van LUX iets, maar een derde seizoen zie ik er niet komen.
Stargate Universe was in de 18-49 rating weer stabiel met een 0.5, het totale aantal kijkers was wel iets gestegen.
Met Caprica ging het weer niet best, deze week moesten ze een verlies van 5,5% incasseren en zakte ze voor het eerst naar een 0.3 rating en 840.000 kijkers.
Mooi voor The Event. Gelukkig maar, anders wordt het de zoveelste serie die ik leuk vindt gecanceld.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:07 schreef Mr.Silencer het volgende:
NBC Orders Full Seasons of ‘The Event,’ ‘Outsourced’ and ‘Law & Order: Los Angeles’
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |