quote:‘Hung‘ Renewed by HBO for a Third Season
HBO has renewed Hung for a third season of 10 episodes. The show has been a modest performer for HBO and was no doubt helped out by having ratings superstar True Blood as its lead-in.
quote:A&E has renewed its rookie drama series The Glades for a second season of thirteen episodes.
quote:TNT renewing 'Memphis Beat'
En de kijkcijfers van vorige week:quote:The CW season premieres of 90210 and Gossip Girl both fell sharply vs. their premiere ratings last Fall.
At 8pm, 90210 scored a 0.9 rating for adults 18-49 (down 31%vs. a 1.3 rating last fall), a 1.2 rating for adults 18-34 (down 29% vs. a 1.7 rating last fall), and a 1.7 rating for women 18-34.
At 9pm, Gossip Girl scored 1.0 rating for adults 18-49 (down 29% vs. a 1.4 for the premiere last fall), a 1.4 rating for adults 18-34 (down 30% vs. a 2.0 rating last fall), and a 2.0 rating for women 18-34.
NIkita scoort tot nu toe voor een beginnende serie over het algemeen het beste, en de series die al wat langer lopen hebben een aardige klap moeten verwerken. Het is een voordeel voor de series dat CW meer focust op de vrouwelijke kijkcijfers in de categorie 18 tot 34 jaar, maar als het publiek in de leeftijd van 18 tot 49 jaar rond de 25-30% is afgenomen, moet dat toch wel wat zeer doen wat betreft de reclame inkomsten.quote:The good news for the CW is that Hellcats was 100% improved versus last year’s The Beautiful Life. But it was down 8% from the Melrose Place premiere last year with adults 18-49. CW doesn’t worry about its 1.2 rating with adults 18-49 and is more focused on its rating with women 18-34 where it got a 2.0 rating and 2.99 million viewers.
The CW’s Vampire Diaries second season premiere scored a 1.6 adults 18-49 rating 3.35 million viewers (that’s down 24% from the series premiere last year). It had a 2.8 rating in CW’s Target women 18-34.
Nikita scored a 1.4 adults 18-49 rating, a 1.9 rating with women 18-34 (the CW notes this was an all-time high with W18-34 in this time slot for original programming) and 3.57 million viewers.
Nikita fared better, scoring a 2.7/4 household rating/share, not only improving on its lead-in of The Vampire Diaries, but improving over Supernatural’s premiere(2.2/4) in the same time slot one year ago.
Kans is groot dat ze verder gaan waar ze waren gebleven. Misschien een kleine tijdelijke opleving, maar niks schokkends.quote:One Tree Hill premiered on Monday (9/14) to a 1.2 adults 18-49 rating, and a 1.6 adults 18-34 rating. Life Unexpected’s premiere in late January drew a 1.2 adults 18-49 rating. By the end of the season, One Tree Hill was drawing a 1.0 adults 18-49 rating, and Life Unexpected was doing about a 0.9 adults 18-49 rating.
Parenthood deed het gisterenavond weer goed, wel viel het me op dat het aantal kijkers aanzienlijk afnam gedurende het tweede deel, maar echte conclusies kunnen we pas volgende week trekken.quote:The season premiere of NBC’s Parenthood scored a 2.7 adults 18-49 rating, down 13% from the 3.1 rating in its March 2010 premiere, but up from its levels in May.
The season premiere of One Tree Hill scored a 1.1 adults 18-49 rating (down 8% from last season’s premiere), a 1.3 adults 18-34 rating (down 19%), and a 1.9 rating for women 18-34. The season premiere of Life Unexpected drew a 0.8 adults 18-49 rating (down 33% from its January 2010 premiere), a 1.0 adults 18-34 rating, and a 1.5 women 18-34 rating.
Ik denk dat OTH en Lux beiden maar 13 episodes krijgen. En als een van de 2 er toch 22 krijgt ( of in die buurt ) dan zou het denk ik eerder OTH zijn. Hoop ik tevens ookquote:Op woensdag 15 september 2010 18:13 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Parenthood deed het gisterenavond weer goed, wel viel het me op dat het aantal kijkers aanzienlijk afnam gedurende het tweede deel, maar echte conclusies kunnen we pas volgende week trekken.
OTH heeft weer een kleine opleving vergeleken met het laatste deel van het vorige seizoen.
Toch denk ik dat weer snel iets gaat zakken, maar dat is geen reden tot bezorgdheid .
LUX doet het slechter dan verwacht. Ik ga er ook niet vanuit dat dit in de toekomst beter zal worden, want als je het vergelijkt met het eerste seizoen is de kans groter dat ze nog verder zakken. Zodra dit gebeurt is het bijna zo goed als over voor LUX. Enige stabiliteit in de kijkcijfers kan er nog voor zorgen dat CW een aanzienlijk deel van dit seizoen zal uitzenden. Ik denk dat CW dit al enigszins had ingecalculeerd, want het tweede seizoen bestaat maar uit 13 afleveringen.
One tree hill heeft al 22 afleveringen gekregenquote:Op woensdag 15 september 2010 19:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik denk dat OTH en Lux beiden maar 13 episodes krijgen. En als een van de 2 er toch 22 krijgt ( of in die buurt ) dan zou het denk ik eerder OTH zijn. Hoop ik tevens ookAl mag het na dit seizoen ook wel echt over zijn met One Tree Hill.
Waar is dat bevestigt?quote:Op donderdag 16 september 2010 14:25 schreef criminal_mind het volgende:
[..]
One tree hill heeft al 22 afleveringen gekregen
Sorry mijn fout gebruikte een site die normaal altijd erg nauwkeurig is maar kan nergens pers bericht van vinden dat het klopt dus sorryquote:
Goede kijkcijfers of niet, ik vind het een toffe seriequote:Op vrijdag 17 september 2010 15:23 schreef Mr.Silencer het volgende:
TNT's Dark Blue is inmiddels ook klaar met hun tweede seizoen, nadat ze eergisteren weer 2 afleveringen hebben uitgezonden. De serie is weer niet echt een succes te noemen. Als je naar het totaal aantal kijkers kijkt dan zie je dat ze al aan het doodbloeden zijn, terwijl de 18-49 ratings redelijk stabiel zijn gebleven. Als je de DVR viewings meetelt zit er wel een verbetering in, maar het is nog het minste van alle TNT series. En ik denk dat in de toekomst niet zal verbeteren.
De kans dat er een derde seizoen komt is denk ik niet erg groot, maar vorig jaar zat ik er met Southland ook naast. Dat kwam voornamelijk omdat ze de goede DVR viewings van 7 dagen extra zwaar meewogen.
Ep 01 - 0.6/2 A18-49 - 2.561 million viewers - 1.7/3 HH
Ep 02 - 0.7/2 A18-49 - 2.482 million viewers - 1.6/3 HH
Ep 03 - 0.5/2 A18-49 - 2.341 million viewers - 1.5/3 HH
Ep 04 - 0.7/2 A18-49 - 2.433 million viewers - 1.6/3 HH
Ep 05 - 0.7/2 A18-49 - 2.591 million viewers - 1.6/3 HH
Ep 06 - 0.5/2 A18-49 - 2.064 million viewers - 1.4/2 HH
Ep 07 - 0.6/2 A18-49 - 2.273 million viewers - 1.6/3 HH
Ep 08 - 0.5/2 A18-49 - 1.971 million viewers - 1.4/3 HH
Ep 09 - 0.6/2 A18-49 - 1.950 million viewers - 1.3/2 HH
Ep 10 - 0.6/2 A18-49 - 1.822 million viewers - 1.3/2 HH
quote:Showtime Renews ‘Weeds’ & ‘The Big C’
The Big C is renewed for a second season and Weeds for a seventh.
Chuck en Chase gaan het al snel moeilijk krijgen als ik het zo zie. Chuck's redding kan alleen een boel nieuwe slecht scorende series op NBC zijnquote:Update: The NBC affiliate in New Orleans broadcast the MNF game last night so those (likely gigantic locally) ratings were included in the fast afiliate numbers. Even though NO is a relatively small market, pulling those football viewers out in the finals were likely a major factor in the NBC adjustments.
Chuck’s and The Event’s 18-49 rating each dropped by 1/10th (to a 2.0 and 3.6 respectively). Chase dropped a bit more, from a 2.5 rating in the overnights to a 2.3 rating in the finals.
Van Chase had ik ook echt meer verwacht. Leuk hoofdpersonage maar verder dan dat...Chuck heb ik nooit gekeken, trekt me niet echt.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:48 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Chuck en Chase gaan het al snel moeilijk krijgen als ik het zo zie. Chuck's redding kan alleen een boel nieuwe slecht scorende series op NBC zijn
quote:Op woensdag 22 september 2010 05:26 schreef criminal_mind het volgende:
This Just In: USA Network has renewed Law & Order: Criminal Intent for a 10th and final season with original star Vincent D’Onofrio back in the driver’s seat as Detective Goren.
Irriteerde me dood. Veels te enthousiaste lachbandquote:Op donderdag 23 september 2010 19:41 schreef Intrepidity het volgende:
Better WIth You vond ik toch goed te kijken moet ik zeggenBij een hoop comedyseries van de afgelopen jaren kon er bij mij geen glimlach vanaf, maar deze was wel leuk
Community is geweldig idd. Die paintball ep in s1.quote:Op zondag 26 september 2010 00:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kijken er maar zo weinig mensen naar Community? Ik vind het echt een geniale serie!
quote:Op zondag 26 september 2010 01:23 schreef Tim86 het volgende:
Afgelopen seizoen heb ik meer genoten van Community dan welke andere comedy dan ook. Ik ben ook echt gek op die movie references
Hier is een fanquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:04 schreef BaRdmann het volgende:
The Middle ... ik vind dat echt wel grappig met momenten eigenlijk, snap niet dat er nogal weinig aandacht voor is in de Press (nooit geen een spoiler over gevonden zelfs), zelfs hier op Fok zijn er niet echt fans te vinden.
Bronquote:And the first official cancellation of the 2010-11 TV season is… a real bummer. Fox has pulled the plug on its critically adored con man drama Lone Star after two low-rated episodes.
Mensen zijn niet telkens verplicht om tv te kijken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als alles zakt, wat is er dan gestegen? Reality nonsens en talentshow onzin of zo?
Voor Grey's Anatomy was het de slechtst scorende aflevering ooit, maar zolang de ratings de rest van het seizoen langzaam dalen of gewoon stabiliseren verwacht ik na dit seizoen nog wel 2 seizoenen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
Met de cijfers die Bones en Grey's Anatomy halen gok ik nog wel dat er een nieuw seizoen van komt volgend jaar. Maar het seizoen is nog lang natuurlijk.
Bronquote:An angsty new drama at ABC became the second casuality of the 2010-11 TV season today. ABC has confirmed that it put the kibosh on My Generation, an ensemble series about a group of youths who attended a suburban high school together. The drama attracted 5.17 million viewers when it premiered a week ago but dropped to 3.82 million on Thursday.
quote:Fox has ordered the “back 9″ episodes for its rookie sitcom Raising Hope, giving the show a full season order of 22 episodes.
quote:NBC drama 'Outlaw' goes on production hiatus
NBC has brought production to a halt on Outlaw, the network’s new legal drama starring Jimmy Smits. Three episodes have already aired at 10 p.m. Fridays but the series hasn’t exactly burned down the house of Nielsen: Outlaw only averaged 4.7 million viewers on Oct. 1, down from its premiere week average of 4.98 million. The network still has five original episodes in the can that are scheduled to air so its plan is to monitor the show’s performance in the coming weeks before deciding whether to resume production.
Bron
Echt heel relaxed dat je dit steeds doet, thanksquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:50 schreef Mr.Silencer het volgende:
Even weer een samenvatting van de laatste dagen.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:46 schreef Mr.Silencer het volgende:
FX Renews ‘Sons of Anarchy’ for a Fourth Season
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:46 schreef Mr.Silencer het volgende:
FX Renews ‘Sons of Anarchy’ for a Fourth Season
quote:LOS ANGELES, October 7, 2010 – FX has renewed its critically acclaimed hit drama Sons of Anarchy for a fourth season, placing a 13-episode order from Fox 21 and FX Productions, announced John Landgraf, President and General Manager, FX Networks.
Eight all-new episodes remain in SOA’s current third season airing Tuesdays at 10pm et/pt, and beginning in two weeks the encore runs will air Tuesdays at 11pm and 1am, Fridays at 10pm and Sundays at 10pm. The third season finale will air on Tuesday, November 30.
In 2010, Sons of Anarchy ranks as basic cable’s number one scripted series in delivery of Adults 18-49. On a weekly, multi-telecast basis, Sons of Anarchy delivers 8.6 million Total Viewers and 5.9 million Adults 18-49. On a first-run, primary telecast basis, Sons averages 4.9 million Total Viewers and 3.4 million Adults 18-49. It is the highest rated series ever for FX.
“Sons of Anarchy is the most popular show FX has ever had, and the #1 series in basic cable for our key demographic. It is also one of the best, most original series on television,” said Landgraf. “FX is grateful to Kurt Sutter and his team of writers, actors, directors and crew for working so hard to make a show that achieves both those levels of success. We congratulate them and look forward to season four.”
In the next episode of Sons of Anarchy (“The Push,” October 12, 10pm et/pt), the Sons of Anarchy must handle a rat at St. Thomas to protect their territory.
Sons of Anarchy was created by Kurt Sutter who also serves as Executive Producer along with John and Art Linson. The series is produced by FX Productions and Fox 21. Fox 21 is Twentieth Century Fox Television’s alternative production arm devoted to producing high quality programming on a lower cost basis.
FX is the flagship general entertainment basic cable network from Fox. Launched in June of 1994, FX is carried in more than 96 million homes. The diverse schedule includes a growing roster of distinctive original series and films, an established film library with box-office hit movies from 20th Century Fox and other major studios that run in prime time and an impressive lineup of acquired hit series.
Snap niet ze het van de vrijdag hebben gehaald. Op die dag hadden ze vrij weinig concurrentie, maar de vrijdagavond is al bezet met SmackDownquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:50 schreef Mr.Silencer het volgende:
Syfy
Caprica (0.4) en Stargate Universe (0.5) blijven het slecht doen en hebben een slecht vooruitzicht.
Denk juist dat SGU goedkoper is. De original series en Atlantis speelde zich vaak op andere planeten (omgeving Vancouverquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:31 schreef Mr.Silencer het volgende:
SGU heeft een grote cast en aan het geheel zal vast een stevig prijskaartje hangen.
Maar daar verdient SyFy niks aan (of weinig, weet niet hoe dat contractueel in elkaar zit). Misschien moet MGM maar eens gaan praten met een ander network of de afspraken met SyFy herzien.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:22 schreef PirE het volgende:
[..]
Snap niet ze het van de vrijdag hebben gehaald. Op die dag hadden ze vrij weinig concurrentie, maar de vrijdagavond is al bezet met SmackDown![]()
(2 uur).
Downloads (officiele) gaan wel goed en volgens mij verkopen die DVD-boxen ook wel lekker, kan zijn dat ze op basis van die cijfers wel doorgaan.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:22 schreef PirE het volgende:
[..]
Denk juist dat SGU goedkoper is. De original series en Atlantis speelde zich vaak op andere planeten (omgeving Vancouver) af (met redelijk unieke decors) terwijl ze bij SGU voor een groot deel op dat schip zijn (gewoon set-werk en je kan de boel makkelijk recyclen). De cast is wel groter maar ik kan me niet voorstellen dat al die gasten mega-bedragen pakken.
quote:'Stargate' major domo Brad Wright revealed to CinemaSpy that the third series in the 'Stargate' franchise, Stargate Universe, had an episodic budget fully $1M beyond what had been available when shooting Stargate Atlantis.
That's $1 million. It's a staggering sum to add over and above the previous show's budget. But it demonstrates the faith that MGM has in Wright, writer/producer Rob Cooper, and indeed, the 'Stargate' franchise itself.
bron
die ratings. zijn dat 0.7 miljoen ofzo?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:31 schreef Mr.Silencer het volgende:
SGU heeft een grote cast en aan het geheel zal vast een stevig prijskaartje hangen.
Vergeleken met de overige series op Syfy scoren ze gewoon laag. Eureka en Warehouse 13 halen gemakkelijk een 0.7-0.8 rating.
Met deze lage ratings liggen de percentages redelijk dicht bij elkaar, maar het verschil loopt toch al snel op naar minstens 40%.
Dat had ik niet verwachtquote:
Ik zit al jaren te wachten tot het moment dan men al die CSI (en spin-offs) zat is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:50 schreef Mr.Silencer het volgende:
CBS
Bij CBS daalde ook bijna alles, maar $#*! My Dad Says en CSI werden het hardst getroffen.
$#*! My Dad Says ging er weer met zo'n 15% achteruit naar een 2,8 rating en iets minder 10 miljoen kijkers.
CSI moest het deze week met 10% minder doen en eindigde uiteindelijk met een 2.7 rating. De laagste rating ooit voor CSI.
Dit geeft maar weer eens dat ze al dicht tegen hun houdbaarheidsdatum zitten. Met wat geluk mogen ze volgend jaar nog een heel jaar op de vrijdagavond een tijdslot vullen voordat de stekker er definitief uitgaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |